Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Volkswagen e-up!

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • romik16
    Junior Member
    • Sep 2018
    • 10

    Ak by mal niekto zaujem o novy e up,skladom v Kosiciach dnes mali este dva kusy ,jeden cierna perlet a druhy azurova metaliza v dobrej vybave za 19 000,asi odstupene rezervacie

    Komentár


    • Roberto
      Roberto komentoval
      Upraviť komentár
      Prosím, vieš dať link na predajcu? By som na to mrkol...

    • romik16
      romik16 komentoval
      Upraviť komentár
      Je to autogabriel kosice pani Petra Potocnakova to ma na starosti,je tam lebo s nou komunikujem

    • Roberto
      Roberto komentoval
      Upraviť komentár
      Dik, uz su predane....
  • palo47
    Member
    • Jan 2020
    • 66

    Ahojte.
    Tak dnes som prihlásil nové e-up a súčasne predal 14 rokov starého Fiata. Nie som si istý z čoho mam väčšiu radosť.

    Mám však otázku:
    Chcem hneď za nova vymenit letné pneu 165/65 R15 Good Year Effficient Grip Contact , made in Germany vyrobené v októbri 2029 za celoročné.

    Nehodili by sa niekomu, dám 50% zlavu tj 120 za všetky 4 ks.

    Komentár


    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      palo47 Ty kokso,VW ma stroj casu? Mohli nieco lepsie dotiahnut z buducnosti ako gumy na tvoj eUP, ci to len testovali?

    • palo47
      palo47 komentoval
      Upraviť komentár
      Asi som natvrdlý ale vôbec nerozumiem na čo narážaš.

    • palo47
      palo47 komentoval
      Upraviť komentár
      Prepáč už to vidim - 2029. To je tá dotyková klavesnica na iPad berie aj vtedy kedy nemá.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      V poho,bolo jasne, ze preklep. Ale pobavilo.

    • romik16
      romik16 komentoval
      Upraviť komentár
      My ideme zajtra po nasho e upika tak uvidim ake gumy tam budu a ako,splnil ocakavania?
  • Taur
    Member
    • Dec 2019
    • 296
    •   

    https://www.mojelektromobil.sk/proje...i-koronavirus/

    Hmm, zeby v maji bolo 9ks trojrocnych eupov na predaj?

    Komentár


    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      jo. to iste napadlo ako prve aj mna.
      Skoda toho projektu. Tych aut bolo vidno kade tade v meste, vela ludi vdaka nim malo moznost skusit EV.
      tato pliaga vo svete nam este vela vrasok na cele sposobi...

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Trosku nechapem zdovodnenie ukoncenia kvoli pandemii. Podla clanku isiel cely vytazok z prenajmu na dobrocinne ucely takze o ziskovost alebo stratovost tam nikdy neslo. Nakolko je partnerom priamo Volkswagen Slovakia tak predpokladam ze sa neplati ani leasing a auta su poskytnute priamo Volkswagenom bezodplatne v ramci charity a marketingu. A ked auto 2 mesiace stoji tak nevyraba ziadne priame naklady. Jedine co ubuda je cas z poistneho obdobia a nejake mzdy. Ludia sa vsak daju prepustit bez ukoncenia celeho projektu a v septembri sa zase k tomu vratit. Ale mozno mi nieco unika a nie je to take ciernobiele. Pride mi to vsak ako oportunizmus - niekto chcel s tym uz skor seknut a teraz sa naskytla vhodna vyhovorka / prilezitost ktora neposkodi reputaciu ziadnej zaangazovanej strany. Zly zly virus
  • palo47
    Member
    • Jan 2020
    • 66

    Ešte k jazde na neutrál podrobne diskutovanou vo vlákne o Citygo.
    Znova som si podrobne prečital návod k e-up (so sebazaprením kvôli obrovskej neprehľadnosti a nepresnostiam).

    str 91. “Nikdy nenechávate vozidlo pohybovať sa na jazdnom stupni N , najmä ak nie je vozidlo pripravené na jazdu”

    str 166. “ Odťahovanie ...... Ak je motor vypnutý, prevodovka je pri vysokých rýchlostiach a veľkých vzdialenostiach nedostaočne mazaná:
    - Maximálna prípustná rýchlosť ťahania predstavuje 50 km/h
    - Maximálna prípustná vzdialenosť vlečenia predstavuje 50 km

    str 167. “Ťahané vozidlo vzadu.....
    .
    .
    - Zvoľte jazdný stupeň N
    V núdzových situáciach však výlučne rýchlosťou chôdze do maximálne 100 m sa môže vozidlo odťahovať alebo posúvať na vlastných 4 kolesách, kým nie je možné vozidlo odviezť pomocou odťahovacieho vozidla.

