Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Peugeot e-208

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1172
    •      

    #16
    Pre mna bol dnes Peugeot e208 najvecsim sklamanim tohtorocneho autosalonu. Nastupovanie na miesto vodica je pre mna do e208 podstatne horsie ako do trojciat. Vysoky nastupny mantinel, sklananie hlavy pri nastupovani a malo miesta nad hlavou u mna diskvalifikuje toto inak pekne auticko. Pre mensich a damy moze byt vyhovujuce.

    Komentár


    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      I ked som celkom pruzny (zatial), toto som si vsimol aj ja. Velmi problemove nastupovanie/vystupovanie, navyse velmi nizky posed, pripadal som si, ako v premiovom sportiaku a do toho 1f nabijacka vzadu menej miesta, ako v Kone.
      Pre utle zeny mozno dobre

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      to zas ja ked som sadol za volant tak som nevidel ten efektny 3D displej, lebo bol presne v urovni volantu a pritom volant bol zhruba v polohe, ako by som ho nastavil aj ja.
      Aj napriek tomu celkom fajn, nie je to uz male auto, kufor tiez pouzitelny. Uvidime tu cenu a snahu vyrabat.

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      malý kufor
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 760
    •      

    #17
    E208-cky sa testuju aj v okolo Noveho Mesta, pred dvoma tyzdnami som videl jednu zltohnedu cez mesto prechadzat a dnes isla ta ista a po nej o par sto metrov biela smerom na Staru Turu. Asi robia nejaky okruh tadialto z Trnavy a zasa zadom cez Vrbove do Trnavy.
    Poznavaci znak na kazdej je, ze ma prevozne znacky ale tie nie na podlozkach upevnene ale priesvitnou lepiacou paskou cez naraznik aj polovicu prednej masky nalepene. Podlozky pod ECV asi este nemaju nadizajnovane.

    Komentár


    • ivan32
      ivan32 komentoval
      Upraviť komentár
      To chce špiónske foto.

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Uricte je to E208-cka? Lebo oni maju aj spalovacky a aj tie mozu testovat. Ale ako pise ivan32 chce to foto.
  • trud
    Junior Member
    • Apr 2015
    • 12

    #18
    Na Slovensku do predaja vraj až 1Q 2020.. Cena základ +/- 30000.... Od decembra dotácia 25-35%.. Uvidíme keď upresnia podmienky.. To by po dotacii bolo okolo 20000 ak sa vyradí staré (15r+) auto.. A to by už bolo zaujímavé....

    Komentár


    • ivan32
      ivan32 komentoval
      Upraviť komentár
      Nemá byť dotácia síce 25-35% ale do max. 5000€?

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Finalny dokument ako presne budu fungovat dotacie este nie je zverejneny, ja tiez predpokladam, ze dotacia 5 tisic nebude prekrocena. Tie percenta su tam podla mna na obmedzenie vysky dotacie pri lacnych vozidlach kategórie L, ktore minula dotacia nepokryvala, ale teraz bude – štvorkolky a motorové vozidlá, ktoré majú menej ako štyri kolesá – L1e, L2e, L3e, L4e, L5e, L6e, L7r .... t.j. aj najslabsie skutre. Mozno odovzdanie starsieho ako 15 rocneho fosila vygeneruje este nejaky bonus navyse tych 5000, no zbytocne o tom spekulovat - musime pockat na konecny dokument o tomto kole dotacii.
  • Vilo
    Member
    • Sep 2017
    • 66

    #19
    Včera som sa bol informovať v predajni v Trenčíne. Prvých dva krát keď som sa slečne povedal, že som sa prišiel informovať ohľadom modelu e208, tak ma opravila, že 208.
    Keď som jej vysvetlil, že je to ten elektrický model, tak mi len vedela povedať, že o tom modeli ešte nemajú absolútne žiadne informácie.
    Zaujímavé... kam tie autá čo začali v Trnave vyrábať teda idú?

    Komentár


    • ivan32
      ivan32 komentoval
      Upraviť komentár
      Ja som sa bol v škode pýtať na vision iv a dopadol som podobne. Pani ešte povedala že jeden e-UP už predali a že majiteľ ""došiel domov""!

    • head
      head komentoval
      Upraviť komentár
      Haha. Tak pre nich je asi aj to uspech, ze dosiel domov

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Do Norska, Nemecka a inych racionalne zmyslajucich krajin Ale v tlacovej sprave bolo uvedene ze ma ist do predaja az posledny kvartal 2019 takze na Slovensku ho uvidis bud december alebo az 2020. Moj nazor vzhladom na to ako chodili doteraz nove EV do zapadnej EU a k nam. Vzdy s meskanim 2-12 mesiacov.

    • Marcel Pavlík
      Marcel Pavlík komentoval
      Upraviť komentár
      v trečíne nevedeli lautr nič začiatkom leta;
      na P fóre človek vidiaci kúsok viac ako bežní a naviac nie odporca e-mobility mi odpísal, že to nevidí optimisticky.
      ps - bmw za už ponúka 120ah i3 so zľavou a odkazom na 8k€ :-)
  • ICE666SVK
    Senior Member
    • Jul 2014
    • 1896

    #20
    Cely test je o vsetkych moznostiach pohonu a elektro je az od 8:04
     

    Komentár

    • dango
      Member
      • Nov 2014
      • 297

      #21
      Dnes v TT na Bratislavskej ulici pred predajnou Peugeot instalovali nabijaci stlpik s 2x typ2. Takisto vedlajsia predajna Hyundai tam ma svoj stlpik s typ2. Podobne aj Mercedes/Motor-car na Nitrianskej ulici.
      Na mapu to nebudem davat, kedze su to "firemne" a aj tak vecne blokovane parkovacie miesta.

