Neprestrelila to Honda s cenou trosku?
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Honda e
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
maju tam roznu zaujimavu vybavu, ale ked sa uz hraju na premiovku, mali tam dat aj sedadla s kozou/alcantarou
ta cena je pre hardcore hondakov
ked sa porovna cena E s citigo, ktore ma aj vacsi dojazd aj kufor ... tak je E dost tragedia
-
Honda stavila na filozofiu Mini a chce to predavat ako jedinecne mestske mini auto. Ma to baterky a v dnesnej dobe jedinecny vymierajuci pohon zadnej napravy. Od toho upustaju uz aj puristi v BMW. Plus zaujimavy retro dizajn podobne ako Mini.
Podla mna im ten biznis model moze vyjst. Jediny nedostatok je odznak Honda. Predsa to len nema vybudovany taky kult ako Mini.
Ale tiez mi to pride az moc odvazne. Cas ukaze co z toho bude. Rozhodnu zakaznici a toto bude imho auto ktore nebude predavat hlava ale marketing a emocie. V spalovacom svete mame takych prikladov viac a funguju.
Komentár
-
Pôvodne zverejnené od Wilo Pozrieť príspevkya v dnesnej dobe jedinecny vymierajuci pohon zadnej napravy
BEV, ktore boli od zaciatku koncipovane ako BEV maju s principu zadny nahon, resp. ak maju AWD, tak maju primarny zadny nahon a ak existuju ich verzie s pohonom jednej napravy, tak len so zadnym nahonom.
Zadny nahon je podstatne lepsi pre trakciu, podstatne lepsie sa pri nom vyuzie vecsi krutiaci moment elektromotora ako u spalovacieho motora. A v neposlednom rade je s zadnym nahonom pri vypnutych asistentoch ovela vecsia zabava.
Prednonahonove BEV maju podstatne horsiu trakciu, lebo elektromotor je voci spalovaciemu motoru podstatne lahsi a bateria posuva predozadne tazisko dozadu, takze predok je oproti zadku relativne lahky.
Komentár
-
To nerozporujem ale ja sa nebavim len o EV ale o autach vseobecne. Laickemu zakaznikovi je suma fuk ci ma predny alebo zadny pohon a v zasade o tom ani nevie. Preto spalovaky od toho upustaju a vyjde ich to lacnejsie. A ti fajnsmekri co to vyhladavaju nemaju na vyber. Trojicky si asi takyto motorista nekupi uz len kvoli vzhladu. Posledny mohykan v triede co bolo BMW 1er je uz FWD. Tak co si ma purista kupit? Mini E bude tiez FWD. Honda ma produkt ktory je jedinecny a nema aktualne ziadnu alternativu na trhu. Preto aj ta cena je odvazna. Ci bude dopyt je druha vec...
-
-
https://www.honda.sk/cars/new/honda-e/charging.html
Až 22kW (tri fázy) alebo 7,4 kW (jedna fáza) s integrovaným monitorovaním výkonu, ktorý zisťuje dosiahnutie maximálneho prípustného prúdu. Nabíjačka Honda Power Charger vám umožňuje nabiť vozidlo Honda e na 100 % za 4,1 hodiny* za predpokladu, že ide o 32 A zdroj
https://www.honda.sk/cars/get-a-broc...?model=Honda-e
Oficialne technicke parametre:
Špecifikácia nabíjania
♦ Nabíjanie striedavým prúdom: 6,6 kW
♦ Nabíjanie jednosmerným prúdom: 100 kW
Ako sa da tato Honda nabijat 22kW trojfazovo, ked maximalny AC nabijaci vykon je 6.6 kW ?
Komentár
-
prave som stravil vecer s tymto milym autickom.
Auto ma 1fazovu AC nabijacku.
DC nabijanie je do 50kW, nie 100 ako pisu na niektorych weboch.
Sklamalo ma, ze 49 +- to davalo len do cca 16 perent.
Nasledne klesnutie na 42-43kW aby pri 40 !!! percentach padlo na 30kW a tam sa drzalo.
Smutny pribeh zavrsila rychlost 20kW pri 2/3 nabiti baterie.
To su hodnoty tesne horsie ako stary Leaf 24kWh. A Honda stoji tolko co ojazdena vlajkova lod Tesly.
Komentár
-
Podla mna je to auto po dizajnovej stranke uplna pecka a osobne ho radim k jednemu z najvydarenejsich EV co sa dizajnu tyka. Skoda toho dovrzaneho nabijania. Aj ked Honda to auto dost silno tlaci ako cisto mestsku imidzovku kde sa viac predpoklada AC nabijanie. Ale je to aj tak skoda. Aspon tych 44-50kW to mohlo udrzat do 80%.
milan84 mas k dispozicii ten silnejsi alebo slabsi variant?
Komentár
-
nielen nabíjania je škoda, aj spotreba nie je zrovna na tak malé auto malá
honda proste potrebovala v Európe znížiť emisie, tak to urobili ale zas až tak dobre nie
-
Nie je no.... ale v tom meste a v ramci primestskej dopravy by mi to osobne az tak nevadilo. Do doby kym by to nebolo moje jedine auto a mal by som ist na opacny koniec republikyMohli sa posnazit kustok viac. Zjavne nechceli alebo nepotrebovali...
