Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Chcem kúpiť Ioniq BEV prvej gen.

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Robert
    Junior Member
    • Jan 2021
    • 3

    Chcem kúpiť Ioniq BEV prvej gen.

    Zdravim Vas,
    Rozhodol som ze po Priuse Plus sa posuniem technologicky dalej a tak som sa dostal k rozhodovaniu ake BEV ( v kutiku duse bola moznost este PHEV).
    Uvazoval som o Fiat 500e California-manzelke sa paci , ma to termomanagment baterky takze urcite vyhoda v nizsej degradacii ale trojdverova forma karoserie to zavrhla, potom tu bola Kia Soul ale zas ten divny dizajn...nakoniec po prestudovani videi a tohto fora som sa rozhodol ze by to mohol byt Ioniq electric, ten dojayd 200/180km mi bude stacit na lyzovaku MT-Jasna a tulanie po okoli a aj do mesta, byvam v RD takze nabijem doma a obcas DC nabijanie na ceste...bol som obzriet burany modry Ioniq vo svidniku kam skoncil po buracke z BA ,pojazdny,povozil som sa ale to poskodenie na prednych nosnikoch je znacne co sa da spravit ale mam obavy z elektroniky kde moze byt schovany cierny Peter...tak som od neho upustil...potom sa na inzeratoch objavil modry Ioniq za 18 000 z ECV BL914PK v BA ale niekto mi ho vyfukol...teraz som objavil u susedov v rakusku tento https://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwagen/d/auto/hyundai-ioniq-electro-premium-leasing-faehig-ust-ausweisbar-427796126/ tak ho chcem ist pozriet ,predbezne so s nimi dohodnuty len tie blbe obmedzenia na hraniciach musim dako obist..ale ak by mal niekto z tejto komunity zachovaleho tak dajte prosim vediet.
  • zylo64
    Junior Member
    • Sep 2014
    • 29

    #2
    A ten Ioniq, ktorý sa ponúka v Senci ti nevyhovuje?https://auto.bazos.sk/inzerat/120611...ndai-ioniq.php

    Komentár

    • Miroslav Rojko
      Senior Member
      • Nov 2016
      • 922
      •      

      #3
      Veď je o 4 tisíc drahší ako tento od 1.majiteľa, ktorého poznám.
      Inzerát č. 119615204: Ioniq, Cena: 18 800 €, Lokalita: Nové Mesto n.Váhom

      Komentár

      • zylo64
        Junior Member
        • Sep 2014
        • 29

        #4
        Jasné. Tento lacnejší model som nejako prehliadol. Áno, je lacnejší ako ten v Rakúsku a aj v Senci. Nemusel by cestovať nikde do Rakúska. Už je len na na Robertovi ako sa rozhodne.

        Komentár

        • Robert
          Junior Member
          • Jan 2021
          • 3

          #5
          &Miro Rojko diky o tomto tiez viem... keby mal nabehanych pod 100 tis tak o nom uvazujem, alebo keby bol o rok novsi..i ked od prveho majitela by boli urcite aj cenne informacie z prvej ruky o aute,plus tento ma vyhodu sadu zimnych pneumatik...porovnanie trojrocnej jazdenky so 100 000 a uplneho novej Kia Ceed Wagon 1.5 benzin ktory mozem mat ako zamestnanec v 24 perc zlave tak je vo vyhode tá Kia, lenze srdce mi hovori radsj BEV :-)

          Komentár

          • Stanox1
            Junior Member
            • Feb 2020
            • 4

            #6
            Pozerám na stránke www.autoscout24.de ioniq 1 generacie ročník 2020, je ich tam viac úplne nových a za cenu cca 22 až 23 tisíc eur.
            Je to reálne alebo je v tom nejaký háčik?

