Toyota vyraba len hybridy a tvrdi, ze buducnost je vo vodiku.
Prekvapivo studia Toyoty a Clemson University je cisto bateriovy elektromobil. Je sice ohyzdny, no zaujalo ma hlavne vyuzitie baterii tohto elektromobilu na pohon naradia a inych AC spotrebicov cez zabudovany menic (sice v tomto ptipade 120V AC pre US). Cakal som kedy sa v elektromobiloch vyuzitie baterii ako zdroj viac kW AC napajania objavi (nahrada elektrocentraly) . Pri dnesnej menicovej technologii to nie je ziaden problem a k uzitkovemu elektromobilou by sa to urcite hodilo. Pokial viem, zatial ziaden produkcny elektromobil nema zabudovany vykonny zdroj sietoveho AC napajania. Mozno staci vymysliet nabijacku v elektromobile, ktora ma aj prislusne menicove obvody opacnym smerom.
Prekvapivo studia Toyoty a Clemson University je cisto bateriovy elektromobil. Je sice ohyzdny, no zaujalo ma hlavne vyuzitie baterii tohto elektromobilu na pohon naradia a inych AC spotrebicov cez zabudovany menic (sice v tomto ptipade 120V AC pre US). Cakal som kedy sa v elektromobiloch vyuzitie baterii ako zdroj viac kW AC napajania objavi (nahrada elektrocentraly) . Pri dnesnej menicovej technologii to nie je ziaden problem a k uzitkovemu elektromobilou by sa to urcite hodilo. Pokial viem, zatial ziaden produkcny elektromobil nema zabudovany vykonny zdroj sietoveho AC napajania. Mozno staci vymysliet nabijacku v elektromobile, ktora ma aj prislusne menicove obvody opacnym smerom.
Komentár