Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Martin Vaculík a Tesla Model 3

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Pepo096
    Member
    • Dec 2018
    • 43
    •   

    Martin Vaculík a Tesla Model 3


    Sorry, ale musim sa s Vami podelit. Nic stupidnejsie som o Tesle asi este nevidel. Teraz fakt netusim, ci toto bol zamer a schvalne natocene ako zabavne video, alebo je to totalna neschopnost si o tom aute nastudovat aspon zakladne veci.
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1314
    •   

    #2
    Niektori ludia sa v urcitom veku zastavili. Niektori ludia uznavaju niektorych novinarov. Ja som videl vo videu len cloveka, ktory sa silou mocou brani pokroku a uteka mu vlak. A svoju hlupost a neprisposobivosť, tapajuc v novom svete ukazuje celemu svojmu publiku. Neprecita si navod, nezaujima sa, ignoruje obrazky, no proste smutne.
    Naposledy upravené Miroslav Rojko; 17-08-2022, 22:40.
    [priezvisko]@me.com

    Komentár


    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      suhlasim, ale ty dufam priznas, ze v niektorych bodoch ma pravdu. Napr. (ne)rozdelenie a (ne)personifikovanie obrovskeho displeja, velkost akt.rychlosti atd.
      Inak si tym Vaculik podla mna dost zbytocne spravil hanbu, to je pravda.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Nechápem, načo perzonifikovať - či aj na mobile alebo tablete perzonifikuješ alebo si na celú plochu otváraš s čím zrovna robíš ? Proste čo aktuálne potrebujem, to mám na celej pravej ⅔ ploche, pozerám mapu, tak mapu, pozerám kameru, tak kameru, pozerám internet, tak internet, pozerám graf spotreby atď. a keď ma zaujíma iné, kliknem a mám to. Tie zobrazenia akože veľa vecí a nič porobnejšie sú pozostatky starých systémov, ktoré nedokázali multitasking. Aj počítače si tým prešli, aj autá to tak budú mať. Je to jedna z tých vecí, ako som písal - pozostatky starého myslenia.

      Malá rýchlosť ? Pre mňa by tam vôbec nemusela byť. Za prvé jazdím ako je to pri danej situácií bezpečné, nie podľa tachometra a rýchlosť vie každý trocha vnímavejší šofér odhadnúť podľa okolnej premávky a ako ubieha krajina. A k veľkosti - číslo je vľavo hore, takže ho netreba hľadať a nesplýva s nejakými inými číslami - je tam jediné, preto je jeho veľkosť dostatočná, ešte sa mi nestalo, že by som naň nevidel.

      Na aute mi vadia úplne iné veci ako jemu a to skôr to neustále zapínanie a vypínanie autopilota, upozorňovanie, že nedržím volant ale čo sa týka ovládania obrazovky, tam to urobili aby bolo treba čo najmenej pohybov a klikov a to mi vyhovuje.
      Prídem s mobilom vo vrecku, sadnem (bez nejakého odomykania), zaradím D a idem, nič viac nič menej.
      Naposledy upravené Miroslav Rojko; 18-08-2022, 14:56.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Popravde si nepamatam, na ktorom z tych vsetkych aut co som kedy mal, som vedel perzonifikovat zobrazenie na displeji. Bud tam boli media/radio, alebo navigacia, alebo telefon, alebo nastavenia. Nic viac, nic menej 🤷‍♂️ Preto mi to pride od cloveka zaseknuteho v minulosti trosku zvlastne, ze pozaduje taketo “novatorske” funkcie, ktore neponuka takmer ziadny spalovak. Ale budiz, mozno je to znak, ze sa zobudza a otvara oci. Ale stavil by som sa, ze na spalovaku s velkym displejom by takuto staznost nemal cim netvrdim, ze perzonifikacia je zla alebo zbytocna, len to, ze automotive je v tom stale dost v plienkach a malokto ponuka sirsie moznosti upravy, ktora dava aj vacsi ako len esteticky zmysel.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      Wilo uz Honda e ma moznost prehadzovat si displeje pravy za lavy a naopak, prehadzovat ikonky (to vedia tusim aj ine auta) atd.
      Miro do kazdeho prispevku miesa info, ze porusuje dopravne predpisy. Ale zvysok, co jazdime podla nich by sme mozno radi videli viac pred sebou, alebo aspon vyraznejsie aktualnu rychlost. Nic viac, nic menej. Tej plochy na tom displeji na to maju fakt dost.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Milan ako si vydedukoval, ze prekracujem rychlost ? Pisal som ze idem bezpecne a to pri kvalite nasich ciest (nepokosene kraje ciest odkial moze znenazdajky vybehnut zviera, vytlky a vyjazdene kolaje, nepozorni vodici s mobilmi oproti) znamena, ze idem daleko od limitu stanoveneho dopravnymi predpismisamozrejme odspodu.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Miroslav Rojko To by asi z tvojho prispevku z 14-07-2022, 15:10 vydedukoval kazdy, nielen milan84. "Ja práve brať nikoho nemôžem, lebo každý sa so mnou bojí ísť, moje rýchlosti sú o 30 až 40 km/h vyššie ako sú limity a keby som išiel pomaly, tak zaspávam a je to zas pre mňa nebezpečné. 700 km a viac nie je cesta aby sa chodilo 50 v obci, 90 mimo a 130 po diaľnici - to by človek neprišiel v rozumnom čase nikam."

