Ja som tam bol tiez v utorok a isla 42kW len do 70%, potom to spadlo na 9kW. Takze to upgradovali asi v stredu alebo dnes rano. V kazdom pripade mile prekvapenie, dufam, ze to nebol len nahoda a zostane to takto
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
DALITRANS TN
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Dnes som bol ju znova vyskúšať na Leafe, ktorý mi ukazuje nabíjací výkon (chcel som ho porovnať so zobrazeným výkonom na nabíjačke) a je to prvýkrát, čo Leaf nič neukazoval. potom som išiel na ZSE, všetko zasa ako normálne ukazovalo, prišiel som znova sem a zasa nič, trvanie nabíjania sa ani po 5 minutách nezmenilo a keď som o hodinu prišiel s baterkou o 30% viac nabitou, tiež bolo 59 minuút. Pravdepodobne nabíjačka neposiela autu nejaké komunikačné údaje. Je to prvá, kde mi to spravilo.
21.09.201810:43 21.09.201810:45 00:01 Dalitrans Delta,
Veľké Bierovce(SKGWI0040-02-2-2)CHAdeMO 0.68 kWh Miroslav Rojko 0.00 EUR -0.00 EUR 21.09.201809:44 21.09.201809:46 00:01 Dalitrans Delta,
Veľké Bierovce(SKGWI0040-02-2-2)CHAdeMO 0.94 kWh Miroslav Rojko 0.00 EUR -0.00 EUR 21.09.201809:43 21.09.201809:44 00:00 Dalitrans Delta,
Veľké Bierovce(SKGWI0040-02-2-2)CHAdeMO 0.00 kWh Miroslav Rojko 0.00 EUR -0.00 EUR 21.09.201809:37 21.09.201809:43 00:05 Dalitrans Delta,
Veľké Bierovce(SKGWI0040-02-2-2)CHAdeMO 4.00 kWh Miroslav Rojko 0.00 EUR -0.00 EUR [priezvisko]@me.com
- Likes 2
Komentár
-
Komentár
-
Je tam vyhradenych 5 miest a su tam dve nabijacky. Kolko realne by sa mohlo nabijat naraz aut? Viac ako dva? Vidim tam realne priestor na rozsirenie fotovoltaickych panelov na vsetkych 5 miest a zaroven by sa dalo nabijat pohodlne aj za horsieho pocasia. Na nikoho by neprsalo ci nesnezilo.
-
Delta vie AC +2x DC, ale je nastavena tak, ze vykon rozdeluje. Myslim, ze aj tu je gridbooster ako v Avione, ale aj ak su nabite baterie, da sa nabijat DC na Delte max 50kW. Pytal som sa kedysi GW, preco Delta neda 100kW ked je na DC iba jedno auto. Vraj by to zvladla, ale nemaju ju tak nastavenu. Pri otvarani v Avione ukazovali 5 aut nabijat naraz.
-
-
Vcera som tu nabijal, Delta isla plnym vykonom. Po chvili dosla i3 na prevoznych znackach, mlady chalan zaparkoval pri DBT a tvaril sa dost neisto- tak som sa mu prihovoril. Vraj ma auto aj s GW kartou pozicane a este nikdy nenabijal, tak som mu pomohol spustit nabijanie. DBTcka mu dala na CCS plnych 109A. Po par minutach "spolocneho" nabijania zrazu ventilatory stichli a displeje na oboch nabijackach zhasli- zrejme vypadol istic. Zatelefonoval som na helpdesk GW, vraj zavolaju na vratnicu Dalitransu, aby to isli nahodit ... na vysledok som uz necakal, mal som nabite dost na dalsiu cestu. Na to, ako dlho tu trvala testovacia prevadzka, ma takato chyba dost prekvapila...
- Likes 1
Komentár
-
Komentár
-
Ano, vsetko AC je platene... ale mne sa pred par tyzdnami stalo, ze som aj DC na Delte mal zadarmo. Pytal som sa v GW preco, kedze v client zone to nabijanie bolo, akurat s nulovou sumou. Vraj nejaka chyba-omyl, ale nechali mi to uz tak. Mozno sa to stalo aj tvojmu znamemu, preto ti povedal, ze je to zadarmo.
