Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Odporucana povinna vybava do TM3

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • pile_of_salt
    Member
    • Sep 2019
    • 65
    • lucia76891
    •   

    Odporucana povinna vybava do TM3

    Stravil som priblizne hodinku aj pol hladanim na tychto forach, ze aku povinnu vybavu kto nosi a je odporucane nosit v TM3. Ano, taku ako aj v inych autach. Ale narazam na to, ze su mozno nejake specialitky, ktore by bolo dobre pozdvihnut. Napriklad na mudrych internetoch som nasiel, ze ludia nosia/pouzivaju 4 gumove medzi diely, ktore sa davaju medzi zdvihak a miesto, kam sa ma zdvihak do auta opriet. Mna ale zaujima, na co 4? Nestaci 1? Ved ked dostanem defekt, staci zodvihnut jednu stranu auta, pri kolese a pokusit sa to zalepit (ak sa da pravdaze). Niekde som tu zachytil, ze je vhodne dvihat celu stranu auta. Cize dva zdvihaky? Nejde to uz do hmotnosti navyse? O tomto sa bavim. Mam v tom dost velky misung. Nie som motorista, nikdy som sa o toto nezaujimal a pride mi to vsetko nove a chaoticke. Tak TM3kari co odporucate, respektive nosite vy?
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1378
    •      

    #2
    Pôvodne zverejnené od pile_of_salt Pozrieť príspevky
    Niekde som tu zachytil, ze je vhodne dvihat celu stranu auta. Cize dva zdvihaky?
    Kazde auto (okrem i-MiEVa) na ktorom menim gumy doma v garazi dviham na boku dvoma jasterkami - ide to rychlejsie a zrejme to aj menej namaha konstrukciu krutenim. (U i-MiEVa dviham jednou jasterkou pod stred napravy najprv predok a potom zadok.)

    Pôvodne zverejnené od pile_of_salt Pozrieť príspevky
    nosia/pouzivaju 4 gumove medzi diely
    Maju 4, aby ich mohli pouzit pri zdvihani v neteslackom pneu/servise. Ja ich nemam, do ineho ako teslackeho servisu nechodim, doma pouzivam medzikusy vyrobene z dreva.


    So sebou v aute ktore nema rezervu nemam ziadne veci na dvihanie - vozim len lepiaci spray a maly kompresor. I-MiEV to ma tak v standardnej vybave, tak som to dal rovnako aj do tesly.

    Komentár


    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      preco mieva nedvihas zboku?

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Je mi to pohodlnejsie s predu a zo zadu. Na konstrukcii naprav su vhodne miesta na zdvihnutie - posobia bezpecnejsie ako dvihacie miesta pri baterii.
      Staci podvihnut kusok a obe kolesa su rovnomerne nad zemou pomocou jednej jasterky.. Ide to velmi rychlo.

    • pile_of_salt
      pile_of_salt komentoval
      Upraviť komentár
      jux prelac ale co su to tie "jasterky?"

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Rucne zdvihaky su viacere druhy:
      Jasterka je hydraulicky zdvihak co ma 4 kolieska, zasuva sa pod auto. Lahko sa s nim robi, no je to dost velky a tazky zdvihak vhodny do garaze, ale nevhodny na vozenie v aute.
      Panenka nema kolieska, je to len hydraulicky valec s podstavcom, vyska sa da nastavit skrutkou, je skladnejsi - davaju ho k tazsim a vyssim autam. Pod nizke osobne auto sa vecsinou nezmesti, male modely maju maly zdvih
      K osobnym autam davaju vecsinou mechanicke zdvihaky s noznicovym alebo podobnym mechanizmom.

      http://www.homola.sk/rucne-hydraulic...nenky-c246_250
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1378
    •      

    #3
    Este k lepeniu sprayom: Neviem, ci na originalnych teslackych gumach bude vzdy fungovat, lebo po vnutornej strane behuna maju nalepeny pas z molitanu - aspon na S a X... neviem ako na 3.
    Vid video - od 7. minuty.
     

    Komentár


    • head
      head komentoval
      Upraviť komentár
      Na to som aj zabudol! Kazdopadne ja mam zimne kolesa pre Model X kupene od Tesly a nemam v nich molitan. Viem to preto, lebo uz som mal defekt a bol som s tym v pneuservise kde sla guma dole.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Nevyjadril som sa presne. Zimne su standardne.
      Tesla dava v EU na prvomontaz (pre X-ko) letne Michelin Latitude Sport 3 - maju na konci oznacenie T0 - to zrejme hovori o tom molitane.
      (napr zadne: Michelin Latitude Sport 3 275/45 R20 110Y XL T0)
      Na tuto letnu sezonu som nahodil uz tretiu sadu. Po 20 az 30 tiskm je po nich.
  • Peto02
    Member
    • Mar 2016
    • 86
    • peter83511
    •   

    #4
    @jux mozem potvrdit ze aj TM3 ma originalne Michelin Pilot Sport 4 T0 s molitanom. Ked mi na jesen menili pneumatiky chalani v miestnom pneuservise tak si to tiez fotili, ze to este nevideli...a mozno ze si tiez nalepia molitan do svojich pneumatik na odhlucnenie :-)

    Click image for larger version  Name:	20191128_053855.jpg Views:	0 Size:	200.6 KB ID:	54594

    Komentár

    Pracuje...
    X