Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Ako jazdí elektromobil v zime?

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • ICE666SVK
    Senior Member
    • Jul 2014
    • 1998

    Ako jazdí elektromobil v zime?

    Vo videu sa porovnavaju zasady spravneho startovania klasickeho motora v zimnom obdobi s elektromobilom. Defakto elektomobil moze ist hned naplno a neskodi mu to a spalovak sa musi pri zazde najskor zahruat a potom ist na plno. Lebo potom si to vybere dan na kondicii auta. V teste je pouzite auto VW eGolf.
  • 1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1543
    •   

    #2
    Akurát, že v zime klesá u elektromobilu dojazd o 30-40%, takže žiadna sláva, a to radšej ani nekúriť

    Komentár


    • Podlesny
      Podlesny komentoval
      Upraviť komentár
      To znie ako keby spaľováky nemali v zime vyššiu spotrebu
  • Delict
    Junior Member
    • Mar 2016
    • 18

    #3
    Staršie elektromobily to riešili prídavným kúrením ..na naftu/benzin.

    Komentár

    • Janek72
      Junior Member
      • Apr 2014
      • 22

      #4
      Z vlastnej skúsenosti viem napísať (auto mám od augusta a najazdil som 44.000km), že dojazd pri Tesle nie je problém.Ide skorej o využitie auta. Pokiaľ by som z Liptova chodil do Bratislavy denne, bez problémov zájdem s tým že v BA nabijem pri Avione. teda aj keď ešte nebol Supercharger. Je pravda, že treba ísť radšej 120km/h než 140 a mať zapnutý Range mód ale kúrim interiér na 23° a nijako sa neobmedzujem inak okrem rýchlosti. Dlhšie trasy som absolvoval do Nemecka (Stuttgart v októbri) a Švajčiarska, kde som bol pozrieť autosalón v Ženeve pričom vo Švajčiarsku boli teploty okolo 0°C. Pokiaľ existujú nabíjačky tak ako na SK, môžem zodpovedne povedať, že jediný potencionálny problém v budúcnosti môže byť preplnené nabíjačky. V súčasnosti sa s tým stretávam zriedka že čakám na niekoho iného. Asi tretinu nabíjania si nabijem doma. Do plna nabíjam len výnimočne pred dlhou cestou, v drvivej väčšine mi teoretický dojazd 375km (80% kapacity) každé ráno bohate stačí. Elektromobil nie je spalovák kedy sa nabíja keď je nádrž prázdna. Nabíjam vždy keď mám možnosť a využijem čas na obed, nákup či iný pre mňa užitočný čas. jednoducho tu sú úplne iné návyky a človek pochopí aké je to skvelé mať každý deň "plnú" nádrž...

      Komentár

      • Radovan
        Member
        • Aug 2014
        • 304
        •      

        #5
        Elektromobil Peugeot Ion jezdí v zimě s kratším dojezdem na 1 nabití než v létě. V létě dojezd +-136 km, v zimě 80-100 podle rychlosti (80 na čtyřproudovkách). Máme ho už 2 roky. V létě při 40 km denně nabíjíme do 3 dny, v zimě co 2 dny. Topení má totiž 8 let starou koncepci, kdy elektřina ohřeje vodu, ta se v neizolovaných rozvodech rozteče po autě a tam ohřeje vzduch, vháněný do kabiny. Což ubere 20-30 km dojezdu. Nabíjíme proto vždy do plna. Pokud je možnost, tak nabíjíme vždy průběžně, naposledy jsem tak najel za den po Ostravě a okolí v zimě 300 km. Kombinací ráno plně nabité auto nočním proudem, přes den 2x rychlonabíječka CHAdeMO a mezitím 2x pomalé nabíjení ze zásuvky, když jsme byl na jednání a na obědě.
        Radovan

        Komentár

        Pracuje...
        X