    ZÁVER!
    pokiaľ ste v záruke, tak NEUTRÁL NIKDY NEPOUŽÍVAJTE.

    Neutrál je podľa mňa len pre odťah podľa str 167 a páka je vlastne zdedená zo starých VW DSG automatických prevodoviek. Kto rád “plachtí” stači ak si vypne rekuperaciu, vtedy je skutočná rekuperácia cirka 0,4 kW čo je brzdenie úplne zanedbateľné voči odporu vzduchu napr pri 80 km/h.

    Vo vlákne Citygo sa k tejto téme spomína údajný prípad prerazenia výkonových prvkov riadenia motora prepätím, ktoré spôsobilo okamzité zablokovanie motora a teda aj kolies a cely motor vytrhlo z uloženia. Len cena vykonovej elektroniky (zrejme sa neopravuje) je cca 5.000 Eur.

    Pozn.
    Ak skutočne VW vie o realnom nebezpečí prerazenia vykonových prvkov riadenia motora s naslednou deštrukciou motora po púhom zaradení NEUTRÁLU, tak je to na odobratie homologácie. Ale možno si VW necháva len zadné vrátka aby nemusel uznať záruku a aby mohli akcionári VW dostať čo najvyššie dividendy.
    Naposledy upravené palo47; 29-04-2020, 07:46.

    Komentár


    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      S tými napäťovými špičkami to môže byt pravda. Keď odpojis pohonný agregát od batérie ktorá odoberie energiu generovanú sústavou kolesa - prevodovka - elektromotor - AC/DC menič tak sa ľahko môže stať že napätie na výstupe z meniča prekročí maximálnu hodnotu a dôjde k deštrukcii výkonových prvkov.
      Inak aj Fiat zakazuje akékoľvek vlečenie vozidla pokial nie je nadvihnutá hnacia náprava.

    • palo47
      palo47 komentoval
      Upraviť komentár
      So špičkami to nie že môže byť ale je pravda. To vedel už Faraday.
      Len to mal VW (Škoda to vôbec v návode nespomína) nejak inak rieśit nie takými nejasne definovanými informaciami stratenými v navode medzi desiatkami opakovanych upozornení a varovaní. A napríklad aj ako Fiat ale nalepiť výstražné nálepky napr. k oku na ťahanie v kufri.
      Alebo napr HW, tak že napr pripojí k motoru pri volnobehu špirálu vykurovania ktora beží tiež na HV. To ale bola starosť konštrukterov VW. (Nie je to triviálne sa s tým vysporiadať, pokiaľ indukovaný prúd nemá kam tiecť, tak rastie napätie až kým niečo nepovolí)

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Vieš ako to vyriešil Fiat? Auto nemá oko na ťahanie a aj keď si zoženieš oko zo spalovaku nemáš ho kam zasroubovat. Držiak nárazníku kam sa normálne montuje je z plastu.

    • palo47
      palo47 komentoval
      Upraviť komentár
      To ma nenapadlo, bezpečne a jednoduché. (len či je to zámer?) Možno problém s naloženim na odťahový vôz.
      Inak som priaznivec Fiatu. Pred týždnom so predal 4- tý v poradí. Stilo 1,4 150 tis km 14 rokov. Pôvodný výfuk, ramená tyče riadenia tlmiče, len 2x tyčky stabilizátora a predne pružiny. Motoricky bez vady 0,2 l oleja /1000 km - menej ako na začiatku, emisná OK. Ani žiadna korozia na karoserii hoci 14 rokov vonku. Len 2x zapaľovacia cievka - ale to bola Denso (zas ten Faraday).
      Aj mi za ním polo lúto ale dotácia.
      Naposledy upravené palo47; 28-04-2020, 20:08.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Je to zámer. Je to aj popísané v manuále.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      palo47 "bez vady 0,2 l oleja /1000 km - menej ako na začiatku" To zartujes? To neje vada? Ci Fiat je dvojtakt motor z kosacky, ze miesa olej s benzinom?

