Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Model 3 - tretia generácia

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Juro
    Administrator
    Gold Member
    • Mar 2014
    • 2208
    • juraj1702
    •   

    Model 3 - tretia generácia

    Cieľom Tesla Motors, hneď od vzniku firmy, bolo prísť na trh s dostupným elektromobilom pre väčšinu ľudí. Pre novú firmu bez kapitálu to však nebolo možné, začať produkovať státisíce automobilov. Preto sa rozhodli začať elektromobilom ktorý zlomí predsudky o elkromobiloch a zároveň pomôže zarobiť na lacnejší model. Tak vznikol Tesla Roadster. Tento model pomohol firme vytvoriť meno a zarobiť na ďalší, lacnejší model a to Telsla Model S. Zisky z Modelu S sa zas použijú na výrobu ešte lacnejšieho modelu tretej generácie s pravdepodobným názvom Model E, nakoľko tento názov si už dala Tesla patentovať.
    Predpokladaná cena bude okolo 30000,-
    Dojazd od 300 km.
    Uvedenie tohoto modelu na trh sa predpokladá na rok 2017.
    Ročná produkcia bude okolo 500 000 kusov.
    Tesla plánuje tento rok začať výstavbu gigantického závodu na výrobu bateriek určených aj pre tento model.
    Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
    Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.
  • Juro
    Administrator
    Gold Member
    • Mar 2014
    • 2208
    • juraj1702
    •   

    #2
    Podľa najnovšieho, Tesla opustila ochrannú známku Model E.

    Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
    Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

    Komentár

    • Milan
      Junior Member
      • May 2014
      • 2

      #3
      Nemala byt 3. generaciou v poradi SUV - Model X a az 4. generacia viac dostupna s dojazdom okolo 700km?

      Komentár

      • teslafan
        Member
        • Mar 2014
        • 102

        #4
        Model X je ta ista generacia ako Model S, tiez zname pod nazvom "Whitestar". "Tretia generacia" je momentalne oficialny nazov pre auto co ma vyjst na trh v 2017, tiez zname pod nazvom "BlueStar". Pocul som uz aj o stvrtej generacii (o polovicu by malo byt lacnejsie ako tretia generacia) ale ta generacia vyjde na trh az niekedy 2020, ak nie neskor.
        Naposledy upravené teslafan; 14-05-2014, 23:13.

        Komentár

        • Juro
          Administrator
          Gold Member
          • Mar 2014
          • 2208
          • juraj1702
          •   

          #5
          http://automix.atlas.sk/novinky/8338...-uz-o-dva-roky
          Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
          Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

          Komentár

          • Juro
            Administrator
            Gold Member
            • Mar 2014
            • 2208
            • juraj1702
            •   

            #6
            Už je to konečne zverejnené. Tento model sa bude volať Model III/Model 3 (s tromi čiarkami). Nový Model 3 bude odhalený v roku 2016 a do predaja pôjde v roku 2017. Dojazd by mal byť okolo 320 km s veľkým, výkonom, podobne ako Model S. Tiež ako Model S a Model X, aj Model 3 bude môcť zadarmo nabíjať na Tesla Supernabíjačkach "Supercharger", tie budú dovtedy po celej EU, vrátane SK.
            Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
            Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

            Komentár


            • aasami
              aasami komentoval
              Upraviť komentár
              Fuu to je silne tvrdenie: "vratane SK". Kde si o tom pocul?

            • Juro
              Juro komentoval
              Upraviť komentár
              Poznám Teslu už 8 rokov. Bude aj skorej než 2017. Silné tvrdenie by bolo keby som povedal, že už tento rok.
          • ceco232
            Junior Member
            • Jun 2014
            • 2

            #7
            Ak pôjde všetko podľa plánov, tak to bude veľmi zaujímavé, nakoľko už klasické automobily prakticky prestanú mať význam. Samozrejme prídu ešte v priebehu času určité komplikácie, ale myslím, že by sa mohlo jednať o skutočnú revolúciu v automobilovom priemysle. A pravdepodobne to bude znamenať veľké zmeny aj celkovo vo svete.

