Ahojte, mám čerstvo TMS 2017 FL a z kúrenia som fakt sklamaný. Nohy studené, keď manuálne nastavím kúrenie na nohy, stále mi fúka aj do tváre. Teplota na 26 stupňov a AUTO režim, po 400km mi trochu začalo byť aj teplo na nohy. Bohužial so starým passatom sa to nedá ani porovnať, hlavne teda čo sa týka množstva teplého vzduchu na nohy. Na fórach som sa dočítal, že kopec ľudí s týmto má problém. Máte s tým podobnú skúsenosť? Vyriešil to niekto už? Ďakujem za rady
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Slabé kúrenie Tesla Model S 2017 FL
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Aj to sa mi stalo, kurenie na 26 a pocitovo chladnejsie takze skusim metodu on/off/on, u mna bolo riesenie teplota na HI a vetrak manualne na 3-4. Mne to auto kuri jak besne, problem je len ze nohy su studene a hlava v saune napriek nastaveniu iba na nohy. Skusil som aj teplota na HI a vetrak na maximum, vtedy je citit aj pri nohach ze tam ide teplo, len to by som si musel otvorit strechu aby som to dal dlhodobo ono to je asi softom ze kvoli zahmlievaniu to auto nepusti tolko tepla na nohy a ked ide do toho vetrak na 3-5 tak je dole zima. Aj na tych okolnych plastoch je to citit ze su studene, jedine v okoli reproduktoru su plasty teple a samotny vyduch
Komentár
-
Zavrtal som sa do zahranicnych for, staci zadat "tesla model s cold feet" a je to asi taky prienik vsetkych staznosti majitelov. Skusil som aj tvoju metodu on/off/on kurenie a obcas to pomoze. Ale celkovo keby zhodnotim..auto sa extremne rychlo vykuri ale potom akoby je v pomykove obcas ako udrzat zvolenu teplotu a raz horko pri 25, potom 27 a vlazno... Akurat tie nohy, to ma stve lebo tam zacne byt teplo po dost dlhej dobe.. ozaj ze tam relativne dobre fuka na poslednych 2 stupnoch vetraku, inak citim rukou teplo tak do 5-10cm od vyduchu a nizsie uz len chlad. Ten vyduch este naviac fuka k repraku a aj to slabucko. Bez ohladu na nastavenie, vali najviac vzduchu na okno (tiez castokrat vo forach). Udajne 3ka pecie nohy uzasne. Myslim ze tam nebudem mat ziadnu vadu. Je to tak nadizajnovane, co uz narobim. Hlinikova kasna a free supercharging je na nezaplatenie
Komentár
-
A ja zase kym neni sneh tenisky, takze budem musiet skusit zimne topanky co to bude hovorit.. tak je to potvrdene, pri trojke sa asi poucili uz a spravili to kurenie na nohy poriadne. Ja som ju aj zvazoval ale nakoniec vyhrala hlinikova kasna a free SC a dan za to mam schyzofrenicke kurenie
-
Ty kokso, v aute za vela vela tisic eciek a je zima na nohy? To ujo Mask nevie z zaklad su nohy v teple? Tusim mu napisem, aby doplnil seriovu vybavu o onuce a krpce. )
PS: Ja v eup asi umrznem cely, musim od dealera vydrankat bonusovy SK-kozuch a baranicu.
-
Aky máš modelový ročník? Ja mám po facelifte a tieto problémy nemám.
Jednu vec by som poradil - zavri výduchy vzadu. Odtiaľ aj tak fúka studenší vzduch lebo sa ochladí ako prúdi cez tunel. Je lepšie pridať ventilátor.
A ešte jedna vec - keďže čidla teploty v kabíne sú umiestnené zle, systém trpí dosť veľkou hysterézou kedy nasjkôr prekuruje, potom nekúri vôbec, potom zasa prekuruje atd.
Dá sa tomu predísť takto:
Úvodná teplota je 20 St. Akonáhle zacítiš, že vzduch začína chladnut prídáš 0.5 St (nie viac!). Atd až do 23 St kedy sa to ustali a prestane cyklovať.
Ten pol stupeň je dôležitý, keď pridáš 1 začne prekurovať.
Odsledovane a používané na modely S ročník 2016 (po facelifte).
-
Taur Ja som si to tak pracovne nazval California design v tej dobe ked vychadzalo S-ko to asi sili horucou ihlou a neboli sa prebehnut do kanady vyskusat poradnu zimu a Jiri GrandPa. Mam 4/2017 takze by sme teoreticky mali na tom byt rovnako. Tvoj postup vyskusam. Sice asi nevyriesi tie nohy ale aspon bude udrziavat teplotu jak ma a obujem si zimne boty
-
Jiri GrandPa má pravdu s tým že treba pridávať iba po 1/2 stupni. Začínam na 19,5°C a postupne pridávam po 1/2°C až na požadovanú teplotu a funguje to. Kabína sa postupným pridávaním vykúri na nastavenú teplotu a kúrenie necykluje.Naposledy upravené PatoM; 04-01-2020, 20:33.
-
Tu ešte dodám, že mame stále zapnuty Range Mód. Takže ak vam je zima na nohy tak máte nejakú poruchu s autom. Nemôžem si pomôcť.
-
Nevšimol som si že by som po aktualizácii musel nastavovať vyššiu alebo nižšiu teplotu, a to tých aktualizácii v posledenj dobe chodí celkom dosť
Komentár
-
Ano BMW i3 ma TC a prave preto ze udrziava idealnu teplotu baterii na 25°C a este musi aj vykurovat interier tak treba mat nastavenych 27°C v kabine a zopnu sa odporkve kable a je teplo inak je to naprd a kosa. Preto sa cudujem ze Tesla S s odporovymi kablami ma s tymto problem.
-
mozeg jemne ta len poopravim... tesla s nema problem kurit. Kurenie je mega silne, ak sa nemylim 600W. Problem je len s disteibuciou tepla a udrzanim nastaveneho tepla. Bohuzial ked tuto vec porovnam s passatom b5.5, tak tu je tesla total mimo
-
Na TMX nemam ziaden problem s kurenim. V normalnom rezime (vypnuty range mode) ma kurenie 6kW. S zapnutym range mode sa pouziva len polovica (3kW), takze zaciatocne rozkurenie s zapnutym range mode trva dlhsie, niekedy sprevadzane ciastocnym zarosovanim. Preto range mode pouzivam minimalne a len vtedy, ked je auto uz rozkurene.
-
-
Tak posledný update: Bol som na prehliadku v Tesla Service Center. Kúrenie pomerali nejakými prístrojmi a všetko funguje ako má. Mám ale pocit, že po nejakej aktualizácii to funguje podstatne lepšie. Takže môj recept na teplo v aute je 23-24 stupňov a vnútorný okruh alebo 26 stupňov a vonkajší okruh. Klapky forsnuté iba dole (stále fúka samozrejme aj do tváre a na okno). Ale viem s tým žiť.
Komentár
-
Bude to aj tym ze je vonku teplesie . Ten efekt slabeho kurenia je zretelnejsi pri teplotach pod nulou.
-
to práveže evidujem od poslednej aktualizácie, čo bolo niekedy začiatkom februára. A bol som už v -4 a cítil som sa príjemne. Každopádne som si vytlačil na 3D tlačiarni vložku do výduchu na nohy, čo by mala viac smerovať teplý vzduch do oblasti nôh, tak som zvedavý,
-
Komentár