Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Kam až budú rásť akcie Tesly, alebo kam klesnú?
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
3 komentáre
#43.1
terry komentoval
01-11-2018, 10:22
S&P najvacsi mesacny prepad od septembra 2011. DOW najhorsi mesiac od januara 2016. Oktober bol najhorsi mesiac pre NASDAQ od novembra 2008.Ticho pred burkou a velkou Vianocnou party. Ak sa zvezie aj TSLA tak do konca roka uvidime nove ATH. Jar bude kruta a bude to masaker ked sa TSLA pozrie pod 200.
Jar vysla dokonale
Komentár
-
A co je prosim ta dokonale na tom, ze jednej z mala firiem ktorej ide o lepsiu buducnost sa momentalne nedari na burze?
-
Venujem sa swing tradingu a obchodujem aj TSLA, to ale zaroven nevylucuje, ze spolocnosti nefandim a je mi blizka e-mobilita a ochrana ziv. prostredia. Len nie som ultrafanatik s klapkami na ociach a cisla su ake su. Cisla vacsinou neojebabres.
-
Nemozem celkom suhlasit s tym tzv "cislami" niesom v tomto ani zdaleka profik. Ale podla mna je samozrejme, ze prvy kvartal kedy zacinas exportovat do EU a Ciny nemozes ocakavat najlepsie vysledky ked mas tisice aut na lodiach. A nehovoriac o tom, ze statisticky je prvy kvartal najhorsi v predaji aut. A toho sa shorteri chytili a cislam dali trocha iny vyznam a znacne to vyuzili. Podla mna pojde dopyt po autach hore a ked sa rozbehne Giga3 v Cine tak to uz bude ina sranda. Ale shorteri budu mat urcite pripravene dalsie teorie.
-
- Likes 1
Komentár
-
Kto kupuje akcie, podporuje tym ich rast. Zamestnanci Tesly nemaju odborovu organizaciu (Union of Auto Workers (UAW)) ale su motivovani podielom na akciach firmy. Podporou rastu akcii sa podporuju zamestanci Tesly.
Kto shortuje Tesla stock, podporuje tym ich pokles (video ako to funguje som posielal) a tym demotivuje zamestnancov Tesly.
Komu je bizka misia Tesly a zaroven ju shortuje sa striela do vlastnej nohy.
-
Ked si v banke ulozis peniaze, tak je to z relativne malim rizikom, ale aj malim urokom. Pokial sa banke dari si v pohode. Ked si kupujes akcie uz ides do nejakeho rizika, ale moze tam byt aj zisk. Su to investovane peniaze za ucelom podporim ta, ale chcem za urcity cas z toho nieco vidiet. Tak ako ma Tesla momentalne u riti CR a SR ci inych. Tak ich moze mat u riti aj burzovy obchodnik, ktory zaraba ci na zisku, alebo poklese akcii, komodit, Forexu (menove pary) CFD, Futures, Opcie. Ide o investicie za ucelom zisku. To nieje samaritanstvo, alebo charita, ale tvrdý biznis. Si myslis, ze taky Warren Buffett nalial do Tesly peniaze len tak? Tu mate nic zato nechcem?
terry neurcuje cenu len ak to vyhodnoti spravne zvezie sa na nej a ukroji si z kolaca. Cenu urcuju iny hraci.
-
Mal som piatka nastavenu kupu dalsich akcii TSLA pri 175, no neodhadol som spravne dno a pokles sa odrazil od 176,99 takze som nekupil. Medzitym stupli vcera pri zavere obchodovania cca o 10% na 193,6, po skonceni obchodovania o dalsich cca 2,5%. Pre shorterov je TSLA zlatou banou, longeri ako ja sa len prizerame.
