Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

DriveTesla.sk - YouTube kanál

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • DriveTesla.sk
    Junior Member
    • Jan 2021
    • 2
    •      

    DriveTesla.sk - YouTube kanál

    Ahojte, po 2 rokoch som sem znova zablúdil a keďže cez fb sa nešlo prihlásiť, tak rovno s novým kontom. Keďže v čase karantény mám viac času, povedal som si, že ho využijem produktívne a začal som tvoriť videá o Tesle, ktoré možno pomôžu viacerým. Vytvoril som kanál DriveTesla.sk https://www.youtube.com/channel/UCKy...K02kQWeGnhLh3w.
    Postupne chcem prejsť všetky dôležité témy. V poslednej dobe som počul veľa otázok na Autoparking, tak som začal tým.
  • Wilo
    Member
    • May 2019
    • 224
    •   

    #2
    Neber to osobne, a uz sa tu v minulosti aj viackrat tato staznost objavila - tato TM3 s DriveTesla.sk nalepkou zvykla pred covidom pravidelne parkovat v BA Auparku sposobom, ze bud bola zaparkovana cez 2 boxy, alebo len blokovala miesto pri nabijacke a nemala ani zapichnuty kabel (a vtedy naozaj nebolo kde zaparkovat) a podobne frajeriny. Este pred prerabkou wallboxov, ked som ju od rampy videl tak som uz vopred vedel, ze dnes nenabijem lebo budu blokovane hned 2 miesta, a po prerabke ak parkovala na ZSE tak to skoncilo vacsinou rovnako. Na frajera cez 2 boxy. Ejoin kartu som zial nemal. Bolo parkovane tiez cez Autopark funkciu? a po 5. raze ked som ju tam takto nacapal kazdy bozi pracovny den v tyzdni, a miestna SBS hrala mrtveho chrobaka som uz mal fakt silne nutkanie ist kupit do Terna karton vajec. To len taky maly podnet, ze nas je viac, ktori chceme vyuzit nabijacky v Auparku, tak trosku ohladuplnosti poprosime

    Komentár


    • DriveTesla.sk
      DriveTesla.sk komentoval
      Upraviť komentár
      A je to tu. Dakujem, ze si otvoril tuto temu.

      Po prve, ak mi nieco vadi, poviem to majitelovi a nevyplakavam sa na webe. Ale zjavne to nerobi kazdy.

      Po druhe, nie som si vedomy, ze by som ja osobne parkoval na nabijacke bez toho, aby som nabijal. Nerobievam to a dorazne ziadam aj inych, aby to nerobili.

      Po tretie, pred prerabkou wallboxov bola situacia taka, ze zo 4 vacsinou nefungovali 3. Takze miesto toho, aby som preparkovaval auto po 4 metroch, som naozaj potiahol kabel od niektorej, ktora funkcna bola.
      Ti, ktori sa nevyznaju, si mohli mysliet, ze blokujem funkcnu nabijacku, realne som vzdy zaparkoval a skusal od tej spravnej az po tu funkcnu. Inak povedane, nikoho som na ziadnej funkcnej nabijacke neblokoval, aj ked sa to tak neznalym mohlo zdat.

    • cio
      cio komentoval
      Upraviť komentár
      Wilo je egocentrik a kverulant - do mňa sa tiež neustále naváža
      DriveTesla.sk nenechajte si ním pokaziť deň

    • DriveTesla.sk
      DriveTesla.sk komentoval
      Upraviť komentár
      cio dakujem za ubezpecenie, ze toto forum je aj o lepsich ludoch

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Keby ste tam boli, tak sa vam s radostou prihovorim. Ale nikde nikto. Chapem vas pohlad na svet, ze clovek ma cakat pri cudzom aute 2 hodiny kym sa mu uraci prist. Ale ja tolko volneho casu zvacsa nemam.

      To, ze pred prerabkou niektore boxy nefungovali je vskutku tak, ako pisete. Ale kto sa vyzna tak vedel, ze casto to bol docasny problem, ktory trval niekedy cely den, niekedy hodinu, niekedy 5 minut. Tie boxy si zili vlastnym zivotom. A preto ked ste nasli fungujuci box, mohli ste aspon preparkovat k nemu, a nechat ten nefunkcny prazdny. Ak by totiz niekto prisiel po hodine, mozno by zaparkoval a mozno by sa mu to aj rozbehlo. Ked sa kable tahali krizom kade tade, tak casto dochadzalo k tomu, ze ten kto prisiel posledny sice nasiel volny box, ale vsetky kable okolo obsadene a ten volny z ineho boxu uz nedociahol.

      cio nenavazam, len som ti vysvetlil, ze eTron je zdielana spalovacia platforma. Ale ty si ides stale slepo svoje je mi uprimne jedno na com jazdis a kto si, ale majme tu poriadok v technickych zalezitostiach

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Ale vlastne je to jedno, vidim ze ohladuplnost k druhym sa vo svete straca kazdym dnom, skoda bojovat za nieco a dufat v zlepsenie. Niekto si uzna chybu a ospravedlni sa, pripadne urobi napravu. Niekto si dalej ide svoje a bude obhajovat zjavne 👍 vela stastnych km, nabuduce to budem riesit inac, nie plakanim na fore

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Pár krát som bol v Aupark ale nikdy sa mi nepodarilo nájsť tie slávne nabíjačky. No vidím že som oveľa prišiel, lebo sa tu Aupark rieši niekoľko rokov, čudujem sa že sa tam ešte nejakí elektromobilisti nepobili.
      Ale aj to príde, keď vidím ako aj tu na fóre voči sebe niektorí vystupujete. Kedysi to tu bolo také “slušnejšie”.

