Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Volkswagen e-up!

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • E-Up!
    Member
    • May 2020
    • 87
    •   

    BEVirgin

    V tak malom aute ako je e-up! bude asi málokto jazdiť trasu BA-KE, aj keď úprimne to nie je nemožné. Pred e-upom som jazdil práve takýmto dieslom a netúžim sa vrátiť, to ticho je k nezaplateniu.

    Komentár


    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Prečo nie, veď je to normálne schopné auto. Ak bude medzi ZV a KE nejaká DC, tak to bude pohoda, na Budči/ZV sa dobije len max.speed pásme. Akú má eUp spotrebu na diaľnici napr. pri 110/120?

    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      Ak si dobre spominam tak pri cca 115 to bolo 15kWh/100km na R1.
  • palo47
    Member
    • Jan 2020
    • 66

    Ano, vďaka. Je to dosť iné ako na e-up WeConnect.
    Čo je spotreba elektriny 13,6 a čo 11,2 kWh?
    Naposledy upravené palo47; 09-06-2020, 13:59.

    Komentár


    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      ja tomu rozumiem tak ze 13.6 je spotreba samotneho auta pri jazde + 1.3 bola klimatizacia co je dokopy 14.9 ale 4.7 bola rekuperacia cize ubudlo z baterky 10.2.
  • palo47
    Member
    • Jan 2020
    • 66

    Tak na Škoda Connect to sedi. Ja mám na Apple WeConnect prehodenú spotrebu motora a vyslednú spotrebu (po pripočítaní klimatizácie a odčítaní rekuperácie). Keď som to reklamoval na VW Support tak tvrdili, že je to v poriadku.
    za takúto sluzbu chce VW po troch rokoch 100 €/rok.
    Aj teraz mi napr ukazuje vytrvale pozíciu e-up pri dome dome, hoci je s ním manželka už dve hodiny cca 4 km od domu.
    VW hrozne podcenil vývoj SW a teraz na ňom krváca (iD3, nový Golf ).

    inak ale maximálna spokojnosť, už som nabehal 2500 km. Čo ma prekvapilo je výkon. Napr na Donovaly v trojprúdke pred Hanesmi to vydá 110 km/h a ešte by zrýchlilo keby nie obec. Ale je to jednoznačne mestké auto, sedieť v ňom viac ako hodinu je už pre mňa dosť obťažujúce, mohli si dať viac záležať na sedadlách.

    Komentár

    • palo47
      Member
      • Jan 2020
      • 66

      Ja som síce najazdil s e-up len 2500 km a po R1 len cca 250 km ale to ticho pri vysších rýchlostiach nie je nič moc. Slabé odhlučnenie od pneu a od aerodynamického hluku (závisí od typu asfaltu). Voči starému Tiguánu TDI 2.0 je to od 110 km/h možno aj hlučnejšie (na 6 stupeň ustálená rýchlosť)

      Komentár


      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        Tiguan je tiez segment A? Ci hrusku s jablkom porovnavas?

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        Podla wiki Tiguan je C, cili o 2 kategorie vyssie. Up nieje primarne urceny na dialnice, ale je miniauto na mestske pobehovanie, tak to nieje fer porovnanie.

      • palo47
        palo47 komentoval
        Upraviť komentár
        To mi je jasné.
        Ja považujem e-up za VÝBORNÉ mestké auto a predčilo moje očakavanie. A žena si ho v meste nevie vynachválit. Ja som len reagoval na akési “adorovanie” jazdenia na BEV e-up” niektorými diskutujúcimi ako nejaký mimoriadny zážitok a tvrdenie, ze spalovák nikdy viac. Do mesta súhlasim, je to príjemne jazdenie a kvôli emisiam by sa malo intenzívne v mestách podporovať ale považujem to za evolučný pokrok, , teda žiadna revolučná zmena čo sa týka subjektívnych pocitov. Ja jazdím uz skoro 50 rokov. Je to SUPER s dotáciou a eko bonusom. Keby som býval v Čechách tak by som si asi ten “elektro feeling” veľmi dobre rozmyslel.
    • Catchcash
      Member
      • Dec 2019
      • 170
      •   

      Dnes som videl modry e-UP nabijat v kauflande na bajkalskej zelena znacka BT xxx DR. Neni to niekto odtialto?