- Likes 2
Komentár
-
- Likes 2
Komentár
-
Shorter neshorter mne je to jedno. Podporim dobru vec a mam za to ze Tesla este nepovedala posledne slovo. Osobne si myslim ze ist na burzu bola chyba a mali skusit najst alternativne financovanie. Ale mozno nemali inu moznost. Neviem. Elon robi niekedy iracionalne rozhodnutia. Aj keby vsak isla “do kytek” tak som si isty ze ich niekto kupi minimalne kvoli technologiam a patentom. Vlak je uz rozbehnuty a misiu sa nepodari zastavit
A ak chce niekto parazitovat na nestasti alebo neuspechu druhych je to vec jeho svedomia a chrbtovej kosti. Ja by som sa svojim detom do oci pozriet nedokazal. Ale niektorym ludom chrbtica chyba. Ich problem.
-
Takze sme sa dockali zisku a akcie TSLA vystrelili v aftermarkete nad 300 :-)))
A ked sa este rozbehne vyroba v cine nebezpecenstvo bankrotu sa este znizi.
- Likes 3
Komentár
-
Jo, jo, Tesla shorts si trhaju vlasy . Pozdravujeme Terryho.
-
Zaroven ale pred rokom sa to splhalo az k 366, tak uvidime, ci sa to vo vyskach nad 300 udrzi a budu akcie este rast, alebo zase Elon pusti nejaky nezmyselny tweet a wall street sa zblazni.
Hlavne dnes som cital nejaky clanok na barrons.com kde sa zrazu pise, ze sa netreba zameriavat na kratkodobe ciele a ze sa uvidi ci sa im podari zisk udrzat aj do buducna a ze ake je zle, ze valstne obrat klesol... Takze shorteri si vzdy najdu dovod, ze preco je to vlastne cele zle...
-
TSLA utesene stupaju, prekrocili 320, no nad 300 sa mi to zda uz silno nadhodnotene. Je to hra, myslim, ze by tesla fungovala lepsie, keby nebola na burze, keby nemusela kazdy kvartal stresovat, pripadne optimalizovat cisla, aby sa zapacila wallstreetu, ale robila len to co je dolezite - vyvijat, vyrabat a vylepsovat
- Likes 3
Komentár
-
To Jiří začínam nakladať short po 355 ak sa to tam doplazí, stopka na 365 lebo potom to blázni vytlačia na nove ATH, keď vidím ako sa všetko futruje tak by som sa tomu ani nedivil. Trump je úplný cct s prepáčením. Target konzervatívny cca 306-303. RR:4.5
Komentár
-
terry tak sa ti to blíži. 353.
Good luck.
https://electrek.co/2019/11/13/tesla...-market-value/ https://electrek.co/2019/11/13/tesla...n-is-imminent/
-
terry - pocuvaj ja som inzinier a celkom nerozumiem reci "tvojho kmena". Nemozes to napisat po slovensky? Celkom by ma to zaujimalo, aj ked princip "shortovania" chapem (aj ked sa mi bridi zarabat na neuspechu inych lebo to inheretne zahrna snahu tomu subjektu skodit).
-
-
Každému sa bridí niečo iné to je fakt. Mne zas napríklad nadávanie na "burzu" bez, ktorej by už TESLA neexistovala. To je také socialistické zmýšlanie, daj mi prachy na záchranu respektíve môj rozvoj ale nestaraj sa ako hospodárim to si nechám pre seba. Rovnako sa mi bridia priame dotácie na nákup elektromobilov a môžete ma tu ukameňovať, je to choré a zvrátené, ale najviac sa mi bude bridiť keď za pár rokov (necelú dekádu) kúpia TESLU Nemci. Musk spravil prvý krok k EXITU a to bolo ohlásenie závodu v Nemecku. Jeho ambíciou nie je riadiť celosvetovú automobilku. To je posledné po čom túži. Odstreliť sa na Mars to je iné kafe. Bude to ale celkom "dobre" znieť "DAS AUTO" "DAS TEZLAA".
ivan32 Risk/Reward Ratio
Komentár
-
terry A ako, ideš do toho? Zaujímalo by ma to. Za chvíľu je tu pick up reveal. A čo sa tý ka GF4 v DE tak je to podľa uhlu pohľadu fanboy to vidí ako pozitívum a shorter ako náznak exitu.
A ešte jedna technická otázka. Short pozíciu môžeš exitnúť kedy chceš ty alebo je to vopred daný termín ktorý ti je daný alebo aký si určíš?