            Komentár

            • milan84
              Senior Member
              • Jun 2015
              • 587
              •   

              #7
              Robert tie dva tunajsie slovenske nema vyznam vobec brat vazne. Tam sa len potvrdzuje, ako mimo je vacsina predavajucich na Slovensku s tymi cenami. Aj leaf 24 tu vies zohnat za 20000€ keby si chcel
              Zo Slovenskych by si sa mohol pozret na ten Jairov z drive tesla, mozno ti to stoji sa usetrene prihlasovacie a prepravne naklady.
              Ale najlepsia ponuka je jednoznacne ta rakuska, ako som ti uz pisal inde. Leasingovka ti este 500 spusti a mas to uplnu full vybavu. Moze sa vsak stat, ze tam dlho uz nebude, pretoze aj z varky, kde som ja zhanal bratovi (a to ich bolo 6) za dva mesiace ostal jeden a o mesiac tam uz nebol ani ten.

              Mozno by si situaciu vyriesil tak, ked ti rakusak napise prehlasenie, ze ides k nim kupovat auto, ze mas termin. To by mohli akceptovat. Resp. ze ides do servisu pre auto.

              Komentár


              • Wilo
                Wilo komentoval
                Upraviť komentár
                Navsteva servisu nepatri pod vynimky, s tym neprejde.

              • hudino
                hudino komentoval
                Upraviť komentár
                jezisi co furt riesite tie hranice..., sak normalne idete, skoro nikde nikto nie je. a ked zastavia tak im poviete ze cestujete do talianka, svajciarska... je to jedno.. a idete dalej.
            • Miroslav Rojko
              Senior Member
              • Nov 2016
              • 922
              •      

              #8
              milan84 nedá mi nereagovať na tie Tvoje "rady". V dobrom Ti poviem, že takým ako ty sme hovorili kazišuk. Ale týmto príspevkom si dal dokonalú bodku na moju neustálu vnútornú otázku na to, že či to robíš z nevedomosti alebo Ti o niečo ide. A vidím že to robíš zámerne.
              Najprv tu sprdneš všetko čo je na Slovensku (pritom v zahraničí bolo viac výbavových stupňov a nie sú tak vybavené a samozrejme ich nepoznáme ako tie slovenské aj ich majiteľov a zaobchádzanie s nimi) ale nakoniec odporučíš ten, čo sa naozaj najmenej oplatí.
              Prznil si inzerát už mne v 2017-tom, keď si ani nemal EV a nerozumel im. Ako výsledok si kúpil Leaf 24kWH s asi najväčšou degradáciou čo som kedy videl ale hlavne že bol mimo Slovenska. Po takom kaufe, to ti ešte pridalo odvahu hodnotiť stav áut ?

              "Robert tie dva tunajsie slovenske nema vyznam vobec brat vazne." - rada nad zlato, len potom si všetky tie problémy keď zoberie niečo spoza hraníc, obehá kupec a nie ty.
              Naposledy upravené Miroslav Rojko; 31-01-2021, 11:34.

              Komentár

              • milan84
                Senior Member
                • Jun 2015
                • 587
                •   

                #9
                Miroslav Rojko kludne reaguj. Asi stupam pravidelne na otlaky predavajucim, ktori sa snazia tvarit, ze ich ponuka je najvyhodnejsia. Neviem co sa durdis, toto predsa nie je tvoje auto na predaj.
                Este stastie, ze na forum mozeme pisat kto chce, co chce. Preto mi pripada OK z mojej strany sa ozvat a upozornit, ze Ioniqy na Slovensku proste su drahsie/maju vysoky najazd a tym padom pojem najlepsia kupa vychadza po mojich skusenostiach v Rakusku. Vsetky auta su v zaruke, strasenim, ze ich nepozname len podporujes moje slova o otlaku.
                Ak zaujemca nechce auto z rakuska, lebo xy dovodov a s odhladom na situaciu, ma na vyber z par kusov na Slovensku. Robertovi som este poslal aj link na Jairov Ioniq, ktory je v podobnej cene ale ma vyrazne menej kilometrov aj ked aj horsiu vybavu. Co si kupujuci vyberie nakoniec je len a len jeho volba. Ale aby sme si tu hovorili, ze tebe prznim inzeraty od 2017....sorry, ale toto si uz zabil.
                Kupil som si "perinu na aku mam" a sluzi k mojej spokojnosti, aj napriek "najvacsej degradacii, aku si kedy videl". Aj vtedy vyhralo jednoznacne Rakusko, lebo tu boli ceny este viac mimo ako teraz s tymi Ioniqmi.

