Takze s UMC2 je to inak: Podla:
https://teslamag.de/news/tesla-nimmt...enderung-48210
V EU nadalej vsetko po starom - nadalej davaju k novym autam UMC2.
UMC2 prestali davat k autam v US.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Tesla UMC1, UMC2 a odteraz NIC.
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Ja uz si objednam inchanet 3f kabel a k tomu tie ich redukcie. A bude klud,maju aj "tesla" verziu. Cinskym verzia s "CE"-china export neverim a toboz tym co sa len rebranduju a predavaju ako nieco speci.
-
Ano, Typ2 je potrebnejsi a univerzalnejsi a je dobre, ze ho skoro vsetci davaju.
Korejci (Kia,Hyundai) su asi jedini, ktori nedavaju Typ2 kabel, aj to asi len na Slovensku, lebo tu mame zgrlosa importera.
-
Urcite kazdy predajca ponukne ako doplnkovu vybavu kable, wallboxy a neviem co este.
Mne k Zoe tiez nedali 230V kabel a ani mi doteraz nechyba. Ved si kupim aky mne bude vyhovovat az budem chciet, lebo su medzi nimi rozdieli.
Dali type2 3f/32A 6,5m, za ten som rad lebo tam vela toho nenaspekulujem.
-
Kia zatial samozrejme kabel dava. Aj ked iba pre 230V, nie pre wallboxy. Mozno to osekaju pre MY 2023, resp. podla trhov?
Dost ma prekvapuje, ze tesla s cenovkami 50000+ za najlacnejsi model osekava takto vybavu. Keby kabel nedali ku Springu (co tusim ani nedavaju?) tak sa skodoradostne zasmejem, ale chapem naklady. No pri takomto aute... A je jedno, ci ho pouziva majitel pravidelne alebo nie. Ked tak, mohli nechat na vyber-za doplatok pre ten trojfazovy, co davali predtym, ak niekomu nevyhovuje 1f s 3kW.
Resp. inac - znizia o tutu sumu cenu auta?
-
V clanku pisu, ze Kia EV6 sa takisto nedodava s kablom, je to pravda? Vyzera, ze je to novy trend, a v zasade asi tiez suhlasim. Vacsina EVckarov ma beztak svoj kabel s regulaciou vykonu, takto sa zbytocne vyrabaju kable, ktore sa mozno nikdy nepouziju a lezali by v garazi. Ale pre samotnu adopciu to mozno nie je najstastnejsi tah. Prechod zo spalovaku je pre mnohych uz teraz trosku boj, a k tomu este aj riesenie kabla… Avsak nepochybujem, ze si ludia zvyknu, sme prisposobive bytosti
Pridajte komentár:
-
Normalne v servise ho predavaju za 299? To by som si asi skocil po jeden.
Edit: uz som ho nasiel na eshope, bohuzial sa uz predava len verzia s 2,6m kablom...Naposledy upravené juris; 18-04-2022, 09:17.
-
Ako alternativa je dobra kupa Wall Connector Gen2, ktory stale ponukaju za 299€.
Pridajte komentár:
-
Tesla UMC1, UMC2 a odteraz NIC.
Ako vsetci vieme, tesla najprv k autam dodavala trojfazovy 11kW 16A UMC1, neskor pri zaciatku predaja TM3 prestali davat trojfaz, zacali davat jednofaz UMC2. Podla
https://electrek.co/2022/04/16/tesla...ld-separately/
Nebudu dodavat nic a nabijaci kabel si treba kupit. Ja s tym suhlasim, lebo jednofazovy UMC2 je vysmech, ked auto ma trojfazovu nabijacku. Nas UMC2 co sme dostali k TM3 ani neviem kde je zapatroseny. Kupili sme od cinana UMC1. Teraz je velky vyber nabijacich 3f 11kW kablov, niektore aj s tesla tlacidlom.Tesla changed its long-standing policy to deliver every vehicle with a mobile charging cable and instead, it starts selling them separately for $400 for level 2 charging and $275 for level 1. The move is reminiscent of Apple removing the included USB charging brick with the iPhone. Update: Tesla CEO Elon Musk has reduced the […]Tagy: -
Pridajte komentár: