Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Zmena majiteľa pri kúpe Tesly v Nemecku

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Martin Olejňák
    Junior Member
    • Dec 2021
    • 7

    Zmena majiteľa pri kúpe Tesly v Nemecku

    Kupujem Teslu Model 3 SR+ po 6 mesiacoch prevádzky. Načo mám dať pozor pri zmene majiteľa v rámci appky Tesla?
  • Martin Olejňák
    Junior Member
    • Dec 2021
    • 7

    #2
    Opýtam sa ešte inak. Môžem si nahlásiť adresu v Rakúsku aj keď mám trvalý pobyt na Slovensku? Budem mať možnosť Premium Connectivity a online Upgrades?

    Komentár

    • jeeff
      Member
      • Nov 2015
      • 194
      • lubos1519
      •   

      #3
      Ked som to ja riesil v 2019 tak to boli oddelene procesy (neviem ako je to dnes). Zmena konta v aplikacii sa posielalo emailom s ofotenym technicakom a tusim vodicakom/obcianskym, to ale len znamenalo prehodenie Tesla uctu, adresa sa ziadno nezmenila a nadalej som mal nemecku adresu a fungovalo aj premium connectivity aj upgrades. Premium som po roku aj zacal platit. Nasledne na ziadost prehodili aj adresu v ucte na SK a od vtedy uz upgrades nemam a teda nie je tam nikde moznost aktivovat premium connectivity.

      Komentár

      • Martin Olejňák
        Junior Member
        • Dec 2021
        • 7

        #4
        jeeff Ako dlho to trvalo kým prehodili auto na tvoj Tesla účet?

        Komentár


        • jeeff
          jeeff komentoval
          Upraviť komentár
          Uz si to presne nepamatam, ale takych 6 tyzdnov isto (+asi 3x poslany urgovaci email).
      • matchke
        Member
        • Apr 2015
        • 328
        •   

        #5
        Pôvodne zverejnené od Martin Olejňák Pozrieť príspevky
        Kupujem Teslu Model 3 SR+ po 6 mesiacoch prevádzky. Načo mám dať pozor pri zmene majiteľa v rámci appky Tesla?
        Ak si dobre pamätam, tak najlepsie je ak ti ho prevedie stary majitel v apke.

        Komentár

        • Martin Olejňák
          Junior Member
          • Dec 2021
          • 7

          #6
          Rád by som sa podelil o konkrétne skúsenosti so zmenou majiteľa, keďže moja Tesla Model3 SR+ je už doma.

          Auto som kúpil privátne, nie cez dealera (Händler). Pre istotu sme zmenu majiteľa urobili, až keď som bol doma. Akurát som na jeho Tesla konte zadal moju kreditku, aby platba za nabíjanie na Superchargeroch počas cesty domov išla na moje triko.
          Nakoniec sme prišli na to, že sme to mohli urobiť hneď, keďže všetko prebehlo rýchlo a bezproblémovo.
          Postupovali sme nasledovne:
          1. Pôvodný majiteľa na svojom Tesla konte (v prehliadači na PC) odstránil auto s tým, že zadal ako nového majiteľa môj email, ktorý som použil v mojom Tesla konte, ktoré som si zriadil už predtým.
          2. V aute som pomocou údajov pôvodného majiteľa urobil návrat na továrenske nastavenia.
          3. V prehliadači na PC som v Tesla konte pridal auto ako nákup od tretej osoby. Auto okamžite priradilo k môjmu kontu, keďže pôvodný majiteľ ma určil ako budúceho majiteľa v kroku 1.
          4. V Tesla appke sa auto objavilo už automaticky. Jediný "problém" bol, že meno auto ostalo pôvodné a nevedel som ako ho zmeniť. Všetko je ale na YouTube . Meno sa dá zmeniť len priamo v aute. V menu 🚘/Software je názov auta a po kliknutí na meno, sa dá zmeniť. Nové meno sa hneď objaví aj v appke.

          Komentár

          • Pepo096
            Member
            • Dec 2018
            • 43
            •   

            #7
            Ahoj, až teraz som to tu objavil. Pridám moje skúsenosti. Auto (X 90D) som kupoval v bazári v CZ. Auto bolo dovezené z NL a predchádzajúceho majiteľa som nepoznal.
            Po odhlásení auta v CZ som si založil tesla účet a poslal mail na AccountSupportEMEA@tesla.com so žiadosťou o zmenu vlastníka na základe kúpy auta.
            Priložil som kópiu OEV, kúpno-predajnej zmluvy, moju IDcard a výpis z OR (auto išlo na firmu) a uviedol mailovú adresu, ku ktorej bol otvorený môj Tesla účet.
            Žiadosť bola odoslaná 10:12 a 10:30 mi prišiel mail "Your Model X Has Been Added to Your Account"

            Komentár

            • Rob72
              Junior Member
              • Jul 2019
              • 20
              •      

              #8
              Pôvodne zverejnené od Pepo096 Pozrieť príspevky
              Ahoj, až teraz som to tu objavil. Pridám moje skúsenosti. Auto (X 90D) som kupoval v bazári v CZ. Auto bolo dovezené z NL a predchádzajúceho majiteľa som nepoznal.
              Po odhlásení auta v CZ som si založil tesla účet a poslal mail na AccountSupportEMEA@tesla.com so žiadosťou o zmenu vlastníka na základe kúpy auta.
              Priložil som kópiu OEV, kúpno-predajnej zmluvy, moju IDcard a výpis z OR (auto išlo na firmu) a uviedol mailovú adresu, ku ktorej bol otvorený môj Tesla účet.
              Žiadosť bola odoslaná 10:12 a 10:30 mi prišiel mail "Your Model X Has Been Added to Your Account"
              Zmenu majitela som riesil presne tak ako Pepo096. Este by som dodal, ze povodny majitel v den kupi odstranil auto zo svojho uctu podla foto. Auto ma free SuC, takze s dobijanim cestou domov problem nebol. Na ucet povodneho majitela este vzdy chodili notifikacie a dokazal sledovat auto co sami zdalo trocha zvlastne, kedze ho z uctu uz odstranil.
              Pripojené súbory

              Komentár

              Pracuje...
              X