Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Novy Tesla Roadster

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Novy Tesla Roadster

    200kWh, 250m/h, 620m, 1,9s/60m/h, 3motory, 10kNm, 4miestny.

  • #2
    Ferrari sa bude zdat strasne pomale. Jedina vyhoda bude ze to Ferari robi ramus :-).

    Komentár


    • matchke
      matchke komentoval
      Upraviť komentár
      A o to milovnikom rychlych spalovacich aut ide. Robia ramus a smrdia. To chcu.
      Naposledy upravené matchke; 17-11-2017, 11:07.

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      To je presne ako pri fajciaroch su zavisli a musia si zapalit aj ked im to skodi. To iste je pri sportakoch hluk / ramus skodi sluchu a aj smrad skodi zdraviu, ale hlavne ze sme IN.

  • #3
    dalsie video
     

    Komentár


    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      To prve aj toto video su rovnake videa.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Treba klik na linku pod obrazkom, neviem preco dalo do ten isty obrazok a inu linku a neda sa to zmazat.

  • #4
    Pôvodne zverejnené od jux Pozrieť príspevky
    200kWh, 250m/h, 620m, 1,9s/60m/h, 3motory, 10kNm, 4miestny.
    Všimli ste si, ze nema spatne zrkadla? Asi pouziva kamery v blinkroch AP2 a dava ich niekam na displej.

    Komentár


    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      ani semi nema, ani TMX nemalo mat, ale nepreslo im to, niekde som cital, ze zrkadla robia na TMX pri 100km/h 6% spotreby.

    • Vrso
      Vrso komentoval
      Upraviť komentár
      Ano, uplne rovnako Tesla model X pri predstavovani nemala vonkajsie zrkadla: https://youtu.be/mURbzh9t0_0

    • matchke
      matchke komentoval
      Upraviť komentár
      Fakt. Pozrel som si to video co si nalinkoval. Namiesto zrkadiel to vyzera, ze tam boli male kamerky. Skoda ze to tak nezostalo.

    • matchke
      matchke komentoval
      Upraviť komentár
      X-ko by si zasluzilo facelift a zrusit tie spätaky.

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      To by nebol dobry krok, tym by sa odstrihli od velkej casti trhu. Vacsina krajin stale vyzaduje, aby na aute boli fyzicke spatne zrkadla, inac by neschvalili vozidlo ako sposobile na prevadzku na verejnych komunikaciach. Pokrok v technike je zial rychlejsi ako zakonodarcovia

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Nestudoval som presne dnesnu legislativu, ale myslim, ze v Japonsku, EU a uz aj v US je to schvalene, GM ich uz ma, Audi onedlho. Davaju ich kvoli cene len do niektorych top modelov. Ja si pametam dobu ked boli auta bez vonkajsich spetnych zrkadiel, potom bolo len jedno nalavo, az neskor obe.

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      USA legislativa stale vyzaduje zrkadla. Kamery su legalne zatial len v Japonsku a niektorych EU statoch. Tesla by defacto stratila vacsinu svojho trhu.

      Audi ma tie kamery v podstate uz davno, VW ich davalo do toho modelu XL1. Ale kvoli regulaciam to zatial nema zmysel nasadzovat do mainstreamu.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Ak je to schvalene v Nemecku, je to schvalene v celej EU... Nedavaju to len kvoli cene. V US mal byt aj Bolt bez zrkadiel.
      Je to len otazka casu, lobizmu, samozrejme ako obycajne: "cui bono" .

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      To nie je pravda, vid registracia vozidiel s pravostrannym riadenim Kamery namiesto zrkadiel su legalne len v Nemecku, Rakusku a Velkej Britanii. Mozno nejaka extra krajina by sa este nasla. Pre to sa napriklad nedal VW XL1 kupit vo vsetkych krajinach EU. Napriklad v Spanielsku sa dal kupit, ale importer to riesil sposobom, ze kupili a registrovali auto v Nemecku, a na zaklade tam vystavenych dokladov potom vozidlo prehlasili v Spanielsku na kupcu. To im v zmysle zakonov EU museli uz umoznit. Ale v samotnom Spanielsku nemal XL1 schvalenie na prevadzku a takto to fungovalo vo vacsine EU.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Ak ma vozidlo platny EU CoC, musi sa dat prihlasit v kazdej krajine EU. Ak to niektora krajina odmietne, dopadne ako Slovensko, ktore nechcelo prihlasovat vozidla s pravostrannym riadenim, ale uz od noveho roku bude. Ked harmonizacia tak uplna :-).
      https://autobild.cas.sk/clanok/21426...nnym-riadenim/
      Naposledy upravené jux; 19-11-2017, 16:30.

