Zaujímalo by ma aký je váš názor. Kde by mala byť predajňa a servis na Slovensku? Podľa mňa servis by mal byť v spádovej oblasti. Teda Nitra alebo Zvolen.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Tesla predajňa a servis na Slovensku
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
No podla mna by mal byt servis tam, kde je registrovanych najviac Tesiel. V zmysle, ze ak je v BA 80-90% vsetkych Tesiel na SK (co asi nebude uplne daleko od pravdy) tak nema zmysel davat servis do Zvolena. Ale popravde netusim aka je skutocna distribucia Tesiel na SK podla kraja/okresu.
-
Kazdy by chcel mat servis co najblizsie, Ale s principu je jedno, kde bude, len aby uz bol, lebo Vieden je uz totalne pretazena. Predpokladam, ze ak bude kdekolbvek na zapadnom Slovensku, budu tam chodit nielen slovenske tesly ale aj tesly z Rakuska, Madarska aj Moravy.
-
Presne toto, Bratislavsky kraj by tazil z blizkosti k CZ a AT a to potom hned inac sedi ekonomicky. Ten Zvolen neviem ci by tych par Slovenskych Tesiel uzivilo, a netreba mat nadeje, ze TM3 nieco zmeni. Stale je to na SK pomery velmi drahe auto a vela ich tu nebude.
-
registrácia je klamlivá, ako píše čurgali , pripojím sa k nemu dodatkom - minimálne jedna červená s ečv BA pravidelne jazdí popri zlatovciach.
-
Ekonomicky ani logisticky nedava Zvolen zmysel.
divné, prečo je tam SC.
ekonomicky - nabíja sa tam "v cene",
logisticky je mimo diaľnice,
politicky (bbsk) kotleba
... samé mínusy. tesla sa nás nespýtala.
:-D
-
Asi nemôžeme porovnávať ekonomický zmysel nabíjačky, ktorá nepotrebuje zamestnancov (a hlavne aj zdroj potenciálnych zamestnancov v okolí), veľký pozemok, všetky inžinierske siete, pravidelné upratovanie, cestnú sieť na dovoz náhradných dielov atď atď s predajňou, kde sú nároky na personál, logistiku, zdroje a celkové udržiavanie niekde inde, že?
Supercharger tam zmysel má, je to stred Slovenska, spája to východ a západ, sever aj juh... Ale servis? Myslím, že nie
-
Myslím, ze táto debata je úplne zbytočná. Tesla si aj tak spraví čo bude chcieť.Naposledy upravené Jiri GrandPa; 23-09-2017, 07:34.
-
Vzhladom na Tesla servis vo Viedni, bude asi Blava pre Teslu blizko a bude chciet servis posunut co najviac na vychod. Podla mna z prichodom TM3ky sa otvoria aj trhy CZ, PL ci HU a nielen SR. Je tazko odhadnut co si Tesla nakoniec vyberie. Podla mna by v hre mohla byt aj Banska Bystrica. Je v strede republiky a je tam R1ka. D1 je nedaleko cez Donovaly - Ruzomberok - Ivachnovu. Je tam moznost ist smerom na sever, zapad, juh aj vychod republiky aj na PL ci HU. Kolko je kde Tesiel na Slovensku by som neriesil, pretoze toto cislo sa neustale meni. Ak sa Tesla bude sustredit viac na mobilny servis, tak vyrazit z nejakeho mesta v strede krajiny k zakaznikovi aby som skratil cas prijazdu, ma zmysel. No uvidime, kam si to Tesla nakoniec da a kedy.
Komentár
-
Táto téma má zmysel ak v má v názve "prvý Tesla servis" a "prvá Tesla predajňa".
Lebo inak budú (dúfam) servisy v každom väčšom meste alebo okrese...
Predajne a (alebo) showroomy na úrovni krajov, lebo aj tak v budúcnosti sa autá budú kupovať cez net a viacmenej (možno v trochu dlhšej perióde) sa nebudú kupovať skoro vôbec. A bude sa nakupovať mobilita ako služba - cez mobil si objednám cestu z A do B na presný čas....