      Komentár


      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        svetlomodry? jeden taky ma Peterka
        Ale s nastupom tychto vw surodencov sa dostavame definitivne do stavu, ze sa nebudeme na parkoviskach poznat

      • Catchcash
        Catchcash komentoval
        Upraviť komentár
        Hej svetlomodry ale cislo som si nezapamatal A ano isto toho bude teraz kopec.

      • Peterka
        Peterka komentoval
        Upraviť komentár
        eUp mojej manzelky ma zelenu SPZ zacinajucu SC :-D
        Ona sem na forum nechodi, ale ak ju niekto stretne na nabijacke, moze sa kludne prihovorit

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        Peterka Len prihovorit, ci aj inak jej skratit chvilu? O:-)
    • Marek Vasut
      Junior Member
      • Jan 2020
      • 1

      Ahojte, tak včera som bol konečne po svoj nový e up.. Chcem Vás požiadať o radu.. Neviete kde sa dajú kúpiť gumové rohože (VW ich nemá v ponuke).. a hľadám nejaký WALL BOX charger (11 kW, 16A).. neviete mi prosím nejaký odporučiť.. Dík

      Komentár


      • denial
        denial komentoval
        Upraviť komentár
        ja som videl taketo od Gumarny Zubri

        https://www.youtube.com/watch?v=FXQdzbqgcT4

      • denial
        denial komentoval
        Upraviť komentár
        16A nabijacka sa mi paci tato - ma kopu informacii na displeji
        ktovie ako bude zvladat 16A zataz dlhodobo (prehrievanie?)

        https://www.aliexpress.com/item/4000095847375.html

      • Spartakus
        Spartakus komentoval
        Upraviť komentár
        Akože VW nemá gumové rohože? Mne ich dal predajca do e-up ako bonus.
        EDIT: bol som pozrieť a sú od Gumarny Zubri
        Naposledy upravené Spartakus; 17-07-2020, 21:26.

      • Marcel Pavlík
        Marcel Pavlík komentoval
        Upraviť komentár
        kedysi som skúšal rohožky, ... a pred desiatimi rokmi som zistil, že naj sú vlasové koberčeky s pogumovanou spodnou vrstvou - keď sa v nich (málokedy) nazbieta voda, tak nemusím dávať pozor pri vyberaní - navytečie ako z gumy. zavesím, zatrasiem, ...

      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        denial pozor, toto co si dal je na typ1! potrebujes typ2 koncovku

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        dango typ1/typ2 vyberas kliknutim... linka ta vzdy posle na verziu s typ1.

      • Ivo Redaj
        Ivo Redaj komentoval
        Upraviť komentár
        Ja to mam vyriesene takto...
        https://www.youtube.com/watch?v=8328l0g7818
    • Andrejjj
      Junior Member
      • Jul 2020
      • 3

      Ahojte,
      hlasi sa dalsi spokojny majitel e-UP (objednany 21.12.2020, dodany 5.6.2020).
      Zlta Honey metaliza, zelena znacka BT...EF. Najcastejsie ho mozete stretnut na nabijacke v Auparku (ZSE drive za pausal 9 EUR to zatial isti -)
      mam uz >2500 km, absolvovali sme aj cestu 450 km cestu na vychod SR a nasledne odtial tyzdnova dovolenka v Tatrach 2 dospeli + 2 deti. V zime by to neslo, ale takto sme sa vpratali, tym, ze decka este nemaju plnu vysku :-)

      Auto je perfektne, tiche ( v porovnani s naftovym Dusterom 4x4 :-D ) a svizne. Naftak uz vacsinou len smutne stoji pred domom a bude vyuzivany len v pripade nudze ;-)