-
Dnes som nabijal na dalitrans Trencin, nabijacka delta (chademo port) sla asi 10 minut ok, potom vykon klesol na 17 kW (mal som len 65% SOC a nabijanie mohlo ist dalej na 42 kW), tak som sa presunul na staru DBT nabijacku, tam chademo neslo vobec, tak som sa vratil spat na deltu a sla znova na 42 kw, neostal som ale uz dlho, mozno by vykon klesol znova.
Komentár
-
Vcera som skusal znova, Delta nabija horsie ako prehriaty LEAF
A to nebolo az tak teplo a bola v tieni, na Zelenci som nabil skoro 2x tolko za ten isty cas05.07.2019 17:19 05.07.2019 17:39 00:20 Dalitrans #2 Veľké Bierovce,
Veľké Bierovce (SKGWI0040-02-2-2)CHAdeMO 9.63 kWh
05.07.2019 18:24 05.07.2019 18:45 00:21 odpočívadlo Zeleneč (smer Bratislava),
Zeleneč (SKGWI0020-01-1-1)CHAdeMO 15.68 kWh
- Likes 1
Komentár
-
Zatial najhorsiu skusenost spomedzi desiatok nabijacich stanic, ktore som vyskusal o Slovensku, som mal na tejto nabijacej stanici. Nedavno robili "upgrade" stojana (#2) z 100kW na 150kW, tak som si naplanoval cestu tak, aby som akurat dosiel s cca 10% bateriea otestoval druhe UFC od GreenWay. Ani tentokrat som nepochodil.
Zapojim CCS konektor, prilozim kartu, zacne nabijanie. Po chvili pozeram, ze nabija len 4kW!!! Volam do GW, zevraj nemaju konektivitu na stojan, nech skusim vedlajsi. Preparkujem na ten 50kW stojan (#1), zapojim kabel, prilozim kartu, nic. Ani druhy stojan nejde. Z helpdesku ho teda n dialku restartovali ale ani potom to s kartou neslo, tak mi nabijanie pustili na dialku a potom sa rozbehlo. Po 20 minutach zistovania, skusania a telefonovania.
Ked mi neskor volal spat ich technik, tak mi spominal, ze ked nemaju konektivitu, tak stojan dava nejaky default maly vykon a nevedia ho ani restartovat, musia tam ist na druhy den fyzicky. Tiez spominal, ze nedavno k zapojeniam stojanu pridavali aj nejaky booster (bateriu), ktory by sa mal starat o to, aby to nabijalo aj nad 100kW, no to som bohuzial nemal ako otestovat. Ten 50kW stojan ma zevraj uz dlhsie problem s RFID citackou, no o tom na helpdesku zjavne nevedeli, kedze mi moznost zapnutia cez appku nespomenuli ale rovno restartovali stojan.
Tak len dufam, ze vsetky problemy co najskor odstrania nech ostatni nemusia mat stresy ci nabiju.
Komentár
-
Adam GWI Môžem sa opýtať? Nezvažovali ste na DaliTrans TN na Delte dať 2x CSS namiesto exist. kombinácie Chademo+CCS? Lebo čím, ďalej viac kolízií s CCS. Myslím, že je zbytočné tam mať 2x Chademo na Delte aj Efacec. Leafy na diaľkových trasách v SR nestretávam vôbec.
V sobotu sme nabíjali v TN. Prišlo tam EQC, pán sa spýtal na koľko to máme (išli sme z prázdnej). S Efacec sa ani neunúval, pokrčil ramenami, že tak nič. Potom ešte ďalšie auto, ani sa nezastavil. Pre veľa ľudí je asi TN kľúčový, nakoľko je to jediné "lepšie" a dobre umiestnené UFC medzi BA a ZA. Len škoda, že sa tam UFC nabije naraz iba jedno auto. A ja keď štartujem z PK napr. s 50%, tak už na HUB do ZA nedôjdem.
Neviem, či sú tam nejaké tech. obmedzenia. Úplne by stačilo z jednej stanice zo ZA len prehodiť kábel s tým Chademo v TN. V ZA sú len 4 miesta a stanice majú zbytočne po 2x CCS. Ak by tam boli stojani aspoň obskočené ob miesto, že by tam bolo 2x4 miest. Len takto mi uniká zmysel 2x ccs stojan na 1 parkovacie miesto.