-
No, tak si mi vysvetlil hovno. Škoda. BTW kto tu nadáva na burzu?
-
No tak...... terry spekuluje na pokles teda na SHORT, cize vstupy do pozicie na SELL 355 (price / cena - bud priamo, alebo da objednavku a ked sa cena tam dostane, tak cez platformu soft od jeho broker sa to aktivuje), Stopku cize STOPLOSS (jeho aceptovana strata je na cene 365, tam ho to vykopne z trhu). TARGET cize PROFIT TARGET je konzervativny, byva este agresivny, bude mat medzi 306-303 to si urci rozpatie, ze kde asi. Ale pri vstupe uz bude mat jasno, kde ho da. A RRR je Risk / Reward Ratio je Pomer rizika moznej straty k potencionalnemu zisku. Staci?Naposledy upravené ICE666SVK; 14-11-2019, 17:47.
-
ICE666SVK Terry asi stratil reč, mohol by si zodpovedať ešte tú moju otázku?
Short pozíciu môžeš exitnúť kedy chceš ty alebo je to vopred daný termín ktorý ti je daný alebo aký si určíš?
Alebo si určíš cenu kedy nakúpiš späť a skončíš short?
-
terry asi teraz obchoduje lebo v USA su burzy otvorene je tam nejakch 13 hod a jeho prispevky boli pisane okolo 22:43. Co by davalo cas po uzavreti burz v USA. Ja mam rad FX cize Forex co je obchodovanie menovych parov a tam to otvorim kedy chcem a zatvorim kedy chcem, tak snad je to podobne aj u terryho. To OPCIE maju expiracne doby, trebarz 1 alebo 2 tyzdne ale aj mesacnu expiraciu. Ale aj tam sa to da nejak spravit, aby si sa zbavil opcie ktora je pre teba nevyhodna. Ale toto nieje to co mna konkretne zaujima a tak vela toho o tom neviem. Mne sa proste paci myslienka, ze maj dva zamestnania. Jedno je klasicke, kde zarabas peniaze, bud robis pre niekoho ako zamestnanec, alebo pre seba ako SZCO ci podnikatel a zarabas si na zivobitie. A druhe je zamestnanie pre svoje peniaze, ktore tocis a zarabas. V prvom je riziko straty zamestnania v druhom mozes prist o svoje investovane peniaze. Nato aby si na burze urobil obchod potrebujes dve strany. Jedna co predava a druha co kupuje. Snad ti terry na tvoju otazku odpovie v jeho obvyklom case.
-
Dnes hodnota TSLA prekrocila svoje maximum hodnotou 388,15 USD za jednu akciu.
Pekny narast za posledne dni, ale nechapem preco? Cinska fabrika?
Komentár
-
Je to zaujimave. Ja som cakal pokles po tom, co Trump zatrhol zmenu 7000 USD kreditu ktore Tesle teraz konci na navrh, ze to bude spolocny pool pre vsetky automobilky. To mi davalo zmysel, ze akcie stupaju, ale vcera to zatrhol.
Asi su vysoke ocakavania z dodavok do konca roka. Otazne je ci teraz predat, alebo to uz bude rast do neba...
-
Myslim, ze to bude velmi zavisiet na tom, ako dopadne vysetrovanie Tesly na NHTSA. Zakaznici v USA podali na Teslu uz zalobu.
Oplati sa si precitat aspon ten prvy post aby si pochopil "vo co go".
https://teslamotorsclub.com/tmc/thre...ftware.154976/
Bol so celkom v soku ako Tesla svojvolne meni nase auta.
Zatial mi skokovo dojazd neklesol, ale obmedzenie nabijania (a regenu v chladnejsom pocasi) uz ma postihlo...
Najhorsie na tom je, ze to robia preto, aby nemuseli split zaruku na baterie, a na zakaznikov totalne seru (poviem to naplno).
Zaujimalo by ma, ako by sa k tomuto postavila Vieden.
jeeff a jux - vasa bateria je zatial bez zmeny?