      Komentár

      • Andrejjj
        Junior Member
        • Jul 2020
        • 3

        Pôvodne zverejnené od Andrejjj Pozrieť príspevky
        objednany 21.12.2020
        *2019 samozrejme

        Komentár

        • Catchcash
          Member
          • Dec 2019
          • 170
          •   

          Tak napokon vidim ze by mi ho stihli vyrobit. A nemusel som to vsetko riesit cez tie najvacsie uzavery vsade. Jedine co mi ostava je si hovorit ze som aspon cosi usetril

          Komentár

          • LuboG
            Junior Member
            • Apr 2020
            • 2

            Ahojte,
            Tiež sa pridávam do skupiny spokojných majiteľov e-UPu

            V Prešove už ich behá zopár, v tejto várke došli 3 kusy (všetky červené). Mám pocit, že ich je zatiaľ viac ako city go e iv :-).

            Na každodenné jazdenie do prace super, dobíjam každý deň medzi 50-90%. Na to zatiaľ stačí aj dodávana nabíjačka na 230V/10A.

            Na auto som práve kúpil gumy na 16” elektrónoch od jedného city go e iv kolegu, tak ak by niekto mal záujem o povodne 15” pneu michellin, predám za dobrú cenu. Povodne elektrony chcem použiť na zimu.

            Komentár


            • BEVirgin
              BEVirgin komentoval
              Upraviť komentár
              gratulujem. kedy si objednaval ? U mna stale nic a brane v decembri. 21.7 po zavodnej dovolenke povedali, ze potrebueju 2 tyzdne aby si dali dokopy objednavky, v pondelok sa uz tesim na ich odpoved

            • jurajsun
              jurajsun komentoval
              Upraviť komentár
              Vitaj veľa šťastných kilometrov prajem, občas chodím cez PO pár ich tam vidím behať

            • LuboG
              LuboG komentoval
              Upraviť komentár
              Ďakujem za priania, poteší :-)

              Objednal som hneď po potvrdení dotácie. Tuším 21.12.2020.
              Už ich veľa s uvádzaciou zľavou od VW nezostalo. Tuším ich bolo pre SR 50.
              Mne to stihli dodať pred odstavkou, tak hádam tvôj nebude ďaleko od výroby.

              Este info ohľadom We Connect aplikácie, možno niekomu pomôže:

              Pri registrácii car net služby mi stále vyhadzovalo chybu, že registrácia je neúspešná.
              Pre eUP je potrebné zaregistrovať eSIM, moja nebola. Da sa o to požiadať cez zákaznícku podporu a až potom sa dá aktivovať služba.

              Tak teraz sa už dá vychladiť auto na parkovisku na diaľku ;-).
              Apka je ozaj dohre spravená. Verím, že časom pribudnú ďalšie možnosti.

              Inak maps+more ani veľmi nevyužívam, stačí mi automatické spustenie prehrávania hudby a ovládanie cez volant. Zobrazenie údajov na pristrojovke mi postačuje.

            • BEVirgin
              BEVirgin komentoval
              Upraviť komentár
              co som pozeral youtube videa tak som si vsimol 2 problemy. klima sa vzdy zapina na teplote 22C. a na dialku sa neda zmenit teplota. je to tak ?

            • LuboG
              LuboG komentoval
              Upraviť komentár
              Cez We Connect sa teplota dá nastaviť pre ovládanie chladenia/vykurovania na diaľku.

              Ano, 22stupnov je prednastavené. Po zapnutí auta sa vždy nastaví táto hodnota. Ale pamätá si poslednú intentenzitu klimatizácie. Keď bol pri vypnutí 2. stupeň zo 7mich, tak sa tak aj zapne.

              Toto nastavenie sa dá zmeniť cez OBD.
              Veľa ľudí sa na to sťažuje, osobne mi to ale nejak nevadí - v lete pri 22 chladí v zime by mal už zohrievať, tak mi to zatiaľ problém nerobí.

              Ale line asistenta by som zmenil, nech je po štarte vypnutý a zapnem si ho sám, napríklad na diaľnici.