- Likes 3
Komentár
-
toto je dobra pripomienka. Kedze som si uz overil (a coskoro bude vo videu), ze aj jediny Leaf 62, ktory by mal vediet prijimat viac, tak na Chademo 1.0 takmer nejde cez 50kW, nissanakom staci Efacec, ak sa da nan spolahnut, ze ten vzdy pojde.
Na druhu stranu, ak by tam ale nabijalo EQC s jeho 104kW, tak tebe, Lubos, tych zvysnych 40kW aj tak pomoze rovnako ako ked sa napichnes na Efacec.
-
milan84 Ja som tam bol prvy. :-) Cize ja 75 a on zvysok. A lepsie ako 43-45kW na Efacec. Alebo minule som tam chytil ID3, ktora uz bola niekde za polovicou %soc okolo 60kW. Zas by to bolo ok. Ja sa s Nirom sa vyhybam 50kW, nielen pretoze je tam riziko obsadenosti kvoli 1x stojan s 1x ccs. Ale aj preto ze na 50kW stratim 50 min (vacsinou maju max. 125A a 43-45kW to nepresiahne), kde pri 75kW nabijem to iste uz za 35 minut.. Aj pri 2-3 nabijaniach je to uz celkom slusne usetreny cas. A majitelia tazsich SUV to maju este horsie na 50kW.
Skoda, ze ta infra vseobecne je taka tragicka a neexistuju stale ani naznakom poriadne huby kazdych 100-150km pre dialkove cestovanie.Naposledy upravené nick81; 30-08-2021, 18:17.
-
Mne, v závislosti od SoC, robí na Kone v TN rozdiel medzi Efacec a Deltou cca 15 minút, čo je z pohľadu doby cestovania medzi centrami ZA a BA zanedbateľné. Už vôbec by som nešiel cestou rodukovania konektorov jedného typu výmenou za druhý, ten ktorý mne viac vyhovuje. Ak tak poďme tam pridať ďalšie stojany s CCS a rozdeliť RK na prípojke medzi viac áut...
-
tommik Kona/Niro sú pomalé, ale nové autá majú väčšie rozdiely. Ale keď som aj išiel napr. 500km po diaľniciach zdržanie bola aj plus hodina, v zime viac. Od sídliska mám často len 50-60% a cca s nimi musím % prísť domov, lebo nie je kde. Takí ako ja budú hltiť vždy DC, kým nebudú nabky v meste. Pridať stojany ideálne do budúcna. Len to asi bude drahé + aj časovo náročné atď. Toto som myslel ako hot-fix pre rastúce kolízie už teraz.
-
suhlasim, ze toto je fakt dobra pripomienka. Nahodil som to teraz kolegovi, ktory riesi nase lokality a tiez sa mu to pozdavalo. Raz za cas sa mu s tym pripomeniem.
Osobne by som videl ako uplne idealny stav skor dve Delty, kedze jedna s dvomi CCS konektormi by stale medzi tie dve CCS delila svoj max. vykon 150kW.
tommik v RK sme, zial, limitovany kapacitou.
-
Aj delenie vykonu je lepsie ako aktualny stav. Predpokladam, ze vacsinou sa tam aj tak nabijaju auta, ktore po kratkodobom peaku okolo 100kW klesnu na 60-80kW, a teda delenie vykonu ma absolutny zmysel. Ked som tam chodil s ne-Teslami, tak tam pravidelne nabijalo na Delte napriklad Citigo alebo eUP, co je uplne nezmyselne blokovanie potentnej nabijacky. Kolko tie krabicky vytiahnu? 30-40kW? Jasne, ze 2 Delty by boli uplne mega, ono aj vozovy park bude modernejsi a vykon sa efektivnejsie vyuzije, ale zrusenie Chadema a vymena za extra CCS by bola dostacujuca docasna naplast, a najma financne lacnejsia.
nick81 ma skvely navrh, naozaj nevidim najmensi dovod do toho neist, a v GW urcite vidite aj statistiku, kolko sa vyuziva CCS a kolko Chademo na tejto konkretnej nabijacke. Adam GWI ak to nie je obchodne tajomstvo, nedalo by sa s touto informaciou podelit, prosim? 😇 pomer asi vsetci tusime, ale bolo by zaujimave mat to oficialne a da nam to prehlad, ake ma Chademo skutocne zastupenie na dialkovych trasach, kedze kedysi to bolo najrozsirenejsie BEV.
