Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Kona - Hypermiling

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • JozkoPucik
    Member
    • Aug 2018
    • 132

    Hyundai Kona - Hypermiling

    Máme tu článok o hypermilingu, ale tento krát nie Tesla, ale Hyundai Kona.

    https://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000...presla-1026-km

    Neviem, možno som to len ja, ale keď som videl tie vety ako "sú to sériové autá" alebo "Dekra skontrolovala autá" tak mi to bolo hneď podozrivé. Keď takéto veci robili na Teslách nič také som tam nečítal, hlavne preto, lebo to robili ľudia sami a nie samotné automobilky. Pracoval som 5 rokov vo výrobnom závode KIA (na vysokej pozícii) a potom 5 rokov v Nemecku pre Hyundai Mobis. Z mojich skúsenosti viem ako fungujú koréjci. Stále si to pamätám keď sme mali poslať nový KIA Sportage na crash testy tak nám prišlo z korei 5 ks Kia Sportage a bolo nám povedané, že tieto máme poslať na crash testy. My sme ich samozrejme vyviezli ako autá vyrobené u nás! Takže viem ako to funguje....

    Nemyslím si, že by auto ktoré ma baterku menšiu ako TM3 dosiahlo takúto vzdialenosť. Len ako píšem možno som to len ja.....
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1316
    •   

    #2
    netreba hneď porovnávať s Teslou, bohužiaľ Tesla 3 by taký výsledok nedosiahla, to vieme a z niekoľkých príčin

    pri diaľničných rýchlostiach má M3 lepšiu aerodynamiku ako Kona, ale pri pomalej rýchlosti sa prejavia všetky úspory iných komponentov a tam už má navrh Kona:

    - spotreba všetkých možných počítačov Tesly, kamier atď., Kona nemá superpočítače, síce displej nemá takú rýchlu odozvu ako Tesla ale zato spotrebuje podstatne menej elektriny na infotainment, vzdialený prístup, api a neviem čo ešte - samovybíjanie Tesiel poznáme aj keď je všetko vypnuté zoberie nejaké %, ako tento mesiac Bjorn testoval
    - široké 18" kolesá v základe - väčšia strata, dobre vieme ako každým palcom je 5 až 8% rozdiel v spotrebe
    - že nemá TČ, to nebolo pri tomto Teste podstatné
    [priezvisko]@me.com

    Komentár


    • JozkoPucik
      JozkoPucik komentoval
      Upraviť komentár
      S tým TČ veľmi súhlasím, cez zimu je to veľmi veľmi poznať.
  • Wilo
    Member
    • May 2019
    • 337
    •      

    #3
    Nevidim dovod preco by nemohla Kona EV regulernym sposobom prejst 1026km. Nejaky Slovak urobil so starym Ioniqom cosi malo cez 400km a to je tam menej ako polovicna baterka oproti Kone. Pamataj ze sa suchtali 29-31km/h po dokonale hladkom okruhu za idealneho pocasia bez klimy co uz v podstate ani nie je jazda ale skor sebatryznenie a psychicky teror. Ale za takychto podmienok je vacsina EV schopna prejst nasobok svojho normalneho dojazdu.

    Tesla Model 3 taku metu vsak zrejme tiez vie dosiahnut a imho ak prekonat. Doposial je rekord TM3 1001km a to bolo v roku 2018 na US verzii dovezenej do Nemecka pri rychlosti 36km/h. Takze Tesla je tazsia a isla rychlejsie plus odvtedy dostala OTA updaty ktore zvysovali aj dojazd. Ten update v 2019 zvysil oficialny dojazd o 24km takze pri hypermilingu sa budeme bavit mozno okolo 30-40km. To by mohlo dat teoreticky 1031-1041km. Zial nikto sa zatial nepokusil o re-run so vsetkymi novsimi updatmi. Neviem preco nie je dostatok ludi ktori chcu stravit 30 hodin v parnom hrnci

    Komentár

Pracuje...
X