Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Tesla 3 - pre dokončenie objednávky treba uhradiť rezervačný poplatok 0€?

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Iva Zuz
    Junior Member
    • Dec 2019
    • 6

    Tesla 3 - pre dokončenie objednávky treba uhradiť rezervačný poplatok 0€?

    Vedeli by ste mi poradiť s objednávkou Tesly 3?
    Rezervovala som si ju v 2016, zaplatila zálohu, prišla mi v stredu pozvánka do mailu - teslu som nakonfigurovala, ale po odoslaní objednávky sa to koliesko krútilo do nekonečna.... Prepla som teda platbu kartou na wire transfer, odoslala znova a výsledok bol, že objednávka už bola odoslaná, ale pre dokončenie rezervácie tesla požaduje uhradiť poplatok 0€ (predpokladám že preto že zálohu som už platila v 2016). A teraz čo? Tesla nespracuje moju objednávku lebo stále čaká na platbu 0€? Všimnú si to vôbec? Stretol sa s tým už niekto na SVK?
    ****
    Wire Transfer Instructions

    To complete your Model 3 order, submit a € 0 order deposit. Please include your name and order number on the wire transfer for expedient processing.
    ***
  • JozkoPucik
    Member
    • Aug 2018
    • 132

    #2
    Zdravím, asi bude najlepšie kontaktovať priamo Teslu emailom, alebo telefonicky, aby si zistila realny stav tvojej objednávky. Neviem ako to funguje pre SVK objednávky, lebo ja som vozidlo objednával v Nemecku a tam nebol problém sa dovolať. Určite ich treba kontaktovať, pripraviť si objednávacie číslo kvôli identifikácii.

    Komentár


    • Iva Zuz
      Iva Zuz komentoval
      Upraviť komentár
      Vďaka, skúsim. Zatiaľ som písala mail, tak uvidíme. Chvalabohu som sa dnes pre obsadenú linku nedovolala, len dúfam že operátori rozprávajú zrozumiteľnejšie ako ten ich telerobot

    • Iva Zuz
      Iva Zuz komentoval
      Upraviť komentár
      Nuž tak zatiaľ som sa ani po viacerých pokusoch nedovolala a dnes ma už linka vypla úplne, neviem či kvôli sviatkom :-( . Odpoveď na správu tiež žiadna...

    • JozkoPucik
      JozkoPucik komentoval
      Upraviť komentár
      Skús túto pani, riešila síce mňa z Nemecka, ale možno ti bude vedieť pomôcť a možno aj v dohladnej dobe, stadjipour@tesla.com sídli priamo v Holandsku tak by mala byť medzinárodná. Je: Sara Tadjipour, Inbound Inside Sales Advisor

    • Iva Zuz
      Iva Zuz komentoval
      Upraviť komentár
      Vďaka, napísala som jej.
      UPDATE - odpovedala naozaj rýchlo, ale len toľko, že mám volať na infolinku - kde sú zatiaľ stále obsadení.
      Naposledy upravené Iva Zuz; 19-12-2019, 11:36.

    • JozkoPucik
      JozkoPucik komentoval
      Upraviť komentár
      No, som rád, že to aspoň klaplo, že reagovala, ale mrzí ma, že nevedela pomôcť. Keď som bol v nemecku a už sa blížilo dodávanie Modelov 3 tak to bolo fakt umenie sa dovolať an infolinku. Bolo to fakt o tom sedieť na linke 20+ minút. Tesla to má tak spravené, aby nebolo treba nikoho kontaktovať. Len keď niečo nejde ako má tak potom reálne treba volať. Žiaľ hlavne v nemecku to bolo tak, že linku preťažovali zbytočne ľudia, ktorý sa pýtali na základné veci. Myslím, že to je ten prípad aj teraz.