    • DriveTesla.sk
      DriveTesla.sk komentoval
      Upraviť komentár
      Miroslav rojko, tiez som zil v domneni, ze elektromobilisti su predsa len trosku inak nastaveni ludia, ale tak zjavne som sa bohuzial mylil. bodaj by tych slusnych bolo stale viac

      Wilo, rozumiem, ze napis DriveTesla.sk je velmi tazko rozlustit, nabuduce pridam aj telefonne cislo, ktore sa na webe nachadza. v kazdom pripade, ospravedlnujem sa ti, ze som ti sposobil psychicku ujmy tym, ze nepreparkovaval 4x a ze som stal na nefunkcnej nabijacke a nabijal z vedlajsej funkcnej

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Preco 4x? Ved ste uz mali identifikovany spravny kabel tak staci len raz preparkovat, ci? Asi sa stracam vo vasom komplikovanom svete 🤔 uz som raz darmo stara skola co nedrzi krok s modernymi trendami v parkovani 😔

    • DriveTesla.sk
      DriveTesla.sk komentoval
      Upraviť komentár
      Wilo, naozaj som sa sem nevratil preto, aby som stracal cas zbytocnymi debatami. Mam najazdenych asi 150.000 km na EV a chcem sa podelit o skusenosti a poradit tym, ktorych to zaujima. Nie riesit niekoho mindraky z minulosti. Dakujem za pochopenie

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Vsak v poriadku, to sme na tom rovnako. Ja som dal len jednoduchu otazku, ci to bolo tiez zaparkovane cez Autopark funkciu. Jednoducha otazka bez odpovede

    • DriveTesla.sk
      DriveTesla.sk komentoval
      Upraviť komentár
      Wilo odpoved najdes vo videu https://www.youtube.com/watch?v=K9YAztqo0DQ&t=49s. Ak by to bolo tazke na pochopenie, rad dovysvetlim
  • patapuf
    Junior Member
    • Jun 2016
    • 13

    #3
    Myslím, že na to parkovanie "na frajera" alebo skôr "na chudáka" existuje len jedno riešenie. A skôr či neskôr sa nájde niekto, komu rupnú nervy a vyse.ie sa aj na celý Sentrymód. Chcelo by to nejaké poriadne postihy, pekne mastné pokuty alebo rovno odtiahnuť a hotovo. Nie je sa o čom baviť. A milujem tú výhovorku, že sa bojí, aby mu to niekto neodral. A just mu to ešte niekto obíde kľúčkami. Aby si človek nemohol nabiť len kvôli nejakému chudákovi, hlavne keď to potrebuje ako soľ, celé zle.

    Komentár


    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Neviem prečo Jaira tak nazyvate, on v tom môže byť nevinne, možno mu tak automaticky parkuje autopilot v Tesle, lebo cez analýzu odoslaných záberov sentry neuronovymi sieťami v centrále Tesly usúdil, že pravdepodobne nikto iný v tom čase nebude potrebovať nabíjať.

    • patapuf
      patapuf komentoval
      Upraviť komentár
      Absolútne netuším kto je Jairo alebo Jaira. :-) Vôbec som to nepísal nejako adresne. Lezú mi na nervy proste šoféri, čo parkujú ako hovädá. To, že mu možno niečo vyhodnotil nejaký počítač je len jeho problém a druhých to nemusí zaujímať. Navyše to, že vtedy mu to vyhodnotil počítač, že nikto nepotrebuje nabíjať neznamená, že postupom času tam nikto nebude potrebovať ísť. On je šofér a len on je zodpovedný za všetky manévre auta. Hádam je nejako určené ako sa postaviť na parkovacie miesto, tým duplom pri nabíjačkách. Na pumpe tiež nestojíte tak, že blokujete ostatných.

