Tesco Dolný Kubín Greenway 6x400kW

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • iggi
    Junior Member
    • Aug 2017
    • 8

    #1

    Tesco Dolný Kubín Greenway 6x400kW

    Nové nabíjačky, Pri Tescu, Dolný Kubín, 3 stojany 400kW Greenway (ALPITRONIC HYC 400), 6 káblov.
    Zatial ešte neboli online.
  • JurekH
    Junior Member
    • Apr 2020
    • 24
    •   

    #2
    Konečne spustená

    Komentár

    • Wilo
      Member
      • May 2019
      • 362
      •      

      #3
      Konecne sa niekto venuje aj severu Slovenska. Este v Cadci by sa zislo. Btw ma niekto informaciu, ci to bude realny HPC, alebo po vzore eJoinu, ze je na stojane vycapene 350kW a potom to ide ledva 45kW

      Komentár


      • play3man
        play3man komentoval
        Upraviť komentár
        Toto konštatovanie vieš podložiť aj nejakým konkrétnym príkladom?

      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        Napriklad Demanova Resort pri LM? V appke svieti 350kW… na stojane je nalepka 350kW. A ide to 47kW, ked si na stojane uplne sam.

      • play3man
        play3man komentoval
        Upraviť komentár
        Máš pravdu, ale toto je jediná lokalita, kde sa to môže stať rovnako ako sa to tam deje aj Tesle, keďže je tam regulácia. Istotu máš v LM.

      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        Lenze sme tam boli dvoma autami. TMY na SCH islo cez 140kW, Cupra oproti kolisala medzi 42-48kW. Zjavne je regulovany len eJoin. A ak je problem znamy, nevidim dovod, preco sa to v appke klamlivo propaguje ako 350kW. Myslim, ze korektne uviest vykon nabijacky je fer, najma pre turistov co to tam nepoznaju. Ked si objednas hovadzi steak, a dostanes namiesto toho sojovu placku s prichutou hovadzieho, tak to ospravedlnis regulaciou? Ako keby uz cela problematika nabijania nebola vdaka predohrevu, optimalnemu SoC alebo roznym kartickam dost zlozita, dajme do toho mixu este aj klamlivo oznacene stojany, nech tych “nerozhodnutych” este viac zneistime, nech mozu potom vypisovat po fejsbukoch ako stravili 2 hodiny na nabijacke. Ja nemam proti pomalym nabijackam nic, neponahlam sa a vzdy cas produktivne vyuzijem, ale vodic musi byt na to pripraveny a vopred informovany. Predavat 350kW kde viem, ze som skrteny na 50kW je primitivny podvod.

      • play3man
        play3man komentoval
        Upraviť komentár
        Tá nabíjačka dokáže ísť tým výkonom aký je tam napísaný. Všetko závisí od toho, či príde do nabíjačky info o regulácii a akej alebo nie. Nevyznám sa úplne do zapojenia na danom mieste, ale ak na Tesle bolo jedno auto a išlo 140 kW, kľudne sa mohlo stať, že tam toho výkonu v daný moment nebolo viac. Myslím, že viac skúseností by vedeli posunúť ti, ktorí tam pravidelne nabíjajú na SuC.

      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        To sme overovali. Tesla sa zapichla az druha… pred tym 0 aut, vykon taky. Po zapojeni Tesly rovnaky, po odpojeni Tesly stale max 47kW. Obsadenost SCH s tym nema zjavne nic. Stanica mozno ma HW na taky vykon, ale nemaju tam ocividne zaplatenu kapacitu 😏 predavaju to vsak ako 350kW. Nemam dovod sa k tomu viac vyjadrovat, dal som argument, a eJoin nech si a tym robi co chce. Len dufam, ze tieto praktiky neposunie aj na dialnicu, kde by to bol vacsi pruser.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Ja tam nabíjam často a niekedy sa stáva, že nabíjam na SUC len 34kW - ak sú 4 autá v zime. Keďže bývam kúsok, proste odídem a prídem keď je menej áut. Kapacita je obmedzená a bohužiaľ ten cirkus, čo tam je postavený vedľa SUC, nemal poriadnu prípojku a pozvali tam Teslu ale to bude v blízkej dobe poriešené a SCH bude na inom mieste s už dostatočnou kapacitou.

        Čo sa týka eJoin, nie jedenkrát sme so záujmom pri nabíjaní pozorovali márne pokusy nejakých áut nabiť, bavilo ich to skúšať a telefonovať niekedy aj 20 minút, až odišli z dlhým nosom na inú nabíjačku. Vôbec sa nečudujem, akým výkonom išla, Wilo buď rád, že vôbec išla.

        Už som tak spohodlnel, že radšej si zájdem aj kus ďalej na Tesla nabíjačku pri cestovaní, ako by som mal na nejakom stojane sa trápne overovať kartičkou, čakať na handshaking a potom rozmýšľať prečo nejde poriadnou rýchlosťou. To sa od začiatku nezmenilo a platí to aj doteraz, že jediné bezproblémové nabíjanie je Tesla Supercharger.

      • hudino
        hudino komentoval
        Upraviť komentár
        Presne, eJoin to bola nocna mora, si pamatam v TN ako som to riesil uff, totalny nezmysel ta siet. aj cestou niekde v okoli Harmanca, v noci som sa tam pokusal nabit, nic neslo ani sa dovolat. to uz je par rokov.

        Teraz len SCH alebo Ionity (aj natom ma sere ze musim spustat appku ale co uz. Vsetko ostatne ani neskusam.

      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        play3man - ejoin v KE pri Optime taktiez namiesto 100 len 50. V SNV Madaras taktiez ziadna slava av SNV v Neo zone novy 160kw stojan, co ide ako ma, ale ked sa pripojilo druhe auto a ja som si dal ukoncit nabijane, zerrorovala a ukoncila aj jeho. Majitel si siel po obchodoch a nenabijal. Smutne, naserie to. Podobne bezdovodne odpojenie som zazil aj v KE pri Optime.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        ale na obranu eJoin treba napísať, že aspoň nespoplatňujú kWh podľa teoretickej rýchlosti stojana ako ZSE alebo Greenway ale majú jednu sadzbu DC

      • play3man
        play3man komentoval
        Upraviť komentár
        dango sme tu dosť offtopic, ale na menovaných staniciach boli vadné meniče, nemalo to nič s gridom a je to už dlhšie fixnuté. To odpájanie je vyriešené v nových verziách FW, postupne sa nasadzuje.
    Pracuje...