            Komentár

            • 1fisker
              Senior Member
              • Aug 2014
              • 1542
              •   

              #8
              Pôvodne zverejnené od ceco232 Pozrieť príspevky
              Ak pôjde všetko podľa plánov, tak to bude veľmi zaujímavé, nakoľko už klasické automobily prakticky prestanú mať význam. Samozrejme prídu ešte v priebehu času určité komplikácie, ale myslím, že by sa mohlo jednať o skutočnú revolúciu v automobilovom priemysle. A pravdepodobne to bude znamenať veľké zmeny aj celkovo vo svete.
              Tak rýchlo to určite nepôjde, buďme realisti. Aj keď by sme si všetci želali, aby to bolo už včera. Želanie netreba vydávať za skutočnosť.

              Komentár

              • 1fisker
                Senior Member
                • Aug 2014
                • 1542
                •   

                #9
                Model E - môj názor. Buďme realisti. Trošku skepsy nezaškodí.
                Ten kto si kúpi Teslu S, je ekologický solventný nadšenec, ktorých je na Slovensku málo, špička.
                E by mal byť pre masy. Lenže pre ktoré? Masa, stredná trieda na západe záraba niekoľko násobne viac ako na Slovensku, takže za odhadovanú cenu 30 tis. eur si ho časť ľudí kúpi. Ale u nás je tých 30 tis. stále veľa. Aby sa auto masovo predávalo na Slovensku, malo by mať cenu do 20 tis. eur. To vám povie každý predajca áut.
                Dojazd tiež nie je ohurujúci, teoretických 250-320 km (podľa batérií) znamená v reáli ledva 200-250, v zime ešte menej. A to určite odradí mnohých záujemcov, ktorí budú chcieť univerzálne auto do rodiny ako jediné auto.
                A ešte 1 vec, Tesla mešká s modelom X vyše roka, takže ani u modelu 3/E nie je dôvod na prílišný optimizmus.
                Takže treba počkať, či pán Elon nepríde s nejakou prevratnou batériou, ktorá spôsobí skutočnú revolúciu. Potom už elektromobily nikto nezastaví. Jediná slabina sú stále batérie. O pár desiatok rokov budú naše deti spomínať na benzínové autá ako na parné stroje
                Naposledy upravené 1fisker; 14-12-2014, 20:17.

                Komentár


                • ICE666SVK
                  ICE666SVK komentoval
                  Upraviť komentár
                  Model S tusim tiez meskal, ale to bola prvotina Tesly a tak sa to dalo cakat. Model X meska udajne pre problemy so zadnymi dverami. Treba povedat, ze majitelia Tesiel napisali do Tesly ako by sa mohlo auto zlepsit a Tesla to zobrala na vedomie a vznikol model D. A Tesla to chce aplikovat do vsetkych svojich aut. Teda autopilot bude nielen v modeli S alebo D, ale aj v Modeli X. U Tesly model 3 si nie som isty. Ale clovek nikdy nevie a Tesla dokaze prekvapit.

                  Co sa tika aut, tak na Slovensku aj v Cechach je to podobne co sa tika kupi schopnosti obyvatelstva. Najviac sa kupuju ojazdene vozidla so zahrancia, ale aj domace. Potom sa jazdi na sluzobnych novych (kto ma to stastie). No a az potom idu nove auta ci sukromne ci sluzobne.

                  Keby stat chcel skutocne robit nieco ekologicke, musel by a to je politicke nepriechodne, odstavit stare auta. Zaviest dan o znecistovani ovzdusia ako starymi autami nad co ja viem 10-15-20 rokov, alebo aj nove by mali vyssiu cenu co sa tika benzinovych a naftovych za exhalaty z vyfukov a potom by stacilo dat vyhody pri kupe elektomobilu a bolo by.

                  Ano, treba este urcity cas pockat, ale ono to pride. A Tesla model 3 by tomu mohla pomoct vyrazne aj Tesla zavod v Europe. Aj Nissan ci VW, Kia ked zvysia dojazd tak to pojde.
              • ICE666SVK
                Senior Member
                • Jul 2014
                • 1997

                #10
                Tak minule som tu spominal, ze by sa museli zakazat stare auta a uz sa nieco planuje v Taliansku. Chcu zakazat auta vyrobene pred rokom 1993. Keby to bolo celoeuropske, teda EU, tak by to bolo zaujimave. Tazko povedat o ake percento by islo z poctu jazdenych aut na cestach. Viac tu http://www.autozurnal.com/taliansko-...red-rokom-1993. Ale preco to chcu zakazat az v roku 2019 tak tomu nerozumiem. Ekonomicke dovody?

