Nedá sa openPilot nejako upraviť , aby prešiel aj cez križovatku ?
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
openPilot ?
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Komentár
-
OP je len úroveň 2. Na L4-5 by musela byť celá ďalšia sw vrstva + ďalšie kamery/radary. A trochu iný HW ako telefón.
Ale nechápem načo by to bolo dobré. Min. víkend sme išli BA košice R1+LC. Zásahov do volantu bolo absolútne minimum (odbočenie na Zvolen), R2 pri Slatine, Soroška. Inak si to auto išlo samo. S výnimkou prestavovania tempomatu (dedina, okreska).
Luxusnejšie to nemôže byť. Žiadne neočakávane phantom brake, samovoľné spomalenia v zákrutách. Zároveň je šofér zainteresovaný, aby dával pozor a bol pripravený zasiahnúť.Naposledy upravené nick81; 12-02-2021, 12:40.
-
nick81 Ked jazdis na spotrebu nie je uspornejsie, ked soferujes sam? U mna je mensia spotreba ked idem bez tempomatu a ostatnych ficurin. Clovek dokaze lepsie predvidat... Najviac poznat rozdiel pri jazde s tazkym privesom. Tesla s privesom ani nedovoli autosteer, tempomat dovoli.
-
jux Pri ručnom riadení sa dá niečo získať naviac, ale je to väčšinou zanedbateľné. H/K má tempomat dosť efektívny. Official openpilot je robený už tak, že sa zapne tempomatom, a vypnutie tempomatu/stlačenie brzdy ho vypne. Nemám teda na výber. Musím mať zapnutý tempomat ak chcem autosteering. A takto je to veľmi pohodlné. OP drží auto na ceste a adaptívny stráži priestor pred autom a ja len dohliadam. OP pred rokom chodil tak, že išiel nonstop nezávisle na tempomate, len Hotz si v lete vymyslel, že to nie je safety. Dokonca stlačením plynu sa orig OP vypína, tak som si spravil vlastný fork a cez legal safe mod som zapol gas allow.
-
-
Pôvodne zverejnené od Nick81nechápem načo by to bolo dobré.
Komentár
-
Neviem, akú máš skúsenosť s OP. Ak ide auto úplne samo a spoľahlivo šofér má po čase (týždňoch/mesiacoch) tendenciu sa nevenovať riadeniu. Vidím to na sebe a tu je to obrovnské riziko, že už nemusí mať kto zasiahnúť. Ak systém nie je dokonalý Level 5, je to veľmi zrádne. Na L5 zas treba šialený SW/HW, napr. front radar s 200m je na diaľnici absolútne nedostatočný. Na križovatky treba mať pokryté 360st.. Navyše aspoň mne sa občas OP zrúbe, proste prestane riadiť.. Preto treba mať ruky na volante. Obvlášť v prudších zákrutách, ak ide vedľa ešte kamión, môže to byť úplne fatálne.
-
Komentár