                Komentár

                • Miroslav Rojko
                  Senior Member
                  • Nov 2016
                  • 922
                  •      

                  #10
                  milan84 nie, nestúpaš na otlaky ale pre mnohých ľudí sa to zdá slušne povedané drzé komentovať niečo o čom máš vedomosť len v tom, že vieš porovnať konečnú cenu bez zohľadnenia iných faktorov, výbavy, stavu.

                  Príklad s Tvojím Leaf-om som uviedol preto, aby si si uvedomil, že čo si dostal za cenu, ktorú si ty považoval za prijateľnú cenu Leafa. Tam nejde o to kto na čo má ako sa tu snažíš otočiť ale že za cenu, ktorú si považoval za primeranú autu v 100% stave a v tom čase normálne ocenenom a aj za tú cenu predanom normálnym záujemcom, si zohnal o niekoľko rokov staršie auto, samozrejme staršiu generáciu s menšou baterkou a ešte aj batériu zdegradovanú pomaly na záručnú úroveň. Ak by tvoje hodnotenie ceny bolo správne, tak by si za ňu dostal predsa v zahraničí rovnaké auto a nie auto, čo urobí polovicu služby a tam ho nikto nechcel. Samozrejme Tebe urobí dobrú službu ale to už hraničí s "burkovizmom" ako to tu niekto na fóre trefne nazval (pre neznalých, jeden užívateľ Ion-a v recenziách aj iných áut stále považuje za najlepšie EV auto Peugeot Ion, lebo ho kúpil pred veľa rokmi a jemu osobne vyhovuje - aj keď technológie, dojazdy, vlastnosti sa za roky veľmi zmenili).

                  A nie, nestúpil si mi na otlak, ale našiel som Tvoje hodnotenia ceny pod veľa inzerátmi vo FB skupine, kde Ti tiež patrične ľudia "poďakovali", tak táto kritika zo mňa proste vyšla. Lebo viem aké je nepríjemné, keď niekto si svoju vec nejako ohodnotí a potom nejakí chytrolíni, ktorí o nej ani poriadne nezistia parametre a vlastne ani ju nechcú kúpiť, tam vypisujú. Normálny záujemca sa pýta o konkrétnom aute veci čo ho zaujímajú a nevypisuje súdy na základe svojich nekompletných informácií a dojmov.

                  Ako keby Tebe niekto pred servisom stál a hovoril potenciálnym zákazníkom, choďte si to dať urobiť inde, tu sú drahí a pritom ty vieš, že tam mu to urobia menej kvalitne a nakoniec možno aj drahšie a ten človek Ti krivdí.

                  Dobre vieme, ako je to s kúpou zo zahraničia. Človek vyberá podľa obrázkov, nepozná aké autá sa predávali tam, o čo boli ochudobnené, aké mali záručné podmienky ale keď už stojí pri aute - a to je aj úmyslom bazárnikov, tak už aby to mal za sebou po aj dlhej ceste a nepriznal si chybu, že zle vybral, zoberie aj auto v zlom stave a potom sa chváli ako dobre kúpil a neprizná že banuje. Prípadné opravy a vady si povie, veď to mohlo byť aj na inom aute ale nemohlo - keby to bolo tak výhodné, nestálo by v zahraničí v bazári, aj tam sú ľudia, čo by ho kúpili, keby nemalo nejaké ALE.

                  A tieto slovenské Ioniqy sú za podobnú cenu ako aj rakúske, v čom sú uletené ? Dal som link na Ioniq za 18800€, ktorý je full - aj s premium paketom, dokonca má aj nielen zimáky ale aj disky so senzormi tlaku. Áno ten z východu za 28 je ale to pozná aj sám záujemca, nikto kto kupuje EV, nie je hlúpy aby nerozpoznal uletenú cenu. A tvoj odporučený nemá ani len výhrev sedačiek alebo volantu - to sa vôbec robilo ?