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Pozor, to nie je v tomto pripade uplne pravda Odporucam nastudovat EU direktivu 2007/46/EC v zmysle dodatkov o mechanizme schvalovania. VW XL1 nikdy nemal schvalenie EU a platnu EU CoC, mal schvalenie len Nemecku.

      V takomto pripade moze krajina producenta (t.j. Nemecko) v zmysle clanku 20 poziadat ine clenske staty o udelenie suhlasu na vynimku pre ich trh. Na zaklade tohto suhlasu, sa podava ziadost o udelenie vynimky na Europsku Komisiu, ktora ju moze alebo nemusi akceptovat, prihliada sa aj na mnozstvo statov, ktore vyjadrili suhlas, t.j. ked je viac statov proti, vynimka sa zvycajne neudeli, a nedostal ju ani VW. Tato vynimka byva tiez casovo obmedzena.

      Druhou moznostou, ktorou isiel nakoniec VW je pouzit clanok 23 a pouzit vynimku na zaklade maloseriovej vyroby. Tam uz nie je angazovana Europska komisia, len priamo krajina producenta poziada iny clensky stat o udelenie vynimky, ktoru moze aj nemusi udelit. Je tu ale obmedzenie, ze pocet vozidiel s vynimkou nemoze byt vyssi ako 100 kusov pre dany clensky stat.

      Aktualne su kamery ako take v EU sice povolene, ale nemyslim, ze existuje momentalne standardne montovany system, ktory by splnal vsetky podmienky a nepotreboval zlozite a obmedzujuce vynimky. Mercedes s tym bojuje uz par rokov a konkretne v tomto aj priamo spolupracuje s EK. Tesla taha v tomto momentalne zial za kratsi koniec, co sa vsak kludne moze buduci rok zmenit, ak dokazu predstavit system splnajuci kriteria. Ale stale maju problem na domacej pode, co je ich primarny trh, kde sice podali peticiu, ale rokovania sa zatial nikam nepohli.

  • #5
    Dovoľte mi malú úvahu: Tesla predstavuje nový model tak rok pred plánovanou výrobou. Čo sa také stalo, že roadster predstavilo prekvapivo 2 r. pred výrobou?.( Tie parametre sú ako z ríše rozprávok, tým narážam na 200kWh baterku v tak malom aute).Vychádza mi len jedno. Tesla má problém s rozbehom Modelu 3, čo zákonite vedie ku strate (chýbajú platby za dodané autá, padá cena akcii Tesla). Kde vziať peniaze?..Opäť na zálohách. Za limitovanú sériu v počte 1000 ks musí záujemca zložiť plnú cenu auta t.j. 250.000 dolárov. Ak sa nájde toľko záujemcov Tesla zinkasuje dopredu 250.000.000 dolárov. A o to si myslím, že v tomto prípade išlo...Dúfajme , že to Tesla celé ustojí...inak to skončí veľmi zle...

    Komentár


    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Presne toto ma prvé napadlo keď som to videl, ale neodvážil som sa to napísať sem, kde mnohí ešte veria, že budú mať Teslu 3 na budúci rok, dva a pol roka od objednania.
      Tiež som si všímal hladisko, už kamery zaberali aj ľudí s chladnejšou hlavou, nielen tých nadšených fanatikov.
      Preto je v USA toľko siekt, väčšina ľudí sa bezhlavo nadchne a nevidí nič okolo bez štipky opatrnosti a reality (ako malé deti).

    • jeeff
      jeeff komentoval
      Upraviť komentár
      Funguju ako klasicky startup. Na to aby business fungoval potrebuju najskor kopec hotovosti a vybudovat fabriku a infrastrukturu (superchargre), inak nepredbehnu konkurenciu a nebudu schopny vo velkom vyrabat a dosiahnut pozadovanu cenu.

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Nedivim sa, ze je Tesla v strate. Vyvoj tolkych aut, testy a rozbehnutie si ziada vela kapitalu. Plus budovanie siete nabijaciek. Ak som to spravne pochopil z videa co je prve tak EM hovril, ze je to prototyp, takze ak ma 200kWh bateriu, tak je to pravdepodobne testovacia bateria. Neviem nic o jej zlozeni ani rozmeroch. Vypada to pekne. No uvidime.......