Komentár
-
Komentár
-
Ti co byvaju v centrach miest, kde sa neda parkovat mozno casom prejdu vo vescom meradle na objednane jazdy, podobne ako je to teraz v centrach skutocne velkych miest, ked auta maju len niektori a ostatni jazdia taxikmi, alebo MHD. No uz kusok mimo centra urcite este dlho bude v prevahe vlastnenie auta. Aj ked mnozstvo ludi vie, ze vlastnenie auta nie je pre nich ekonomicke, ale aj tak si auta kupuju a budu kupovat aj nadalej.
-
-
V polsku majú mobilný showroom, v článku je aj video.
https://electrek.co/2020/07/22/tesla...store-trailer/
- Likes 1
Komentár
-
- Likes 3
Komentár
-
to znamená, že keby v Tesle chceli, mohli by Vám odpadnúť odo dnes všetky tie tanečky okolo DPH, nakoľko pri internetovom predaji môžu fakturovať s ič dph tej krajiny, kde je príjemca tovaru
ale nerátam, že by toto uľahčenie urobili
-
Ja som pozeral to cislo aj na strankach EU a je aj tam, takze je uz platne a mozu ho pouzivat. Na fromulari objednavky vsak VAT nezadavas takze je to len na nich ci na fakture uvedu slovenske cislo pre DPH.
https://ec.europa.eu/taxation_custom...atRequest.html
-
Naposledy upravené matchke; 31-07-2020, 11:26.
Komentár
-
Ironiou je, ze v Grecku momentalne nie je nic. Ani predajna, ani servis. Ziaden supercharger alebo co i len destination chager. Ale podla mapy to vyzera, ze este tento rok tam budu dva SC (Ioannina a Solun) a buduci rok zbytok (Ateny, Lamia a Patraso).Naposledy upravené matchke; 31-07-2020, 12:29.
-
Vsimol som si, ze cena v polskom konfiguratore pre zakladnu teslu model 3 je 199 990 PLN - DPH 37397 PLN = 162,593 PLN . Podla google to je 36 850,08 EUR bez DPH. Slovensky konfigurator ma cenu 40 380 EUR. Nespomina sa tam ziadna dotacia. Vyzera to o dost lacnejsie alebo som spravil chybu vo vypocte ?
Tiez som si vsimol, ze dodanie v polsku maju na november a na slovensku semptember. Je mozne, ze zlacnie ?
-
Naposledy upravené matchke; 01-08-2020, 10:23.
Komentár
-
Toto IC DPH moze Tesla Holadsko pouzivat na vystavenie faktur pre nas iba pre sluzby a tovary s miestom dodania Slovensko. To znamena: nabijanie a idle fees na troch slovenskych superchargeroch a to je vsetko. Auta nam nedodava s miestom dodania Slovensko, takze tam ho nemoze pouzit.
-
Objednane auta cez internet a dodanie auta Tradisou, ich stanoveným prepravcom, ktorý auto odovzdá zákazníékovi na Slovensku, nie je dodanie podľa §5 ?
-
Tesla vyzaduje zaslanie splnomocnenia pre Tradisu aby auto mohla od Tesly prevziat. To znamena ze miesto dodania je Holandsko.
Ked si objednam kolobezku z ceskeho obchodu aj s dodanim domov na SK a splnomocnenie nie je treba tak vtedy je miesto dodania moja adresa.
-
"Tesla vyzaduje ..."
Tesla stanovuje postupy a tie postupy sú také aké sú, škoda nad tým špekulovať. Keby Tesla chcela, tak vie dodať auto na Slovensko a bez DPH, čo je jediná správna cesta, lebo aj pri zásielkovom predaji, kde je miesto dodania na Slovensku, to neplatí pre nové dopravné prostriedky, tie sú výnimka zo všetkého a vždy majú byť dodané bez dane.
-
Ja som raz musel vyplnit nejake prehlasenie akym sposobom vyveziem tovar fakturovany bez DPH. Bolo tam treba uviest evidencne cislo auta ktorym to vyveziem, datum a cas prechodu cez hranice a meno vodica. Nieco ako CMR dokument, ktory davaju prepravcovia.
-
Áno, presne tak. Ja keď si tovar z DE alebo CZ beriem osobne, väčšinou chcú čestné prehlásenie, že ho prepravím na Slovensko. To väčšine predajcov stačí, aby boli krytí, že mohli dať tovar bez dane, pred ich finančným úradom.