    • ToMiLeaf
      ToMiLeaf komentoval
      Upraviť komentár
      Taur A presne o tom to je. Dakomu auto za rok zožerie 2 litre oleja a je s ním nadmieru spokojný a dakomu raz začas v aute niečo vrzne a už bude vyplakávať po všetkých možných fóre že aký šunt to kúpil

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Mal som 2,8l 6valec pasat benzin, ten zral 0,4 l/1000km, a mam viac ako 20 rocny chrysler voyager 3,3l 6 valec benzin - ten nezerie takmer ziaden olej.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      ToMiLeaf Ja si drobne, zvlast netechnucke vady nevsimam, ale olej som musel dolievat medzi pravidelnymi intervalmi oleja naposledy pri 30r starej Skode 105, ktora navyse sla na 2,5 valca. Som nevedel ze moderne Fiaty su na tej istej urovni dnes.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      Fiatacky Fire 1,4 16V zral olej vzdy a kazdemu. 8v verzie nezrali nic. Konstrukcne mal zjavne nejaky problem. Ale da sa s tym zit. Samozrejme vobec mi to nechyba a uz vobec mi nevadi, ze nemusim niekam dolievat olej

    • palo47
      palo47 komentoval
      Upraviť komentár
      Pre Taur.: bez vady 0,2 l oleja /1000 km - menej ako na začiatku" To zartujes? To neje vada? Ci Fiat je dvojtakt motor z kosacky, ze miesa olej s benzinom?

      Ty sa asi živíš kosenim trávnikov keď si najazdil na predpotopnej dvojtaktnej kosačke 1000 km a že vieš koľko oleja žerie.

      Spotreba oleja už dnes nie je dôležité kritétium,na prvom mieste je spotreba paliva a tú sa snažia znížiť volnejšimi, tenšimi, menším počtov piestnych krúžkov a podobnými “ fintami”. A samozrejme to má dôsledky. Takže asi nie konštrukčná chyba.

      Ak by si chcel reklamovat na VW 2 TDI spotrebu oleja 1 l na 2000 km tak ťa vypoklonkujú že je to v norme. A na začiatku pripúšťaju v manuále aj hodne vyššiu spotrebu.

    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      Ja teda neviem ale olej som nedolieval nikdy...mozno som mal iba stastie Teda iba vtedy ked som ho miesal vo Wartburgu do benzinu

    • palo47
      palo47 komentoval
      Upraviť komentár
      Ja taký štastlivec nie som. Mal som 7 benziniakov a u všetkých spotreba oleja medzi 0,2 az 0,4 l/1000 km. A to včítane Toyoty 1,4.

      Ale mozno keby Ty si urobil priemer včitane Wartburga, tak by ti nejaká podobná spotreba vyšla.

      Ale pokial stači olejej dolievať s intervalom 5000 km tak ma to absolutne netrápi a dokonca to trošku občerství olejovú náplň.
      Ale ak niekto vymení auto z nulovou spotrebou oleja a nové bude mať 0,2 l, tak pokial nema snímač hladiny oleja, tak môže mať problem. Mňa ale nič neprekvapí ani spotreba oleja u e-up.
      Naposledy upravené palo47; 29-04-2020, 08:31.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      palo47 Tak naftak som nikdy nemal toz neviem posudit. U benzinov som nikdy nedolieval, ale menil som olej vzdy po predpisanych km 10,15,30t km, tak mozno mali vyrobcovia rezrevu na zranie. Ale nikdy som nemal taliana. Francuza raz, raz korejca a zvysok takmer vsetko japoncov a par nemcov.

      Catchcash To so kedy mal ten Wart ze si miesal olej? Ked som jazdil Trabyho, tak na pumpach bol MIX, netrbalo miesat

    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      Taur to som jazdil tak 15r dozadu cca a ziadne take mixy nemali na pumpach vtedy A diesel mi tiez olej nezerie jedine ze by mali rezervu vsetci ako hovoris

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Catchcash Aha ty si veteranista. Ja som jazdil Trabant ked bol moderny , tak som to mal pohodlne.

    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      Zrovna tak by som to nenazval ale na tom som sa v podstate ucil jazdit Ja zastavam nazor: tazko na cvicisku, lahko na bojisku

    • Marcel Pavlík
      Marcel Pavlík komentoval
      Upraviť komentár
      neverte všetkému, čo napíšu. je veľa povier čo sa tradujú už to storočie ... že sa neštartuje roztiahnutím, že sa nestojí so zaradeným stupňom bez zatiahnutej brzdy, že sa nesmie ťahať, že - ...
      ja som auto štartoval kľukou, roztláčaním (vymontovaný štartér), bez vody v okruhu, na rastliný olej i metanol, trichlór, ... a jediná vec, ktorá mohla skutočne poškodiť motor/príslušenstvo a nepísali o nej bolo odpojiť štartovaciu batériu pri bežiacom motore treba aspoň mažť zapnuté svetlá.
      a k "N" na BEV - v starých diskusiách je veľa tých príspevkov, kde sa polemizuje či sa rekuperácia "oplatí", či radšej neplachtiť.
      zatiaľ nik z diskutujúcich zástancov plachtenia nevaroval, lebo ...
  • palo47
    Member
    • Jan 2020
    • 66

    Ešte z iného súdka.