-
Aj ked kazde tretie auto odide, statistika Chademo vs CCS bude velmi jednoznacná, ved je to vidiet aj na cestach. Leaf je velke mestske auto idealne na kolenovrtacsku taxisluzbu ale dialkove trasy s nabijanim absolvuju povacsine uz ine auta.
-
nick81 to je uplne jedno ci pojdu dalej, stale som nazoru, ze statistika na tejto stanici ukaze jasne prevahu CCS, a nebal by som sa vyslovit ani domnienku, ze to bude niekde v region 97% : 3%. Proste par rokov dozadu dom vidal Leaf kde tu na dialnici, vacsinou druhu generaciu. Teraz ani nepamatam, kedy som ho videl naposledy. Posledne 2 roky asi ani raz, vzdy len v meste, a aj tam zacina byt zriedkavym.
-
Adam GWI dakujeme za prehlad!
Moj odhad bol odvazny, zjavne tu niekde tie Leafy behaju po nociach ked ich nie je vidno 🙈 ale finalny odkaz je jasny, 2x Chademo je zbytocne. A vyzera to tak, ze aj samotni majitelia tohto standardu su uvedomeli a preferuju starsi Efacec, aj ked su to len % a neviem konkretne absolutne cisla. Zaujalo ma relativne vysoke % Type 2 nabijania v tejto lokalite. Na Efacecu to bude asi skreslene relativne malym celkovym poctom nabijani? Lebo 11% je dako vela. Rozmyslam, kto tam nabija na T2? Nejake pluginy ked si urobili cikpauzu? Ale preco potom neist na “luxusnejsiu” OMV Zamarovce? Alebo tam niekto robil dake pokusy/dotlacal posledne percenta SOC na dlhej trase? 🤔 alebo chudaci na MB B250e / Golf E bez CCS?
-
Wilo Tie chademo mozu byt US tesly s redkuciou, aspon ja co som ich videl nabijat tak ju maju na chademo, na CCSredukcii som nevidel ziadnu zatial
Tie type2 mozu byt zas Zoe I tie nemali DC vobec, ale s AC 22kw sa da aj medzimesto ist. A mozno aj Zoe II kvoli nizsej cene za kwh pri AC.
-
Preco? Cas nabijania predsa presne definuje obsadzovanie nabijacky, kWh zase jasne hovoria o vyuziti nabijacky. Az vsetky tri hodnoty:
pocet nabijani,
cas obsadenosti nabijacky
a mnozstvo nabitych kWh
davaju komplexny obraz
pricom pocet nabijani povazujem za najmenej vystizny.
-
jux ale tu sa riesila potreba chadema, ze kolko aut ho este vyuziva, z tohto hladiska je pocet zacatych nabijani na konektore najrelevantnejsi pre posudenie ci ho tam drzat. To ako rychlo ci pomaly na tom chademe nabija po pripojeni uz nieje podstatne.
-
Taur - to CHAdeMO ozaj možno boli aj Tesly ale skôr európske. Všetky staršie S a X čo nemaju CCS adapter môžu pouzivat CHAdeMO adapter. Sám som ho používal ale predal som ho a za tie prachy kúpil CCS adapter.
-
Jiri GrandPa ved to je jedno kere Tesly su to, islo mi o to poukazat ze chademo niesu len Leafi zakradajuce sa k nabke tmou skryvajuce sa pred Wilovim bystrozrakom.
-
Taur pochopil ako jediny
kWh aj cas sice davaju obraz o vytazeni nabijacky, ale nehovoria nic o mnozstve Chademo aut na cestach. Ked dostanes informaciu, ze Chademo zozralo 200kWh za mesiac tak nevies, ci tam boli 3 starsie Tesly alebo 10 Leafov.
Pre 3 Tesly sa neoplati drzat 2 Chademo konektory aj keby tam stravili 3 hodiny kazda a kazda nabila 300kWh (keby mohla). Proste ide o zistenie mnoziny Chademo aut, a ta je zjavne velmi mala, a je jedno kolko a ako dlho nabijaju. A postupom casu sa bude tato skupina este dalej zmensovat, znova bez ohladu na mnozstvo nabitej energie alebo straveneho casu.
-
Pôvodne zverejnené od Adam GWI Pozrieť príspevkyCo sa tyka tejto lokality, tak rozlozenie za tento rok.
Komentár
Komentár