Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

ejoin Stredná odborná škola Veľký Krtíš

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • head
    odpovedal
    No co, uz tu niekto niekedy nabil?

    Pridajte komentár:


  • head
    odpovedal
    Koncom juna som tam bol znovu, ze skusim ci naaaahodu a znova nic . Chcel by som vediet ci tam niekto niekedy aj nieco nabil s autentifikaciou pomocou karty.

    Pridajte komentár:


  • head
    odpovedal
    Medzi sviatkami som sa tu znovu skusil nabit a znovu neuspesne. Pri autentifikacii kartou uz nabijacka pipala a blikala inac ako minule (nabijacka nema display), ale nabijanie sa nespustilo ani raz.

    Pridajte komentár:


  • 11Michal11
    odpovedal
    Dobrý deň a nabíjačka v Krupine kedy bude konečne spustená ? Stojim snáď už aj rok a nič sa nedeje .

    Pridajte komentár:


  • Ejoin EU
    komentoval k 's odpoveď
    Dobrý deň, situáciu sme preverovali hneď po Vašom telefonáte s kolegyňou na infolinke, overenie RFID kartou by už malo fungovať bez problémov. V danej chvíli by problém určite vyriešilo použitie mobilnej aplikácie https://play.google.com/store/apps/d....ejoingo&gl=SK Za zlú skúsenosť sa ospravedlňujeme a veríme, že na nabíjačke v našej sieti nabijete nabudúce 🙂

  • head
    odpovedal
    Dnes som chcel tuto nabijacku pouzit, ale neuspesne. Ked som volal na linku ejoinu, tak som sa dozvedel, ze ani nevedia ci tato nabijacka niekedy fungovala. Zapnuta je, ale autentifikovat som sa nevedel. Neviem naco ju maju na webe, ked sa neda pouzit. Prvy krat som chcel pouzit ejoin a nic z toho.

    Pridajte komentár:


  • dango
    komentoval k 's odpoveď
    Ja mam tieto 25ky rad. Niekolkokrat som vuyzil v BB v Europe prave DC25 a usetrene $ premenil na jedlo v obchodnom dome. Na rychlom DC by som za tych 20min vela nestihol a na pomalom DC ta 1h pauza je akuratna na najedenie sa v kludnom tempe.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Taur a to je rozdiel medzi Greenway a wJoin, ktory tu pisem. U GW platis AC a pritom mas 25kW max., u eJoin Ti uctuju DC a pritom nabijas len do 25kW.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    Pokial pomale DC25kw bude uctovane tarifom ako AC tak s tym nemam problem. Ale ak ako DC50 tak ano

  • play3man
    komentoval k 's odpoveď
    Miroslav Rojko aha, ja som pochopil, že myslíš, že zákazník to má za 1/4 ceny Potom áno.. aj keď takéto malé DCcky stoja 1/2, max 1/3 z ceny 50 kW DC

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    play3man Napr. Citigo má AC len 7,2 kW, na DC 25kW u Greenway nabija za cenu AC (60% z DC) a je to skoro styrikrat rychlejsie nabijanie ako na AC. Pritom tretinu nabijania auto nabija maximalnym vykonom a ostatny cas o tretinu pomalsie. Myslim ze za cenu AC nabijania to ma zmysel a vyhrava aj zakaznik aj GW, ktory nemusel kupit drahu Dc 50kW ale namiesto nej styri taketo DC.

  • rapid
    komentoval k 's odpoveď
    play3man podla mna to treba brat presne tak ako pises - vykonne AC, akurat ze stare auta bez CCS maju problem. skoda ze tam nieje aj typ2

  • play3man
    komentoval k 's odpoveď
    Ja som bol tiež voči takýmto 25 kW DCčkam skeptický, keď som to aj v dotácii prvýkrát videl. Určite by bolo lepšie, keby sa podporovali 50 kW a viac, ale keď tieto slabšie DCčka beriem ako "výkonné AC", tak je to celkom fajn. Ako keby mal každý výkonnú palubnú nabíjačku ako ZOE. Miroslav Rojko neviem o tom, že by mal GreenWay až tak výrazne nižšie ceny. Oni to majú jednotné podľa výkonu, čiže sa tam platí ako na AC.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    DC 25kW co dava Greenway, je ze vraj za stvrtinu ceny ako 50 kW. Vykon polovicny ale cena nabky stvrtinova a su auto, ktorym to skoro staci (prehriaty Leaf, Citigo, Duster - co statisticky je dost velke percento aut). A umiestnuju to prevazne v mestach namiesto AC, kedy AC by islo este polovicou. Aj cena pre zakaznika na DC 25 kW je mensia ako na 50 kW, takze podla mna to ma zmysel u Greenway.

  • Ejoin EU
    komentoval k 's odpoveď
    jaron dobrý deň, postupne pridávame do mapy nabíjacie stanice, ktoré boli vybudované s podporou MHSR, teda z dotácií, ktoré mali jasne dané špecifiká. Bohužiaľ, pre DC nabíjacie stanice bol limit do 25 kW, z tohto dôvodu sú na niektorých miestach inštalované DC stanice práve s výkonom 25 kW. Naše malé DC stanice by však mohli mať dostatočný hardvér nato, aby dokázali nabíjať výkonom 30 kW, respektíve až 40 kW, ale museli byť takto obmedzené.
    Naposledy upravené Ejoin EU; 02-09-2022, 19:14.
Pracuje...
X