    • curgali
      curgali komentoval
      Upraviť komentár
      Chápem, že Tesla investuje..ale EM už od nás získal 500 mil. za M3.... teraz chce 250 mil. za Roadster (prototyp)...chce peniaze za Semi (tiež záloha), za rok bude chcieť zálohu za Model Y...a nič z toho nedodáva. Zaoberá sa fantazmagóriami ako raziť tunely pod seizmicky aktívnym Los Angeles a osídlovaním Marsu...nepáči sa mi to...
      Naposledy upravené curgali; 17-11-2017, 23:41.

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Osidlenie Marsu ci tie tunely sa mi tiez nepacia. Na Mars sa mi ist nechce a tie tunely u nas napriklad nevieme sa postarat o bezne komunikacie, takze.... Mal by mat prioritu plne rozbehnutie vyroby TM3ky a SC, DCH. Bolo by super, keby otvoril aj menej atraktivne trhy. Tesla Semi track aj Roadster 2 je skor pre Americky trh aspon momentalne a trhy, kde su solventnejsi klienti. Treba uznat, ze Roadster 2ku uz ma, takze kym pride do vyroby, tak na nom moze popracovat. A ak ma 200 kWh baterku uz teraz, tak casom mozno ju da aj to TMS ci TMX a to uz by bolo nieco. Aj akcionarov musi ubezpecit, ze maju svoje investicie spravne investovane a tu je klucove rozbehnut TM3ku naplno. No uvidime.

    • Tomáš
      Tomáš komentoval
      Upraviť komentár
      Roadster sa iste nebude vyrabat v takom mnozstve ako TM3, t.j. nebude treba vynakladat obrovske peniaze na zefektivnenie procesu. Vyrabat sa zacne v 2020, dovtedy bude zase vacsi pokrok v bateriach, takze si myslim ze 200kWh a aj slubene statistiky su viac menej realne... kazdopadne si myslim ze je to slusny tah, ako ziskat peniaze od fanusikov, ktori si to mozu dovolit. Dufam, ze tie peniaze vyuziju hlavne na vyrobu TM3.

    • matchke
      matchke komentoval
      Upraviť komentár
      Stretol som sa už s názorom, že predstavenie semi a roadsteru bola fundraiser akcia.

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Svojim sposobom by to davalo zmysel, Tesle podla poslednych sprav dochadzaju hotovostne prostriedky na udrzanie chodu firmy. Produkcia Modelu 3 vyrazne zaostava za povodnym planom. Za normalnych okolnosti by len blazon predstavil dalsie 2 modely ked nezvlada vyrabat ani ten svoj klucovy, ktory ho ma spasit a udrzat pri zivote. Na druhej strane Elon Musk uz viac krat ukazal, ze dokaze rozmyslat v trosku inej rovine ako ostatni ekonomovia. Tazko odhadnut co sa v Tesle aktualne deje. Bud padnu na hubu alebo trafia jackpot. Ale coskoro sa bude lamat chlieb. Europske znacky sa uz pripravuju na masovejsie chrlenie viacerych plne elektrickych modelov, najme Mercedes, Volvo, BMW a VW. Plus nemecki vyrobcovia maju pozehnanie EU a budu silno dotovani pri vystavbe megachargerov (ci ako sa tie 350kW monstra volaju) z fondov EU, zaroven s takou financnou a politickou podporou zrejme zhrabnu podstatne strategickejsie lokality ako si moze dovolit Tesla so SC. Tesla ma sice hodnotu a silne akcie, ale nema cash. Uvidime co sa bude diat. Podla mna by bolo pre Teslu z dlhodobeho hladiska vyhodne odblokovat svoju siet SC aj pre ine elektromobily a zacat predavat elektrinu ne-Teslakom, samozrejme za vyssiu cenu. To by im mohlo zlepsit cashflow za minimalne vstupne naklady.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Musk si vecsinou dava terminy na hranici realizovatelnosti bez akejkolvek rezervy. Preto sa mu stava, ze terminy niekedy nedodrzi. No vystavbu najvecsieho baterioveho uloziska v Australii zvladol s rezervou v termine.
      Tiez som pochyboval, ci bol najlepsi napad vyrabat auta v Kalifornii, kde je cena prace velmi vysoka.
      No teraz, ked ma viac fabrik a zacina stavat dalsiu v Cine, predpokladam, ze to ustoji. Muskovi investori uz dlhe roky svojimi vkladmi dokazuju, ze im ide v prvom rade o podporu Muskovych snazeni a nie o rychle zisky. Neverim, ze by sa postoj investorov zmenil, ked hlavnu ulohu - rozhybat vyrobu EV u velkych vyrobcov aut uz Musk vlastne splnil. Cena akcii Tesly je stale nenormalne vysoka a neklesa ani po ohlaseni 3-mesacneho sklzu vyroby TM3. Aj ked sa vyroba TM3 rozbehne a Teslu by mohla dostat do ciernych cisiel, Musk vyhodi zase kopu penazi na dalsi vyvoj niecoho ineho a vystavbu dalsich fabrik, takze predpokladam, ze cierne cisla nebudu a investori ho budu napriek stratam dalej podporovat.

