Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

KIA NIRO

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • nick81
    Senior Member
    • Nov 2019
    • 534

    Premýšľam, že pridám 5 obrazovku do dashboardu .. Takú, že odpamätám si po zapnutí SOC.. napr. bude 85%.. Keď budem, jazdiť .. a v sekunde keď sa zmení na 80%.. zapamatám si celkové počítadla kwh charged a discharged. Toto bude ako počiatočné.. A potom každých 10%.. tj. 71% keď sa prepne na 70%.. ,60%, 50%.. atď.. opäť si odpamätám stavy.. Na piatej obrazovke bude tabuľka.. .Rozdiely medzi 80->70, 80->60, 80->50 .. 70->60 ..atd.. Zobrazím tam discharged + charged rozdiel .. cize mal by som dostať za pásmo 10% soc, kolko kwh sa minulo .. Predpokladám, že to číslo bude konštantné.. A potom ak toto isté odmeriam o rok,.. tak by malo byť nižšie. Tým by sa dala merať reálna degradácia baterky, bez nejakých zložitých opakovaných meraní, či vybíjania 100% do 0%.. Hlúposť? Alebo máte iný nápad? Ďík za rady.
    Naposledy upravené nick81; 15-04-2020, 20:46.

    Komentár

    • mozeg
      Member
      • Dec 2015
      • 439
      •   

      nick81 pls. vyskusaj ci ti pojde engineering mode:

      How to access engineering mode on uvo screen !!!!!!!!!!!
      1. Press Setup> General> System info> Version info
      2. Turn the volume down to 0
      3. Turn the volume up to 7 and confirm with the right tuner knob
      4. Turn the volume down to 3 and confirm with the right tuner knob
      5. Turn the volume down to 1 and confirm with the right tuner knob

      3. Password 2400

      Komentár

      • nick81
        Senior Member
        • Nov 2019
        • 534

        Napísal som na email aplikácie UVO, ktorý je v play.google.com v popise. Že zobraziť KWh pri nabíjaní, občas failujú commandy a preheat baterky. Za jeden deň odpísali "Thanks for your feedback, we are continuously trying to improve the services." Tak kľudne ich bombardujte aj vy s vašími požiadavkami. Čím viac podnetov budú mať tým lepšie. Veľa ľudí im nepíše maily, max. dajú comment, alebo nechávajú tak ako ja doteraz.

        Komentár

        • nick81
          Senior Member
          • Nov 2019
          • 534

          Pôvodne zverejnené od mozeg Pozrieť príspevky
          pls. vyskusaj ci ti pojde engineering mode:
          mozeg bezva.. ide. Je to dealer mode. Veľmi tam nie je čo meniť. Spravil som video ako to vyvolať + prechádzka všetkými obrazovkami dealera. Ešte sa v tom pohrabem, len dnes sa svet zbláznil. Tak aspoň takto. Roman-ba Rasto Danada Neskúsite na Kone 2019, 2020? Či to tam tiež ide? PS: Musím počkať kým YT vygeneruje full HD verziu. Tu to bude..



          Komentár


          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            Rýchlosť v systém info je reálna. Nie ta skreslena ako zobrazuje displej za volantom. Údaje sa menia v reálnom čase, tj. Door open, prevodový stupeň, stavy jednotiek...
        • Roman-ba
          Member
          • Sep 2019
          • 104
          •   

          Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Eng mode.jpg
Videní:	764
Veľkosť:66,3 KB
ID:	53546 Tak ja som sa do toho módu dostal na prvý krát. Ešte keby si vymyslel ako sa dostať do Engineerig modu Android - Infotainment, aby sme vedeli pridať appky tretích strán..

          Komentár

          • nick81
            Senior Member
            • Nov 2019
            • 534

            Pôvodne zverejnené od Roman-ba Pozrieť príspevky
            Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Eng mode.jpg
Videní:	764
Veľkosť:66,3 KB
ID:	53546 Tak ja som sa do toho módu dostal na prvý krát. Ešte keby si vymyslel ako sa dostať do Engineerig modu Android - Infotainment, aby sme vedeli pridať appky tretích strán..
            Roman-ba Mám ideu Aha na ten login.. Engineering mode. Cez deň som zabudol ísť do Setup / Info / About... a začalo mi to na 2400 písať, chybný kód skús znova. Stačí byť hocikde mimo about, 7 volume, potvrdiť pravým (tune) koliesko, 3 volume, potvrdiť, 1 a potvrdiť. Vyskúšal som cca 100 kombinácií a nič. Takže možno od engineer modu nás delí len pin. Skúšať / googliť, alebo ak by mal niekto nejaký HW simulátor klávesnice a lámač pinov .. Super je že sa to po 100 pokusoch nezablokovalo.

            Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	engineer.jpg
Videní:	511
Veľkosť:62,4 KB
ID:	53549

            Komentár


            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              No keď sa to nezablokovalo po 100 pokusoch tak “keep going” ;-). Už máš len 9900 pokusov, tipujem že po dalších 5000 to trafíš.

            • nick81
              nick81 komentoval
              Upraviť komentár
              Jiri GrandPa Alebo vôbec ... lebo bude obsahovať minúty :-)

            • mozeg
              mozeg komentoval
              Upraviť komentár
              Skusal si PIN vo dorme aktualneho casu?

            • nick81
              nick81 komentoval
              Upraviť komentár
              mozeg Hej, rôzne kombinácie času.

            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              Myslim, ze to budu mat zabezpecene podobne dynamicky ako tesla, kde sa kod vypocitava z kadecoho vratane datumu. Niekde som cital, ze vypocitany kod je u tesly platny jeden den.
          • Rafo
            Member
            • Nov 2019
            • 68

            Myslimze je to na you tube jeden rus to tam daval...skus pohladat

            Komentár


            • Roman-ba
              Roman-ba komentoval
              Upraviť komentár
              skúšal som podľa Rusa, Španiela, Nemca a nič nefunguje. Od určitého firmvéru to proste nefunguje.
          • nick81
            Senior Member
            • Nov 2019
            • 534

            Cca takého prepravné rozmery ponúka auto bez a s demontážou prednej sedačky. Pozn. priestor nie je plochý pokiaľ sa vzadu neodstránia trvalo 2 šróby na zadný sedák. Ten sa tá potom ľahko v prípade potreby dať preč (na 2 miestach sa vpredu vycvakne a odpojí konektor vyhrievania/snímač osadenia zadných sedačiek).

            Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	eniro.jpg
Videní:	487
Veľkosť:113,7 KB
ID:	53616

            Komentár


            • ToMiLeaf
              ToMiLeaf komentoval
              Upraviť komentár
              Tam sa pýta už len matrac, 12V chladnička a je vymalováno

            • nick81
              nick81 komentoval
              Upraviť komentár
              ToMiLeaf A deti kam ? V takomto režime som s Fiat Seicento presťahoval medzi sebou 2 byty. Komplet nábytok, 2m chladnička. Keď som bral 2-2.2 metrový nábytok z predajne, mal som zatvorený kufor, ani sedačku som nemusel dávať preč. Tak len som chcel zistiť čo Niro dá, keď bude treba.

            • mozeg
              mozeg komentoval
              Upraviť komentár
              Model 2020 ma dvojitu podlahu v kufri. Model 2019 to nema ani tie plastove zakladace pod tym. Ja somntomu rad.Dvojita podlaha zbytocne zabera kufor.

            • milan84
              milan84 komentoval
              Upraviť komentár
              nick81 v Seicente som stahoval aj ja. Vyhodil som spolujazdcove sedadlo, zadny sedal a zvysena hrana v kufri umoznila nalozit ozaj hocico s trcanim von kludne aj dva metre
              Divim sa, ako malo aut v dnesnej dobe ponuka sklapacie operadlo spolujazdcoveho sedadla. Pritom by to taaaak vela veci bezne vyriesilo.

            • nick81
              nick81 komentoval
              Upraviť komentár
              mozeg Ono dá sa to dať preč ak to niekomu vadí. Zatiaľ mi to vyhovuje takto. Resp. na long tripy, či na chorvátsko to chcem tak, že tie krajné 3 plast.časti nechám, vyberiem len vnútrorný polystyrénový blok. Vznikne tak vysoký priestor od pneumatiky až po nákladnú hranu a použijem ho ako auto chladničku, resp. na osobné veci. Teraz som nakladal sám trampolínu pre deti 160x50x30, vďaka tej hrane na úrovni priestoru a rovnej plochy to tak za pár minút vošlo, nemusel som riešiť nosič a ďalšiu osobu, ktorá by mi pomáhala vyložiť/naložiť.
              https://photos.app.goo.gl/yD6jJZnWPquDFDPT9
              milan84 Seicento bol nezmar. 3.2m spálňové skrine v pohode, aj keď už trčali. Alebo napr. takto sa dala odviezť veľká váha (obklady/dlažka do kúpelky). Záťaž sa rozložila na obe nápravy, a nebolo to len na zadnej ako pri väčších kárach.

            • nick81
              nick81 komentoval
              Upraviť komentár
              mozeg Väčšie veci ako v 2019 prevážaš, nerobí ti potom ten skok problém?