-
Ja mam S85D (april 2016), sw 2019.16 o ktorej pisu mam od maja, v lete som bol v chorvatsku, to uz som mal 2019.20 a nabijal som max 116 kw (mam fotku zo Sormas z 11.8. kde mam 116 kw). Takze klop klop klop ja zatial problem nemam.
Tiez co sa tyka dojazdu tak tam nemam ziaden zasadny pokles, este som v praci a nemam pristup na teslamate co mi bezi doma, tusim 85D by mala mat dojazd 422, mne teraz pise niekde okolo 410 (podla toho ako sa nabije a citi BMS). Mozem to kuknut doma.
-
Lucky you. Ako casto nabijas na SC? To sa zda byt najvaznejsi rozhodujuci faktor.
-
To su tie uskalia OTA updatov na jednu stranu super ze vedia pushnut nove veci. Na druhej strane si mozu robit co chcu. Tu konkretne znizit nielen dojazd ale dokonca aj vykon. Dokonca tam niekto spominal ze sa mu nedala ani obist instalacia. Ze ho auto stale castejsie vyzyvalo na update az sa to nedalo uz vobec odkliknut prec a bol nuteny suhlasit s instalaciou ak chcel este pouzivat displej. V takejto situacii ma offline auto s klasickymi tlacitkami trosku vyhodu toto bude zaujimave sledovat.
-
jux vacsinou si to vies urobit sam bez navstevy servisu cez SD kartu alebo USB. A ak sa majitel boji tak update SW je vzdy gratis. Este som nevidel znacku kde by sa za to platilo. Jedine za navigaciu si niektore znacky uctuju. Ale nie vsetky. A hlavne sa mozes so servisakom dohodnut ci to chces alebo nie. Tu ti to Tesla nanuti ci sa ti to paci alebo nie. A zjavne to este podmienuju zarukou aby sa nahodou niekto nevykrucal
-
Ja pracujem v SW oblasti a vynucovanie aktualizacii zvycajne riesi bezpecnostne problemy. Tak je to aj pri Tesle, v podstate vynucuje SW aktualizacie, pretoze mozu opravovat bezpecnostne zranitelnosti. A tie mozu byt SW povahy, ale aj HW povahy, vid problem s obmedzenim max. nabijacieho napatia pri niektorych battery packoch.
VZDY (a za tym si stojim) je lepsie obmedzit CO NAJSKOR vsetky mozne zranitelne zariadenia (v tomto pripade napr. 85 pack v urcitej revizii - mna sa to nedotklo, takze ja som mal asi pack inej revizie) co zabrani tomu, ze vyhoria dalsie auta. Nasledne po preskumani presnejsieho problemu sa moze dalsou aktualizaciou pri packoch, kde sa problem neprejavuje vratit nazad.
Preskumanie problemu ale moze trvat niekolko mesiacov.
Co je podla vas lepsie - radsej ciastocne obmedzit vacsiu skupinu a neriskovat mozny problem, alebo neobmedzit a nasledne riskovat, ze vyhoria dalsie 3 auta?
-
No idealne je urobit to poriadne na prvy krat tak aby sa auto nevznietilo pri beznom pouzivani a beznej cinnosti Ide o to ze su auta ktore ziadnu OTA aktualizaciu nanutenu nedostanu a nezhoria. Ale chapem ze nezijeme v idealnom svete a chyby sa stavaju.
Ja vidim skor komunikacny problem. Tesla ti nanuti aktualizaciu bez informacii a nasledne zistis ze ti znizili vykon aj dojazd. Keby tam dali slusne upozornenie a vysvetlili zakaznikovi preco to robia, ze je to na ochranu ich auta a pre bezpecnost posadky, ze to moze byt len docasne kym zistia pricinu rizika poziaru a ze dosledkom aktualizacie bude znizeny dojazd a vykon na zatial blizsie neurceny cas tak to ludia uplne pochopia a Tesla nema teraz na krku vysetrovanie. A pritom staci jedna slusna veta a nerobit zo zakaznikov idiotov
-
Komentár