    • Petee
      Petee komentoval
      Upraviť komentár
      Ivka, na akú linku si to volala? Ja v accounte vidím iba +31 20 258 39 01, kde sa ozve robot hovoriaci po holandsky a nemám ani potuchu, jak sa tadiaľ dostať ku anglicky hovoriacemu operátorovi...
  • Vladimír Oboňa
    Junior Member
    • Nov 2019
    • 18

    #3
    Mňa skôr zaujíma, prečo odo mňa pýta za objednávku 1000.- EUR, keď som už pri predobjednávke 1000 zaplatil. Nevie mi to tu niekto ozrejmiť? Ďakujem

    Komentár


    • JozkoPucik
      JozkoPucik komentoval
      Upraviť komentár
      Ja som platil 1000,- pri objednavke pred 3 rokmi, potom 2000,- pri konfiguracii co bola na konci 2018, potom auto prislo.

    • Iva Zuz
      Iva Zuz komentoval
      Upraviť komentár
      A aj ti to reálne stiahlo z karty po odoslaní objednávky? Pretože mne sa konfigurátor tiež tváril, že 1000€ uhradené a 1000€ ďalší doplatok po odoslaní, ale v reále karta sa s tým nevedela zrovnať (krútila donekonečna lebo asi nevedela previesť 0€) a prevod nakoniec hlási zálohu doplatiť 0€..... Nakoniec tí, ktorí to uhradili vopred, majú viac problémov ako keby neuhradili nič....

    • JozkoPucik
      JozkoPucik komentoval
      Upraviť komentár
      Hmm neviem, ja som to robil už veľmi dávno, možno im to teraz nejako blbne.

    • JozkoPucik
      JozkoPucik komentoval
      Upraviť komentár
      Uz viem, https://imgur.com/a/CZEAtiU mne prislo poslat tu druhu platbu na ucet. Prva sa mi stiahla z karty, ale druhu som priamo posielal.
  • Vladimír Oboňa
    Junior Member
    • Nov 2019
    • 18

    #4
    Vyskúšam, čo to reálne urobí.
    A koncová cena bola nakoniec taká ako si si nakonfiguroval?

    Dík

    Komentár


    • Iva Zuz
      Iva Zuz komentoval
      Upraviť komentár
      Áno u mňa cena bola taká ako pri konfigurácii, to bolo ok.
  • Vladimír Oboňa
    Junior Member
    • Nov 2019
    • 18

    #5
    Takže odskúšané - stiahli si ďaľšiu 1000ku.

    Komentár


    • Iva Zuz
      Iva Zuz komentoval
      Upraviť komentár
      A mal si to spárované s tou rezerváciou ktorú si už uhradil? Ak áno, tak to ešte viec nahráva tomu, že u mňa v účte niečo zblblo. Mám priradené číslo rezervácie ale neviem meniť konfiguráciu, to by asi malo ísť keď je objednávka potvrdená...
      Linka Tesly je vždy obsadená, dnes ma vypli po 7 minútach čakania a predpokladám že cez sviatky to nikto riešiť nebude, takže sa to stále naťahuje.... už zvažujem či by nebolo rýchlejšie storno objednávky a objednať nanovo.

    • JozkoPucik
      JozkoPucik komentoval
      Upraviť komentár
      Iva Zuz Posledná vec je zavolať do Ameriky, priamo na linku Tesla len ber do úvahy časový posun. Ja som v podstate takto pred rokom tiež volal, lebo povedali, že ľudia čo nenakonfigurujú do konca roka, auto nedostanú začiatkom 2019. Tak som volal priamo tam a asi tak do 30 min som mohol konfigurovať, to bolo niečo čo som na Nemekcej Tesla linke, tri týždne, vybaviť nedokázal. Ten RN kód je univerzálny aj pre nich. Ja som volal asi 30.12. alebo dokonca 31.12. už neviem presne.

    • Iva Zuz
      Iva Zuz komentoval
      Upraviť komentár
      Nuž asi aj k tomu bude musieť dôjsť, ale celkovo na tesláckej stránke je problém nájsť akýkoľvek relevantný kontakt (keď mám zaškrtnuté other Europe, jediná je tam uvedená tá holandská infolinka). Ešte ma napadlo kontaktovať niekoho v AU alebo ČR či by to neposunuli ďalej.

    • JozkoPucik
      JozkoPucik komentoval
      Upraviť komentár
      Uz si nepamatam cislo ktore som volal, ale ked som googlil nasiel som 00 1 650-681-5100, tak mozno to pojde.
Pracuje...
X