Prestavenie ID.5 na Slovensku a pár postrehov:
VW ID.5
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
1 veci nerozumiem - prečo všetky tieto moderné autá majú taký vysoký predok. Nie je to pekné, ani aerodynamické. Je to akási nezmyselná móda?Komentár
-
ano, moda. Rozne variace SUV a crossoverov. To z karoserie typu sedan neurobis
Ale u VW, podobne ako EV6 tu velkost este celkom dobre maskuju podarenym dizajnom a velkymi kolesami.
Akoze to nie je pekne? Ved jazdis na ID.4 aj ty. predok je rovnako vysoky a velkyKomentár
-
Zasa nie je taky siroky vyber aby cloveku sadlo auto na 100%. Ja 1fisker-a celkom chapem. Clovek dnes musi stale hladat kompromis medzi vlastnostami, dizajnom a vsetkym moznym medzi par modelmi, ktore sa oplatia kupiť. Je sice 20 ci kolko modelov EV ale takych 6-7, ktore maju aj EV vlastnosti aspon prijatelne. -
Ja svoj výber ID.4 vôbec neľutujem. V danom čase za prijateľných podmienok najlepšie auto. Vyhovuje mi po každej stránke. Áno, niektoré veci by možno mohli byť trochu iné, ale z tých možností to bolo č.1.
Inak ID.5 vyzerá skoro presne rovnako, videl som síce iba pár fotiek, ťažko posudzovať.
-
ID5 GTX dalo 1000km za rovnych 10:00. Zda sa, ze konkurencne pole sa nam slusne zarovnava. Kia/Hyu to dali za 9:55/10:00 a 800V system vyzera tym padom len ako marketingovy udaj, aspon do doby, kym neuvidime mozny prinos upraveneho termalneho manazmentu. TMY LR ma prekvapivo naskok len akademicku stvrthodinku. Som zvedavy, ci sa Ioniq6 a ID Air (ePassat) dotiahnu na TM3. Po spristupneni SCH sa zda, ze prichadzame do doby, ked budu rozhodnutia padat uz len na dizajn a softwarove riesenia, kde v tom druhom su zatial dinosauri stale dost pozadu. Ja si myslim, ze mozme byt spokojni s tymto stavomuz len tie cakacky…
Get 30 day free Premium trial on ABRP by using referral code "Teslabjorn":https://abetterrouteplanner.com/ref/teslabjornGet 20 % discount (also works on disc...Komentár
-
Ak vás zaujíma akumulátor VW ID.5 po 16 tis km v zime. Spravili sme sériu testov.
1. Môžete si porovnať rozdiel medzi kapacitou, ktorú počíta BMS (cez Carscanner) oproti realite - odpočet čítačov na BMS (2 rôzne algoritmy)
2. Nabíjací test 0->100% opäť BMS vs čo ukazuje stojan.
3. A ako bonus je tam graf - "zdravie" všetkých 108 článkov.
Poďakovanie rapid za poskytnutie jeho súkromného auta.
Naposledy upravené nick81; 30-12-2022, 14:43.Komentár
-
rapid Aha, ako si Mario_Simovic /Fontech znetvoril náš test :/ ... https://teslaclub.sk/node/67048?p=88669#post88669
Človek, ktorý vie h... o reálnej kapacite, počíta rovno degradáciu bez úvodného merania.:-/
S týmto nemám absolútne nič spoločné. Ani súhlas na foto si nepýtali, len si ju vzali. -
Novinárčina level fontech. Absolútne dno, úplní lumeni.
Rovnako som dnes ráno kolegovi okomentoval ich článok k zmenám tabuliek s EČV.
