Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

lexus (toyota) samonabíjací hybrid

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • kayle
    Member
    • Nov 2017
    • 54

    lexus (toyota) samonabíjací hybrid

    V Nórsku klepli po prstoch Lexus-u za reklamu na ich "samonabíjací" hybrid.
    https://elbil.no/lexus-felt-for-vill...dende-hybrider
  • ToMiLeaf
    Member
    • Jul 2019
    • 39
    •   

    #2
    Ako inak nazvať proces, kedy batériu nenabíjam zvonku, ale nabíja si ju auto samo? Či už brzdením, chodom spaľovacieho motora, resp. cez Charge Mode v ostatnom Priuse PHEV.
    5 rokov som jazdil 3. gen. Priusu a tá batéria sa fakt nabíjala sama.
    A kto si myslí, že samonabíjanie znamená, že sa mu auto v noci samo nabije tak...

    Komentár


    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      to je práve tá somarina, nenabíja sa samo, nabíja ju spaľovací motor, samozrejme za cenu zvýšenej spotreby paliva, aj keď v priemere celkovo za určité obdobie má hybrid o trochu nižšiu spotrebu ako spaľovací motor, o tom tu už bola reč x-krát, mýty o tom nabíjaní hybridov sú fakt scestné

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Ide o to, ze v reklame pouzili "samonabijanie" HEV spalovacim motorom ako vyhodu oproti "nabijaniu" PHEV alebo BEV z elektrickej siete.
      Je jasne, ze tak prezentovana "vyhoda" je evidentne klamliva a zavadzajuca.

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      bohužiaľ aj u nás často predajcovia áut tvrdia, že hybridy sa nabíjajú spaľovacím motorom, je to rozšírená fáma a je hanba, že to vravia aj zástupcovia automobiliek

    • ToMiLeaf
      ToMiLeaf komentoval
      Upraviť komentár
      No mne to pripomína tú kauzu so sušením mačky v mikrovlnke, tiež bol na vine výrobca.

      Inak asi som žil v inej galaxii lebo mne sa fakt batéria v Priuse nabíjala najmä počas behu spaľovacieho motora. To bolo gro filozofie HEV, jazda na benzín mimo obcí a obce potom ako EV.

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      preboha človeče, čo to píšete za sprostosti, báteria sa dobije len toľko, koľko sa zas z nej minie, nič viac. nič menej, má to výsledok ten, že auto má o čosi nižšiu spotrebu, ale fakticky ide takmer stále na benzín, žiadne EV, mal som 3 rôzne hybridy a presne viem ako to funguje, sa mi dvíha žalúdok z takýchto vyjadrení, okrem toho batéria v hybridoch má maličkú kapacitu, je to len na vyrovnávanie energie, niečo ako buffer

    • kayle
      kayle komentoval
      Upraviť komentár
      Ako už písali, tam išlo o to že to prezentovali, ako super vec, nakoľko netreba pripájať kábel. (na rozdiel od BEV alebo PHEV)
      Samozrejme, že ak človek tomu trocha rozumie, tak mu je jasné kde sa energia v batérií berie. A hybrid má určité + v spotrebe (pri niektorých typoch jázd väčšie, pri iných zas skoro žiadne) len to bolo také... no... margetingovo upravené.
      Ak taký PHEV z ich pohľadu bude vždy pripravený aj keď ho nepripojím do zásuvky. Pokiaľ bude mať v nádrži nejaký benzín/naftu.
      Samozrejme BEV treba pripojiť. Ale zas ak HEV a PHEV nenatankujem, tak tiež veľa nesamonabijem.

      Toto je z ich anglickej stránky: "NO NEED TO PLUG IN You’ll never have to connect a Lexus Hybrid to a power socket – they’re self-charging and always ready to go wherever your journey takes you."

      Mimochodom aj v iných krajinách niektorý "krútili hlavou" nad ich sloganom.
      Švédi (vraj, zdroj som nenašiel, len videl v jednej diskusií spomenuté) ale napr. rozhodli, že je to mierne nejasné, ale že kto sa o to zaujíma bude poznať detaily, takže to je OK.
  • Wilo
    Member
    • May 2019
    • 183
    •      

    #3
    Sa zas potrebuje niekto nabalit na pokutach. Zo vsetkych problemov mobility im vadi zrovna laicke vysvetlenie fungovania hybridu. Lebo pre laika sa to skutocne nabija samo. Pre laika musi byt nastartovany motor na to aby sa auto pohlo. Cize motor bezi, panicka jazdi a bateria sa dobija sama bez pricinenia vodica. Zaujimave ze kecy VW o cistom diesly im nevadili. Ani pomenovanie Autopilot a opis v konfiguratore ako full-autonomous driving predtym ako to ohviezdickovali vysvetlivkami s odvolanim sa na buducu pripravu. Esteze mame zakazane susit macky v mikrovlnkach a napisy pozor horuce na kavovych kelimkoch. Ludstvo si niekedy fakt zasluzi vyhynut

    Komentár


    • kayle
      kayle komentoval
      Upraviť komentár
      Ten "clean diesel" už VW asi dostatočne oľutoval že dával do reklamy. A stálo ho to dosť €.

      K autopilotovi len toľko, že to nie je práve šťastne zvolený názov, ale to je tím, že ľudia majú skreslenú predstavu o zariadeniach s názvom "autopilot".
      Samoriadiace (autopilot) mechanické zariadenia sa napr. už pred mnohými rokmi používali na lodiach.
      https://en.wikipedia.org/wiki/Autopilot

      Ale ako presne a čo Tesla menila v popise neviem posúdiť, zas až tak som to nesledoval.
Pracuje...
X