Tesla S je jednoznačne super..ale proste je v kategorií Mercedesu S (odkial prevzala názov pokial viem) a mercedes S je výbavou aj komfortom niekde trochu inde. Chápem že je to jedna z prvých a časom sa to bude zdokonalovať. Ja som bol na polovičný uvazok kamionista, jazdil som 3 roky. S chrbtom teda problémy určite mať nebudem, lebo mám pohodlné auto s aktívnym podvozkom ktoré žehlí všetko krásne, neviem žeby sme na slovensku mali rozbitú cestu . V akomkolvek inom aute súhlasím..treba zastaviť častejšie a poprechadzať sa lebo to človeka normálne ničí, preto jazdím výhradne svojim autom a uz nikdy nie prepravami. Bohužial tesla s komfortom velmi neprekvapila..sedadlá také nemastné neslané, boli tvrdšie a to bočné vedenie neprospieva na dlhé trasy, ked to stále človeku tlačí nohy a prdel k sebe, ovela viac by som u tejto triedy uvítal nastavitelné bočné vedenie, nafukovaciu sedačku s nastavitelnou tvrdosťou atd.. lakťová opierka mi pripadala ako z tuzing shopu za 20 euro..nedostatočne nastavitelná, nezmyselný stredový panel..ktorý tam vlastne nieje, ale pri pedáloch ho tam z neznameho dovodu šupli, ja mám rád priestor na nohy, a v aute sa rozalujem ako v obývačke. A bolo by toho viac..no ja osobne som z tesly nadšený že tak prerazila inováciami..že jej to zatial odpustím Myslím že má skvelú budúcnosť a určite sa zaradí medzi autá storočia..tak ako v minulom storočí citron DS.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Komfort Modelu S vs. iné autá
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Novej generácie..neuznavam neake akože modne hity a vychytávky. Bud to je pohodlné alebo nie, nezávisle na tom či auto stojí 5000 alebo 150 000, komfort je pre mna velmi doležitý kedže ročne najazdím zhruba minimalne tých 45 000 bez problemu. Ale je to subjektívne..niekto to má možno radšej na dlhé trasy..nikdy neodsudzujem auto pre neaké malichernosti, každému sadne niečo iné. (Okrem VW group tych nemam rad absolutne,,pre mna odpad automobilizmu radsej pojdem vlakom alebo daciou a ladou dokopy)
Komentár
-
aktualne hydrocitron je v profile + par dalsich aut, to ale nieje asi predmetom tejto temy
Presnejsie Citroen C6 2.7 HDi V6 24V Exclusive AT 250hp chipnuty. Zerie to cca 7-8L ale jazdim permanentne maximum povolenej rychlosti +par kmh navyse pri šušnení to zerie 6,6L co je pri dnesnych cenach nafty aj tak nič. Vybral som si ho kvoli nekompromisnemu komfortu, priestoru a ergonomii.. viezol som sa v kadecom, hlavne dlhe trasy v casoch ked som zacinal cestovat som setril a jazdil som do prace vzdy s niekym. A vzdy som po 10 hodinach prisiel do ciela a siel spať. Tak to bolo aj s mercedesom S aj s BMW 7 aj s jaguarom XJ dokonca. S citronom sa citim akoby som ani necestoval som v pohode. Aktivny podvozok dokaze menit nastavenie pre kazde koleso 400x za sekundu a vyberá zo 16 režimov tlmenia a pruženia pre každé koleso. + Podvozok sa správa uplne inak ako pneumatický a to je to hlavné.
Keby som mal Teslu urcite sa pustim do konverzie Hydractive ma totiz ovela nizsiu spotrebu energie ako pneumaticky podvozok, + aj nizsie prevadzkove naklady. Venujem sa servisu nepruzinovych podvozkov. Je to pre mna prva vec co cakam od auta. Preto ma dost zaujima ako to bude mat tesla 3 riešené a ci bude mozna pripadna prestavba keby som mal privela zbytocneho casu
Demonstracia :: 1 - https://www.youtube.com/watch?v=ZHAdJgsRLTA
2 - https://www.youtube.com/watch?v=0qzuFE1AIew
Naposledy upravené Delict; 25-03-2016, 17:24.