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Taur No tak ine je ked je dlha streka tam sa ide kolko to da, aby clovek nezaspal a tiez dialkove cesty su na to usposobene ale kazdodenne jazdy okolo domu, to je ine. Niekedy idem aj 80 km/h mimo obec a uzivam si jazdu. Zrovna to som myslel, lebo aj okolita premavka ukazuje rychlost. Vela aut ukazuje na tachometri viac a teda pri zapnutom adaptivnom clovek ani rychlost nepotrebuje vidiet, lebo vacsina aut predo mnou ide menej ako je predpisane.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Miroslav Rojko Pri strekach sa neda zaspat, ked si zdriemnes pri kazdom nabijani.
  • Marcel Pavlík
    Member
    • Apr 2016
    • 138

    #3
    vaculík je obdoba bukovského. obaja sú pre svoj okruh kapacitami svetového významu.
    obaja sú presvedčení o tom ako má svet smerovať, inak zanikne.
    a podtitulok "toto video nemalo vzniknúť" je namieste! vaculík mal ostať pri svojpm fyzikálnom ovládaní jazdy, teslu nechať tým, ktorí ju chcú.
    aj ajfon si nenastavíte a jeho vlastníci s tým súhlasili kúpou (údajne sa deje odklon od androidu k apple.)

    Komentár

    • ivan32
      Member
      • Sep 2014
      • 178
      •   

      #4
      Ináč Vaculík má staršie video s Konou kde celkom chválil prednosti elektrického pohonu.

      Komentár


      • tommik
        tommik komentoval
        Upraviť komentár
        Nemyslím si, že mu vadí elektropohon ako taký. Skôr chcel zrejme poukázať na tie "drobné" rozdiely medzi TM3 a inými EV, viď odomykanie auta priložením karty na B stĺpik; nastavovanie zrkadiel niekde v menu palubného PC; absencia HUD pri aute s takou cenovkou a pod..
        Mňa skôr zarazilo, že na začiatku tvrdí ako sa mu TMS oproti TM3 nepáči, čo je zasa pre mňa kus pekného plne vyvinutého auta s "budíkmi" za volantom a potom TM3 skritizuje, že ak chce zistiť čo i len svoju rýchlosť, musí vytáčať hlavu doprava. Trocha schiza...
    • Ľuboš Geleta
      Senior Member
      • May 2014
      • 500
      • lubos98970
      •   

      #5
      Áno aj z môjho pohľadu Vaculíka ukázal svetu svoju neschopnosť a pozastavoval sa nad vecami ktoré v 99% áut tak tiež nevie zmeniť a ovplyvniť. Nikde nespomenul že Tesla Model 3 má jeden z najlepších ak nie najlepší podvozok z pomedzi sériovo vyrábaných áut v bezpečnej prejazde zákrut a v losom teste - zdroj YouTube. Osobne mám právo hodnotiť po 105.000 km a to ako sa to auto správalo za každej situácie bolo priam neuveriteľné. Model Performance bol skutočne raketoplán na kolesách aj keď mne sa tam žiadal výkon Plaid no aj to čo bolo bol úlet. Auto napriek tomu že cez zákruty ide ako supersport by si zaslúžilo podstatne lepšie tlmiče ktoré by s neho robili pretekárske auto no zároveň by bolo komfortné.
      To ako to podal Vaculíka je to najubohejšie čo mohol zo seba dať. Prezentácia svojej absolútnej neschopnosti. Iné je povedať toto som nenašiel a nebolo to intuitívne.
       

      Komentár

      Pracuje...
      X