    Poznáte niekto prípady samovoľneho požiaru e-up/ citygo spôsobené novými bateriami, ktoré sa začali montovať v 2019 (LG Chem e63)? Po Europe sa ich už predalo hodne.

    Ja parkujem len jednotky metrov od mojeho bungalovu (sendvičový drevodom obloženy 10 cm polystyrénom) Nechcem si ani vo sne predstavovať ako by dopadol dom a možno aj jeho obyvatelia ak by došlo k požiaru batérie.

    Mám si hľadať iné parkovanie? Potom ale problém s nabíjanim a vandalizmom.

    Komentár


    • ivan32
      ivan32 komentoval
      Upraviť komentár
      Tak to máš ešte dobré. Nech ti odpovedia tý čo parkujú v garáži priamo v dome.

    • palo47
      palo47 komentoval
      Upraviť komentár
      Dosť ma upokojila česká štatistika kde oficialne zaevidovali doposial len 2 požiare elektrovozilel. Jedno bol nejaký experimentalny model a druhý bol starší hybrid s dorobenym pohonom na propan butan. Takže žiadne modernejšie baterkové vozidlo.
  • Ivo Redaj
    Junior Member
    • Apr 2020
    • 13

    Ahojte,
    Dávam vám do pozornosti video ohľadom nabíjania VW e-up a Škoda Citigoe. Vo videu je konkrétne moje auto a jeho možnosti nabíjania v domácich podmienkach. Ak by mal niekto záujem o bližšie informácie, tak vám dám kontakt na človeka, ktorý sa tomu venuje a vysvetlí vám podrobnosti.
    https://www.youtube.com/watch?v=8328l0g7818

    Komentár

    • PeHo
      Junior Member
      • May 2020
      • 4

      Ahojte mam e-up 2020. Mam 2 otazky k optimalnemu pouzivania baterie.
      1. Podla vsetkeho aby som predlzil zivotnost baterie tak by mala byt pracovat v rozmedzi 20-80% no predpokladam ze clanky sa do-balansovane iba pri 100% nabiti.. Tak potrebujem definovat "raz za cas" nabit na 100%.
      2. Je v poriadku stale nabijat 230Vx10A t.j.2300W kedze je to iba 0,0625C vzhladom na kapacitu bat a pod 0,1C nieje bohvie co nabijat.Lepsie by ju bolo nabijat wallboxom resp 5 kolikom 2x 16A t.j. 7200W cca 0,2C alebo 2x10A cca 4600W teda cca 0,125C. Vas nazor?

      Dakujem

      Komentár

      • palo47
        Member
        • Jan 2020
        • 66

        Len pre ilustráciu ako na tom sú nové (500 km) članky LG Chem e63 v e-up 2020 a aký efektívny je použitý balancer.

        Včera som overoval chovanie až k 0 km dojazdu. Pre 0 km dojazd (Uo=3,34 V; Tbat 11 deg C) je maximalna diferencia medzi člankami 9 mV. Pre cca 75% nabitie (Uo=3,97 V) je max diferencia 4 mV. Ide o konfiguraciu 2P 84S 64 Ah článkov.

        Prekvapivý bol udávaný dojazd vo We Connect po nabití na 100 % (2,3 kW), až 336 km a po oddychu 1 deň až 340 km (údaj výrobcu cca 260 km).. Skontroloval som to s údajom čistych kWh ktore sa pri nabíjani dodali do baterie. Bolo dodané 33,4 kWh tj asi o 4% viac ako je deklarovana využiteľná enegia 32,3 kWh. Keď predpokláme, že rozdiel medzi dodanou a užitočnou energiou je daná len joulovými stratami na vnútornom odpore aku (čo je len môj odhad), tak pri nabíjaní výkonom 2.3 kW , tj cca 7A vznikne na vnútornom odpore HV aku cca 0.07 ohm za 16 hodín len cca 0.055 kWh tepla. Potom to vyzerá na dobrú zhodu. Mohla by to byť jednoduchá metóda ako orientačne zistiť relativne SoH a hlavne jeho zmenu v čase.

