Ja nemám problém dočítať väčšinu iných článkov, lebo niekde smerujú. Ale nudného textu s opakujúcimi sa vetami, to za nedá... Chyba bude vo väčšine čitateľov, nie v autorovi.
Sú tam samé bludy, niektoré veci treba overiť alebo vyskúšať viackrát aby sa dal napísať záver. Sú tu aj technicky založení ľudia (aj ja sa medzi nich považujem) a tí by vedeli povedať, ako ich na výškach učili pozorovať, prezentovať výsledky meraní, zvažovať možné vplyvy na výsledok a z toho počítať odchylky, nie proste niečo odfotiť, neuvedomiť si prečo to tak bolo a aké podmienky nastali, že to nie je bežné a hlúposť ďalej stále opakovať.
V diskusii pod článkom som to niekoľkokrát a aj iní vysvetlili, škoda sa k tomu vracať, keď autor to nepochopí, tak ako nepochopil asistenčné systémy v Leafe, ktoré sú na veľmi dobrej úrovni a je na nich vidieť, že Leaf je novší napr. od Ioniq-a o rok (jemnejší a precíznejší adaptívny tempomat, rozpoznávanie značiek, držanie v pruhoch, automatické diaľkové), ale tam napíše, že to ešte nestojí za to, srší tam z toho, že to nevedel ani použiť ale nie aby o tom nenapísal, ale ete to hodnotil a vyjadroval sa k tomu.
Jeden príklad, napísal, že v Poľsku má GW dva programy ako na Slovensku (aj minutový), čo je samozrejme hlúposť. Ja som ho opravil, že nie. Vypisoval, že tam videl poľský cenník v Poľstine a tam to je, dal som tam odkaz naň a samozrejme to nebolo. Ešte ale tri krát tam napísal, že to tak je. Proste nič si poriadne neoverí a len píše všetko ako fakty, aj také, čo sa za minutu dajú overiť a tvrdí si stále svoje.
Ale už viac sa k tomu "textu" vyjadrovať nebudem, bolo dosť k tomu vtedy keď vyšiel a niekomu, kto za to nestojí, nahánať kliky nebudem, lebo len preto to sem hodil znova, bolo to tu dávno, aj v Ioniq téme.
Poctivá novinárčina to nie je. Citáty Jana Wericha: https://citaty.net/autori/jan-werich/citaty-o-blbcich/
Sú tam samé bludy, niektoré veci treba overiť alebo vyskúšať viackrát aby sa dal napísať záver. Sú tu aj technicky založení ľudia (aj ja sa medzi nich považujem) a tí by vedeli povedať, ako ich na výškach učili pozorovať, prezentovať výsledky meraní, zvažovať možné vplyvy na výsledok a z toho počítať odchylky, nie proste niečo odfotiť, neuvedomiť si prečo to tak bolo a aké podmienky nastali, že to nie je bežné a hlúposť ďalej stále opakovať.
V diskusii pod článkom som to niekoľkokrát a aj iní vysvetlili, škoda sa k tomu vracať, keď autor to nepochopí, tak ako nepochopil asistenčné systémy v Leafe, ktoré sú na veľmi dobrej úrovni a je na nich vidieť, že Leaf je novší napr. od Ioniq-a o rok (jemnejší a precíznejší adaptívny tempomat, rozpoznávanie značiek, držanie v pruhoch, automatické diaľkové), ale tam napíše, že to ešte nestojí za to, srší tam z toho, že to nevedel ani použiť ale nie aby o tom nenapísal, ale ete to hodnotil a vyjadroval sa k tomu.
Jeden príklad, napísal, že v Poľsku má GW dva programy ako na Slovensku (aj minutový), čo je samozrejme hlúposť. Ja som ho opravil, že nie. Vypisoval, že tam videl poľský cenník v Poľstine a tam to je, dal som tam odkaz naň a samozrejme to nebolo. Ešte ale tri krát tam napísal, že to tak je. Proste nič si poriadne neoverí a len píše všetko ako fakty, aj také, čo sa za minutu dajú overiť a tvrdí si stále svoje.
Ale už viac sa k tomu "textu" vyjadrovať nebudem, bolo dosť k tomu vtedy keď vyšiel a niekomu, kto za to nestojí, nahánať kliky nebudem, lebo len preto to sem hodil znova, bolo to tu dávno, aj v Ioniq téme.
Poctivá novinárčina to nie je. Citáty Jana Wericha: https://citaty.net/autori/jan-werich/citaty-o-blbcich/
Komentár