                Komentár

                • 1fisker
                  Senior Member
                  • Aug 2014
                  • 1542
                  •   

                  #11
                  Pôvodne zverejnené od ICE666SVK Pozrieť príspevky
                  Tak minule som tu spominal, ze by sa museli zakazat stare auta a uz sa nieco planuje v Taliansku. Chcu zakazat auta vyrobene pred rokom 1993. Keby to bolo celoeuropske, teda EU, tak by to bolo zaujimave. Tazko povedat o ake percento by islo z poctu jazdenych aut na cestach. Viac tu http://www.autozurnal.com/taliansko-...red-rokom-1993. Ale preco to chcu zakazat az v roku 2019 tak tomu nerozumiem. Ekonomicke dovody?
                  Prečo až v r. 2019? To je presne ako na Slovensku. 5 rokov vopred môžem sľúbiť kadečo. O 5 rokov bude pri koryte iná vláda, ktorá to aj tak nesplní a tak dotyčný, ktorý to navrhol je mimo obliga, ale teraz sa môže pochváliť, že niečo zmysluplné navrhol. To čo sľúbil kedysi už dávno neplatí.
                  Aj naši nám sľubovali dokončenie diaľníc v deväťdesiatych rokoch a kde ich máme?

                  Komentár

                  • MravecSK
                    Member
                    • May 2014
                    • 214

                    #12
                    Najskor ekonomicke, vela ludi je odkazanych na tieto rocniky a na nove a ani mladsie jazdene proste nemaju. Niektore casti Talianska na juhu vyzeraju jak geta, takze nejake prechodne obdobie treba. Podobne by to mohli urobit v Norsku, tam si obcas pripadam ako v 90 rokoch co sa tyka vozoveho parku

                    Komentár

                    • ceco232
                      Junior Member
                      • Jun 2014
                      • 2

                      #13
                      Na Slovensku je mnoho ľudí, ktorí si kupujú autá okolo 30 tis. eur. Takže cena je viac než adekvátna. Napr. takých Audi, BMW a Mercedeosv behajú po slovenskú tisíce. Každopádne pre výrobcu Tesla a resp. pre akéhokoľvek svetového výrobcu je však Slovenský trh absolútne zanedbatelný voči celému svetu.

                      Pre mňa osobne je najväčšou slabinou stále nízky dojazd a zdĺhavé nabíjanie.

                      A po vyskúšaní Modelu S vnímam ako nevýhodu aj hmotnosť auta. Verím tomu, že Model III bude podstatne ľahší.

                      Komentár

                      • MravecSK
                        Member
                        • May 2014
                        • 214

                        #14
                        To co vazi MS je pri 360 konoch, alebo 420, pripadne 691 uplne zanedbatelne ak to clovek pouziva ako rodinny sedan. Dojazd 350-400km pri normalnej jazde je aspon pre mna a sk pomery uplne v poho a tohto roku budu SC dva, takze uplne pohoda. Neviem ci uz su adaptery na chademo, ale ak ano, tak tiez nie je co riesit..
                        Naposledy upravené MravecSK; 23-01-2015, 23:27.

                        Komentár


                        • ICE666SVK
                          ICE666SVK komentoval
                          Upraviť komentár
                          A treba povedat, ze Greenway planuje vsetky svoje doterajsie rychlonabijacky prerobit na viacero systemov. Takze mozno ani adapter chademo nebude treba. Aj ked na mieste majitela Tesly by som si adapter kupil.
                      • Bejo
                        Junior Member
                        • Jun 2014
                        • 27

                        #15
                        30 tis za teslu je spickova cena, pri rozhodovani klasicke za 15 - 20 tis + 400 mesacne palivo alebo 30 tis za teslu je jasny vitaz tesla.

                        Komentár


                        • ICE666SVK
                          ICE666SVK komentoval
                          Upraviť komentár
                          No model by mal zacinat na 30tisicoch, tak uvidime ako to bude. Je to cena od nie do.
                      Pracuje...
                      X