        Údaj by mal byť presný, lebo je vyčítaný z MBS a mal by byť očistený od prípadnej spotreby vypnutého vozidla pretože čitač energie vytečenej z HV aku je pred a po nabíjaní nezmenený. Takže vyzerá to tak, že súčasné nové članky majú skutočne o 4 % vyššiu kapacitu. Ale prípadná reklamacia po 8. rokoch sa určite bude vzťahovať na nominálnu kapacitu 32.3 kWh.
        Naposledy upravené palo47; 17-05-2020, 10:33.

        Komentár


        • denial
          denial komentoval
          Upraviť komentár
          co znamena "500km" clanky ?

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          po prejdeni 500km od novoty
      • PeHo
        Junior Member
        • May 2020
        • 4

        Pôvodne zverejnené od PeHo Pozrieť príspevky
        Ahojte mam e-up 2020. Mam 2 otazky k optimalnemu pouzivania baterie.
        1. Podla vsetkeho aby som predlzil zivotnost baterie tak by mala byt pracovat v rozmedzi 20-80% no predpokladam ze clanky sa do-balansovane iba pri 100% nabiti.. Tak potrebujem definovat "raz za cas" nabit na 100%.
        2. Je v poriadku stale nabijat 230Vx10A t.j.2300W kedze je to iba 0,0625C vzhladom na kapacitu bat a pod 0,1C nieje bohvie co nabijat.Lepsie by ju bolo nabijat wallboxom resp 5 kolikom 2x 16A t.j. 7200W cca 0,2C alebo 2x10A cca 4600W teda cca 0,125C. Vas nazor?

        Dakujem
        3. Este ma napadla otazka k rekuperacii a zivotnosti baterie. Cisto teoreticky by ju najrozumnejsie bolo nepouzivat vobec (mod 3 a B mod absolutne) kedze hodnota udajne podla palubneho pc sa moze dostat kamsi k 100kWh co je okolo 3C, je fakt ze sa jedna o kratkodobo ale aj tak je to privela?

        Dakujem za odpovede

        Komentár

        • BEVirgin
          Junior Member
          • Mar 2020
          • 9

          no ludia neviem ako vy, ale cim dalej tym vacsie nervy na VW. Dotacie su uz pustene, no mne stale hovoria ze auto az v oktobri. Auto bolo objednavane este v 3.12. Co vidim tak uz viaceri maju ecitiga aj e-upy. Je sice pravda ze zavod koli covidu chvilu stal, ale s terminom to aj tak nic nespravilo. Nemala zacinat 2-smenna prevadzka pri vyrobe ?

          Komentár


          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            Ja som objednaval tiez v decembri a este pred covidom mi stale posuvali termin hore dole raz aj k lepsiemu ale inac stale na neskor. Posledny pred Covidom som mal niekedy na september ale Spartakus co objednaval par dni po mne dokonca az december takze je mozne ze aj moje sa tolko posunulo ale som o tom nevedel kedze on mal novsi update. Odvtedy linka stala pekne dlho cize neviem kedy by auto bolo a tak som to zrusil a zobral Citigo ktore bolo na predajni a vozim sa uz vyse 2 mesiace. Je to aj tak prakticky to iste auto a je mi jedno co mam na kapote

          • Spartakus
            Spartakus komentoval
            Upraviť komentár
            27, 28, 29 týždeň tam je dovolenka na elektrických autách. Po dovolenke sa možno pôjde na dve smeny, ale nie aby viac e-aut vyrábali, ale preto, že sa tam bude robiť aj Škoda Karoq. Písal som ti súkromnú správu 😉

          • stopo
            stopo komentoval
            Upraviť komentár
            sakra a mne maju citigo vyrobit v 26 tyzdni tak dufam ze to stihnu. Inak citigo som objednal v CZ a termin bol 24-26 tyzden a pri objednani 13.01. a aj ked bol vw v ba odstaveny mesiac tak aj tak sa mi termin pre citigo nepohol. Co tak pozeram tak mi pride ze v zavode sa vyraba cca 90% iba citigo a e-up len tak aby sa nepovedalo.