-
-
Elon Musk:
“Hoping to open in Slovakia, Croatia, Serbia & most of Eastern Europe early next year. Finally, we will do Nikola Tesla proud by having his cars in his countries of origin!”
Komentár
-
Ten článok hovorí o tom že otvárajú v Zahrebe a naberajú ľudí.
-
Cele to je na zaklade toho, ze na stranke:
https://www.tesla.com/en_EU/careers/search#/
ked das do vyhladavania (keyword) Zagreb, tak to najde inzerat. Vcera to bolo na FB stranke chorvatskeho Tesla klubu. Zaujimave, ze vcera tam boli 2-3 pozicie, dnes ked hladam je tam uz jedna.
-
Komentár
-
V meste kde sa ani neda poriadne nabit? No dakujem pekne. Kolko ze je tam v obehu Tesiel?
-
jux To kde su auta registrovane a kde sa pohybuju/jazdia nieje to iste. Vela firiem ma sidlo v BA a tym padom aj tam registruju auta bez ohladu na to kde tie auta ziju. Tak spravia dalsi servis 60km od toho vo Viedni v uplnej riti od zbytku krajiny??? Tranzitujucim s problemom tiez velmi nepomoze servis niekde v kute.
Konkretne my mame na pobocke v PO zo 40 aut s EC pidi dediny zo zapadneho sk lebo tam ma firma sidlo a tam sa registruju flotilove auta ktore ale jazdia po celom SK . Podla tvojej logiky by predmetna znacka mala spravit servis v tej dedine lebo je tam registrovanych mrte aut tej znacky.
-
Taur - odpovedám ti tvojim štýlom - v úplnej riti od hlavného mesta je polovica Slovenska na východe.
Nič v zlom.
A keď už argumentuješ tými registráciami - presne kvôli tomu nemáme v BA kraji nárok na dotácie na OZE, školy, cesty a podobne. Kde sú najhoršie cesty ? Od Trnavy na západ presne kvôli tomu. Vraj sme príliš bohatí.
Fasa že?
-
jux Ved BA je hlavne mesto s uradmi, sidlami/centralami firiem, velvyslanectvami atd., tak logicky tam chodi cele SK. Ale to ze sa tam premelu auta niekolko krat do roka na 1-2dni, neznamena ze im tam treba servis. Proste nevidel by som zmysel mat v BA servis aby clovek z Humenneho tahal auto s poruchou 500km, alebo z Namestova 300km atd, ked Blavaci maju servis 60km blizko.
Spravodlive by bol v BB v strede SK (pre pripad zavretych hranic) ak moze byt len jeden. Inak kazdy kde ma blizsie. To je kriz s Teslou ze tak setri servismi. Aby na jeden servis pripadalo 3-4000+ aut je zalostne.
Moznoze Tesla uz zmonitorovala pohyb svojich aut na SK a vysla jej Zilina.
-
-
Ahojte. Myslíte si, že je vôbec reálna šanca mať kamennú predajňu Tesly na Slovensku a možnosť objednať auto priamo pre Slovensko? Lebo ako sledujem rôzne správy a články, tak mi skôr príde, že asi ani nie, keďže sa ľudia k Teslám dostávajú inými spôsobmi a servisujú niekde v zahraničí, navyše, keď im ľudia odkupujú aj staré kusy, ktorých sa pravdepodobne chce Tesla zbaviť. Je možné, že by práve toto ovplyvnilo možnosť oficiálneho príchodu Tesly na Slovensko?
- Likes 1
Komentár
-
Pokial sa toho na Slovensku nechyti skuseny predajca aut s premiovym brandom, tak to vidim cierne. Co mam info, tak to stoji dost penazi "dostat licenciu". Takze pripadny zaujemca uz servis potrebuje mat hotovy aby zacal "hned" a nestracal cas nejakym stavanim. Bude to len dalsia znacka v jeho portfoliu. Tesla samotna o Slovensko nema zaujem. A nepresvedci ma o tom nikto. Pretoze realne intencie sa skryvaju za a skutkami a nie recami.
Komentár