Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Tesla M3 výber LR vs Performance

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Pavol Oravec
    Junior Member
    • Dec 2024
    • 2

    Tesla M3 výber LR vs Performance

    Zdravim chcel by som poradiť ohľadom výberu ktorý model aj vybrať či long range (o 5 tisíc lacnejší )alebo drahši Performance.
    Úprimne viem že výkon je dostačujúci aj na LR ale skôr mi ide o nejakú skúsenosť kto mal oba modely a vie mi povedať nejakú jazdný komfort a spotreba či je rozdielna . Podľa tabuliek je LR na tom oveľa lepšie ale rozdiel je sa dá povedať že len v kolesách.
    Aký máte reálny dojazd na LR a Perf?
    Momentálne mám na internete nájdenú túto za 29 tisíc váš názor ? https://auto.bazos.sk/inzerat/171767...dual-motor.php

    Strašné rád by som mal FSD alebo enhance čo táto má ale LR som žiadny na internete nenašiel čiže sa mi viac oplatí kúpiť Performance s fsd ako dokupovať FSD alebo enhance do LR ktorý je lacnejší.

    ​​​​Ďakujem za vaše názory skúsenosti
  • Stano Kurek
    Administrator
    • May 2014
    • 364

    #2
    SK: záleží čo človek potrebuje ak je to na bežné rodinné alebo firemné jazdenie tak LR ak chce človek jazdiť pravidelne športovo tak Performace,
    FSD sa dá prikúpiť,... Performance má lepšie materiály od náprav, motora, brzdy a zavesenia,... atd. viac osobne alebo na emaily prípade telefón.

    Komentár


    • 1romeo1
      1romeo1 komentoval
      Upraviť komentár
      Dokáže Tesla 3 Highland nabíjať AC jednofázovo 32A(7,2kW)? Potrebujem to vedieť na 100%, nikto nevie túto otázku 100% zodpovedať.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      áno, samozrejme dokáže, na 100% to mám osobne vyskúšané. Keď pripojíš jednu fázu, spája viacero modulov internej nabíjačky a nabíja 32A (ak by si mal kábel so 48A, aj to by šlo, ale nemám odskúšané osobne, len z čítania, lebo nemám taký kábel)

    • 1romeo1
      1romeo1 komentoval
      Upraviť komentár
      Miroslav Rojko, bola umna tesla 3 highland a išlo to, ale v databáze aut je to tiež uvedené ale max 32A takže viac to nepojde.
  • Stano Kurek
    Administrator
    • May 2014
    • 364

    #3
    Štandardne TM3 Highland nabíjame cez Tesla Wallbox ale max 3f x 16A, je to definovane meničom v TM3:
    ( ON-BOARD CHARGER (AC) 11 kW — 16A / 400V 3-fase - Maximum charging power AC ​)
    Detai: 1-phase 16A (3.7 kW) / 3-phase 16A (11 kW)

    Komentár

    • Miroslav Rojko
      Senior Member
      • Nov 2016
      • 1362
      •   

      #4
      čo sa týka výberu Long Rang vs Performance, určite by som šiel do Long Range a v prípade potreby dokúpil Boost (zlepšenie zrýchlenia z 4,4 na 3,7s na 100km/h so zachovaním príjemnej spotreby)

      ako najväčšiu nevýhodu Performance vidím tvrdý podvozok na slovenské cesty, nízkoprofilové pneumatiky tiež nevhodné (časté prerazenia a rýchle opotrebenie), na Performance legálne nejde dať menšie disky (v TP má len 20")


      [priezvisko]@me.com

      Komentár


      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        ak je treba Boost, viem zariadiť za menej ako polovičnú cenu (cena cez Tesla apku alebo servis 1800€, dokážem aktivovať za 700€)
    • Wilo
      Member
      • May 2019
      • 359
      •      

      #5
      Hlasujem za LR, a ak potrebujes viac vykonu tak prikup Boost. Realny rozdiel vo vykonovej krivke P vs LR Boost je len v rozmedzi od 0 do 50km/h, co pouzijes malokedy. V rozmedzi 51-110km/h, co je najpouzivanejsie pasmo v realnej premavke su oba modely totozne (v pripade cistej LR sa to posuva na cca 75km/h-110km/h), od 110-120km/h su uz SR, LR, LR Boost aj P zarovno.

      Neviem ci ma Highland ine brzdy, ale na TMY su brzdy LR aj P rovnake, akurat mas cervene strmene (plechovka kvalitneho spreju na brzdy stoji 30€). Karbonovy spojler kupis origos za 800€, kopiu z Ciny za 100-200€. Plus na LR mas vyhodu vacsej svetlej vysky a komfortnejsieho podvozku, plus nie si uvazneny s 21” kolesami. Lepsia spotreba je uz len bonus.

      Realne si vies z LR modelu postavit doma 98% Performancu za menej ako polovicnu cenu, a nestratis nic, co by si pocitil. Ak pri LR investujes do kvalitnych brzd a podvozku, dostanes za rovnaku cenu ako Performance podstatne lepsie a ostrejsie auto, ktore sa nezlakne ani okruhu. Jediny benefit P modelu je Track Mode / Drift, ak si na take veci. Ale to asi kazdodenne vyuzivat nebudes.

      Komentár

      • Andrej TSLA
        Junior Member
        • Dec 2024
        • 1

        #6
        Budeme mat v januari na predaj Model 3 Performance 99 000km, seda, cierny interier, rok 2021 (facelift) s tepelnym cerpadlom, matrix svetlami, elektrickym kufrom, dvojitymi sklami atd. drahsiu iba o chlp ako ta z bazosu + navyse moznost odpoctu DPH.
        Ak mate zaujem, nechajte kontakt na seba.
        FSD tak skoro v Europe nebude povolene, tak si myslim, ze je momentalne zbytocne. Kym to schvalia (a vobec ci to niekedy v EU schvalia), tak budu aj highland Tesly za dobre ceny a potom by som kupil highland s FSD.
        Ako pisu chlapi vyssie, performance ma lepsi podvozok, brzdy, akceleraciu, tvrdsi podvozok. Su tam 20" kolesa, nie 21" a ano, je tam o nieco vyssia spotreba ako u LR vid obrazok.


        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	spotreba.jpg
Videní:	315
Veľkosť:19,4 KB
ID:	97913

        Komentár

        Pracuje...
        X