Stravil som priblizne hodinku aj pol hladanim na tychto forach, ze aku povinnu vybavu kto nosi a je odporucane nosit v TM3. Ano, taku ako aj v inych autach. Ale narazam na to, ze su mozno nejake specialitky, ktore by bolo dobre pozdvihnut. Napriklad na mudrych internetoch som nasiel, ze ludia nosia/pouzivaju 4 gumove medzi diely, ktore sa davaju medzi zdvihak a miesto, kam sa ma zdvihak do auta opriet. Mna ale zaujima, na co 4? Nestaci 1? Ved ked dostanem defekt, staci zodvihnut jednu stranu auta, pri kolese a pokusit sa to zalepit (ak sa da pravdaze). Niekde som tu zachytil, ze je vhodne dvihat celu stranu auta. Cize dva zdvihaky? Nejde to uz do hmotnosti navyse? O tomto sa bavim. Mam v tom dost velky misung. Nie som motorista, nikdy som sa o toto nezaujimal a pride mi to vsetko nove a chaoticke. Tak TM3kari co odporucate, respektive nosite vy?
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Odporucana povinna vybava do TM3
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Pôvodne zverejnené od pile_of_salt Pozrieť príspevkyNiekde som tu zachytil, ze je vhodne dvihat celu stranu auta. Cize dva zdvihaky?
Pôvodne zverejnené od pile_of_salt Pozrieť príspevkynosia/pouzivaju 4 gumove medzi diely
So sebou v aute ktore nema rezervu nemam ziadne veci na dvihanie - vozim len lepiaci spray a maly kompresor. I-MiEV to ma tak v standardnej vybave, tak som to dal rovnako aj do tesly.
-
Je mi to pohodlnejsie s predu a zo zadu. Na konstrukcii naprav su vhodne miesta na zdvihnutie - posobia bezpecnejsie ako dvihacie miesta pri baterii.
Staci podvihnut kusok a obe kolesa su rovnomerne nad zemou pomocou jednej jasterky.. Ide to velmi rychlo.
-
jux prelac ale co su to tie "jasterky?"
-
Rucne zdvihaky su viacere druhy:
Jasterka je hydraulicky zdvihak co ma 4 kolieska, zasuva sa pod auto. Lahko sa s nim robi, no je to dost velky a tazky zdvihak vhodny do garaze, ale nevhodny na vozenie v aute.
Panenka nema kolieska, je to len hydraulicky valec s podstavcom, vyska sa da nastavit skrutkou, je skladnejsi - davaju ho k tazsim a vyssim autam. Pod nizke osobne auto sa vecsinou nezmesti, male modely maju maly zdvih
K osobnym autam davaju vecsinou mechanicke zdvihaky s noznicovym alebo podobnym mechanizmom.
http://www.homola.sk/rucne-hydraulic...nenky-c246_250
-
Este k lepeniu sprayom: Neviem, ci na originalnych teslackych gumach bude vzdy fungovat, lebo po vnutornej strane behuna maju nalepeny pas z molitanu - aspon na S a X... neviem ako na 3.
Vid video - od 7. minuty.We CUT OPEN the Tire of a Tesla Model X and it was ACTUALLY INTERESTING! Was super surprised to learn about the inside of the Tesla tire and grateful I found...
Komentár
-
Nevyjadril som sa presne. Zimne su standardne.
Tesla dava v EU na prvomontaz (pre X-ko) letne Michelin Latitude Sport 3 - maju na konci oznacenie T0 - to zrejme hovori o tom molitane.
(napr zadne: Michelin Latitude Sport 3 275/45 R20 110Y XL T0)
Na tuto letnu sezonu som nahodil uz tretiu sadu. Po 20 az 30 tiskm je po nich.
Komentár