          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            alebo e-UP idu na ine trhy mozno

          • Zzz
            Zzz komentoval
            Upraviť komentár
            Mne Slovenske VW pre istotu zrusilo objednavku a tak som cakal na schvalenie dotacie a v Marci objednal v Cechach. Z dodania v Septembri je uz December

          • romik16
            romik16 komentoval
            Upraviť komentár
            Ja ti poviem ze na toto auticko sa oplati cakat ,je neskutocne,my sme objednavali na Silvestra minulého roku,mali sme cakat do decembra ,no pocas korona krizi sa nam ozvali zo salonu ,ze niekto zrusil rezervaciu a ze ked nam postacuje ake je ,tak si mozme ponho prist.tak bolo o par dni nase.
            Teraz po mesiaci a po 2 000 km,mi pri plnom nabiti pise 371 km,no realne je to nejakých 250 km,vykon neskutocny,aj moja druha ci tretia volba by bolo toto auticko,takze vydrzat a ked by sa nahodou nieco vyskytlo aj skor tak nevahat a brat

          • palo47
            palo47 komentoval
            Upraviť komentár
            Ja som zareagoval na tomto fóre cca koncom marca na správu, že skladom je 6 ks e-up. Vyzeralo to najprv , že je to bezpredmentné pretože na ne nebol eco bonus. Ale následne sa už vzťahoval. A tak už jazdím 2 mesiace. A konfigurácia je na 90% rovnaka. Objednávku z polovice decembra som stornoval, asi by som sa e-up tohoto roku nedočkal. A dotácia tiež už nabehla na účet. Takže sa mi vyplatilo občas sa pozrieť na tento web.

          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            palo47 tak to by ma zaujimalo ktore si zobral ja som to sem pisal ze nejake su ale ze mi nechcu dat ecobonus tak som zobral citigo

          • Spartakus
            Spartakus komentoval
            Upraviť komentár
            stopo písal som ti súkromnú správu.

          • Spartakus
            Spartakus komentoval
            Upraviť komentár
            stopo produkcia je cca 50% e-up, 35% e-citigo, 15% Seat mi

          • Spartakus
            Spartakus komentoval
            Upraviť komentár
            romik16 máš pravdu. Ja mám e-up 4 roky (prvú generáciu). Predtým sme mali Fabiu. Klasika jazda a žiadne emócie. Ale u tohto sa stále teším na každú jazdu! Toto ma dostalo na tom naviac. U benzínového auta som toto nikdy nepoznal. Normálne sa teším, keď zistím, že mi chýba doma nejaká skrutka alebo niečo iné len aby som sadol do auta a išiel si to kúpiť. Ja viem nie je to eko, ale tá radosť a pocit s jazdy no proste pôžitok. Koncom júna čakám na nový e-up, tak sa ho už neviem dočkať

          • palo47
            palo47 komentoval
            Upraviť komentár
            Ja som zobral bielu s exterier pack, sieťka, multifunkčný volant. Bolo to niekde v Lager Max a kým to doviezli k predajcovi trvalo to skoro. 10 dní. Ale práve bola najtvrdšia korona karanténa. Bolo vyrobené 16. Januara 2020. 12 V baterku asi nikto nedobíjal tak sa mi po cca 10 dňoch rozvietila červená kontrolks baterie. Aj som to reklamoval, dobili a zmerali bateriu a podľa nich OK. Odvtedy pokoj hoci si myslím, že už asi trochu zasulfatovala, ešte mám dostať oficiálne vyjadrenie k reklamácii.
            Insk všetko na 100%, pokial nejazdím dialnicu tak dojazd 300 km a vmeste aj viac.

          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            palo47 tak to je sranda ze dakomu daju bonus a dakomu nie by ma zaujimalo od coho to zavisi ci sikovnost predajcu alebo osobne sympatie...Ale nechyba mi nastastie

          • palo47
            palo47 komentoval
            Upraviť komentár
            To si nespravne interpretuješ. Najprv to bolo bez bonusu. Potom sa VW rozhodol, že na všetkých 6 skladových vozidiel dá tiež eko bonus. Informáciu údajne dostali všetci predajcovia naraz. Možno preto, že som bol jeden z mála, ktory u môjho predajcu na objednane e-up ziskal dotáciu, tak mi to dal vedieť.

          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            palo47 ja len hovorim ze ked som sa na tych istych 6 aut pytal tak mi nechceli bonus dat aj ked som to eskaloval a zistovali to u importera a neviem este kde ale hovorim je to uz jedno

          • palo47
            palo47 komentoval
            Upraviť komentár
            Myslím, že práve tvoja iniciatíva a eskalácia u importera spôsobila, že sa nakoniec importér rozhodol, že aj na uvedených 6 skladových e-up sa bude vzťahovať eko-bonus. Len mu to nejakú dobu trvalo.
            Takže ďakujem.

