Ponúknite/poraďte BEV/PHEV, ktoré vie ťahať min. 1500 kg. Ideálne 4x4. Odpočet DPH. Budget do 40 k€ bez dph.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Ponúknite ťahač
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Na to 4x4 to mozno nevyjde, ale este severania by sa tam mohli zmestit s Volvo (X)C40 resp. Polestar 2... Pripadne SSangYong Korando
Tu sa do da pekne zoradit podla "towing capacity":
https://ev-database.org/#sortath~type~order=.towweight~number~desc|range-slider-rangerev~next=0~1200|range-slider-accelerationrev~next=2~23|range-slider-topspeedrev~next=110~450|range-slider-batteryrev~next=10~200|range-slider-towweightrev~next=0~2500|range-slider-fastchargerev~next=0~1500|paging:currentPage=2|paging:number =9
Komentár
-
Len XC40 ma problem s dialnicnym dojazdom same o sebe, nieto este s vlekom.
Efektivitu ohodnotili aj zakaznici, predminuly tyzden bolo u kazdeho dealera volnych niekolko kusov skladom a aj zlavy davali, nemali predobjednavky ani na tych par kusov, co prisli. Predokolky mali okolo 51, bohuzial vybava ci uz elektromobilna (TC za priplatok) alebo aj ina je slaba.
-
jux podla mna skor prirodzeny vyvoj. Volvo nikdy nebolo masovo predavanym autom ani medzi spalovakmi. Vzdy to bolo premiove cenou, ale imidzovo to na premiu vacsinou nestacilo. Ich posledny dizajnovy smer im pomohol, ludia dokonca ani nevnimali cinsku vyrobu, ale stale to bolo predajne vlazne, aj napriek narastu predajov. Na XC90 davali este pred covidom neskutocne zlavy lebo pociatocny dopyt sa nasytil, a potom to uz nikto nechcel… bude to tak ako doteraz, ziadane znacky budu mat dlhe cakacky, okrajove znacky budu vo vypredajoch. A zrejme bude jedno, ci to bude dobre alebo zle EV, znacka je u vacsiny zakaznikov stale klucova.
-
tommik Miroslav Rojko Pri max 80 az 90tke je spotreba X-ky s tazkym nalozenym privesom (celk. hmot. privesu 2.2t) cca na urovni dialnicnej 130 az 140tky bez privesu. No treba opatrne s akceleratorom, jedno dynamicke zrychlenie a kus energie je fuc. S nalozenym tazkym privesom pouzivam chill mode. Gumy na privese fukam na maximum co zvladnu (6atm) Tiez pozor, aby sa co najviac rekuperovalo, spomalovat len tolko, aby nezafungovala najazdova brzda. Neviem ci na inych, no na teslach moze fungovat zadna kamera stale, vidno nielen cely prives s najazdovou brzdou, ale detailne aj gulu. Ze vidno na kamere gulu so spojovacim zar. privesu a najazdovou brzdou umoznuje okrem spravneho davkovania rekuperacie aj bez pomoci druhej osoby pripojit aj 2.2t nalozeny prives. Zdaleka nie vsetky SC (ci ine DC nabijacky) umoznuju nabijanie s pripojenym privesom. Odpajat/pripajat tazky nalozeny prives kvoli nabijaniu nie je trivialna zalezitost, vyzaduje velku opatrnost hlavne ked parkovisko nie na rovine. Poriadne kontrovat funknost parkovacej brzdy privesu. Pre istotu vozim zo sebou 4 kliny na kolesa privesu (pedpisane su 2). Tahacie auto bez moznosti pouzinania zadnej kamery, ktora vidi detajlne na gulu aj pri jazde dopredu by som urcite nekupoval.Naposledy upravené jux; 26-04-2022, 19:38.
-
Ono za EV odporucaju nebrzdene privesy, vtedy rekuperacia pracuje vzdy. Pozeral som par stranok a robia mini karavany vhodne aj pre EV. Len to nema sprchu/zachod, len kuchynu zvonka a postele.
-
Miroslav Rojko co je to za pidi karavan s celkovou hmotnostou 750kg? Tazsie (minimalne v EU) musia mat najazdovu brzdu. Hystereza najazdovej brzdy postacuje. Ked vidis na kamere ako pracuje najazdova brzda takmer ziadnu rekuperaciu nestratis, casom si zvyknes a spravne rekuperujes aj bez pohladu na kameru, pretoze sa naucis nabeh najazdovej brzdy citit zo spravania sa tazneho vozidla.
-
Pri tahani karavanu je SUV vyhoda - vzduch rozraza aerodynamicka karoseria auta a nie neforemny karavan.
-
-
Kratky prehlad, ze existuju karavany do 750kg:
https://lifestylecamper.sk
https://minikaravany-sk1.webnode.sk
https://www.minibydlik.cz
https://sk.pinterest.com/pin/613896992942395725/[priezvisko]@me.com
Komentár
Komentár