Leaf je určite lepší, aj cenovo.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Volkswagen e-up!
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Moj nazor je ze jedina rozumna volba (ak nemas na Model S) je pockat na Model 3. E-Up, Leaf a podobne bubliny, su urcene do mesta, to si treba uvedomit. Nesnivaj o tom, ze teraz budes po celom Slovensku, alebo Europe na tom behat. Lebo trepat sa cely den z BA do Kosic, to je asi len pre ludi co nevedia co s volnym casom. Ak dokazes len po meste najazdit vela kilometrov, napr. ze mas pizzeriu, taxikar, atd, tak budis, tak by to este mohlo mat vyznam. Ale ak po meste vela nedokazes najazdit tak ti to auto bude zbytocne, lebo mimo mesta budes potrebovat mat aj tak este jedno spalovacie auto. A ked uz musis mat aj spalovacie auto tak sem tam do mesta, mozes ist aj na nom. Zbytocne este vyhadzovat peniaze na dalsiu bublinu.
Komentár
-
Pacho neviem, nevidel by som to takto čiernobielo. Treba sa zamyslieť koľko krát do roka človek spraví v rámci jedného dňa viac ako 150km. Pokiaľ je to často, tak je jasné že EV typu Leaf nie je práve pre neho. Napr. zober si moju situáciu. Najčastejšie jazdím za rodinou: Frýdek-Místek - Zlín, Zlín - Prievidza...všetko je to do 150km a nedá sa hovoriť o tom že by to bolo "jazdenie do mesta". A samozrejme denne dochádzam do práce autom. Ročne najazdím cca 10 - 15 tis. km a pre tento účel by bol Model S luxus (mať financie samozrejme do neho idem) ale Leaf je na to podľa mňa ako stvorený. Jediné na čo čakám je, kedy splasne tá cenová bublina
PS: Jedno z mála období, kedy najazdím viac ako 150km za deň je letná dovolenka. No na ten týždeň do Chorvatska sa dá auto požičať
- Likes 1
Komentár
-
Pôvodne zverejnené od Pacho Pozrieť príspevkyMoj nazor je ze jedina rozumna volba (ak nemas na Model S) je pockat na Model 3. E-Up, Leaf a podobne bubliny, su urcene do mesta, to si treba uvedomit. Nesnivaj o tom, ze teraz budes po celom Slovensku, alebo Europe na tom behat. Lebo trepat sa cely den z BA do Kosic, to je asi len pre ludi co nevedia co s volnym casom. Ak dokazes len po meste najazdit vela kilometrov, napr. ze mas pizzeriu, taxikar, atd, tak budis, tak by to este mohlo mat vyznam. Ale ak po meste vela nedokazes najazdit tak ti to auto bude zbytocne, lebo mimo mesta budes potrebovat mat aj tak este jedno spalovacie auto. A ked uz musis mat aj spalovacie auto tak sem tam do mesta, mozes ist aj na nom. Zbytocne este vyhadzovat peniaze na dalsiu bublinu.
Komentár
-
Pôvodne zverejnené od ziorepo Pozrieť príspevkyZdravím,
Viete mi niekto napísať koľko je rýchlo nabíjacích staníc v Bratislave? A za akú dobu nabije eup! prípadne dojazd percentá? Plánujem kúpu elektromobilu. Ďakuje za pomoc a info
- Likes 1
Komentár
-
Dnes som náhodou stretol pána, ktorý má VW e-up, kupoval ho nový pred 1 a pol rokom a najazdil na ňom asi 30 tis. km. Tvrdil mi, že to má prepočítané a že sa mu to oplatí aj z hľadiska ekonomickej efektívnosti a že to nekupoval ako ekológ. Zaujímavý názor a skúsenosť. Reálny dojazd okolo 120 km a jazdí väčšinou denne max. 100 km.
Nabíja na cestách na nabíjačkách ČEZ, ale hlavne doma pomalým nabíjaním.
Auto má aj rýchle Kombo nabíjanie a ide to fakt veľmi rýchlo, ide tam vyše 100A.
Komentár
-
Mal som ho 2 dni pozicany v BA, pacilo sa mi to. Do mesta uplne super. Skusal som CCS pri Freshmarkete, este sa dalo nabijat bez karty a slo to pekne rychlo. Pri takej "hravejsej" jazde ubudal dojazd dost rychlo. V eco/eco+ mode a s lahkou nohou to bolo lepsie. Prepinaju sa tam rezimy rekuperacie, z ktorych sa mi naviac pacil najvyssi tusim mod 4 ci ako to volaju mozno 3 uz neviem, teda aby to riadne rekuperovalo pri pusteni nohy z plynu ale vzdy to bolo treba na zaciatku jazdy prepnut radiacou pakou, nevedel som to nejako nastavit natrvalo. Inak super.
-
-
Jeden VW e-up maju na Strojnickej fakulte STU, rozpraval som s clovekom co na nom jazdi a najviac mu vadilo, ze kurenie je priamym ohrevom spiralami a podla neho auto mu pri jazdach po meste pri nizkych vonkajsich teplotach zozerie polovicu energie na kurenie. Neviem, no mozno novsie verzie e-up-u uz maju tepelne cerpadlo. Aj prva generacia Leaf-u mala priamy ohrev, dalsie maju tepelne cerpadlo. Odhadujem, ze pri tepelnom cerpadle je spotreba na kurenie cca tretinova az stvrtinova voci priamemu ohrevu spiralami.
Komentár
-
ahoj, nemal som v umysle sa registrovat, som benzinofil a zastanca vodikovych aut ale kedze som za 2 roky s E-upom najazdil vyse 30.000km, mozem sa podelit o informacie, p.s. niesom z STU ale z jednej nemenovanej spolocnosti zaoberajucou sa zasobovanim energie v bratislave, casto som stretaval tesly a ine e-auta na nabijackach...
Komentár
Komentár