  • #6
    Len verme, že Tesla nie je pyramídová hra, ktorá sa raz .......Bola by to fakt tragédia a stop snahám o zlepšenie životného prostredia

    Komentár


    • #7
       

      Komentár


      • #8

        Komentár


        • #9
          Ked som si pozeral video a fotky vsimol som si ze na foto z vnutra kabiny je vidiet na displejoch obrazy z vonku auta co mi pripada ako spatne zrkadlo a na kabine su take kridelka. To budu asi kamery. Skoda ze sa toto nedostalo aj do modelu X.

          Komentár


          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Hladal som vtedy info okolo kamier namiesto spetnych zrkadiel. V US to pri X-ku Elon nedokazal pretlacit legislativou, hoci v Nemecku aj v Japonsku uz vtedy legislativa dovolovala kamery namiesto spetnych zrkadiel.
            Inak velmi chvalim teslu za to, ze umoznuje mat zapnutu zadnu kameru nielen pri cuvani ako to maju ine auta, ale stale.

          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            To vedia viacere azijske a americke znacky, len Europania maju stale nutkanie to deaktivovat kvoli "rozptylovaniu pozornosti vodica"

        • #10
          najprv mal novy roadster najvacsie zrychlenie na svete a teraz ma stary roadster najvyssiu rychlost na svete

          Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	27750411_10213537622028691_6183457401942274026_n.jpg?oh=7cab23ef3b3793d77ede0243244b45c3&oe=5AE5557A.jpg
Videní:	1
Veľkosť:122,1 KB
ID:	21465

          Komentár


          • #11
            jak si tam panak vegeti

            Komentár


            • Tomáš
              Tomáš komentoval
              Upraviť komentár
              Nielen zrychlenie, ale aj dojazd ma slusny

          • #12
            https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=wbSwFU6tY1c

            Pustite si to az od 30 minuty ked je start. Kazdy trochu technicky mysliaci clovek musi byt nadseny (ja som to prezival ako maly chlapec) ked tie boostery naraz pristanu. Sila.

            Komentár


          • #13
            Úžasný zážitok, motory letiace opačne ako obvykle synchronizovane pristanú, nepredstaviteľné pred pár rokmi, začínam veriť, že aj Tesla dosiahne čo sľubuje a prežije aj vo veľmi pomaly prichádzajúcej konkurencii, keď vidím čo dokáže SpaceX. Nádhera.

            Komentár


            • #14
              big f*cking rocket vzlietla a vypustila do vzduchu tolko sraciek, co usetrili vsetky tesly dokopy a mozno este viac....
              ...ale podme dalej masturbovat nad jednotkami gramov splodin...

              Komentár


              • Tomáš
                Tomáš komentoval
                Upraviť komentár
                A predsa sa tu nasiel nejaky hejt, az mi to bolo divne

                1. BFR to nieje, je to Falcon Heavy.
                2. Ludstvo ako take musi kolonizovat vesmir, ak chce prezit. V sucasnosti ina moznost na to nie je, ako pouzit raketovy motor.
                3. Mnozstvo splodin pri raketovom starte nie je az take tragicke, ako by sa zdalo.
                4. Kolonizovanie vesmiru a mnozstvo penazi co sa daju do vyskumu v kozme moze priniest (a prinesie) vynalezy, ktore umoznia extrahovat splodiny z atmosfery a precistit planetu.

                Pouzivanie EV oddialuje katastrofu, ale neriesi problem. Problem musime vyriesit inak, a prave toto je jedna z moznych ciest.

              • dango
                dango komentoval
                Upraviť komentár
                1. nazvi si to ako chces, pre mna je to vzdy BFR
                2. ako je mozne, ze sme prezili doteraz?
                3. ale no
                4. naco vymyslat teplu vodu? to su uz vsetci tak inteligentne nizko, ze nikoho nenapadne posadit strom?

