Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Dual Charger bol vyňatý z objednávkového formulára

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
Toto je prilepená téma.
X
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Juro
    Administrator
    • Mar 2014
    • 2044
    • juraj1702
    •   

    Dual Charger bol vyňatý z objednávkového formulára

    Zatiaľ sa len tipuje prečo to spravili. Niektorí tvrdia že preto aby sa zjednodušil proces objednávania. Veľa ľudí toťiž nechápe význam tejto dvojitej nabíjačky a si myslia, že to potrebujú mať keď chcú nabíjať buď doma alebo aj na Supernabíjačkach. Priznám sa, že tiež som nechápal význam tejto nabíjačky a objednal som ju len preto lebo som myslel, že dvojitá musí byť lepšia ako len jedna. Ale ako, kde a či vôbec to budem môcť využiť som nevedel. Ďalší zas tvrdia že preto aby sa zjednodušil počet možností pri výrobe a tým zvýšila produkcia. Alebo preto, že o to nebol dostatočný záujem, teda aspoň v USA (tam je to iné), v Európe to berie každý kto vie aké výhody dvojitá nabíjačka má (u nás je plno staníc a zásuviek na ňu). Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image_545.jpg
Videní:	77
Veľkosť:83,0 KB
ID:	3629
    Prečo je dvojitá nabíjačka "Dual Charger" tak dôležitá?
    V skratke, dvojitá nabíjačka dokáže nabiť Model S raz tak rýchlo ako len jedna nabíjačka. Dvojitá nabíjačka je palubná nabíjačka na striedavý prúd o výkone 22kW. Táto nabíjačka so správnym káblom dokáže nabiť 100-110km dojazdu aj na obyčajných červených 5-kolíkových zásuvkách na 23A a aj na nabíjacích staniciach do 32A. S takouto rýchlosťou sa dá už plánovať cesta.
    Ale keby som dvojitú nabíjačku nemal, tak nabijem len okolo 50-55 km dojazdu za hodinu čo je tak málo, že pri plánovaní trasy nemôžem počítať s tak pomalým nabíjaním, lebo by som išiel do cieľa celú večnosť. Také nabíjanie stačí len počas nabíjania cez noc. Pre mňa osobne je dvojitá nabíjačka natoľko dôležitá, že bez nej by som odmietol auto kúpiť. A to hlavne preto lebo mi dáva možnosť auto dostatočne rýchlo nabiť kdekoľvek kde je 32A zásuvka (ktoré sú väčšinou aj zadarmo a sú ich tisíce po celom Slovensku) bez toho aby som musel byť odkázaný na hŕstku rýchlo nabíjacích staníc, ktoré už čoskoro budú spoplatnené.

    Čo mám robiť ak chcem dvojitú nabíjačku "Dual Charger"?
    Aj keď sa už neukazuje priamo v objednávkovom formulári, dá sa objednať cez online obchod tu, pre USA zákazníkov. Pre EU zákazníkov, treba im poslať email (napr. na onlineorders) a aj zavolať do servisného centra, že si to chcete dať nainštalovať. Lebo teraz namiesto inštalovania na výrobnej linke to budú musieť inštalovať v servisných centrách.
    Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
    Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.
  • ICE666SVK
    Senior Member
    • Jul 2014
    • 1892

    #2
    Takze je tam len singl charget 11kW a ked chcu dual, tak to bude draksie ako ked sa to dalo kupit z autom? Lebo pred tim stal tusim 1200€ a kdo si ho chcel dodatocne namonotovat, tak musel platit viac. Nebolo to za zvyhodnenu cenu, ktora bola pri objednani noveho auta.

    No dual charger tam neni, ale standardne je dane do vybavy toto:

    11 kW palubnej nabíjačky mobile konektor
    Štandardné adaptér zásuvka pre domácnosť
    IEC Type 2-kompatibilný nabíjacieho portu
    IEC 60309 400 V adaptér (Red)

    Prva, druha a stvrta vec, tomu rozumiem a ten IEC Type 2-kompatibilný nabíjacieho portu je ten modry kabel na mennekes Typ 2?

    Inac aj sedadla sa daju objednat dvoje. Jedny su tie co pozname a druhe su z lepsim bocnym drzanim pasazierov v sedadle.

    Komentár

    • Juro
      Administrator
      • Mar 2014
      • 2044
      • juraj1702
      •   

      #3
      Pôvodne zverejnené od ICE666SVK Pozrieť príspevky
      Prva, druha a stvrta vec, tomu rozumiem a ten IEC Type 2-kompatibilný nabíjacieho portu je ten modry kabel na mennekes Typ 2?
      To je že zásuvka v aute je Typ 2.
      Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
      Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

      Komentár

      • Jiri GrandPa
        Senior Member
        • Dec 2016
        • 547
        • viera8131
        •      

        #4
        Dual charger je minimalne od decemebra 2016 mozne objednat ako option za 1'500 EUR.

        Komentár


        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Kde ste to nasli?
          Pokial viem, Dualcharger sa da zatial doobjednat len do TMS pred faceliftom, cize do terajsich tesiel sa neda. Juro sice pisal, ze zase bude, ale zatial nie je.

          Na EU webe je pre TMS aj TMX len "High Power Charger Upgrade" teda 16,5kW nabijacka za priplatok1400eur (zakladna nabijacka je 11kw).
          Vsetky TMX a vsetky faceliftovane TMS maju 11kw alebo 16,5kw. Cize nemaju moznost "dualcharger 22kw". Na US webe su tiez stale len jednofazove 48A a 72A moznosti, co je vykonovo to iste ako EU 11kw (3x16A=48A) a 16,5kw (3x24A=72A).
      • Jiri GrandPa
        Senior Member
        • Dec 2016
        • 547
        • viera8131
        •      

        #5
        Ano, sorry. Nevsimol som si, ze je tam obmedzenie na 16.5 kW. Ale aj to je lepsie ako 11 kW. Necham si poradit - stoji za to investovat tych 1'400 EUR? Mne sa to javi ako ANO.

        Komentár

        • jux
          jux
          Senior Member
          • Apr 2015
          • 1098
          •      

          #6
          No ja som si 16,5 kw priplatil, ale takmer ju nepouzivam, pretoze 32A type 2 kabel a 32A univerzalny mobilny konektor su tazke a neflexibilne. Rozdiel 5,5kw mi nestoji za ich nosenie. Ked je dost casu, 11kw staci, no na ceste ani 16,5kw nie je bohvieco. Ale chademo adapter je nutnost. 16,5kw pouzivam len na tesla destination chargeroch a na type 2 stojanoch kde je kabel type2 sucastou stojanu.

          Komentár

          Pracuje...
          X