PS pozdravujem rapida s ktorým som sa dnes striedal na nabíjačke v Rači. Diki za pokecNaposledy upravené PistaTT; 04-01-2023, 17:54. -
áno, klikol som na ten článok o EČV a ako niekoho napadli tie "akože problémy" nechápem
"„Ale je to naozaj tak? V podstate je, len nám akosi nepovedali, že to nebude také výhodné. Za poplatok 331 € je totiž EČV viazaná na vozidlo, nie na majiteľa. A teda ak budete chcieť svoje auto predať a značku si nechať, musíte si ju zaevidovať na svoje rodné číslo, resp. IČO. Ale opäť za 331 €,“ píše Auto PDK vo svojom príspevku."
Kto kde preboha mohol pochopiť a napísať takú blbosť, že keď predám auto, musím si značku zaregistrovať na meno ? To ako sa dalo pochopiť tak ako to píše Auto PDK ? Jasne bolo uvedené, že značka buď môže ísť s autom ďalšiemu majiteľovi alebo ostáva pôvodnému majiteľovi a nikde sa nepísalo o poplatku. -
nick81 ked sa niekto prizivuje a potrebuje zbuchat nejaky clanok. a este sa cuduje ze mal inu nabijaciu krivku /GTX/
PistaTT aj som ta chcel asocoivat s tvojim nickom, ale zmiatla ma tvoje ECVMyslel som, ze ta skor stretnem v TT - tam tiez chodim cez vikendy. Ale ako sa vravi mysliet znamena hovno vediet
-
Pár mesiacov staršie video o verzii GTX, ale už v úvode zaujímavá informácia o tom, čo musí človek urobiť aby mohol testovať autá od VW.
Komentár
-
musi tvorit zaujimavy obsah, vediet sa trochu vyjadrovat, mat prehlad. Ani jedno u spominaneho kanalu nevidim na rozdiel od urazok na vsetkych novinarov a profitovanie z predaju tesly. Asi je celkom pochopitelne, preto tesla maniak predavajuci tieto auta nedostane bezplatne auto na test. Ci nie? mal by? -
Neuraza vsetkych novinarov, len niektorych a volal ich myslim “čobolák”. Ja som mu ukončil odber, keď zacal hovorit ako nema rad Slovakov (nie niektorych ale presne specifikoval Slovakov) a chvastal sa, ako zarobi na jednom svadobnom videu 50000CZK za vikenď aky je sikovny. Je to tak trocha alebo aj viac obmedzenec. -
Nejdem sa teraz zastavat toho magora, ten ma uz v hlave zametene. Ale co sa poziciavania aut tyka, kazdy novinar hra len hru importera. Staci si pozriet par nahodnych recenzii roznych medii, ci uz tlacenych alebo online, a nikto sa neodvazi na ostrejsiu kritiku, lebo by uz auto nedostal. Ak sa aj najde nejake negativum na danom aute, vzdy je to podane velmi opatrne a diplomaticky, zlahcene, pripadne odbite formulkou “konkurencia to ma zvladnute lepsie” alebo “bolo by dobre na tom popracovat”. Jedni z mala ludi na svete, co si mohli otvorene pustit “hubu na spacir” a pochovat nieco pod ciernu zem boli J.Clarkson & Co. alebo Chris Harris, ale tam sa uz zrejme tocia ine peniaze, a je to primarne show pre divaka. Ale
ziadny novinar sa k takemu niecomu neodvazi, tolko k objektivite alebo nezaujatosti recenzi 😁 -
Áno, čo sa týka novinárov, je škoda ich pozerať, je to len skryto platená reklama. Výlety na testovanie do teplých krajín, autá na týždeň požičané na súkromné účely ako "testovanie", lepší youtuberi majú aj niekoľko mesiacov. Pozerám ešte elektrodad-a (ale len závery, lebo je to dlhé), ktorý povie vady bez ohľadu na to, či mu požičajú alebo nie ďalšie auto,
A v neposlednom rade tiež treba myslieť na osobnú sympatiu/antipatiu novinára k určitej značke, to sa tiež veľmi prejavuje.