-
je to ta silnejsia verzia. Jazdi to paradne, odpich to ma vyborny, auto sa otoci na mieste vdaka zadnemu nahonu.
Ale aj ked je to mestske auto, za 38000 malo mat vacsiu baterku a inu krivku nabijania. Toto je bieda.
A co sa tyka spotreby, Miro dobre pise.
Za ten jeden vecer, aj ked to nie je vela, som mal spotreby vyssie ako s Leafom. Akonahle clovek obcas prida, tak tam lietaju spotreby 17-18 v meste.
-
-
Pôvodne zverejnené od Wilo Pozrieť príspevkySkoda toho dovrzaneho nabijania. Aj ked Honda to auto dost silno tlaci ako cisto mestsku imidzovku kde sa viac predpoklada AC nabijanie.
Neda mi pripomenut, ze starucke mitsu-trojcata nabijaju svoju bateriu priblizne polovicnej kapacity priblizne rovnakym vykonom ako honda-e. Pri 10% SoC zacinaju nabijat 40kW, potom samozrejme nabijaci vykon klesa - ale len tak, ze nabitie 10 - 80% SoC trva 21 minut. V zime, ked je bateria studena samozrejme pomalsie, cim je teplejsie, tym nabija rychlejsie, prehriatie nehrozi, lebo maju chladenie klimatizaciou, ktora chladi bateriu pri ohriati nad 29 stupnov.
Komentár
-
U nás na výstave elektromobilov som bol milo prekvapený s veľkosťou interiéru. Je tam dosť priestoru na nohy aj pre dvojmetrového človeka. Ale cenovku na mestský elektromobil si predstavujem trošičku inde. Do 15 tisíc. Ten dizajn mi vôbec nevadí. Aj Multipla sa predávala a ako jej nadávali že je škaredá. U tejto Hondy víťazí praktickosť nad vonkajším dizajnom. Keď popracujú na nabíjaní ,spotrebe a na cene tak to bude super auto do mesta.
Komentár
-
Prvé video od nového Ľuboša, ostal som úplne milo prekvapený, zrýchlil reč - akurátne tempo a žiadne až moc prepísknuté emócie a intonácie ako u iných aj profi novinárov typu Chvála, Karpát, ... pekné zábery. Ak bude takto robiť aj ďalšie, budeme mať super slovenský kanál o EV.Electric Cars a nové video o viac ako zaujímavom aute. Elektromobily sú dnes pevnou súčasťou nášho sveta a trend je nastavený tak že vo veľkom pribúdajú. Ja ...[priezvisko]@me.com
- Likes 1
Komentár
-
niekto to prepískne, pri niekom zaspím, aj emócie sú uveriteľné a umelé, proste toto sa mi zdalo tak akurát
pozri si Ľubošove predchádzajúce videá, toto bolo úplne niečo iné, preto to nadšenie a prekvapenie z mojej strany
pekné prostredie na zábery a pár dobrých nápadov alebo to nie je pokrok o míľové kroky ?
-
prepac, jeho tvorba predtym sa nedala pozerat. toto je urcite pokrok, ale osobne sa nemozem preniest cez niektore veci . Ale ved nech sa mu dari, lepsie ako ceske stranky hejtujuce EV.
Len ma prekvapilo, ze chvalu a misa karpata zatracujes a tuto pana porovnavas ako nadejnu hviezu voci nim
-
tak aspoň sne sa zhodli, že je to pokrok oproti jeho predchádzajúcej tvorbe
karpat je ešte celkom dobrý (keď mu pomáhaš) ale chválu som nepozeral už veľa rokov (podobne ako exotov z prima autosalonu), keď sa zamyslíš napr. nad takým chválom, jeho videá vlastne ani nič hlbšie nedajú, ani info ani zážitok
sú aj takí novinári, čo nič moc konkrétne nepovedia ale buď robia skvelú show alebo použijú nádherné scenérie a je to super, viď top gear, resp. grand tour - samozrejme to je úplne iný svet rozpočtom a počtom pracovníkov zázemia ale vlastne čo sa týka technických vecí, je to slabé ale aj tak to považujem za najlepšiu automobilovú show akú pozerám
a to je aj prípad tohto videa - nič moc nové som sa nedozvedel, ale počul som skvelý prejav, rýdzu mäkkú slovenčinu, pekne vybraté prostredia, proste som mal výborný pocit keď som dopozeral a ani o sekundu som nepretočil (čo je pri mne neobvyklé)
-
Dam to aj sem pre ludi, ktori hladaju info k Honde E:
Pred pár sekundami som zverejnil môj podrobný technicky ladený test Hondy E.
Zimný technicky zameraný test Hondy E v mojom podaní. Video napratané technickými info o podvozku, servisných nákladoch, dobíjani a dojazdoch v zime a samozrejme o "coldgate".
https://youtu.be/PzvllGUd2A0
Komentár
Komentár