                  Aký máte názor ostatní čo ste už predávali auto ? Máte radi "múdre" komentáre od tých čo ani nechcú auto kúpiť ? Alebo sa to len mne zdá neslušné ?

                  Komentár


                  • milan84
                    milan84 komentoval
                    Upraviť komentár
                    Miro asi nam starnes. Si nepozorny a zabudas.
                    K ioniqu z rakuska, ktory je uvedeny v prvom prispevku - okrem stresneho okna ma vsetko, co sa kedy v EU dalo do Ioniqa dat. Predne sedadla aj ventilovane, toto nemali podla toho co som videl vobec Slovenske auta. Kilometrov ma tiez menej ako ponukany z NM a je o rok novsi. Cena je pritom rovnaka, k AT treba pripocitat prihlasenie, ale rakuska firma ti z ceny este spusti.
                    A sorry, ale kupovat auto s hlavnym argumentom, ze su k tomu disky so snimacom tlaku....wau. Disky a vyfuk vzdy robili auto, ale ze to plati aj tu....

                    K Leafu sa mi fakt nechce rozpisovat. Pozri si stare prispevky, pozri si moje video kde som zosumarizoval aky kus hladat a ako som kupoval ja. V tom case som voci tuzemskej ponuke usetril tak 4000€ voci porovnatelnemu autu. Pred troma rokmi to bola vyborna cena a ponuka. Kupoval som od predajcu Nissan, tak tu netaraj o bazaroch. Aj Ioniq je firma vo Viedni, zbytocne strasis.
                    Tiez som vyssie napisal, ze sa pri tychto autach a leasingovkach treba poponahlat. Su lacnejsie ako od sukromnych osob. Kym jedna leasingovka vo Viedni preda 6 lahko zabehnutych Ioniqov za 2 mesiace, na SLovensku za ten cas akurat pribudnu dalsie nezaujimave ponuky, ale nic sa nepreda. Tak kde je potom asi problem?
                    Nechaj uz tak, predavaj si za kolko chces, aj tak si pri kazdom aute musel nakoniec viac ci menej spustit voci nastrelu ceny.

                    A este jedna vec: keby sa tu jednalo o auta, ktorym som sa podrobne nevenoval, nesledoval inzeraty, nevedel co je dobra a zla kupa, tak nepisem. Ale Leaf a Ioniq mam zvladnuty na vlastnej kozi. Ale ty mi to chces popriet aj tak

                  • Wilo
                    Wilo komentoval
                    Upraviť komentár
                    Jasne, ze sa na SK davali ventilovane sedacky, presne taky sme mali vo firme Na SK sme mali popravde najviac vybaveny Ioniq v EU, jedine veci co sa sem nedavali boli stresne okno a moznost zvolit lakovanu masku namiesto toho sedeho plastu. Inac sme mali uplne vsetko a v cennikovej cene dokonca za jednu z najnizsich cien.

                    Inac sa stotoznujem s nazorom Miroslav Rojko - sudit auto len na zaklade fotky a ceny je mimo. Podla popisu tazko hodnotit, v akom stave je auto. Ako sa on majitel staral. Ako bolo umyvane. Ako casto chodilo do servisu. Sada sezonnych kolies mas hned 400-500€, urcite by som ich nezatracoval na uroven nepodstatneho doplnku, minimalne pneu potrebuje kazdy. Tu je bonus, ze su uz obute, za vymenu hotovych kolies sa plati v servise menej ako za vymenu pneu na jeden disk. Pripadne si to vie majitel vymenit sam ak nepotrebuje vyvazenie a neboji sa uspinit. Btw, vela Ioniqov vo Viedni sluzi prave ako Taxi, kludne sa moze stat, ze ti autom preslo 1000 ludi co bude mat eventualne vplyv na osuchanie a vysedenie sedaciek, madiel, kluciek atd. A ak mam byt uprimny, vo Viedni som denne a 95% Ioniqov co vidim je vzdy taxi, s Turkom sa volantom. Najst sukromny je maly zazrak. Takze az take jasne zavery by som nerobil bez fyzickeho videnia auta a poznania majitela/historie.
                • Robert
                  Junior Member
                  • Jan 2021
                  • 3