          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            Nemas zaco A navyse ja som chcel ten bonus iba vymenit z mojho auta, ktore bolo objednane ale este nevyrobene cize by neprisli ani o cent. Na to moje ktore by sa vyrobilo neskor by ho proste uz nedali... Ale uz mi dava zmysel preco sa tak rychlo rozchytali zrazu
        • Miroslav Rojko
          Senior Member
          • Nov 2016
          • 1314
          •   

          zdržanie na Citigo je minimálne 2 mesiace (mal som mať v polke apríla jedno) a možno aj dlhšie, ak sa nezačnú lepšie predávať spaľováky

          nezabúdajte, že VW sľubuje poriadne elektromobily už 10 rokov a toľko aj kreslí skice. ID.3 ID.4 ID.5 všetko už jazdí, že ? predávajú len to čo sa im oplatí kvôli pokutám, inak radšej spaľováky,, kde Vás na prehliadkach aj o gate pripravia

          tieto malé autá vyrábali na zníženie flotilových emisií a paradoxne ich nemusia toľko vyrobiť tento rok, lebo sa prestali predávať spaľováky tak ako dúfali, tak tie plánované dodania posledný štvrťrok v tomto roku by som nebol optimista, že to bude tento rok
          [priezvisko]@me.com

          Komentár

          • E-Up!
            Member
            • May 2020
            • 87
            •   

            Nový e-up! vlastním prvý týždeň a po prejdení 500 km sa priznám, že sa viac nechcem vrátiť k spaľovaciemu motoru. Jazdu si vyslovene užívam, to auto dokáže vyčarovať úsmev na tvári.

            Termíny dodania sú zaujímavé, objednával som 20.12.2019 a dodanie posledný májový týždeň 2020.

            Komentár


            • Catchcash
              Catchcash komentoval
              Upraviť komentár
              Ja som objednaval 27.12. a stale by som ho nemal... Ale ako hovoríš neviem ci ešte kupim spalovak (ak to nebude dake delo )

            • BEVirgin
              BEVirgin komentoval
              Upraviť komentár
              tak ked by si mal jazdit pravidelne BA - KE urcite by to nebolo take uzasne, v tomto tie nove dizlaky co jazdia okolo 5L/100km proste nikto neprekona. Taktiez caro vytoceneho benzinoveho motoru nic len tak nenahradi, takze petrolhead sa podla mna nevyhne nejakej vikendovke

            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              Ked raz okusis dlhsi cas jazdu na BEV uz ta ziadne dymiace, huciace a vibrujuce stroje minulosti nebudu zaujimat. Aj ked maju niektore BEV este dnes urcite obmedzenia, pozitiva ich prevazia.

            • Taur
              Taur komentoval
              Upraviť komentár
              Podla mna je ok mat BEV na bezne jazdnie a nejaky veteran muscle car na joyride.

            • nick81
              nick81 komentoval
              Upraviť komentár
              Taur Alebo si kúpiť poriadne BEV. Ten zvuk výkonových prvkov pri plnej akceleracií je the best .

            • Wilo
              Wilo komentoval
              Upraviť komentár
              Myslim ze zvuk poriadnej V8 s kompresorom necha maloktoreho chlapa vlaznym (aj ked najdu sa aj taki pacifisti) Tiez to vidim tak ze mat EV na bezne jazdenie pokryvajuce 99% potrieb a k tomu nejaku vikendovu prasacinu na zabavu. Sused o 2 domy vedla ma pred domom TMS a ZOE pre seba a manzelku a v garazi krasny Dodge Charger RT z 1970 ktory na vikend vzdy vytahuje ak je pekne pocasie. Fajnsmeker

              V tomto to ma inac takmer dokonale zmaknute Porsche Taycan. Ten zvuk “motora” co ide dovnutra je sice umely ale ozaj slusny a pekne premostuje svet EV a vykonnych sportovych aut. Kto chce ticho si to moze vypnut a komu chyba zvuk motora tak sklamany nebude.

            • nick81
              nick81 komentoval
              Upraviť komentár
              Wilo Súhlas. Len my panelákoví sa musíme uskromniť s jedným autom. BEV to v rámci možností kompenzuje :-D Po vyriešení #coldgate, bude ďalšia misia modifikovať VESS na niečo krajšie.
          • palo47
            Member
            • Jan 2020
            • 66

            Aké máte názor na údaje detailov spotreby poslednej jazdy na We Connect?