              • jux
                jux komentoval
                Upraviť komentár
                1. ludia vymysleli nazvy aby si porozumeli. Tazko sa budes rozpravat s niekym, ked si zadefinujes svoje nazvy nekompatibilne s ostatnymi.
                Ked napriklad povies ze u teba voda nie je voda ale olej, bude problem.
                BFR (Big Falcon Rocket) bude nova vecsia raketa co nahradi Falcon9 a tiez Falcon Heavy
                Falcon Heavy je zlozeny z troch Falcon 9.
                Naposledy upravené jux; 07-02-2018, 11:36. Dôvod: Ked dam linku sem - nefunguje

              • dzodzo
                dzodzo komentoval
                Upraviť komentár
                staci trosku googlenia, aby clovek zistil ze vplyv rakety na celkove emisie je so sucasnou frekvenciou lietania zanedbatelny v porovnani s emisiami aut (denne, nonstop), emisiami lietadiel (denne, nonstop) a emisiami lodi (denne, nonstop)

                https://www.quora.com/How-much-green...he-environment

                pokial sa chceme ohanat uhlikovou stopou, tak by som skor skumal kolko vody a emisii je potrebnych na vyrobu paliva a dalsich potrebnych zmesi, nezanedbatelna cast bude aj vo vyrobe samotnej rakety, ale kedze tieto sa pouzivaju znova, tak tu dochadza k velkej uspore karbonov

                aj keby sa rakety v buducnosti presadili ako transport na medzikontinentalne lety, tak raketove motory maju lepsiu ucinnost ako motory letecke a teda taky 30-minutovy let na druhu stranu zemegule by vyprodukoval menej emisii ako 10-hodinovy zaoceansky let lietadlom

              • Tomáš
                Tomáš komentoval
                Upraviť komentár
                jux Pravda, az na jednu vec (ak sa mylim, mozes ma opravit). BFR bude len jedna raketa, jeden kus - https://www.youtube.com/watch?v=0qo78R_yYFA . Falcon Heavy, nech uz akakolvek generacia, bude zlozena z boosterov Falcona 9.

                @dango
                2. To vysvetluj komete, co sa jedneho dna zrazi so zemou
                4. Globalne oteplovanie sa dostane skor ci neskor do bodu, kedy sa uz nebude dat vysadzanim stromov zabranit katastrofe, nastane efekt, kedy sa teplota bude zvysovat bez nasej pomoci.

                Ked to je take lahke a netreba ine riesenia, kolko stromov si dnes vysadil?
                Naposledy upravené Tomáš; 07-02-2018, 11:42.

              • dango
                dango komentoval
                Upraviť komentár
                2. ved nech tu narazi kometa
                4. oteplovanie sa da este zvratit, len to by museli zo dna na den vsetci obyvatelia pre to nieco urobit - co je samozrejme nerealne.

                ps: dnes som vysadil 0 stromov, ale za moj kratky zivot som ich par stovak uz vysadil, co je o niekolko sto kusov viac, ako pomohli planete ini ekoteroristi (aj elektromobilisti)

              • Miroslav Rojko
                Miroslav Rojko komentoval
                Upraviť komentár
                dango, nemalo by sa rátať len to, či niekto vysadil stromy, lebo tie môžu vyschnúť. Je veľa elektromobilistov, čo stromy nevyrezávajú aj keď im zavadzajú pri kosení alebo ich obchádzajú pri výstavbe a to je rovnaký prínos ako vysadiť. Samozrejme ja aj vysádzam.

              • Jiri GrandPa
                Jiri GrandPa komentoval
                Upraviť komentár
                Co sa radsej nehadate s "nevercami" v elektromobilitu ale medzi sebou?
                Bez kozmickeho vyzkumu by nebola polovcka modernych technologii dnes, staci spomenut GPS navigacie...

              • Ioniq
                Ioniq komentoval
                Upraviť komentár
                Co ja viem. Rakety asi nie su velmi ekologicke ale momentalne fakt nemame inu alternativu kym nevymyslime nejaky protonovy pohon A nejako mi stale menej vadi giganticka raketa vzlietajuca 10.000km od mojho bydliska ako stary 15-rocny Passat 1.9TDi bez DPFka alebo stara Avia, ktore idu predomnou a pri zosliapnuti plynu nechaju za sebou kudol cierneho dymu, ktory nasledne dycham ja aj moja rodina.

              • Jiri GrandPa
                Jiri GrandPa komentoval
                Upraviť komentár
                Ioniq - presne si trafil klinec po gulach.

            • #15
              BFR... nejak mi nejde dat linku do komentara

              Komentár

              Pracuje...
              X