            • Wilo
              Wilo komentoval
              Upraviť komentár
              Slusna skrina. Nie nadarmo je eNiro aktualne asi najvyvazenejsie a najuniverzalnejsie EV pre rodinu. Ma to este moznost stresnych lyzin alebo tazneho? Ci tazne je uplne pasé ako pri ostatnych Korejcoch?

            • nick81
              nick81 komentoval
              Upraviť komentár
              Wilo No mohli ešte pridať do kufra 15-20 cm, Potom by to bolo geniálne..Lebo teraz je 180 cca po sedačku .. 200 by pokrylo všetky moje požiadavky na presun vecí, vrátane spania v aute.. Aj keď môžem byť rád, lebo mohlo byť aj menej Strešný nosič mám, len tam je ten bežný limit s váhou. Ťažné je iba na bike nosič, aj keď Maco7 písal, že na Kone s ním ťahal 750kg vozík.

            • Wilo
              Wilo komentoval
              Upraviť komentár
              Hmm toto inac nepochopim preco tam nedaju standardnu moznost tazneho. Netreba 4500kg na jachtu. Stacil by fakt maly vozik do 500-750kg na zahradny bordel alebo prasa
          • Rafo
            Member
            • Nov 2019
            • 68

            Tazne je povolene ale len do 70kg na bicykle mam ho a bez problemov by potiahol aj vozik😉

            Komentár


            • Catchcash
              Catchcash komentoval
              Upraviť komentár
              to je nejako konkretne pre toto auto alebo to tak vo vseobecnosti plati +- pre vsetky elektromobily?

            • Wilo
              Wilo komentoval
              Upraviť komentár
              Tak ano potiahlo by. Ale uplne legalne to nebude s tym vozikom
          • Rafo
            Member
            • Nov 2019
            • 68

            https://www.ahk-preisbrecher.de/Anha...l::148247.html

            Komentár


            • mozeg
              mozeg komentoval
              Upraviť komentár
              Rafo pls. kde si kupoval a kde ti montovali tazne. mne by sa to hodilo na bajky a pod.
          • Rafo
            Member
            • Nov 2019
            • 68

            Toto je pre kia e niro konkretne.pasovalo presne montaz na slovensku kia.

            Komentár

            • nick81
              Senior Member
              • Nov 2019
              • 534

              Postreh z noci. 500km (tak rýchlo ako sa dá prejsť) + 3 UFC. Prvý charger Budča Juh. Baterku som si zohrial Šport módom. Pricapnem sa ... a 31kW. Off/On 31kW, druhý stojan 31kW, off/on 31kW. Tak skúšam 50kW (ešte je free) .. 42kW.. Po cca 10 min. nabíjačka vypísala chybu. Idem späť na UFC, 3x skúšam, ani neprešiel handshake. Off/On celé auto. Vraciam sa späť na 50kW, aspoň že sa rozbehlo. Celkom slušne to zahaluzilo. Divné, že UFC strop 31kW, a 50kW pustí 42kW a viac. Inak toto isté bolo pred týždňom na UFC Beladice, opäť som zohrieval baterku Športom. 31kW, reštart stojanu 31kW.. pomaly 20% SOC a viac.. Stále konštantne potom som sa presunul na stojan 2 a hneď dal 75kW. Ešte neviem či toto je. To len, aby ste čakali aj nečakané.. Ešte, že v Budči bola ta 50kW, neviem čo by som robil, už som sa pohrával s tým, že budem rád, keď do rána natlačím cez AC a pôjdem rovno domov.
              Takže nabil som nutné zlo, prešiel BB, Donovaly do RK na 90kW Greenway. Rozbehol sa 53kW, v RK boli vonku 4C, na Donovaloch asi aj menej a jeden blok sa mi dostal pod 25C. Ale hneď ako dosiahol 25, išlo na plných 75-78kW. Dobil som, aby som mal na 100kW Greenway do TN. V TN neboli žiadne prekvapenia, hneď na 200A (75kW).
              PS: Infolinka ZSE nič, žiadna rada :-)

              UPDATE: Tu je video aj so všetkými nabíjaniami (grafmi) na trase. Čistá doba trasy 5 hod, 2 hod nabíjanie a to bolo aj tými komplikáciami. Google Maps tu trasu ohodnotil večer na 5:15 hod. Diaľnicu som mal na tacho stále 135. Auto si z baterky vypýtalo v tomto režime na 500km 110kWh, žiadne obmedzenia s AC a pod. 330 km boli diaľnice a 165km mimo.

              Naposledy upravené nick81; 23-04-2020, 16:05.