            Podľa mňa sú udaje v aplikacii WeConnect pre iOS Apple pomiešané. Može sem niekto dat´ screenshoty z WeConnect Na e-up 2020 na Androide? Tam by to mohlo byť v poriadku.

            Komentár


            • Catchcash
              Catchcash komentoval
              Upraviť komentár
              Co sa ti nezda a ktoru obrazovku myslis? Ja to dako moc nekontrolujem ci to sedi s realitou ale nezdaju sa mi tam nejake velmi velke bludy Pouzivam Skoda connect na androide.

            • palo47
              palo47 komentoval
              Upraviť komentár
              Chyba je asi len v Apple WeConnect.
              Daj vedieť prosim z hlavnej obrazovky v riadku položky “Údaje jazdy” spotrebu.

              Po otvorení položky “Údaje jazdy” pošli “Rekuperácia” , “Spotreba” a “Vedľajšia spotreba”
              A ešte z displeja auta priemerú spotrebu za poslednú jazdu.
              Skúsím po rovnať vzájomné vzťahy na Škoda Connect a predpokladám že máš Android mobil.
              Naposledy upravené palo47; 09-06-2020, 12:05.
          • jux
            jux
            Senior Member
            • Apr 2015
            • 1378
            •      

            Pôvodne zverejnené od Wilo Pozrieť príspevky
            V tomto to ma inac takmer dokonale zmaknute Porsche Taycan. Ten zvuk “motora” co ide dovnutra je sice umely ale ozaj slusny a pekne premostuje svet EV a vykonnych sportovych aut.
            Dufam, ze toto si ponal ako vtip, lebo predpismi nutene vonkajsie zvuky elektromobilov povazujem za idiotinu a vnutorne umele zvuky ala Taycan su potom este vecsou idiotinou.
            Vykonne 6 a 8 valce mali kedisi svoje caro (dva 6 valce a jeden 8valec este mam) no je to uz len historia, ktora ide pomaly ale iste do zabudnutia.

            Komentár


            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              Nechápem, prečo by malo parádne auto revať ako jebnuté pri zrýchľovaní. Kto chce nech si to pustí dovnútra aj na 100 dB ale mne to vadí rovnako ako smrad z výfuku. A najviac ma serú vytúnení motorkári.

            • Wilo
              Wilo komentoval
              Upraviť komentár
              Nemusi vobec revat “ako jeble” a obtazovat okolie. Prave preto ocenujem Taycan ze ma vnutri zvuk pre nadsencov a vonku nikoho nerusi.

              Ako hovorim. Nie kazdy oceni krasu mechanickeho zvuku (teraz nehovorim o Taycane). Vy “stari dedulovia” (bez urazky) uz urcite ocenite pokoj a poznam x dalsich ludi co si uzivaju ticho. Ja patrim k tym co radi pocuju zvuk sania a zavyjanie kompresoru. Zvuk turba nemusim rovnako ako fejkove vyfuky a tiez posahanych motorkarov co to vypeckuju na medzi domami. Ale mechanika ma svoje caro ked citis kazdy pohyb suciastky. A do zabudnutia to urcite nepojde. Trh s veteranmi a autami z 90. rokov je aktualne zivsi ako kedykolvek v minulosti. Prave kvoli absencii elektroniky a puristickemu pocitu.

            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              Neboj nic aj ty budes raz dedo . Ani nemusis byt stary ....

            • Wilo
              Wilo komentoval
              Upraviť komentár
              To ano. A nepopieram ze sa moje priority s vekom zmenia Ale aktualne ocenujem aj prednosti EV aj krasu starej poctivej mechaniky a nepovazujem ani jedno za zle
          • Catchcash
            Member
            • Dec 2019
            • 170
            •   

            Pôvodne zverejnené od palo47 Pozrieť príspevky
            Po otvorení položky “Údaje jazdy” pošli “Rekuperácia” , “Spotreba” a “Vedľajšia spotreba”
            A ešte z displeja auta priemerú spotrebu za poslednú jazdu.
            Skúsím po rovnať vzájomné vzťahy na Škoda Connect a predpokladám že máš Android mobil.
            neviem ci som ti rozumel co vsetko si chcel tak posielam aspon toto. Ak nieco ine este chces vediet tak mi posli screenshot toho co chces aby sme si rozumeli

            A ano, mam android.
            Pripojené súbory

            Komentár

            Pracuje...
            X