            • BEVirgin
              BEVirgin komentoval
              Upraviť komentár
              To s tym line asisstentom som prave nedavno cital ze dava bonus pri euroncap. Nevedel som ze je vzdy zapnuty. Aj toto si ale myslim ze nejako cez diag sa musi dat vypnut

            • Spartakus
              Spartakus komentoval
              Upraviť komentár
              Line asistent sa automaticky zapína po prekročení rýchlosti 60km/h. Pod 60km/h sa vypína.
          • BEVirgin
            Junior Member
            • Mar 2020
            • 9

            Tak po x mesiacov som konecne prisiel preco moj e-up zahadne stoji. A bola to cierna strecha z paketu design. az mi rozum stoji ze koli tomuto. posledne 3 mesiace praktcky kazdy druhy tyzden volam predajcovi. samozrjeme ze som to zrusil, aspon nebude tak prazit na hlavu.

            Komentár

            • palo47
              Member
              • Jan 2020
              • 66

              Line assist sa uživatelsky nedá vypnúť, aktivuje sa vždy pri prektočení 60 km/h. Dá sa deaktivovať prestavením parameru v riadiacej jednotke. Potom je deaktivovaný , t.j. uživateľ si ho už nemôže zapnúť a vždy pri zapnutí zapalovania aito upozorní, že line asist je neaktívny.
              Nevidím problém, ak mi line asist vadí (v ostrejších zatačkách volí inú stopu a tahá volantom), tak si ho manuálne vypnúť. Efektívnosť je poslabšia ale ak by v noci človek dostal na dialnici mikrospánok je istá šanca, že pomôže.

              Komentár


              • Sly
                Sly komentoval
                Upraviť komentár
                Line asistent sa po chvíli "pasivity" (keď chvíľu nevivíjam na volant žiadnu silu) vypne sám. Akurát upozorní že: Převezměte řízení, a vypne sa. Zmizne aj kontrolka a asistent nefunguje. Aká to je bezpečnosť keď sa fakt niečo stane a on sa na mňa s prepáčením vykašle. Keď to nepotrebujem tak ťahá volant a keď by som náhodou odpadol tak len zapípa a vypne sa. Toto im ako zase cez NCAP mohlo prejsť...

              • palo47
                palo47 komentoval
                Upraviť komentár
                Máte pravgu až na to, že je tam aj zvukový signál ten by mohol človeka možno prebudiť. Line assist nie je autonómne riadenie, nesmie robiť viac ako robí. Ale istá pomôcka to v niektorých prípadoch môže byť. Naviac ak je systém tak nedokonalý ako v e-up/ citygo tak ak by fungoval dlhšie tak by to mohlo byť aj skutočne nebezpečné.
                NCAP myslím neskúma funkciu asistenčných systémov, len ich prítomnosť čo zohľadní pri finálnálnom hodnotení.
                Američania (AAA) testovali cca 10 rôznych vozidiel v reálnej premávke a vyšlo im, ze robia v priemere chybu každých 13 km. Preto na súčasné asistenčne systémy by sa človek nemal nikdy vedome spoliehať mali by zasiahnuť len keď človek niečo prehliadne alebo zle odhadne. Ale je to v podstate len marketing
                Naposledy upravené palo47; 17-08-2020, 19:35.

              • stopo
                stopo komentoval
                Upraviť komentár
                akurat ze riesenie nie je to len tak vypnut a clovek ktory napr dostane infarkt tak ho to posle rovno mimo cestu, ked to uz ma elektronicky regulovane brzdy, preco auto radsej nezacne brzdit? namiesto toho rovno vypne system.
            • Tommy_blue
              Junior Member
              • Mar 2020
              • 2

              Ahojte, riešil niekto kryt pod motor? Menil som cez víkend kolesá a zistil som, že pod motorom nie je žiadny kryt. Sú tam ale montážne otvory. Nemá niekto skúsenosť či pasuje kryt z klasického UPu ?