              Komentár


              • ToMiLeaf
                ToMiLeaf komentoval
                Upraviť komentár
                Tie ZSE nabky, to boli všetky ABB? Lebo to vyzerá, že s Deltou si auto rozumie lepšie

              • nick81
                nick81 komentoval
                Upraviť komentár
                ToMiLeaf Beladice sú ABB a Budča EVTronic. Zatiaľ len zhromažďujem dáta. Z každého nabíjania mám graf. Možno treba mať ešte nejakú teplotu v aute na nejakej hodnote.. Napr. bat.inlet.. Hneď ako sa dospím, tak to skúsim vyhodnodiť, či tam niečo nebude. Viac ako tých 31kW ma prekvapilo ako celé auto zahaluzilo ... EVčkár aby si nosil náradie a vedel odpojiť všetky baterky :-D
            • Joe79
              Member
              • Sep 2018
              • 71
              •   

              Dockal som sa aj ja, akurat ma teraz caka ten prasivy byrokraticky proces prihlasenia vozidla
              Pripojené súbory

              Komentár


              • Catchcash
                Catchcash komentoval
                Upraviť komentár
                Kto aspon raz prihlasoval auto na Kopcianskej v BA tak hocico ine je oproti tomu malina
                Naposledy upravené Catchcash; 23-04-2020, 13:41.

              • Joe79
                Joe79 komentoval
                Upraviť komentár
                Catchcash tak to som nezazil a asi preto som sa odvazil brblat na sucastny system
            • Martin Uhrík
              Junior Member
              • Sep 2018
              • 2

              Zdravim, ja som tiez stal novym majitelom e-nira. Viete mi niekto poradit ako rozbehat android auto? V telefone mam vsetko nainstalovane, auto pripojim do stredneho usb a nic. Ani neukaze ze sa nabija a ani android auto sa neda sputstit na displeji.
              dakujem

              Komentár


              • nick81
                nick81 komentoval
                Upraviť komentár
                Martin, AA sa ti musí chytiť hneď.. Keď je nainštalované v tel. tak to po pripojení kábla tak to hneď ide.. Pozri, ešte v Nastaveniach infotainmentu, je tam zap./vyp. podpory Android Auto. Potom ideš len do hl. menu a tam je vysvieti dovtedy zašednutá ikona Android Auto. Inak v AA v telefóne vieš 10 poklikaním na about / verziu aktivovať developer mode. Vieš tam nastaviť napr. také, že hneď po pripojení sa spustí automaticky AA na displeji a iné veci.

              • Martin Uhrík
                Martin Uhrík komentoval
                Upraviť komentár
                V nastaveniach mam povolene AA. Mam oneplus7 pro ktory inym funguje s AA. A v novych verziach androidu uz nieje aplikacia AA ale je to integrovane do OS(ak som spravne pochopil). Takze do developer sa neviem dostat. Neviem uz co mam skusat.

              • nick81
                nick81 komentoval
                Upraviť komentár
                Martin Uhrík Tak to neviem. Ja mám Android 10, nainštaloval som si Android Auto apku cez napr. apkpure a hneď to išlo. Neskúšal som bez.

              • mozeg
                mozeg komentoval
                Upraviť komentár
                martin Uhrik do ktoreho USB portu v aute davas kabel od telefonu?

              • Martin Uhrík
                Martin Uhrík komentoval
                Upraviť komentár
                Do toho stredneho pod priestorom na mobil(bezdrotova nab. v novsich modeloch)

              • Martin Uhrík
                Martin Uhrík komentoval
                Upraviť komentár
                Je niekto z okolia SC komu funguje AA v nire, ochotny sa stretnut aby som vyskusal ci je chyba v telefone alebo aute?

              • nick81
                nick81 komentoval
                Upraviť komentár
                Martin Uhrík Mne AA funguje.. Dnes do zajtra sme na chate v Častej. Ak ti nerobí problém, dobehni. Alebo zajtra sme v Pezinku.
            • nick81
              Senior Member
              • Nov 2019
              • 534

              Ďalší workaround, ak by niekto potreboval.

              Zamknutie auta, ktoré beží. Keď som v utility režime, alebo nabíjam a mám pustené zariadenia. Kvôli napr. nejakému odskočeniu nechcem všetko vypínať, ale nechcem ani nechávať auto odomknuté. Auto nedovolí zamknúť diaľkovým, keď je spustené! Riešením je zamknutie celého auta, cez tlačidlo na dverách vodiča. Potom si vodič otvorí dvere manuálne. Kľúč k autu sa dá stlačením kombíka na ňom, rozobrať na 2 diely. 1 diel je potom klasický mechanický kľúč a ním sa zamknú dvere šoféra. Auto beží a je zamknuté zvonka.
              Naposledy upravené nick81; 25-04-2020, 11:02.

              Komentár

              Pracuje...
              X