Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Ioniq 9

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • nick.n17
    Member
    • Oct 2023
    • 95

    Hyundai Ioniq 9

    Bol predstavený Ioniq 9
    • 3 radové
    • 110kWh aku
    • 620 Wltp
    • 0,259 Cd (pri digitalnych spätných)
    • Hyundai AI assistent
    • 100W USB-C porty napájané z trakčného aku
    • UVC-C sterilizátor
    • Nezávislá klíma vzadu pre autokemping
    • Masažne sedačky, relaxačné sedadlá s opierkou nôh

    https://www.startstop.sk/spravy/news...e-foto-a-info/



    Naposledy upravené nick.n17; 21-11-2024, 09:43.
  • Wilo
    Member
    • May 2019
    • 359
    •      

    #2
    V prvom komentari som sa unahlil. Ako to dobre zacalo spredu a vnutri, tak ta rit je otrasna a neohrabana. Skoda, ze nepokracovali v trende co nastolili so Santa Fe, mohol to byt taky korejsky Range Rover. Ta predna cast je jednoznacne elegantnejsia ako EV9.

    Komentár


    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Vies, len na SUV toho moc estetickeho neurobis. Pozri na BMw, sedany su sportove, napadite, chrli z nich charakter a take iX - dizajnovy odpad pre Cinu, X1, X2 tiez o nicom. Na karoseri SUV to nie je nikdy dobre.
      Korejci pri svojej expanzii do Europy tu mali dizajnerske studio a modely robili pre europskeho zakaznika ale neviem, či tot pokracuje alebo uz dizajn maju zasa v svojich rukach ale ked sa clovek pozrie aj na aktualnu Konu, stara Kona bola krajsia, Stariu a ine vyssie auta, je to zasa vychodny dizajn. A pletu rozne styly, produkt z kazdej strany vyzera ako od ineho dizajnera.
      Nemecka premia si drzi svoj dizajn a nestarne, korejci su parrocna spotrebka, ohuri prvy rok dizajnom a po troch rokoch jje to opozerane az hnusne.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Nemyslim, aj SUV sa da spravit pekne. Za mna su Jaguar, Lotus alebo Range dizajnovo uplne ok, a takisto Stelvio alebo Q8. Tento Ioniq9 mal potencial, spredu to podla mna vobec nie je marne. Skoda toho zadku, ktory je vskutku akoby ho dizajnoval niekto uplne iny. Ale to je taka specialitka Korejcov, detto Ioniq6, kde tie jednotlive partie tiez nie uplne hraju spolu, a posobi to chaoticky a nasilne. Ale tak vzdy sa najde niekto, komu sa to bude pacit
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1362
    •   

    #3
    Komu sa nechce čakať na Ioniq 9, veď je EV9. Inak neviem aká je predajnosť dvojičky Kia EV9 ale na Kia skladové vozidlá je ich zo 10, tých prvých 1st Edition a je vidieť tú prestrelenú cenu - začínajú tie 85000€ po 75000€ a aj tak tam visia od uvedenia na trh, keďže v Nemecku, kde sú nové autá väčšinovo drahšie (cenníkovo) ako u nás, začínajú o 10000€ nižšie od 59000€.

    Asi toľko k "prestreleniu" a sebavedomiu SK/CZ importéra Hyundai/Kia. A nová EV3 s tou cenou tiež veľa vody nenamúti, budú musieť podpultovo riadne špekulovať ako kedysi.
    [priezvisko]@me.com

    Komentár


    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Ja som doteraz videl na cestach len jednu EV9, a to opakovane tu istu, modru novinarsku verziu, ktoru stretavam kazdu chvilu. Akurat vnutri sedi zakazdym niekto iny. V Rakusku som nevidel ani jednu zatial. Predajny hit to asi nebude, ale to zrejme nikto necakal. Aj keby to stalo menej, je to auto skor pre USA trh, tuna odradzuje uz len ta velkost, ktora je na bezne jazdenie este otravnejsia ako prestrelena cena. Vyrobcovia stale nechapu, ze ludia chcu skor prakticke a univerzalne auto rozumnej velkosti, co im nahradi vsetky tie Octavie a Passaty. Jediny co to pochopil z tradicnych vyrobcov je zatial len VW.