Komentár
-
No ja mam v rodine VW Polo 1,4 pomaly 20 rocne auto a tiez je to dobra hojdacka a ked idem sadnut do skody oktavie, tak je tvrde. Sestra ma Citren Xsara picaso 1.8 tiez benzin a je to tvrde auto. Tusim je 2001 rocnik. Sedadla sa ale daju porovnat aj u citroenu aj v vw. Ale to nehovorime o autach vysej ci luxusnej triedy. Ano citroen to ma vymakane to hydraulicke pruzenie. Vsak je to tusim najdrahsia polozka v tom aute. Len beda aby sa to pokazilo.
Je pravda ze sedadla v nemeckych vozidlach su tvrdsie ako vo francuzkych. Ja osobne neviem prist na chut francuzom ak mam pravdu povedat. Skor nemecke, alebo japonske. A to som uz tiez sedel vo vselicom, kamos automechanik, tak som vela krat s nim opravoval auta a sem tam nieco previezol niekam. Teda ja som mu len pomahal, niesom automechanik.
Ano to video v TOP GEARe som vydel a bol som prekvapeny.
Komentár
-
Ostatne citroeny ma nezaujimaju, pre mna bol citroen vzdy len s hydraulikou, osobne som vlastnil modely BX,CX,XM,Xantia,C5,C5 II. a finalne moja C6 a na kazde spominam len v dobrom Citroen za poslednych 10 rokov šiel dole a je to smutné, lebo som ho vzdy povazoval za inovatívnu značku ktorá proste šla vlastným smerom a ostatný len odkukovali . Postupne prestali riskovať s novými prvkami..a stále viac sa začali podobať na nemeckú šeď našich ciest. Holt v dnešnej dobe rozhoduje predajnosť, a nie hodnoty značky. Pre mňa od roku 2012 citroen už nevyrába autá, a tie so starými dobrými kúskami nemajú nič spoločné. Obetovali priestor ,ergonomiu aj komfort a netradičnosť. Citroen zaujal postavenie low cost značky v koncerne..a tým pádom sa degradoval na takú francúzsku škodovku. Pochybujem že ešte niekedy prídu s niečím čo ma zaujme.
Zato moje citrony co mam doma, niesom ochotny predať nikdy, budem to opravovať kým nebudem starý dedo Je to trocha sci-fi predsavzatie ale o životnosti starých poctivých citronov pochybnosť nemám. Ak to bude legislatívne možné, podstúpia prestavbu na elektromobily. Uvidíme čo doba dá, na youtube je toho kvantum, príde mi že v USA bežná záležitosť. C6 a C5 je na to ideálna, lebo podvozok automaticky udržuje svetlú výšku nezávisle či je tam 1-2t batérií, je energeticky menej náročný ako pneumatický, lebo prakticky jemu stačí dotlakovať okruh len pri zmene hmotnosti, pričom vzduchový podvozok to robí ovela častejšie a je aj náročnejší na tesnosť okruhu, vzduch proste časom ujde, hydraulika môže stáť aj rok.
Tesla ma zaujala už modelom S, kedy prelomila dlho zaužívané malý výkon, malý dojazd. Nemá prakticky konkurenciu, a páči sa mi tá analogia s citronom, ze vzdy vysiel model ktorý nemal konkurenciu, az potom bol dobiehaný a kopírovaný atd. Pozrite sa ako sa vyrojili elektromobily, dokonca aj VW postavilo zo strachu rýchlo elektromobil, lebo zistili že o tento trhový segment je veľký záujem. Tesla rovnako ako bol pre mna citron proste nieje auto, je to zivotna filozofiaNaposledy upravené Delict; 26-03-2016, 21:49.
Komentár
-
Porovnavat Teslu S s Mercedesom S nieje urcite spravne kedze Mercedes sa radi medzi limuziny co Tesla urcite nie. Moja skusenost je ze tie zakladne Sedadla v Tesle S vyzeraju hrozne a aj preto ma dost prekvapili ked som na ne presiel z BMW 530d f10 v ktorom som mal priplatkove sedadla.Tie v Tesle su omnoho pohodlnejsie a aj po 130tisic KM su v lepsom stave ako boli tie v BMW
Komentár
Komentár