                  #11
                  Chlapi nechcel som aby sa tu situacia okolo kupy tak vyhrotila....zle sa to cita.. potom, budem na to viac reagovat zajtra, som unaveny ako pes, na skialpoch dnes prechod hrebenom Lucanskej Malej Fatry,so Stranav do Rajeckej Lesnej,uf

                  Komentár

                  • mozeg
                    Member
                    • Dec 2015
                    • 339
                    •   

                    #12
                    Robert sam som pred nedavnom kupoval ojazdenu i3 a nasledne aj predaval tak skusim vyzdielat svoj pohlad na kupu jazdeneho EV akym je IONIQ 1. generacie.

                    Kupa zo zahranicia: urcite by som si auto preveril cez niektory z portalov ktory sa tomu venuje, zadas VIN zaplatis 20eur a vypluje ti vsetko co o tom aute vie a najde. Zistis realny stav km, ci bolo/nebolo burane a pod. A to bezohladu na to ci kupujes od predajcu alebo od sukr. osoby.

                    Co sa tyka INONIQ ma vzduchove chladenie baterie a k tomu sa do nej vali 3C (3x kapacita baterie) pri nabijani na UFC, to je na taku baterku zahul. Podla skusenosti treba ratat s poklesom kapacity pri aute do 100k najazdenych niekde okolo do 10%. Ak to je auto ktore sa primarne nabijalo na DC tak aj viac.

                    Stav clankov je klucovy takze by som si nechal spravit check v autorizovanom servise. A to aj keby som ho kupoval v zahranici tych par desiatok eur za to stoji.

                    Idealne je ak by si natrafil na kus, ktory sa primarne nabijal AC a len prilezitostne DC nabijanie.

                    Osobne by som uz volil sluzbu dovozu a prihlasenia vozidla v SR, jednoducho zaplatis od cca 700-1000 eur aj s dovozom a prihlasenim a auto ti priveu pred barak. Zaroven ho na mieste skontroluju: hrubku laku a pod. Predsa su to zvacsa ludia co sa tomu venuju a vedia na co pri jazdenke pozerat. Samozrejme to cosi stoji. Takze k cene si pripocitaj vsetky poplatky s tym spojene.

                    Porovnaj si vybavy zahranicie vs Slovensko- boli dost rozdielne a hlavne u nas bolo TC v AT/DE aj bez TC.

                    Kupa Slovensko: bacha na taxi/kurier auta, preverenie baterie v servise, rovnako idealne ak ti bude vediet majitel povedat co to o nabijani AC/DC a pouzivani auta. Administrativa so zahranicim odpada. Rieseniepripadnych zavad s predavajucim doma na Slovensku.


                    TRH a CENA: predavajuci chce predat za co najviac a kupujuci za co najmenej, niekde sa stretnut musia. Z mojej skusenosti predavajuci si vzdy cosi nadhodi a ma buffer na spustenie dole, zalezi od hodnoty auta. Treba skusit a clovek uvidi, kazdy ma latku nastavenu niekde. Osobne som predaval niekolko svojich aut, bol tam aj hybrid a EV a predaj auta trva cca do 3 mesiacov (skusenosti: Megane, Soul, Golf, NIRO HEV, i3- rozne znacky rozne pohony), takze predavajuci ma takpovediac furu casu na znizovanie ceny, takze ratat ze vyhodi inzerat a hned znizi cenu je scestny.

                    Tolko moje skusenosti.

