No musim skonstatovat, ze ak tam ostatne ten notebookovy dispej, ktory podla mna zavadzia pri kolenach a lahko sa bude dat odpalit (zakopnutie, deti a pod.) tak budem sklamany. Nechapem, preco tam nie je displej podobny ako v S a X. Podla mna to prvi uzivatelia TESLE otrieskaju o hlavu, aby to zmenili.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Cena a parametre,... model 3:
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Vyzerá to tak že môžeme očakávať oveľa väčší dojazd ako bolo oznámené pred rokom - https://twitter.com/elonmusk/status/845331893176324096 . Je dosť možné že Elon pred rokom uviedol dojazd, podľa ktorého sa v podstate riadili ostatné automobilky, a o pár mesiacov vytrie všetkým zrak
Komentár
-
No tak ty co chcu AWD cize 4x4 si pockaju. Vraj sa zacne najskor z RWD cize zadnokolkou a po 6 az 9 mesiacoch by mala nabehnut aj AWD cize 4x4. HUD vraj nebude a baterka ma mat maximalnu kapacitu 75kWh. Lebo vecia sa nevojde razvor naprav nepusti. A deklarovany dojazd na stranke Tesla je zrejme len zakladna verzia cca 50kWh mozno 60kWh. Tazko povedat.Neviem ci ten dojazd nieje pre baterku kde su stare bateriove clanky 18650 ale TM3 ma mat uz 2170 cize nove bateriove clanky.
http://insideevs.com/oh-what-a-tweet...ceo-elon-musk/Naposledy upravené ICE666SVK; 28-03-2017, 08:09.
Komentár
-
Jeden displej nerovná se nebude HUD. EM neřekl ne.
-
Na poslednom videu, kde sa prezentuje uz skoro vyrobna verzia MODEL 3 tam ten displej pekne vidno, takze to asi ostane tak, co sa mne osobne nepaci, ale v realite to mozno nebude az take strasne. Len nechapem, ze vsetko pekne dotiahnu do detailu (dizajn, interier, exterier) a potom tam buchnu taky displej. V kazdom pripade, ak som to spravne pochopil, by MODEL 3 mal byt k dispozicii v showroomoch na vyskusanie/pozretie, tak verim ze bude vo Viedni.
-
-
Bez HUD to bude zklamání. Není to zase tak náročná technologie.
iSCOUT 500USD
Navdy 100USD
Carloudy 260USD
Exloride 300USD
https://youtu.be/ilFXu-uqnJE
Komentár
-
Ta absencia HUD dost zamrzi. Celkom si neviem predstavit jazdit na aute, kde jedina informacia o mojej aktualnej rychlosti je na stredovom displeji. Nie je to ani ergonomicke ani bezpecne. Raz som mal pozicanu Toyotu Prius kde je to riesene podobne, a to bola hroza Viem ze tlacia na cenu a minimalizmus, ale ten HUD mohli dat aspon za priplatok, pripadne aspon nejaky miniaturny displej nad volant, ktory by ukazoval rychlost a to dufam, ze tam bude aspon vyclenene nejake okno specialne pre jazdne udaje, aby sa to nestratilo v ostatnych informaciach (mapa gps, teplota klimy, atd.). Na to som fakt zvedavy, a dalsi dovod neponahlat sa s rezervaciou kym sa nebude dat poriesit testovacia jazda :-/
Komentár
-
No ja mam skusenosti s Citroenom Xsara Picaso a tiez sa mi to nepaci. Ten ma tiez udaju v strede. Sestre so svagrom to vyhovuje. Mne nie. To auto ale odvezie kopec veci a soferuje sa dobre, ale toto mi tam vadi. Navyse je displej digitalny a pri nastartovany a zapnuti svetiel intenzita osvetlenia displeja sa zhorsi. Pri prudkom slnku, ktore svieti na okno sa to horsie odcitava co tam vlastne je za udaj a odputava to na viac sekund ako by bolo zdrave od situacii v predu, ktora je najdolezitejsia. Rezervacka nie je este samotne objednanie a da sa zrusit. Ja viem visi tam sice 1000€ a nik nevie do kedy.Naposledy upravené ICE666SVK; 29-03-2017, 10:50.
-
-
Podľa ďalšieho Elonovho tweetu bude rýchlosť zobrazená na stredovom displeji vo vrstve meniacej priehľadnosť pola potreby/dôležitosti. Môže to byť krásne jednoduché riešenie. Elon už predtým upozornil, že Model 3 nebude ďalšia verzia Tesly, ako napr. Iphone 2/3/.. Má to byť "lacnejšie auto pre masy", tak asi netreba mať prehnané očakávania, modely S a X budú mať stále navrch v technológii a výkone. Ale hádam to vždy bude lepšie auto ako akékoľvek ICE;-)
Komentár
-
Ako to vidíte s kapacitou akumulátora ? Je možné niekde nájsť reálnu váhu napríklad S60, S75, S100 ? Podľa váhy je možné sledovať či je tam menší akumulátor. A začínam veriť tomu že v model 3 bude mať každý jeden rovnaký akumulátor čiže povedzme 75kWh celková kapacita no v základe bude odoknutý na 47-50kWh celková kapacita a neskôr si za príplatok odoknete celú. Vzhľadom na stále padajúcu cenu Li-ion akumulátorov by som to nevidel ako nemožnosť. Ak ich stojí 1kWh len 100 USD tak tých len asi 25kWh naviac ich stojí len 2500 USD naviac no nemajú problém s montážnou linkou všetko by sa chŕlilo rýchlo a s prehľadom. Samozrejme dajú tam minimálne 2 možnosti odomknutia kapacity za 2 rôzne ceny pričom s 50 na 75 to bude dobrých 8-10.000€. A verím že to časom využije viac ako 50% vlastníkov Telsa 3 čiže na tom tak či tak zarobia.
