Oznámenie

Zložiť

TESLA ZRAZ a Supercharger opening party 29-30.11.2019

Zobraziť viac
Zobraziť menej

Renault Zoe

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • denial
    Member
    • Jun 2014
    • 178

    #61
    Zdravim.

    Zoe sa da kupit za 8000 na mobile.de.
    Pasuje do tych starych modelov aj 40kWh bateria?

    Pisal som do https://www.renault-bank.de/batteriemiete
    ci sa da prenajat od nich bateria aj ked byvam na SK.

    Kupovat novu u nas za dalsich 8000 mi nedava zmysel a nasi prenajom neponukaju (ktovie preco).

    Komentár

    • 1fisker
      Senior Member
      • Aug 2014
      • 1159
      •      

      #62
      Nie je to za 8000 eur, k cene sa musí pripočítať cena prenájmu batérie, ale tá sa pre Slovensko prenajať nedá. Preto je treba pozerať také inzeráty, kde sa ZOE predáva včítane batérie, tam je potom celková cena vyššia. Môžem konkrétnejšie poradiť ak treba.

      Komentár

      • 1fisker
        Senior Member
        • Aug 2014
        • 1159
        •      

        #63
        Včera som skúšal nabíjaciu stanicu ZSE pri Tulipe MT, 5 min. AC nabíjanie išlo rýchlosťou 37 kW, pri začatí nabíjania bola batéria nabitá asi na polovicu. Skúšal som aj iné stanice, Lidl Nová Dubnica, Kaufland BA, aj ZSE v Trnave. Takže mám definitívne overené, že mám v aute nabíjačku 43 kW. Ide to okolo 36 kW aj v Auparku v ZA na GW. Pri Tescu v ZA GW ide len 22 kW, tam to majú tak nastavené.
        Pri nabíjaní výkonom 43 kW sa zapína dosť silno hučiaci ventilátor, ktorý chladí batériu. Pri nabíjaní 22 kW sa zapína ventilátor len občas a je takmer nehlučný. Vyzerá to, že majú celkom dobre zvládnutú termo reguláciu batérie na rozdiel od Leafa.
        Pred pár dňami osobný rekord prepočítaný dojazd 183 km, inak bežne cez 160 km.

        Komentár


        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          A aku v tom mas bateriu?

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          prva generacia ZOE (ktoru ma zrejme 1fisker) mala bateriu 22kWh, motor 66kW, podla NEDC ma mat dojazd 210km, no 1fisker -ova je uz starsia, takze jeho dojazd sedi... K 43kW nabijacke v ZOE patri trosku zravejsi motor continental.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Pýtam sa, lebo ja mám dojazd s Fiatkou o 10% lepšie. S ľahkou nohou po meste dam prepočítaný dojazd 200 km teraz v lete celkom pravidelne.
          Zima je iné kafe. Pri veľkom mraze je dojazd kľudne len 120 km. Ale do mesta furt viac ako dosť.

        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          Mala by tam byť 22 kwh batéria. Spotreba býva asi 13,6, ale mal som aj viac. Niekedy sa dostanem aj na 12,5
      • 1fisker
        Senior Member
        • Aug 2014
        • 1159
        •      

        #64
        https://www.unitedlife.sk/renault-zo...e-mali-vsetky/

        Komentár

        • 1fisker
          Senior Member
          • Aug 2014
          • 1159
          •      

          #65
          Uvažujem aké zimné gumy kúpiť pre Zoe. Mám predbežne vybraté tieto 185/65/R15:
          Continental Wintercontact TS 860
          Goodyear Ultragrip 9
          Nokian WR D4

          Ktoré by ste prípadne odporúčali? Budú mi stačiť aj nejaké lacnejšie? Neviem, či existujú pre elektromobil nejaké špeciálne tiché s dobrým dojazdom, úsporné

          Komentár


          • ivan32
            ivan32 komentoval
            Upraviť komentár
            O vhodnosti pre ev sa neviem vyjadriť ale mám na jednom aute ultragrip 9 a sú super ale prvú zimu pri 120km/h hučali, pri vyššej alebo nižšej rýchlosti už nie. Nejaká rezonancia alebo čo. Alebo potom na druhom aute mám BF goodrich G force winter 2 sú lacnejšie a na snehu jednoznačne špičkové a tiché. A na mokre je to stredná trieda ale myslím že ten sneh je dôležitejší.
            Naposledy upravené ivan32; 08-11-2019, 12:49.