    • nick.n17
      nick.n17 komentoval
      Upraviť komentár
      Kóreu nemusíte/nechete a aj tak to budete len hejtovať.

      Tu máme v okolí pár EV9. Logicky keď tu Hyundai/Kia vyrába len ICE (Konu nerátam), tak to tu nebude masovka keď je 1 farbrika pre celú planétu. Cena - kto chce si to kúpi aj za tú cenu, aspoň nemá tuctové auto.

      Na každom z týchto našich EV sa dá nájsť čo dizajnovo nesedí. Akurát, že nikto okrem vás to nemá za potreby hejtiť.
      A finálne sú majitelia, či enyaqov, ID.x, EV9, tesiel a pod aj po rokoch spokojný. Načo je nutné okydávať auto pre budúcich záujemcov.
      Kórejci robia dizajn hlavne pre svoj trh. Komu sa nepáči zvolí si iné.

      "Kto nechce čakať na I9 kúpi EV9". Tieto dilemy sa vedú aj s Juniperom a pod. Tiež zobral I6 lebo som nechcel čakať rok na EV6 facelift.
      I9 je zas ale o kus ďalej ako EV9. Vždy je výber o nejakých ústupkoch.

      Wilo, bežné EV autá budú keď sa v Žiline rozbehne výroba eGMP. Prečo by si mali pri limite pár sto tis.ks zahtiť fabriku s lacnými autami na ktorých by prerábali. Postupne bude všetko. Naozaj si myslíš, že sú hlupáci?
      Naposledy upravené nick.n17; 22-11-2024, 13:55.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      nick.n17 ja nehejtim, ja som povedal, ze sa mi I9 paci… az na ten zadok. Ale inac uplne do pohody auto, akurat nie uplne pre nas trh. Co je to iste ako so Cybertruckom. Ale chapem, ze uz aj povedat svoj nazor je zakazane. Mal som za to, ze diskusne forum je prave na to. Ospravedlnujem sa za vyslovenie nazoru. Nazor je v dnesnej spolocnosti zly. Lepsie byt ticho a pritakavat, to sa dnes asi ocakava viac. Zobrate na vedomie 👌

      Btw, EV9 je stratova, tak ako vacsina ich elektrifikovaneho portfolia, takze asi im prerabanie az tak nevadi. Mimo Kony, ta jedina si dokaze na seba zarobit. A je to prave ten dostupnejsi model. Co tym sleduju vedia oni. Hlupaci urcite nie su, ved aj financna strata ma v uctovnictve kazdej firmy dolezitu ulohu
      Naposledy upravené Wilo; 22-11-2024, 14:40.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Dilemy s Juniperom sa nevedu, ludia Y kupuju stale. Take ze pockam na novy model mozu hlasat taki, co EV kupit teraz nechcu a len si hladaju vyhovorku. Kedysi sa cakalo na dojazd nad 500 km, teraz sa caka na ine blbosti ako nabitie za 10 min., lebo ludia nepriznaju, ze sa nechcu ucit nic nove prechodom na EV alebo na auto nemaju. Kto chce EV, dnes si vyberie urcite.
      A ze bude mat I9 nieco viac ako EV9! je smutne, ked sa zamyslim ako chodia nove veci aj do starsich Tesiel a tam netreba riesit taketo dilemy. (To nie je rypnutie, len analogia spominania Juniper v teme I9,EV9).