              Komentár

              • LuboG
                Junior Member
                • Apr 2020
                • 2

                Ahojte.
                Tiež mám jednu otázočku.
                Tí, čo máte dvojité dno a “sieťový program”, dostali ste len jednu sieťku, čo sa uchytí za zadné sedadlá?


                Ja mám len tu jednu. V ponuke pre city go je sada 2 - za zadné sedadlo a bočná pri kolese, tak sa mi zdá zvláštne prečo by robili takýto rozdiel medzi citygo a up-om.
                Samostatne sa dá kúpiť aj sieťka pod plato na e-shope Škodovky.
                Je tam celkom dosť praktických doplnkov. Nechapem prečo taký katalóg vw nemá (aspoň som ho nenašiel...).

                Komentár


                • Stooner
                  Stooner komentoval
                  Upraviť komentár
                  Ahoj!

                  Tiež dostal som len jednu sieťku.

                • Sly
                  Sly komentoval
                  Upraviť komentár
                  Potvrdzujem, 1 sieť poza zadné sedadlá v príplatkovom "sieťovom programe".
                  Už som nad tým rozmýšľal že Škoda dáva aj sieťky na bočnú hranu predných sedadiel a VW nie. No simply clever riešenia má len Škoda.
                  A druhá vec mi napadá, že o koľko cm3 sme sa pripravili tým dvojitým dnom, keď to tak vezmem. Nad zadnými blatníkmi kolies sú tie plastové držiaky dna, a ešte pod dnom je ďalšie dno a medzitým medzera hádam na 5cm

                • Catchcash
                  Catchcash komentoval
                  Upraviť komentár
                  Ja mam skodu bez drziakov na bocnej hrane sedadla takze nemaju to ani vsetky skody

                • palo47
                  palo47 komentoval
                  Upraviť komentár
                  Podla mna sietka dodávana s e-up nie je kompatibilna s vozidlom. Nesedia rozmery a nie je ju kde seriozne uchytit. Asi v rámci úprav zrušili nejaké uchytne body. Dá sa sice uchytiť ale len dosť improvizovane a nepohodlne. Mám ju ale za 6 mesiacov som ju preto ani raz nepoužil. Je to veľmi, veľmi amatérske.

                • Sly
                  Sly komentoval
                  Upraviť komentár
                  No nie je to ako z Číny na suchý zips, ale až taká tragédia to zas nie je. Mal som pri montáži trochu problém (veď kto číta manuál pri takej ľahkej veci) ale potom som "pochopil" čo odo mňa chcú. Trochu to tam plantá, ale na veci ako tašky na nákup a nejaké prkotiny to stačí.
              • Romco
                Junior Member
                • Nov 2020
                • 1

                Ahojte mam VW e-up 2020 chcem sa spýtať či sa niekto nestretol s podobným problémom ako mám ja. Pri štartovaní to raz za čas niekedy sa to aj pár týždňov nemusí objaviť niekedy aj viac krát za týždeň to napíše "chyba elektrického systému do dílny" bolo to v servise tam mi povedali, že je to bežná chyba ale nevedia to opraviť jedine čo mi povedali, že pri štartovaní treba stlačiť silnejšie brzdu. Nemám pocit, že to pomôže, treba potom vypnúť auto a za pár minút keď sa naštartuje tak ta chyba zmizne. Inak auto normálne s tou chybou funguje. Je to teraz druhý krát v servise lebo už to bolo otravné tak som len chcel vedieť či ste sa stým ešte niekto stretli.

                Komentár


                • Sly
                  Sly komentoval
                  Upraviť komentár
                  Nie, nestretol ani raz. Auto máme od júna, nabehané už cez 9000km, ale s týmto som sa veru ja ani žena určite nestretli. Akurát pri nabíjaní doma si nie vždy spoja ruky na prvý krát. Vložím nabíjací kábel, ostane svietiť oranžová a nezačne nabíjať. Ani nezamkne port. Vytiahnem, vopchám druhý raz, cvakne, zamkne a začne nabíjať. To už začne blikať aj zelená kontrolka.
                  Iba toto zatiaľ z chybových postrehov.
              Pracuje...
              X