Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Elektrarne Novaky

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Juro
    Administrator
    • Mar 2014
    • 2025
    • juraj1702
    •   

    Elektrarne Novaky

    4. apríla 492/138, Zemianske Kostoľany-Nováky
    Popis:
    DC: CHAdeMO 44 kW
    GPS: 48.693156, 18.530606
    Platba: Zdarma, treba pýtať kartu na vrátnici
    Ováracia doba: 24/7
    Prevádzkovateľ: SE
    Email:
    Tel:
    Webstranka: http://www.seas.sk/sk/spolocnost/o-n...ndardy-kvality
    Na mape:

    Foto: Click image for larger version  Name:	elektrarnenovaky3.jpg Views:	2 Size:	342.9 KB ID:	9545



    Toto je nabíjacia stanica Areál elektrárne Nováky. Tu môžete zdieľať svoje skúsenosti (fotky, videa) s nabíjaním na tejto nabíjačke, prípadne napísať čo si myslíte, že je dôležité vedieť o tejto nabíjacej stanici. Je to prepojené s našou mapou nabíjacích staníc, na ktorej je odkaz k tomuto vláknu keď kliknete na "Odkaz na fórum". Viac info tu.
    Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
    Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.
  • Ľuboš Geleta
    Member
    • May 2014
    • 283

    #2
    Bol som pozrieť a brána zamknutá nikoho nikde ešte že som nepotreboval nabíjať

    Komentár

    • Juro
      Administrator
      • Mar 2014
      • 2025
      • juraj1702
      •   

      #3
      Ono je tam vrátnik 24/7. Treba sa len nejako k nemu dopátrať. Ja som tam bol dnes cez deň. Nebol problém. Treba im dať občiansky. Oni si to zapíšu a potom požičajú kartu na nabíjanie. Pridal som fotky.
      Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
      Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

      Komentár

      • Juro
        Administrator
        • Mar 2014
        • 2025
        • juraj1702
        •   

        #4
        Bola pridaná aj CHAdeMO stanica. Foto nemám, bola tma.
        Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
        Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

        Komentár

        • Ľuboš Geleta
          Member
          • May 2014
          • 283

          #5
          Ahoj Juraj a len Chademo ? Combo tam nieje ? Lebo idem objednať kúpiť Hyundai Ioniq pretože je to jediná zaujímavá varianta na trhu a ten má Combo 2

          Komentár


          • curgali
            curgali komentoval
            Upraviť komentár
            Luboš, hneď v úvode tam más napísane 2 x Typ 2 22 kW...môžeš Ioniqa nabíjať....Skus si zistiť, či môžeš použiť redukciu Tesla z CHAdeMO na Typ 2. Aby si mohol nabíjať z CHAdeMO rýchlodobíjačiek...
            Naposledy upravené curgali; 01-12-2016, 22:36.

          • matchke
            matchke komentoval
            Upraviť komentár
            To urcite nepojde. Nepoznam ineho vyrobcu ako Tesla Motors, kto by podporoval DC charging na Typ 2 konektore.

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Pre DC nabijanie Ioniqa z chadema by si potreboval DC redukciu z chadema a combo, ale taka neexistuje. EU Tesla nepouziva na DC nabijanie type2 konektor, ale tesla konektor, ktory je pouzitelny aj pre AC oproti type2.. Typ2 female sa da zastrcit do tesla male v tesle. DC tesla female na kabli EU SC vyzera ako type2, ale ma dlhsie dutinky ako type2. Rovnako EU tesla male na dlhsie koliky ako type2 male.
            Idu samozrejme do seba vzajomne zastrcit, ale len teslacky male (v tesle) oproti teslackemu female (na SC) umoznuje prudy SC.
            Naposledy upravené jux; 14-08-2017, 19:25.

          • Juro
            Juro komentoval
            Upraviť komentár
            Jux, Tesla v EU používa Typ 2 kompatibilný konektor. Tesla konektor, Tesla používa v USA, Kanada a ten vyzerá úplne ináč a to takto: http://images.hgmsites.net/med/2012-...00365836_m.jpg

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            O US tesla konektore som nehovoril a vsade som zdoraznil EU.

          • Juro
            Juro komentoval
            Upraviť komentár
            Jux, ale Tesla nepoužíva Tesla konektor v EU. Tesla sa v EU prispôsobila a namiesto svojho Tesla konektoru sa rozhodla použiť EU štandard, čím je Typ 2 konektor, ktorý si prispôsobila (geometria je ale stále tá istá) tak, aby sa dalo cez to aj DC nabíjať. To je celá veda.

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Juro: Opakujem, nepisal som nic o US tesla konektore, ale o EU tesla konektore. EU tesla konektor je kompatibilny s EU type2 standardom, ale EU tesla tesla konektor nie je type2, lebo ma inu geometriu - je dlhsi. No type2 female sa samozrejme da zastrcit do EU tesla male konektoru v aute - pre AC nabijanie. Pre DC nabijanie z SC sa vyuziva kontakt po celej dlzke pinov EU tesla konektora.

