Je mi ľúto, pre mnohých ľudí, podnikateľov, ktorí jazdia na dlhé trasy a sa pritom ponáhľajú, tak je 300 km veľmi málo. Obmedzuje to. O to horšie, že zďaleka nie všetky nabíjačky sú riešené ako rýchlonabíjačky. Už som to písal v inej téme a nerád sa opakujem.
Ak nenastane revolučný prelom v oblasti batérií, tak stále len prešľapujeme na mieste. Batérie budú musieť byť menšie, s vyššou kapacitou. Nepísal som, že máme so sebou voziť olovo, či lítium (aj keď je ľahšie)
A to čo tvrdí nejaký Straubel je jedno, to je jeho názor. Sedí niekde v kancelárii a číta štatistiky, ktoré mu niekto podsunie ako mu to vyhovuje.
Užívateľ u nás v Európe chce väčší dojazd. Chodím veľa na masové prezentačné akcie a presne viem, aké sú želania absolútnej väčšiny ľudí. Bohužiaľ na niektoré akcie nepríde ani 1 majiteľ Tesly zo Slovenska, aby propagoval elektromobil. Viď napr. minulý rok eTour Europe. Keby ste viac chodili na podobné akcie a hovorili s ľuďmi, tak by ste vedeli aké sú názory. Nestačí prísť raz za rok do Bojníc.
Tesla 3 v relatívne lacnejšej verzii bude mať dojazd reálnych 250 km najbližších 5 rokov a to väčšine ľudí postačovať nebude.
Ak nenastane revolučný prelom v oblasti batérií, tak stále len prešľapujeme na mieste. Batérie budú musieť byť menšie, s vyššou kapacitou. Nepísal som, že máme so sebou voziť olovo, či lítium (aj keď je ľahšie)
A to čo tvrdí nejaký Straubel je jedno, to je jeho názor. Sedí niekde v kancelárii a číta štatistiky, ktoré mu niekto podsunie ako mu to vyhovuje.
Užívateľ u nás v Európe chce väčší dojazd. Chodím veľa na masové prezentačné akcie a presne viem, aké sú želania absolútnej väčšiny ľudí. Bohužiaľ na niektoré akcie nepríde ani 1 majiteľ Tesly zo Slovenska, aby propagoval elektromobil. Viď napr. minulý rok eTour Europe. Keby ste viac chodili na podobné akcie a hovorili s ľuďmi, tak by ste vedeli aké sú názory. Nestačí prísť raz za rok do Bojníc.
Tesla 3 v relatívne lacnejšej verzii bude mať dojazd reálnych 250 km najbližších 5 rokov a to väčšine ľudí postačovať nebude.
Komentár