Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Aiways U5
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
EuroNCAP len 3 hviezdicky a od auta, ktore zacina od 39.657 Euro by som ocakaval vyssiu bezpecnost. Spotreba v teste im vysla dost vysoka: Verbrauch des Aiways U5 beträgt im ADAC Ecotest 24,7 kWh pro 100 Kilometer (Stadt 21,5, Land 25,5, BAB 27,3 kWh/100 km). Zvlast ked WLTP ma mat 17,0 kWh/100 km.
Komentár
-
Za polovičnú cenu, polovičná bezpečnosť.
Veľké, relatívne ťažké a hlavne vysoké auto určite nebude mať parádnu spotrebu a dojazd. Ale 200+km to snáď spraví. Takže na dochádzanie do roboty, nakupovanie a vozenie deti.. ja by som asi také nechcel... ale ak vyhovuje niekomu inému, nemám s tým problém.
Čínske autá sú už v Európe a najbližšie desaťročie tu asi zažijeme niečo čo tu ešte nebolo. Aj čínske autá s 5* v EuroNCAP prídu, aj také čo budú mať vcelku ok spotrebu. Som zvedavý na ďalší vývoj. Už tento rok by malo byť u nás dostupné Geely. Asi nebude stáť $ 20k ako v Číne, ale práve cenou sa budú snažiť preraziť.
Komentár
-
Taur podla vyjadreni v diskusiach to musi byt porovnatelne s tankovanim, cize 10-90% za 5 minut a dojazd aspon 900km pri dialnicnych150km/h 🙈 este nejaka doba prejde, kym zacnu ludia ocenovat 20 minutove prestavky, pocas ktorych si mozes v klude vypit kavu alebo kratko zdriemnut. Niekto sa ponahla na cintorin rychlejsie, niekto ma cas 😉
Komentár
-
Wilo Ja som cakal ze to bude 30s, lebo ved to musi byt rychlejsie ako tankovanie, aby malo zmysel prejst na EV.
Som asi podivin ked som v poho aj so svojim DC47kw, alebo dokonca AC22kw na cestach ked idem sam. Obcasni spolucestujuci splaovaci uz ale byvaju nervozni pri hodinovej pauze. Asi si dam do auta karty a stolove hry.
Komentár
-
Pôvodne zverejnené od PistaTT Pozrieť príspevkyZa polovičnú cenu, polovičná bezpečnosť.
Pôvodne zverejnené od PistaTT Pozrieť príspevkyAj čínske autá s 5* v EuroNCAP prídu
NIO ET7 od € 69,900
BYD ATTO 3 od € 38,000
MG 4 Electric od €28.590 (€31,990 zrejme bez dotacie)
ORA Funky Cat cena €38,990 ( tu som nasiel aj cenu 31 tisic, aj 35 tisic, ale neviem ci je to pravda)
Komentár
-
Tak cena po dotácií asi 34k. Porovnaj s Id.5, eniaq alebo iným porovnateľne veľkým autom. Neporovnavaj s ev6 alebo ekona, to sú oveľa menšie autá.
Komentár
-
Pôvodne zverejnené od PistaTT Pozrieť príspevkyPorovnaj s Id.5, eniaq
https://ev-database.org/car/1279/Skoda-Enyaq-iV-60
https://ev-database.org/car/1678/Aiways-U5
https://ev-database.org/car/1556/Volkswagen-ID5-Pro
Dokonca tu je ponuka za Skoda Enyaq iV 37.479 €
https://www.carwow.de/skoda/enyaq-iv#gref
S dotaciou Enyaq iV 80X mit Allradantrieb, 265 PS, 82-kWh-Akku zacina od 34.564 Euro
https://www.autobild.de/artikel/skod...-19862585.html
-
V pohode. Ja som to auto neskúmal do detailov. Bolo to náhodné stretnutie. Neviem koľko stoja aké auta v Nemecku a mám v ruke len to čo som počul od pani čo tam s nim bola. U nás sú eniaq aj id5 vcelku drahé autá. Toto bolo minimálne také veľké, ak nie väčšie.
Večer v prítmí nevyzeralo na prvý pohľad zle.
Ja nie som fanúšik suv ani v rámci ponuky ICE... Pre BEV je mi priam záhadou prečo sa o to vôbec snažiť. S aerodynamikou tehly ten dojazd musí trpieť.
-
Ono to moze byt dobre auto, len mozno prikladam prilis velku dolezitost mat 5* Euro NCAP, pre mna je to nevyhnutna podmienka a niekomu to je jedno. Reanult Zoe dostal 0* a ako dobre sa predaval za podla mna prehnanu cenu. Drahsie a drahe Cinske auta su pomerne kvalitne a s dobrym dielenskym spracovanim, takze mnohym moze Aiways u5 vyhovovat a moze robit to auto skutocne dobry dojem nielen vizualne, ale aj na ceste.
-
MGev Sucasne body/* sa davaju hodne za asistentov a zalezi ktoru vybavu vezmu na test. Keby nevzali holu bosu verziu, tak Zoe * ma. Mne su u prdele body za ochranu chodcov, tie mna/posadku nijak neochrania. A chodcov nezrazam. Vacsinu bezpecnostnych asistentov nahradi schopny sofer. Napr. nepotrebujem body za asistenta mrtveho uhla, ked si viem nastavit zrkadla a vzdy sledujem pemavku okolo seba...
Privela asistentov je podla mna skor na skodu pretoze ludia sa na ne potom spoliehaju a nevenuju dostatocnu pozornost soferovaniu.
-
s tymi bodmi a hviezdickami je to niekedy dost absurdne.
aspon si tak myslim, ze upozornenie s nutnostou potvrdit suhlas, ktore mi auto po kazdom zapnuti zobrazi na infotainmente je tam kvoli tomu aby bralo nejaky ten bodik navyse.
v realite ma toto presne opacny dopad na bezpecnost.
namiesto toho aby som sadol do auta a skor ako vyparkujem nastavil vsetko potrebne (od vyberu audia, zadania ciela navigacie a pod) tak mi tam prvych 30 sekund svieti warning a aj ked ho akceptnem, tak tam dlho vydrzi... prakticky sa teda ovladaniu veci cez obrazovku venujem az v momente ked soferujem. bravo! to je fakt bezpecnejsie!
-
-
Aiways sme videli viacerí na zraze minuly rok, vyzeral velmi konkurencne oproti inym znackam, myslim ze zdaleka nepotrebuje polovicnu cenu aby uspel.Za nádherného počasia v strede tohtoročného leta sa v sobotu 24. júla uskutočnilo stretnutie majiteľov elektromobilov na Štrbskom plese. Miesto nebolo zvolené náhodne ale s ohľadom na vyváženú vzdialenosť medzi majiteľmi zo západu aj východu Slovenska, čím stretnutie nemalo len regionálny charakter a spoznali sme aj košických členov komunity združujúcej sa na fóre teslaclub.sk. Svoje […][priezvisko]@me.com
Komentár
-
A tiež sa na ňom vozil Roman-ba este predtym - vo vlakne su aj videa.auto.jpg V minulých dňoch som mal možnosť vyskúšať novinku z Číny – elektromobil Aiways U5. Bohužiaľ kvôli Korone a nemožnosti cestovať cez Českú republiku som musel dohodnutý termín zrušiť. Keďže viem dosť o tomto aute, ponúkam základné informácie: AiWAYS U5 je rodinné SUV, ktoré sa práve[priezvisko]@me.com
Komentár
Komentár