          • Juro
            Juro komentoval
            Upraviť komentár
            Jux, nemá inú geometriu, má geometriu Typu 2. To sú slová Elona Muska a je to aj logické. Keby malo inú geometriu, nedalo by sa to použiť na Typ 2 nabíjačkách, a nebolo by to ani kompatibilné s Typ 2. Tomu čo hovoríš EU Tesla konektor je Teslou upravený (prispôsobený) aj vyrobený Typ 2 konektor. Tomu čo hovoríš US Tesla konektor je skutočný Tesla konektor.
        • Ľuboš Geleta
          Member
          • May 2014
          • 283

          #6
          Ale keď chcem rýchlo nabíjanie - Ioniq podporuje až 100kWh tak musím urobiť s CHAdeMO - Combo 2
          Cez typ 2 by to malo zo správnym káblom ťahať 6,6kWh asi 50km/h čo nieje zlé no na túto dobu slabé.

          Komentár


          • curgali
            curgali komentoval
            Upraviť komentár
            Práve preto potrebuješ tu redukciu. Na SK máme max. 50kW a to je CHAdeMO...
        • Juro
          Administrator
          • Mar 2014
          • 2025
          • juraj1702
          •   

          #7
          Je tam len chademo, combo tam nie je.
          Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
          Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

          Komentár

          • Ľuboš Geleta
            Member
            • May 2014
            • 283

            #8
            Ďakujem za odpovede a ako taká redukcia vyzerá a kde sa dá zakúpiť ? Čiže normálne nasuniem na Chademo ako to má Tesla a budem mať s toho Combo 2 - tak ?

            Komentár


            • jeeff
              jeeff komentoval
              Upraviť komentár
              Podla mna take nic neexistuje. Tesla Chademo adapter je z Chademo na Tesla, co je fyzicky Typ 2, to ale nie je v ziadnom pripade CCS/Combo a som si temer isty ze s Tesla adapterom ti nabijanie na nicom inom ako na Tesle nepojde. Podla info co mam neexistuje adapter z Chademo na CCS/Combo.

              Zostava ti teda len AC nabijanie cez Typ 2, co v pripade ioniq je tusim 6.6 kW.

            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              Combo ma DC na tych dvoch silnych konektoroch, vrchna cast combo, do ktorej ide zastrcit typ2 je len na AC. Teda Jeff ma urcite pravdu - Tesla chademo adapter je len pre Teslu, pretoze jeho DC vystup je smerom na Teslu do Tesla konektoru (typ2 vid moj avatar). Jedine tesla ma typ2, presnejsie povedane Tesla konektor pre AC aj DC. (typ2 je v EU len pre AC, pre AC aj DC je v EU CCS=Combo)
          • Ľuboš Geleta
            Member
            • May 2014
            • 283

            #9
            Škoda no čiže nabijem v podstate všade okrem CHademo a Tesla Supercharger

            Komentár

            • Ľuboš Geleta
              Member
              • May 2014
              • 283

              #10
              Ďakujem

              Komentár

              • dzodzo
                Member
                • Oct 2016
                • 100

                #11
                nabijanie bezemisneho auta z uholnej elektrarne je taky moralny paradox

                Komentár


                • ivan32
                  ivan32 komentoval
                  Upraviť komentár
                  Ale vždy je to menej emisií ako zo spalováku.
              • Ľuboš Geleta
                Member
                • May 2014
                • 283

                #12
                To len občas

                Komentár

                • Juro
                  Administrator
                  • Mar 2014
                  • 2025
                  • juraj1702
                  •   

                  #13
                  Niektoré príspevky o Hyundai Ioniq presťahované do témy na to určenej.
                  Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
                  Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

                  Komentár

                  • xCondor BA
                    Junior Member
                    • Aug 2017
                    • 3

                    #14
                    Ahojte.
                    Může někdo potvrdit funkčnost AC Typ2 22 kW nabíjení? Plánuji cestu okolo 11.8.2017 tak zda se tady nabiju.

                    Komentár

                    • xCondor BA
                      Junior Member
                      • Aug 2017
                      • 3

                      #15
                      AC Typ 2 nabíjení už není možné. Není tam už fyzicky nabíječka. Je k dispozici pouze CHAdeMO.

                      Komentár


                      • matchke
                        matchke komentoval
                        Upraviť komentár
                        Snad na tu volnu poziciu nahodia CCS. Alebo rovno CCS/CHAdeMO. Na takychto miestach Typ 2 snad ani nema vyznam. Jedine, ze by tam clovek pracoval a parkoval 8 hodin.

                      • xCondor BA
                        xCondor BA komentoval
                        Upraviť komentár
                        Vzhledem k tomu, že jsem jel na Renault ZOE, který má podporu právě AC Typ 2 tak mě tento fakt nepotěšil :-)
                    Pracuje...
                    X