Prave nabíjam na Greenway Delte Ružomberok namiesto deklarovaných 90 kW (čo som z nej s e-tronom nikdy nedostal) ide teraz ledva 45 kW a nepomohol ani reštart cez ich linku. Tak si treba rezervovať viac času.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
OMV TODOS RK
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Važený kolegovia, 1.10. som nahlásil na Greenway poruchu Delty Todos Ružomberok - namiesto 90 kW išla ledva 45 kW, následne na ich stránke o tom informovali. Chcem sa Vás spýtať či ste tam niekto v poslednej dobe nabíjali a dostali ste z nej viac ako 50 kW? Pôjdem tadiaľ a chcem sa zariadiť. Pýtal som sa aj na Greenway, ale zatiaľ nemám od nich odpoveď. Ďakujem
Komentár
-
Už to opravili, dnes ide 5kW - nezabudol som nulu. CCS na Delte išlo 5kW, AC išlo 8,3 a teda tiež spomalene. Skúšal som viackrát. Na vedľajšom starom efatec potom štandardne 41kW. Medzitým prišla Citigo a tiež im Delta dávala na CCS 5kW, takze mojim autom to nebude.
A to som sa tešil na 75kw, dávno som tam nebol zastavený.Naposledy upravené Miroslav Rojko; 13-12-2020, 18:27.[priezvisko]@me.com
Komentár
-
Takto to tam vypada Ta spodna ma chademo 50kW, CCS 50kW a Typ2 22kW a pravdepodobne isla, aspom ventilator bolo pocut.. Ta vrchna ma Typ2 22kW, chademo 62,5kW a CCS 90kW tato reagovala na tlacidla a vsade pisalo, ze pripojte kabel, tak asi fuguje aj ta. Nemam EV, tak som nemohol odskusat.
3 Fotky
Komentár
-
Ta hore funguje ale dostat s nej 90kW je prakticky nemozne uz aj mne pri citigoe iv sa stalo ze mi davala iba 30kw teraz v lete pri prazdnej baterii. Na tej co je dole sa neda nabit Citigo ani id3, je tam problem s komunikaciou. Este dodam ze pri tej hornej casto byva lave miesto s polovice blokovane spalovakom (bohuzial ludia nevedia parkovat a tak sa tam naje*** cez dva miesta)
-
Potvrdzujem, ja som nabijal 5.7. a Delta isla cez 70kW kolko si auto pytalo.
-
Pred chvilou som donabijal spolu so stopo, zacali sme naraz a mne davala Delta 65kW a jemu eFacec 35 kW, takze dokopy 100kW. Auto by potiahlo cez 75, tak predpokladam, ze to maju na tych 100 obmedzene dokopy. Ale fungovali pekne obe a to je hlavne. @AdamGWI viac ako 100 to neda naraz ?
-
Miroslav Rojko maximum nabijacieho vykonu bolo cca 71kW. Tu je graf http://prntscr.com/1g30lle (nejde mi sem prilozit obrazok, tak davam takto). Dokopy maju tieto nabijacky vykon 116kW (66kW je rezervovana kapacita + 50kW z externej baterky).
stopo mrkni tuto temu https://teslaclub.sk/node/44876/page17 . Mame, aspon zatial, taky trik ako spustit nabijanie na Efacec nabijackach a Citigo. Inak Citigo su celkom "citlive" na idealne podmienky pre plny vykon nabijania (prilis teplo, prilis zima atd.), cize dosiahnut strop, ktory je okolo 35kW nie vzdy auto umozni.Naposledy upravené Adam GWI; 26-07-2021, 09:36.
-
-
-
Dnes zial pre odstavku Delty sa i3 otocila a MX-30 musela cakat, kym donabijam na Efacecu. Co je ale zaujimave, ze stanica nedavala plnych 50kW, ale len 46 (115A max). A ked Mazdu pripojili aspon zatial na AC (ale nezacala nabijat), tak okamzite mi zisiel vykon na 36kW. Cize tato Efaceca nevie potiahnut viac a vyrezervovala z mojho DC nabijania pre AC. Vo vyuctovani su len cele minuty, tak to v priemere vyzera na vyssi vykon (48kW), ale v skutocnosti som sa nad 46kW nedostal. Skoda tej Delty, inac by sme sa dokazali vsetci obsluzit.
Komentár
-
Nabijacky reportuju len cele minuty, preto priemerka na webe GW vychadza na 48, ale ono to tak nie je to je v podstate jedno. Ale to subezne AC + DC ma zarazilo, kedze ZSE s ABB to maju tak, ze ide plny vykon paralelne. A na danej lokalite (OMV TODOS RK) predsa RK na to je
-
Dúfam že Deltu čoskoro opravia, medzi Žilinou a Košicami je to jediná rýchlejšia nabíjačka na hlavnej diaľničnej trase. Keď sa pred rokom pokazila a išla zo znížený výkonom oprava trvala pol roka. Ibaže by bola odstavená kvôli upgrade na aspoň 150 kW ako pred časom plánovali.
-
tak Delta uz opat fici
milan84 este to preverujeme priamo s vyrobcom. Pri Efacecu by to malo byt podla celkovej pripojky (v RK 66kW, kedze baterka sa tyka iba Delty), ale v tomto pripade sa to tak nespravalo. Dam vediet, ked bude vysledok.
Komentár