Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Novy Nissan Leaf
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
http://pushevs.com/2017/08/07/2018-n...-specs-prices/
Neoficialna tabulka noveho Nissanu LEAF 2018. Auto sa bude predavat vo verziach S - 29 990$, SV - 32 490$, SL - 36 200$ pre 40kWh z 110 kW elektromotorom. Dlzka 4481mm, sirka 1791mm, vyska 1560mm a vaha 2020kg. Razvor 2700mm. Objem kufru 850 litrov. Zatial sa nevie aka verzia baterky bude pre verziu z dlhsim dojazdom. Spekuluje sa o 60kWh, ale ak ma byt cenovo konkurencie schopny tak skor 50kWh. Pravdepodobne europska verzia bude mat 3-fazovu nabijacku, ale to su len spekulacie. Uvidime.....
Komentár
-
Komentár
-
To si píš že budú. Zo začiatky nebudú stíhať vyrábať.
Pokles ceny tak o 2 roky keď Model 3 a iné budú k dostanú aj v EU s normálnymi dodacími lehotami.
-
Suhlas - pozrite sa, kolko okolo vas chodi BMW, Audi, Merdeces (aspon na zapadnom Slovensku sa nestiham cudovat) - to su vsetko auta drahsie ako toto. Nehovoriach o tom, ze prevadzkove naklady na EV su zlomkom ceny pri spalovaku, takze za obdobie 5 rokov sa ta cena zacina priblizovat Octavii.
-
-
Masové rozšírenie elektromobilov nenastane ak nebude nabíjačka každých 20 km a elektrina v nej lacnejšia na 1 km ako benzín alebo nafta.
Prispievam do rôznych komentárov pod článkami k elektromobilite/zákaz dieslov apod. ako slovenskými, tak českými, a vždy má trochu šokuje ako ľudí skutočne absolútne nezaujíma ako budú žiť ich deti a to tvrdošijne odmietanie faktov o EV a obhajovanie "práva" vypúšťať do vzduchu čo chcú.
Niekedy to vzdávam s konštatovaním, že počet hlupákov je príliš veľký na to, aby sa Zem dala zachrániť.
- Likes 3
Komentár
-
Počet hlupakov je prilis velky aj na vela inych veci ...
-
Plne s tebou súhlasím..Nový Leaf bude presne zaradený do kategorie Ioniqu,Boltu,e-Golfu a podobných malosériových automobilov. Ak budeme počuť, že niektorá, alebo združenie niektorých ,, tradičných " automobiliek začne stavať Gigatovárne na batérie, svetovú sieť Supercharger alebo Ultracharger..až potom možme konštatovať: Ano už to myslia vážne a budu chrliť BEV v milionoch....
-
"komu budu stihat dodavat baterky, ten bude mat kratsie dodacie lehoty" .. a preto má Tesla náskok pred ostatnými, keďže si túto oblasť kontroluje prostredníctvom Gigafactory. Masové rozšírenie EV nastane vtedy, keď produkcia TM3 bude 5 000-10 000 ks týždenne. Ostatné automobilky síce gigafactory nemajú, ale keď uvidia že TM3 má náskok, rýchlo niečo vymyslia. Zdá sa, že všetko momentálne závisí od Tesly.
-
Chcem len upozorniť, že ak bude chcieť niekto sledovať live stream predstavenie nového Leafa, ktoré bude v Tokiu 6.7.2017 o 9:30 miestneho času t.j. 2:30 ráno nášho času tak môže tu:
https://www.youtube.com/watch?v=tTlxisrKhOcNaposledy upravené curgali; 05-09-2017, 12:24.
- Likes 1
Komentár
-
Slušné parametre, uvidíme ako sa to uchytí, v porovnaní s TM3.
https://electrek.co/2017/09/05/nissa...18-next-gen-3/
- Likes 1
Komentár
-
To, čo som si myslel z uniknutých fotografii, sa potvrdilo. Nissan neprekročil svoj tieň. Po 7. rokoch nám predstavil faceliftovaný súčasný model s väčšou batériou a niektorými novšími technológiami v ovládaní. Stavím sa, že keď odmontujem všetky 4 bočné dvere z tohto tkz. New Nissan Leaf-u a dám ich do môjho Leafa....tak sadnú na chlp. Bude mať možno jednu výhodu. A to, že bude dostupnejší ako iné BEV....Naposledy upravené curgali; 06-09-2017, 07:50.
Komentár
-
Nový Leaf je super. E-pedal a držanie v pruhu bez pípania po 15 sekundách ako u Ioniqu by som bral (nemusel by som mať stále veľkú fľasu vo volante na dialnici). Ale pre začiatok bude nedostatok a tiež zľavy v Nissane budú skoro nijaké na nový model. cx=0,28, takže pri dialnici bude spotreba zasa o dosť vyššia.
-
nad tým e-pedálom akcelerátora som sa zamyslel a tak, ako som bol naučený hľadať chyby, poviem, že to bude (hádam) prvé auto s "automatickou prevodovkou", ktoré bude SKACKAŤ!
