Nabijacka SAV Bratislava
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Da sa tam dostat autom, vratnik ma ochotne pustil. Ta Nissan V2G ma iba chademo konektor a zrejme bude ozaj sluzit iba na testovanie tejto technologie. Druha nabijacka ma 50kW CCS a Chademo, po pripojeni auta sa rozblikal symbol karty/mobilu, takze na spustenie nabijania treba autorizaciu. Zamestnanci SAV myslim budu moct, ale verejnost zrejme nie.
Az pojdem nabuduce okolo, opytam sa vratnika, ci nema kartu :-)Komentár
-
Je to zatial cisty potemkin, najprv velka tlacovka a potom zlahla zem...v SAV nikto nic nevie (resp.od vratnika som sa dostal az k zahradnikovi, rovnako v Nissane, este davam nadej zeroemission (dodal nabijacky), zistia vraj, ako a za co bude dostupna, vraj to SAV nechce dat zdarma;(
Komentár
-
Prvá pripomienka: poloha stanice je nesprávna, za rampami na vrátnici treba hneď zabočiť doľava a po cca 120 m hneď zas doprava - okolo centrálnej budovy.
GPS = 48.1685, 17.0720
Problém bude asi naozaj s platením za verejnú prevádzku. Na týchto staniciach býva normálne napísané:
Tap RFID token or
Check-in on PlugShare or
TXT charge 12345 to Nr. 800
A samozrejme číslo hotline telefónu.
To všetko tu chýba, ale stanica je funkčná, bliká 1. ikona, t.j. je pripravená na nabíjanie.Komentár
-
Ozval sa mi zástupca firmy ZeroEmission, ktorá stanicu inštalovala. Po diskusiách sa vraj SAVka rozhodla uvoľniť rýchlonabíjačku (vlastne obe) aj pre verejnosť. Prístupné májú byť cez RFID kartu resp, cez appku (asi PlugShare). Ako náhle bude niečo nové, tak sa to dozvieme.
eDaliborKomentár
-
Rýchlonabíjačka prešla upgradeom, resp. bola nahradená novou. Má dve rýchle DC zástrčky: CCS a CHAdeMO (načo?) a jednu AC pomalú Type2.2 FotkyKomentár
-
Japonci (Nissan) sami opúšťajú CHAdeMO ako prekonaný štandard, podobne ako Musk teslácky konektor. CCS je proste dobre vymyslený a je škoda, že sa ho pred r. 2014 nepodarilo presadiť globálne. Teraz sa to deje a bude to bolieť, najmä v Ázii...
Staré Leafy si musia zaobstarať medzikonektor, podobne ako to robia tesláci. Takéto rýchlonabíjačky by potom mohli obslúžiť naraz viac CCS elektromobilov...
Či je táto pre verejnosť, ako bola minulá, musím overiť, skúsim nabíjať budúci týždeň.Komentár
-
Ked maju vyrobene/nakupene na sklade kable s Chademo, tak ich nevyhodia predsa. Casom ked sa im ninu a na nabkach sa pokazia, tak vymenia za druhy CCS a budu dva.Ak nabka nevie zdielat a nabijat 2 DC sucasne je to aj tak jedno... Viac ma stve ked daju len DC a chyba AC, presa len ak nejde rochodit DC, tak aj AC pmoze v nudzi. Alebo aspon na AC sa caka lepsie kym sa uvolni DC v pripade obsadenia.
Naposledy upravené Taur; 18-12-2021, 19:50. -
e-Dalibor Predsa elektromobily s chademo tu budu minimane dalsich 10, alebo aj viac rokov. A nie je ich malo. Preco im chces znemoznit DC nabijanie. CCS je predsa uplne iny protokol. Tesla s zmenou protokolu na CCS problem nemala, lahko to zvladla ved je to softverova firma. Povodny teslacky protokol vychadzal z chademo. Na stare elektromobily s chademo urcite nikto novy softver pre CCS vyrabat nebude. Moje dva I-MiEVy su r.v. 2013 a 2014 a aj tak maju rozny softver, pretoze 2014-ka ma nejaky drobny hardver a funkcionality navyse. Ziadne nove verzie softveru pre ne neboli. Na starych EV su softvery viazane na aktualny hardver auta. Pridat CCS funkcionalitu pre ne je nemozne.
-
-
može byt prevádzkovateľ nabiački je SMINN?
Na ich mape https://drive.sminn.sk/map tam je rychlonabiacia stanica.Komentár
Komentár