Risker Emotion cena 129 900$ = 116 231,21€. Plne elektricke auto karoseria z uhlikovych vlakien a hliniku zarucuje tuhost karoserie pri celnej zrazke. Rovnake materialy pouzili aj pri vyrobe kolies, kde spolpracovala aj firma Dymag. Vysledok, valivy odpor je vraj nizsi o 40% co zvysuje dojazd auta. Baterka ma patentovanu technologiu expresneho nabijania UltraCharger a ma vysoku energeticku hustotu. Za 9 minut dokaze zvysit dojazd o 190km. Celkovy dojazd ma byt vraj 640km. Maximlana rychlost 260km/h. V maske bude schovany radarovy system LIDAR, ktory bude sucastou autonomneho riadenia. Do spatnych zrkadiel boli vlozene kamery, ktore sa postaraju o 360º nahlad. Predajny model pouzije Fisker od Tesly. Cize cez web a vo Fisker showroomoch. Prepredaj spustia 30.6.2017 ale predstaveny bude az 17.8.2017 a vyroba je naplanovana na rok 2019.
Fisker Karma
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Risker Emotion cena 129 900$ = 116 231,21€. Plne elektricke auto karoseria z uhlikovych vlakien a hliniku zarucuje tuhost karoserie pri celnej zrazke. Rovnake materialy pouzili aj pri vyrobe kolies, kde spolpracovala aj firma Dymag. Vysledok, valivy odpor je vraj nizsi o 40% co zvysuje dojazd auta. Baterka ma patentovanu technologiu expresneho nabijania UltraCharger a ma vysoku energeticku hustotu. Za 9 minut dokaze zvysit dojazd o 190km. Celkovy dojazd ma byt vraj 640km. Maximlana rychlost 260km/h. V maske bude schovany radarovy system LIDAR, ktory bude sucastou autonomneho riadenia. Do spatnych zrkadiel boli vlozene kamery, ktore sa postaraju o 360º nahlad. Predajny model pouzije Fisker od Tesly. Cize cez web a vo Fisker showroomoch. Prepredaj spustia 30.6.2017 ale predstaveny bude az 17.8.2017 a vyroba je naplanovana na rok 2019.
-
Vyššie bolo napísané, že sú len dve na Slovensku, tak upresním, je ich 5:
EČV VIN Evidencia 1.evidencia v SR FARBA
RK327CD YH4K14AA3CA000695 26.01.2012 08.08.2017 Strieborná metalíza svetlá
SA050CK YH4K16AA2CA001686 15.04.2013 31.01.2014 Biela metalíza
PN445CR YH4K14AA8CA002166 11.10.2013 20.08.2014 Hnedá metalíza
ZA258GM YH4K14AA9CA000863 16.05.2013 12.10.2015 Strieborná metalíza svetlá
BLEARTH YH4K14AA2CA001899 14.05.2012 14.05.2012 Hnedá metalíza
[priezvisko]@me.comKomentár
-
Komentár
-
Toto nedopadne dobre... kolko trvalo Tesle, kym vyladila vyrobny proces a cim vsetkym musela prejst, aby mohli dodat auto za 35k. A stale ten 35k TM3 nepriamo cerpa naklady z drahsich modelov, ktore zaplatili cast vyskumu a teraz dotuju aj cast vyrobnych nakladov. Raz darmo ked ma niekto nazmluvnene diely na 500.000 aut rocne, cena bude asi ina ako ked niekto iny zacina a netusi kolko toho preda. A aj to by ma zaujimalo, kolko naozaj na TM3 SR zarobia. Tipujem, ze keby to bol ich jediny model, tak idu dole behom 6 mesiacov. Dako sa mi nechce verit, ze toto daju, a bojim sa, ze to skonci pohromou ako prva Karma. Dlhy, bankrot, a par majitelov s nedoladenym softwarom ktory nema kto aktualizovat a otaznym pristupom k servisu a nahradnym dielom. Zvolavacky uz ani nejdem spominat, tie uz nema kto riesit. Preco sa niekto nevie poucit z minulosti?
V kazdom pripade im budem drzat palce, Fisker mal uchvatny dizajn, a to nove Revero vyzera tiez fenomenalne. Mohli by sa s niekym spojit, napriklad s Mercedesom. Mercedes v dizajne tape, ale ma zdroje a vyrobne kapacity. Fisker ma zase dizajn, ale nema nic ine. Win-win pre obe strany. Ale Henrikove ego asi nepusti...
-
YOU WILL: Be the proud owner of a brand new 2020 Karma® Revero GT (the 2nd one off the assembly line!)—complete with a custom name plaque to commemorate the occasion Enjoy the best of both worlds with a turbo three-cylinder in-line engine and dual electric motors Get flown out to tour Karma HQ in Southern California aKomentár
-
Dnes som sa išiel štandardne previezť s Fiskerom. Aj keď auto prakticky už nepoužívam, chodím ho pravidelne prebehnúť 1x za 1-2 týždne. Takže garantujem veľmi dobrý funkčný stav, absolútne bez problémov.
Ale k veci. Zastavil som na pumpe dofúkať kolesá. Okolo išiel autom nejaký "dôležitý" mladík vo veku okolo 35 rokov, zastavil, otvoril okienko a pýtal sa ma: koľko má motor objem? Tak asi 5 l? .....kto uhádne, čo som mu odpovedal, má u mňa 1/2 hodinovú zážitkovú jazdu zadarmoNaposledy upravené 1fisker; 25-06-2020, 20:34.Komentár
-
Nezvyknem robiť nejaké testy ako niektorí špecialisti tu prítomní, ale predsa len aspoň čosi::
Včera som si spravil krátky testík. Na fotke 1 pred jazdou 67295 km, plne nabitá batéria, dojazd na elektrinu 81 km, to je hodnota rovnaká stále od začiatku, takže batéria je prakticky po 7 rokoch v 100% stave. Vidno tam aj celkový dojazd s benzínom 261 km.
Po prejdení reálne 53 km vidno na druhej fotke 67348 km, pritom zostávajúci dojazd 208 km, takže tiež 53 km. Jazda bola uskutočnená po ceste I. a II. triedy, asi 2/3 na elektrinu, 1/3 na benzín. Takže v tomto prípade vyšiel teoretický dojazd náhodou rovný skutočnému. Pri veľmi úspornej jazde sa dá dosiahnuť aj trochu lepší dojazd ako teoretický. Samozrejme ale väčšinou býva reálny dojazd nižší.
Ospravedlňujem sa, že jazda bola krátka, ale bežne už nejazdím na dlhšie vzdialenosti. Auto šetrím pre ďaľšie generácie
Neviem prečo fotky zoradilo opačne, ale hádam pochopíte
2 FotkyKomentár
Komentár