-
-
Za mna urcite krok vpred. Zo stareho modelu zjavne zobrali co sa dalo a bolo dobre a dali do noveho modelu. Snazia sa zdroje vyuzit co najrozumnejsie a hnat ich na hranicu realnej vyuzitelnosti.Zjavne vyuzili vacsiu hustotu clankov a 40kWh je uz kapacita ktora uplne v pohode postacuje na 200km trasy, co je pomyslena psychologicka hodnota ktoru trebalo prekrocit.
Interier za mna celkom fajn. Ano exterierovo to nie je dizajnovy skvost ale urcite lepsie ako predosla generacia.a osobne by som v autach vyhodil vsetky displeje a ine ukazovatele, jednoducho by som strcil /vlozil smartfon do stojanu a vsetko by sa zobrazovalo na nom. Jednak usetrim naklady na vyvoj a HW samotny a umozni mi to spravit simple dizajn palubnej dosky.
Bateria: padlo tu niekde ze ziaden posun vpred. No minimalne hustota sa asi zdvihla. Chladenie vzduchom ale pokial vylepsili chladenie clankov ktore su najblizsie k pasazierom (clanky s najcastejsim poklesom kapacity) tak sa degradacia znizi a priblizi bateriam s aktivnym riadenim teplot/chladenia. A za cenu podstatne nizsiu a s nizsou hmotnostou.
Na ceny si pockame ale pre vacsinu moderneho sveta bude urcite priatelna, jasne pre nasinca v SK, CZ, HU, PL stale vysoka ale zas klesne cena jazdeniek takze vyhovorka ze sa neda EV kupit za normalnu cenu bude zcestna.
NISSAN dakujeme za dalsiu generaciu EV a uvidime s cim prijdete o par rokov.
P.S.: Nissan ma oproti Tesle dost velku vyhodu a to je dostupnost jeho sluzieb-Servis, Saloony, auto dostupne dost rychlo, cena servisu a nahradnych dielov a to dost zavazi. Clovek zijuci na vychode Slovenska nemoze chodit do servisu 600km, doboz cvakat odtah. Tesla nie je auto pre bezneho cloveka tak ako nie je pre bezneho zarabajuceho cloveka Mercedes ci BMW (Bohuzial to nasinci v postkomunistickych krajinach nepochopili a zvazauju stare vraky z DE lebo iba tie si mozu dovolit resp. nemozu len im to stale nedoplo resp. dopne po prvu buracku ked si ho nebudu moct dovolit opravit lebo nemali na zaplatenie havarijnej poistky lebo 1000€ je predsa strasne vela(Samozrejme cest vynimkam)). Su to premiove auta s premiovymi cenami, servisom, sluzbami, poistkami a pod.
- Likes 3
Komentár
-
S tou poistkou pridaj, ved 850 je havarijka v komunálnej na Ioniq a to by si videl tú pálku v Allianz.
Čo sa týka servisu, aj by som si zaplatil drahší servis, ale mňa odrádza ten čas a prístup Viedne. Niekde sa doprosovať o opravu, ktorú aj tak treba len kvôli zlej montáži a nedotiahnutému vývoju, mali by sa hanbiť a ešte prísť k zákazníkovi pre auto spolu s náhradným, nie ho nechať čakať mesiac na banálne opravy. A záruka na auto v základe za 80 tisíc len na 80 tisíc km ? Veď to už je v Európe unikát.
-
Ta bateria bude rovnaka ako u Renaultu Zoe. Je to kazdopadne krok vpred ale dost maly. Najvacsie sklamanie je pre mna nabijanie. Ze ostanu u CHadeMo bolo jasne (cele Japonsko na tom fici a to je nejaky trh) ale pre vyvoz by mali dat CCS alebo aspon 3 fazovu AC nabijacku. Mat doma moznost nabijat zo zasuvky az 16 hodin je o nicom.
Suboj standardov ChadeMo-CCS ide na plne obratky. V Nemecku sa dokonca podarilo (myslim, ze lokalnemu BMW) primat jednu zo spolkovych krajin poskytovat dotacia na DC nabijacky IBA ak maju iba jeden nabijaci kabel. Kedze taku nikto nevyraba skoncilo to tak, ze kupili standardnu a odmontovali z nej ChadeMo aj AC kable... Chore. Bol z toho vlani celkom dost skandal.
- Likes 1
Komentár
-
To este neznamena, ze pre Europu nebude novy LEAF s CCS. Podobne ako IONIQ - su tri verzie nabijania:
pre aziu je v IONIQu zasuvka Chademo vzadu a type 1 vpredu https://twitter.com/AdeIshikawanao/s...82817326288896
pre Europu s EU CCS.
pre US s US Combo
.
Stacilo by, ak by NIssanu pri novom LEAFe chademo nepreslo EU homologizaciou a bolo by vymalovane.
Komentár