      Zda sa, ze Peugeot sa uz vazne pripravuje na predaj e modelov

      Komentár

      • trud
        Junior Member
        • Apr 2015
        • 12

        #22
        Tak peugeot.sk zverejnil ceny a začíname na 28990 (uvádzací bonus 1400) co pri využití 8000 dotacie (este nie su presné podmienky) by nemusela byť zlá kúpa....50kWh je už použitelná batéria hlavne u auta velkosti 208. V lete asi pohodlne 240-270 po dialnici a cez 300 po okreskách.

        Komentár


        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          vdaka za info.
          aby to ludia nemuseli hladat, je to tuto nenapadne na konci cennika. https://media-ct-ndp.peugeot.com/fil...ew-2019-11.pdf
          Je vtipne, ze elektro je oznacene ako GT line a potom cisto GT. To uz chybaju len fake koncovky vyfukov
          Po odratani dotacie slusne velke auto so slusnou baterkou. Taky slusny kompromis dojazdu, velkosti auta a ceny. Ale uvidime nazivo a v praxi.
          Vo FR vychadza drahsie. Tri urovne vybavy, najlacnejsie 32ooo a TOP az za 37ooo.
          Uvidime ako sa prejavia tie rozdiely vo vybavach, este som tu nasu nestudoval.
          Naposledy upravené milan84; 17-11-2019, 09:09.
      • dango
        Member
        • Nov 2014
        • 297

        #23
        vcera videna zlta e-208 s napisom "Vyrobeny v Trnave" na nemeckych SPZ

        Komentár


        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          na nabijacke ci v meste?

        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          v TT sa premaval
      • Wilo
        Member
        • May 2019
        • 167
        •      

        #24
        Netyka sa to uplne EV ale vsetky nove PHEV od Peugeotu uz udajne vedia predkurit auto z baterie cez appku. Starsie PHEV ako Ioniq alebo Optima to nevedeli a musel byt zapnuty spalovaci motor. Takze deje sa pokrok aj na tomto fronte. Sice tam stale chrochti spalovak ale predsa je to spolu s dlhsim dojazdom na elektriku dalsi krocik k cistejsej doprave

        Komentár


        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          Osobne si myslim, ze je to hovadina - premienat el.energiu z malej baterky na teplo. A kurenie motorom by malo zostat. Preco potom majitelia malobaterkacov si dokupuju naftove bufiky?

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Kurenie motorom nadalej funguje. Tie auta maju aj tepelne cerpadlo takze pri miernej zime sa minie za tych 10 minut kurenia kolko? 5% baterky? Vo vacsom mraze ked nejde TC nech to je 10% co ti urobi 3-5km dojazdu. Myslim ze taka strata pri dialkovom vykureni naozaj nikoho trapit nebude. Ale tak vec pohladu... osobne moc pluginy nemusim ale cokolvek posunie ludi blizsie k elektrifikacii je u mna dobre
      • milan84
        Member
        • Jun 2015
        • 461
        •   

        #25
        vela tej Tesle nechybalo. Peugeotka nas snad nesklame a dockame sa jej na cestach vo vacsom pocte.
        https://autozurnal.ta3.com/europske-...ty-peugeot-208

        Komentár


        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          Len ci im aj nedojdu bateriove clanky ako porsche, VW, kia...
      • ivan32
        Member
        • Sep 2014
        • 95

        #26
        Páni veď to je spalovák, čítali ste to vôbec?

        Komentár


        • curgali
          curgali komentoval
          Upraviť komentár
          Ivan ty si to poriadne nastuduj...vyrába sa aj cistá EV verzia..

        • ivan32
          ivan32 komentoval
          Upraviť komentár
          curgali Ja viem, sedel som v ňom ale to prvé miesto získal spalovák.

        • curgali
          curgali komentoval
          Upraviť komentár
          No myslel som, že je to bez rozdielu pohonu...
      • jux
        jux
        Senior Member
        • Apr 2015
        • 1172
        •      

        #27
        Pôvodne zverejnené od dango Pozrieť príspevky
        Preco potom majitelia malobaterkacov si dokupuju naftove bufiky?
        Ked si mizive percento majitelov malobaterkacov namontuje bufik a da video na net, to nemozno prezentovat ako trend a dovod.
        1. je to nelegalne, nebezpecne a na STK to treba odmontovat.
        2. smrdi to
        3. ak sa montuje dopredu, spaliny idu dovnutra, ak sa montuje dozadu smrad je rovno vnutri a zabera miesto v kufri.

        Mam dva i-MiEVy a ani v zlom sne mi nenapadlo, ze by som taku hlupost urobil.
        Zaizoloval som poriadne teleso kurenia, hadice, cerpadlo aj vyrovnavaciu nadobku a spotreba kurenia podstatne klesla.

        Komentár

        Pracuje...
        X