    • nick.n17
      nick.n17 komentoval
      Upraviť komentár
      Wilo "Nie je pre náš trh. " To mi pripomína tu tému s rodinným autom. To už si každý sám určí či jeho auto spĺňa jeho rodinné potreby.
      Nebudú mu snáď ostatní mudrovať, že nemá

      Také TMX nemá prestrelenú cenu s 100k? Je to pre náš trh? Je to auto pre masy? Dizajnovo stále o tom istom?

      Nenapadlo by mi ísť pod ModelX vlákno a vyslovať tam "svoj" názor. Majiteľ Xka snáď vie prečo si to auto vybral a je tým autom úplne spokojný.

      Choď na skupinu EV9 a uvidíš, že majiteľov EV9 je viac a vôbec nemajú problém s tým, že tu nie je 1000 EV9. Alebo by im vadila cena. Nemusíš tu vypisovať, že asi nič moc lebo ty EV9 nestretávaš a robiť si nezmyselné závery.


      Miroslav Rojko Všetko má svoju cenu. Viď aj starý Enyaq bez predohrevu poniektorí kúpili sa super cenu. A na daný účel im to auto maximálne vyhovuje aj s tými vecami čo má.

      Jasné cez OTA si nahráš facelift masku, ventilované sedačky do starého modelu. 60W USB-C. Alebo 110 kWh aku, ...
      EV9 je fajn auto, ale I9 je generačne zas o kus ďalej.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      nick.n17 ano TMX ma prestrelenu cenu, na to, co aktualne ponuka. Tak vyzeraju aj predaje. A na nase cesty a mesta je velke. A ma dizajn ako vajce, co mi takisto nie je po chuti. A ma komplikovane dvere. A velku spotrebu. Spokojny? Taky nazor uz laskavo s tvojim dovolenim mozem vyslovit? A pridam este to, ze Model 3 pred HL vyzera ako rozpucena zaba… stava sa zo mna asi Tesla hejter, sakra.

      Dufal som, ze vies citat trosku viac medzi riadkami. Ale zjavne nevies. Tak to poviem po lopate. Ano, kazdy si moze kupit co chce podla svojich potrieb. Nikto mu do toho nema co mudrovat. Ale to, ze niekto potrebuje 7 miestneho mastodonta co meria viac ako 5 metrov a ma to 2.5 tony este neznamena, ze to je auto vhodne na nas trh. Vhodnost umiestnenia produktu na trh urcuje dopyt. Ak je dopyt maly, jedna sa o produkt pre specifickych zakaznikov, a firma je na ich predaji stratova. Lebo tovar stoji na sklade, co su mrtve peniaze a zablokovane miesto v sklade. Nic z toho ako podnikatel nechces. Ako bezny ucastnik premavky je tato konfekcna velkost takisto hrozna. Mame normu na parkovacie miesta, mame stare centra miest, kde nevieme nic rozsirit, mame nedostatok miest. Je fajn ze zaberies cely parkovaci box a zmestis sa o vlas. Pre toho co parkuje vedla teba je to uz menej fajn, lebo ty si potreboval nakladak a bol si taky ohladuplny, ze tym obmedzujes vsetkych na okolo. Priority su rozne… ale nesudim, ked potrebujes tak potrebujes. Ale to ze to potrebuje par jedincov este neznamena, ze to potrebuje trh. Lebo trh na tom nic neziska, akurat sa to bude neskor tento bombovy tovar vypredavat s obrovskou stratou. K comu to je dobre? To uz je skoro ako socialisticke hospodarstvo… nevadi, ze nie je dopyt. Budeme vyrabat nech splnime 5-rocny plan 😂

    • robert.baugi
      robert.baugi komentoval
      Upraviť komentár
      K tomu deklamovanému sebavedomiu importera: na lokálnych produktových oddeleniach pracuju príčetní ľudia, ktorí rozumejú cenotvorbe a vedia veľmi dobre stanoviť príčetnú cenu, tá sa však vždy definuje/schvaľuje vo Frankfurte na finančnom oddelení, kde sa berie do úvahy len jeden parameter.
Pracuje...
X