Nad Clarksona nie je, aj teraz ma pohltila tá jeho show o farmárčení. Videl som všetky diely Top Gera aj Grand Tour, ale to je už iný rozpočet. Oni si autá aj kupujú na testovanie a potom ich odpredajú, ak sa automobilky prieči, tam nie je problém otestovať všetko. Dokonca ako jediní testovali Rimac (a zničili), Hammond ničiteľ. Je to skvelý britský humor, výborné trefné na dnešnú "korektnú" dobu skoro neprípustné poznámky a výborné ddobrodružné "špeciály". -
Wilo asi pozeras zlu vyberovku. Pozi si moje posledne tri videa. Tri rozne auta, rozna klientela. Nevyhybam sa dost hrubym pomenovaniam problemov a maximalne co mi povedia importeri, ze "ved ok, povedal si pravdu".
Je to o tom, ci si stojis za svojimi slovami a vies ich argumentami podlozit. Ale su redakcie, ktore zoberu tlacovu spravu, trochu ju ucesu a maju test.
K vylevom MR o tyzdnovych testoch na sukromne ucely sa nevyjadrujem, to je hrach na stenu. Len pre predstavu EX30 boli dva cele dni dvaja ludia celu prac.dobu mimo domu, aby vznikli zabery, ktore vznikli. A ja este predtym zvysne dni merania, fotenie, pokec na kameru v interieri.
Vcera som dosiel zo zahranicia. 48h na cestovanie a staticke predstavenie par novych modelov. Vstavanie o 3,00 rano....uplna prechadzka ruzovou zahradou a vsetko lavou zadnou ako by niekto povedal.
Niekedy by som par ludom prial zazit par dni s tvorcom videii. Ta ruzova predstava je tak mimo ako sneh v lete.Naposledy upravené milan84; 15-02-2024, 22:35. -
Milan, moje "výlevy" sú len zopakované slová od SK youtubera, ktorý testuje autá (spaľovacie aj niekedy el.). Mi to zhrnul asi takto:
"Je top dobrý džob, mesačne okolo 1500€ mám z youtube reklamy a 400€ si rátam, že vždy týždeň používam cudzie auto. Video mi zaberie jeden deň v týždni, mám šablónu, čo všetko pozrieť a čo povedať, samotné natáčanie tak 4 - 5 hodín a do večera strihanie. 4 dni si robím svoju druhú robotu."
Ale že sa autá dávajú na týždeň, hovoria väčšinou sami youtuberi do videí. Že Tí lepší majú autá niekoľko mesiacov na "dlhodobé" testy,, tiež hovoria vo videách. A že je zvykom (väčšinovým, nie úplne vždy) dávať k autu palivovú alebo nabíjaciu kartu, tiež je známe.
Takže nehrajme sa tu, že to nie je pravda a novinári žijú len z reklamy. Sám vieš, koľko sa pýta za video s "rozhovorom" s nejakou firmou, čo sa chce spropagovať (myslím, že aj o Tebe osobne mi hovoril jeden). Preto tomu hovorím skryto platená reklama, ako som začal úvod predchádzajúceho komentára.
Nech zarábajú novinári, koľko hrdlo ráči, nikto im to nezávidí, ale nech sa nehrajú na nejakých nezávislých testorov, keďže nejaká závislosť od predajcov testovaných vecí tam je.Naposledy upravené Miroslav Rojko; 17-02-2024, 06:43. -
netusim, kto narozpraval hentie veci, aky youtuber. A uz vobec nie, kto sa chvali takto odflaknutim a jazdou cez kopirak. To je jeho problem. Ja to robim po svojom, podrobne, venujem tomu vyrazne viac casu a funguje to. Mam vsetky auta a zaroven vedia, ze si poviem co si myslim. Nie som ziadny vazal automobilky a nikdy som nemal auto viac ako na dva tyzdne. Aj vtedy bola dohoda, ze z toho bude viac vystupov, takze opat pre mna narocnejsie.
Ale ty mi aj tak dlhodobo neveris, no je mi to uprimne uplne jedno. Len ked zaznie tvoj skresleny nazor, tak povazujem za dolezite povedat aj ten opacny.
-
Komentár