                    Komentár


                    • Robert
                      Robert komentoval
                      Upraviť komentár
                      Dakujem za reakciu aj rady, doteraz som nevedel co to znamena hodnota napr. 3C.... s platenou kontrolou VIN som aj pocital, predsa je to zanedbatelna ciastka aby sa clovek dozvedel historiu auta.. na meranie hrubky laku mam pristroj ale tie vacsie zasahy vie zistit z tych platenych VIN check. aj bez merania.. To som si vsimol ze tu na SR su tie auta s max vybavou a priplatkova koza packet stal 2000 € plus a v zahranici su rozne vybavy aj osekane aj bez DC nabijania, bez TC... urcite by bola najlepsia kupa od svedomiteho majitela ktory by vedel povedat historiu auta..dokonca sa mi tu aj jeden clen ponukol co si velmi cennim a rad by som sa aj stretol kedze vlastni Ioniqa... a presne ako vravis..niekde sa tí kupujuci a predavajuci musia z cennou stretnut v strede.

                    • romor
                      romor komentoval
                      Upraviť komentár
                      Je nejaký naozaj overený zodpovedný dovozca z Nemecka? Nebodaj taký, ktorý už aj videl elektromobil?
                  • hudino
                    Member
                    • Jul 2017
                    • 31
                    •   

                    #13
                    Robert ja byt tebou tak cestou do AT pozriem oba slovenske Ioniqy, pobavis sa s majitelom, zistis ako sa k autu choval. Podla opotrebenia interieru auta zistis vela...
                    Kedze predpokladam ze najviac by si chcel ten z AT tak tam prides uz potom co si pozries oba na slovensku a budes vediet uz podla pocitu...

                    Je to 2 rocne auto a 75 tis... mohol to byt Taxik, ale nemyslim si, podla opotrebenia sedaciek to tak nevypada, ale fotka moze klamat...
                    Ohladne cetifikatov z Hyundai a KIA tak to ze tam maju SOH 100% nie je vypovedny udaj, nie je to realne SOH, to neber do uvahy, tam monitoruju len myslim ci su vyvazene clanky, niekto tu na fore to vie lepsie popisat.

                    Komentár


                    • Robert
                      Robert komentoval
                      Upraviť komentár
                      dakujem, presne ako vravis, laka ma ten vo Wiedni, na fotkach vyzera pekne ale fotky mozu byt skreslene a realita ina....len ten km nabeh na palubovke sa mi nezda,alebo je to daco ine ?....cital som tu na forume ze majitelia maju stale 100 perc na merani SOH aj pri vacsom nabehu km a riesili ci to korejci dako nodrbavaju tak ako ich poznam a je to ich zvykom zakryvat pravdu a trochu prikrasluju...mam rozbehnutu komunikaciu s AT predajcom tak budem ziadat podrobnosti, aby zistil co najviac.

                    • hudino
                      hudino komentoval
                      Upraviť komentár
                      Ako si vlastne dopadol?

                    • Robert
                      Robert komentoval
                      Upraviť komentár
                      No nakoniec ten vo Viedni poslal aktualne foto a na nich už bolo vidieť ze auto už má na sebe následky veľkomesta-ohryzane disky, streknuty predný nárazník...tie fotky co mal v inzerate tak to bolo nové odfotene auto. Takže nič z toho...ale mám predbežnú dohodu z jedným majiteľom z tohto fóra takže už ani nehľadám iné.

                    • Miroslav Rojko
                      Miroslav Rojko komentoval
                      Upraviť komentár
                      To sa mi nechce veriť. Od poctivej zahraničnej leasingovky fotky čo nezodpovedali realite ?

                    • Robert
                      Robert komentoval
                      Upraviť komentár
                      To som si aj ja myslel ze inzerat podavany v mene firmy bude seriozny aj fotky tak vyzerali...no fotky boli robene ked bolo auto nove a v skutocnosti uz boli ine a to ma velmi sklamalo...drzim sa rady co mi dal "mozeg" na kupu so SR.
                  • opres
                    Junior Member
                    • Oct 2019
                    • 5

                    #14
                    Ja predavam mojho Ioniqa, este som nemal cas dat inzerat na net. Napis mi spravu kludne ma 55k km 2018/08 takmer vsetko nabijanie na 230V doma 😊 pred dvomi dnami bola servisna prehliadka, vsetko bolo ok 😊

                    Komentár

                    Pracuje...
                    X