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Co sa tyka dojazdu jednoznacne Michelin Pilot Alpin 5. Ale na take male auto by som rozmyslal nad univerzalkami Michelin Crossclimate. Mam ich na Fiatke (presne v tvojom rozmere) a su super, aj co sa tyka dojazdu v zime, ani sa moc nederu v lete. Otazne je, kolko chodis na snehu, v Bratislave to nie je casto tema ale sedia aj na nom (jasne ze asi nie tak, ako original zimne znackove).

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Jiri GrandPa Prave dnes som sa tu chcel informovat, co si myslite o celorocnych pneu na mestsky EV. Jeden som kupil s celorocnymi, druhy - starsi ma letne aj zimne na diskoch. Ziadne nemam ojazdene, no starsi i-MiEV uz ma 6-rocne gumy a to sa mi hlavne u zimnych zda za hranou. Navyse tie zimne su veeelmi hlucne. Vyber celorocnych je dost obmedzeny.
            Navyse potrebujem dva dost exoticke rozmery: vpredu 145/65 R15 a vzadu 175/55 R15.
            Predne aj zadne by zrejme mali byt rovnaka znacka aj dezen, zatial som oba rozmery nasiel len u Hankooku - Hankook Kinergy 4S.

          • Wilo
            Wilo komentoval
            Upraviť komentár
            Pri celorocnych vidim v zasade len 1 a pol problemu a jeden a pol problemu je riesitelny Ten polovicny problem je sneh kde sa tieto gumy tvaria skor ako letne ale sneh mame v BA 4x za zimu a vtedy mozes zobrat TMX. Ten hlavny problem je celkova prilnavost na namrznutej ceste. Poladovica byva v BA castejsie ako sneh a tam sa to sprava dost nepredvidatelne. Najhorsie to je na mokrych elektrickovych kolajach a priechodoch pre chodcov kde to nedrzi ale ze vobec absolutne Ale ak mas alternativne auto na zle dni tak je to urcite dobra volba ktora ti usetri vymeny pneu. Osobne by som do toho siel ak to chces na trojicky do mesta. Do zlej zimy mas TMX s regulernymi zimakmi.

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Všeobecne máš určite pravdu ale ja si spomínam na jeden deň minulú zimu keď bola, presne ako píšeš, poľadovica ako sklo, a komentár mojej ženy na Fiatke bol - všetci sa šmýkali a nevedeli sa poriadne pohnúť a ja som v pohode išla - tak (možno vďaka tlaku ťažkého auta na nápravu) to asi nebude take zlé s tými Michelinmi. Podotýkam, že to auto ma predný nahon a rozloženie hmotnosti presne 50:50.

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Trojcata maju zadny nahom a pri zadnom nahone trakcia nie je problem. Na rovnakom snehu/lade som skusal jazdu na oboch i-MiEVoch - jeden na zimnych, druhy na celorocnych a neevidoval som podstatny rozdiel.
            Na snehu je jazda s zadnym nahonom a vypnutym protipreklzovym systemom vyslovene zabavna. Ja som starsi rocnik, vela som toho najazdil na MB-ckach 1000, 100 aj 130, zimne gumy som na ziadnej nemal. Zimne gumy u mna zacali az favoritom a dalsimi autami s prednym nahonom.

          • Wilo
            Wilo komentoval
            Upraviť komentár
            Ale ja nehovorim o trakcii pri akceleracii a jazde. Rozbehnes sa vzdy nejako pokial nie si uplne jelito. Aj auto udrzis na ceste. Narazam primarne na brzdenie. Ocami nedobrzdis ked chytis fajny povrch. A pri brzdeni na smyklavom povrchu mas lajtr fuk ktoru napravu mas hnanu. Tam ti dava nadej len tych 20cm2 stycnej plochy s cestou na kazdej gume. A celorocky boli uz mnohymi subjektami opakovane testovane s horsimi vysledkami brzdenia oproti zimnym gumam. Da sa to inac pekne skusit na skole smyku. Ja to beriem ako zabavu a manzelka mi dava na vianoce pravidelne poukazku na ten najvyssi kaskadersky stupen. Raz som zo zvedavosti dal kurz na letnych a rozdiel bol az dychberuci. Pri full brzdeni so vsetkymi kolesami na klznej ploche to robilo pri 50kmh rozdiel cez 14 metrov. Celorocky budu dakde uprostred ale aj 7 metrov su skoro dve dlzky auta a mozu byt rozdielom medzi kufrom auta pred tebou a bezpecnym prijazdom domov

            Do jedineho auta by som si to nedal nikdy ale ak je v rodine aut viac a niektore maju plnohodnotne zimne obutie tak by som nevahal. Usetris si vela roboty s prezuvanim. Na iMieve aj tak asi jazdi clovek opatrne.
        Pracuje...
        X