Preto je otázka či s ekonomického hľadiska nebude lepšie kúpiť 350 ako 375 a dodatočne pri prípadnej akcii odomknúť kapacitu na 75.
Komentár
-
Wikipedia Modelu S:
1,961 kg (4,323 lb) (60)
2,090 kg (4,608 lb) (60D)
2,000 kg (4,410 lb) (70)
2,090 kg (4,608 lb) (70D)
2,000 kg (4,410 lb) (75)
2,090 kg (4,608 lb) (75D)
2,108 kg (4,647 lb) (85)
2,112 kg (4,656 lb) (P85)
2,146 kg (4,731 lb) (P85+)
2,188 kg (4,824 lb) (85D)
2,239 kg (4,936 lb) (P85D)
2,200 kg (4,850 lb) (90D)
2,250 kg (4,960 lb) (P90D)
2,300 kg (5,070 lb) (100D)
2,350 kg (5,180 lb) (P100D)
-
-
To predsa nieje možné aby model S60 vážil 1960kg a model S75 až 2000 kg pretože sa jedná o totožné auto. To akože má niečo naviac vo výbave o váhe 40kg ? O tom výrazne pochybujem. Jedine ak by sa jednalo o úplne staré S60 ktoré boli skutočne len 60kWh - boli také nie ?
Komentár
-
Pri S60 je referencia, ze sa jedna o model 2014, zatial co S70 je model 2015.
Tu je aj zdroj, a kedze sa jedna o recenziu auto magazinu, oni beru vzdy udaje bud od vyrobcu alebo z technickeho preukazu:
http://www.caranddriver.com/reviews/...ll-test-review
Neskor tie mensie baterie zjednotili a uz to len softwarovo menili.
-
-
Ja osobne si pockam na celkovu moznu specifikaciu a parametre, lahko sa moze stat ze si clovek radsej kupi jazdene Sko za rovnaku cenu. Nechame sa prekvapit, ale predpokladam ze vyroba bude meskat a mozni dost vyrazne. Roboty dorazili len teraz, caka ich montaz, testovanie, skusobna prevadzka a az potom plna prevadzka a to netrva ani mesiac ani dva.
A netreba zabudat ze ludia maju velke ocakavania lebo Tesla a velmi lahko moze nasledovat sklamanie a rusenie objednavok.
- Likes 1
Komentár
-
Komentár
-
Ja si tiez myslim, ze termin im tentokrat vyde. Pri Sku nemali ziadne skusenosti, tak sa ucili. Pri Xku to boli komlikacie hlavne z novymi vecami, ktore pri Sku nemali trebarz falcon doors (sokolie dvere). Pri TM3ke by malo byt najmenej ludi pri vyrobe. Vyroba bude automatizovana. Uz maju skusenosti a nieje tu ziadna vec ako ked zacinali s Skom ci Xkom. Samozrejme stat sa moze vselico. Ale Tesla je ostro sledovana a investormi co vlozili do spolocnosti svoj kapital. Burzovnymi obchodnikmi, mediami, predobjednavatelmi aut ale aj fanusikmi potencionalnymi kupcami a samozrejme konkurenciou, ktory radi vyuziju kazde zavahanie. Nehovoriac o tom, co stoji kazde zdrzanie a odklonenie sa od povodneho planu. Pomali sa blizime k terminu, kedy by sa mal predstavit vyrobny model 3ky. Tesla model 3 uz jazdi po Kalifornii, tak drzim palce, aby sa to stihlo tak ako to chcu. Samo som zvedavy.
-
No predstavenie MODEL 3 pre VIP ma byt zaciatkom juna 2017 a pre ostatnych zaciatkom jula 2017, take terminy su zatial asi realne. Ale ked predpokladame, ze vsetko pojde dobre tak vyrobia 100 tis. aut v roku 2017 a kedze v USA je cez 200 tis. objednavok tak vsetko pojde tam, takze Lubos neocakaval by som to koncom roka 2017. Ja predpokladam jar/leto 2018 na Slovensku, ak vsetko pojde dobre. A mozno je to tak lepsie, lebo ak sa vychytaju vsetky muchy + bude moznost uz objednat AWD, tak radsej pockajme :-)
-
Dalsie parametre odhalene z internych materialov pre predajcov Tesly:
- 0-60 mph za 5,6 sekundy
- polovicny ulozny priestor nez Model S
http://www.teslarati.com/tesla-model...tions-handout/
Komentár
-
doplnim:
dlžka auta 4694mm, teda o 12,5cm dlhšie ako octavia.
kufor predny a zadny DOKOPY iba 396L.
ak je pravde že to ma zadny kufor okolo 330L (ako staručký LEAF), tak rezervaciu rušim.....toto nie je rodinne auto......plačeeeeemNaposledy upravené Ľubomír Hořava; 23-05-2017, 22:45.
-
wow to je fakt malicke :-O elektricky IONIQ ma zadny kufor 350L po roletu, 455L celkovo.
Uplne najviac ma zarazilo, ze aj prtavy Renault Zoe ma vacsi objem kufru (338L).
Tesla asi nechce, aby to bolo pouzitelne ako jedine/hlavne auto v rodine, aby to nekanibalizovalo predaje Model S. Asi netreba mat prilis velke oci, je to predsa len entry-level model. 99.9% rodin stale siahne po Octavii Combi a cenovych ekvivalentoch, Model 3 bude stale okrajova zalezitost, aj napriek planom o masovom rozsireni.
-
Komentár