    • DriveTesla.sk
      DriveTesla.sk komentoval
      Upraviť komentár
      Suhlasim, ze nabijacky sa nemaju blokovat, ak tam clovek nenabija.
  • milan84
    Senior Member
    • Jun 2015
    • 578
    •   

    #4
    Myslim, ze sa to tu ubera dost blbym smerom. Jairo prisiel dat vediet, ze bude robit videa o Teslach a bodka. Malokto vie o TM3 na Slovensku viac. Okrem toho, jeho tesly sa aj prenajimaju atd. Predpokladam, ze nie vzdy musel byt s tymto autom on.
    Riesit 2r dozadu staru situaciu v Auparku, ked sa tam parkovalo naozaj uplne ako neandertalci, tiez nie je na mieste. Kolkokrat sme tu riesili Xko so spz KA... Tri auta sa medzi stlpy tiez nie vzdy zmestili. Ak mam podozrenie, ze majitel parkuje zle a cele auto je polepene webstrankou, kliknem a pozrem ci nepoznam, alebo tam nie je cislo. To pri nejakom hybride, co to tam okupoval cele dni alebo spominanom Xku nehrozi. Na databazu majitelov podla SPZ nie som napojeny
    Mam pocit, ze corona lockdown sposobuje podrazdenie uz aj tu na fore v roznych diskusiach. Tak uz to nechajte tak a venujme sa nazvu temy.

    Komentár


    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      V pohode, ako hovorim, ja som stara skola, pich medzi 2 ciary a tam to pre mna vzdy koncilo. Miestna omladina mi uz vysvetlila, ze staci dat webstranku alebo telefonne cislo za sklo a da sa parkovat podla lubovole budem poctivo dodrziavat od zajtra 👍 😇 nieze ma potom budete fotit (cervena TM3)

    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      nechcel som sa vyjadrovat lebo tiez nemam potrebu sa rozculovat koli niecomu co sa mi (zatial) nastastie nestalo ale neda mi to.

      Nechapem preco by som sa ja mal trepat na nejaku stranku co ma nalepenu na aute ked parkuje zle. Navyse ako sam hovoris castokrat na tom aute nebol ani on a prenajima ho.

      Co keby sme vsetci parkovali ako ludia? Ja sa snazim riadit heslom: nerob druhym to co nechces aby robili oni tebe. Vzdy si staci povedat - pacilo by sa mi keby som prisiel a nasiel by som tu niekoho takto stat? Ak je odpoved nie tak proste ked najdem funkcny kabel si to preparkujem a hotovo To plati vo vseobecnosti nemyslim to teraz na nikoho konkretneho.

      A k tomu ze majitelia BEV su rozumnejsi ludia...nemam iluzie statistika proste nepusti

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Preparkovat EV aj 2x je preco problem? V8 by sa mi priecilo preparkovavat, lebo kazdy start cuca baterku, kopu benzinu a je to neekologicke, ale EV pred nabkou???
      S tym suvisi aj dalsia moja vcerajsia skusenost, stal som pesi pri prechode isla sora aut a jediny kto ma pustil (podotykam cez prechod) bol Leaf, ktory nemal problem pribrzdit. Badam to aj na sebe, vseobecne jazdim ohladuplne, ale tiez na spalovaku sa mi nechce zastavit chodcovi ked za mnou nejde ziadne dalsie auto (na druhu stranu ked ja idem pesi a vidim ze ide 1-2 auta tak im mavam nech prejdu a nespomaluju), kdezto na BEV nemam psychicky problem spomalit az zastavit, lebo ved rekuperujem, ale s ICE je to cista strata.

    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      Taur ked spomalis tak mas cistu stratu tak ako aj pri ICE pretoze spomalenim neziskas tolko energie ako stratis pri rozbiehani na tu istu rychlost. Ja by som skor povedal ze to je tym ze sa tesis na dalsie BEV zrychlenie ale sme asi dost offtopic takze koncim na tuto temu

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Catchcash To teda nemas cistu stratu, lebo spomalenim rekuperaciou ziskam cast energie spat. ale pri ICE cista strata lebo ziadny benzin pri brzdeni motorom mi nenakvapka spat do nadrze.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Wilo Ja som to pochopil tak, že drivetesla sa aj prenajíma. Jairo tam nemusel byť ani o tom vedieť. A ten web na aute som bral v tom kontexte - dať mu echo, aby si to so zákazníkmi nejako poriešil. Neobhajujem ani nechcem v tejto téme pokračovať. Len keď si predstavím, že by mne niekto nadával, či obchádzal kľúčom auto, lebo PK113FG a pritom šoféroval brat, ktorý si precenil schopnosti eNira, lebo si myslel že je v TM3P AWD.. Nebol by som úplne happy. Aj keď dúfam, že brat je slušák :-)
      DriveTesla.sk Videá vítam, je s tým kopec práce za nič. A od každého sa dá dozvedieť vždy niečo nové.

    • DriveTesla.sk
      DriveTesla.sk komentoval
      Upraviť komentár
      nick81 dakujem, verim, ze videa budu prinosom pre kazdeho, kto sa pozera do buducnosti
  • DriveTesla.sk
    Junior Member
    • Jan 2021
    • 2
    •      

    #5
    Vcera som zhrnul svoje skusenosti s registraciou slovenskeho EV na oslobodenie od platenia ceskych dialnic na rok 2021. Vsetko v jednom videu.
    Snad to pomoze https://www.youtube.com/watch?v=qQmy0VDXxMQ

    Komentár

    Pracuje...
    X