Ahojte, neviete nahodu o niekom kto by chcel odstupit od zmluvy na Citigo?
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Skoda Citigoe iV
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Caute, vcera sa mi stalo ze som skusal zapnut A/C na dialku a okrem toho som parkrat refreshol data v skoda connect appke a vypisalo mi ze:
Prekrocili ste maximalny pocet poziadaviek. Tato funkcia bude znovu dostupna po dalsej jazde.
Toto je co za kravina ved ked je tam raz datova SIM tak je snad moja vec kolko krat sa na to auto pripojim nie? Aj vy ste sa s tym stretli? Dakujem
Komentár
-
Pojem fairuse policy ti nieco hovori? Typujem ze je tam nejaky strop. Mas tam sice datovu simku platenu vyrobcom, ale tie data zrejme niesu uplne zadarmo od operatorov, ved preco aj. Ak by si kazdy majtel auta refreshoval kazde 2 minuty cely den, tak by poplatky za data mohli v nejakom casovom horizonte aj presiahnut hodnotu auta.
Aj pri mobilnych flatrate mas limit tusim 2000 minut, pri flatrate od ZSE za 69e mas 400kwh, atd. Tak sa nediv. Ale opytaj sa v Skoda, alebo precitaj aj male pismenka v podmienkach ...
-
Pisalo ti ze mozes zas po dalsej jazde, mozno kamos refreshuje kolko chce (to je relativny pojem, mozno jemu sa chcelo len 3x za hodinu, nie 10x ako tebe ) medzi jazdamy, mozno jazda resetuje pocitadlo. Ak kominikacia nejde priamo sim-sim, ale cez nejaky VW server mozno bol ten pretazeny ...
-
jux Ako pises, ked pride k zmene, tak autosimka, alebo apka odosle udaje, co moze byt aj raz za tyzden ked to prezeniem. Ale ked ja bude klkat na refresh ako blazon kazdych 15sec, aby som sa presvedcil ze sa nic nezmneilo (alebo moze byt aj chyba ze sa apka zacykli), tak tych dat potecie podstatne viac. Ak by to mohli byt vyrazne objemy, tak aj ja ako vyrobca/revadzkovatel by som nastavil rozumny limit. Len som logicky teoretizoval o moznej pricine, vzhladom na tu hlasku co mu hodilo, lebo netusim ci je obmedzeny objem dat na tych autosimkach pri sluzbe zdarma. Ale skusenost vravi, ze zvycajne nic co je marketingovo oznacene bez limitu, obmedzenia, do bezvedomia, nekonecne atd, v skutocnosti take nieje.
-
Catchcash Nepoznas, ze milion spendlikov zabije aj slona? Si to vynasob krat mnoho milionov aut VW group a z par kb mas kvantum prenesenych dat, ktore ked im vyuctuju operatori, tak sa poseru. Mozno. ja neviem, len ma napadlo preco by obmedzovali pricaste refreshe. Na webke kde si stahujem titulky k filmom zdarma tiez mozem stiahnut len 10 za sebou a potom musim opisovat zakazdym kod, aby neboli zahlteny. Alebo si mozem zaplatit sluzbu a stahovat ako rychlo vladzem klikat.
-
Ak vieš dopredu kedy chceš zapnúť AC, tak nie je potrebné používat Car Connectale je vhodnejšie použiť Maps&More. Musíš byť ale v dosahu BT infotaimentu tj sedieť v aute a musí byť zapnuté zapaľovanie a zapnuté rádio.
Pracuje sa s tým omnoho komfortnejšie zmeny sú okamžité nič sa “nekonečne” dlho neaktualizuje. Ale niečo za niečo, treba poznať čas zapnutia už pri odchode z auta.
-
-
Pôvodne zverejnené od Taur Pozrieť príspevkyked pride k zmene, tak autosimka, alebo apka odosle udaje, co moze byt aj raz za tyzden
Komentár
-
Ze nieco ma Tesla este neznamena ze to tak musi robit kazdy. VW zatial nieje technologicka firma ako Tesla. U nas vo firme tiez nefunguje system online hoci sa tak navonok tvari, ale v skutocnosti sa za oponou data stahuju a spracuvaju v davkach. Sice casto, ale online to nieje.
A Tesla stoji ine peniaze ako Shitygo. Tam mas data predplatene do smrti, resp. Elon to bude prenasat mozno cez vlastnu satelitnu siet, tak si to moze dovolit. A tiez tazi z toho ze ziskava data z aut. aby vylepsoval resp. dorabal co vypustili nedorobene len aby dodrzoval terminy.
-
Taur má pravdu. Ja som celý živol vyvíjal rôznu alektroniku a smer ktorý automabilový infotainment naberá je čistý marketing - ohurovať každú chvílu niečim novým.
Ale autom sa má jazdiť nie čumieť každú chvíľu na displej a ťapkať na dotykovú obrazovku. Už sa ozývajú hlasy, že obsluha infotaimentu za jazdy je výrazne nebezpečnejšia aj ako 0,5 promile alkoholu alebo telefonovanie bez handsfree.
Ja som začal použivať na e-up We Connect len včera. Je to dosť tristná appka. A naviac po 3 rokoch chce za rok 99 €. Myslím, že sa na to po 3 rokoch vykašlem. Auto mam v bungalove pred dverami, nie je problém pred raňajkami v aute zapnút klimu a aj rozmrazaovanie čelného okna.
-
-
Používam dve apky v jednom mobile, jednu nissanovskú a jednu škodovácku a sťažovateľom na tú škodovácku by som doprial začať používať tú od nissanu.
Mne ešte nepredviedla nejaké obmedzenia ale neťukám opakovane na niečo čo čaká na reakciu auta. Skúšal som nieľkoľkokrát spúšťať alebo vypínať klímu, nabíjanie, bežne sa informujem o stave baterky a polohe auta. Tie reakcie do 5 až 10 sekúnd sú akceptovateľné a nebol s ňou problém. Taká nissanovská, tam sa čaká minútu až dve a to každý druhý raz vypíše chybu a treba sa znova prihlasovať do apky.[priezvisko]@me.com
Komentár
-
S nissanovou appkou (NissanConnect EV) treba byť proste trpezlivý. Jeden deň robí veci obratom a druhý jej to trvá dlhšie. V kombinácii s Leaf Spy Pro je to ale paráda zvlášť, keď zoberiem tie tunajšie siahodlhé vlákna k téme appky napr. Hyundai/Kia a krkolomné postupy ako ich sprevádzkovať.
V lete kolegovia s päťkovými bávami len čumia ako z kancla púšťam pred odchodom z práce klímu v "zlom" Leafe
-
ToMiLeaf Ano, neutral+rucna, motor bezi aj po vytiahnuti kluca, zhasne az ked vystupis a zabuchnes dvere. Ak znova dvere otvoris, tak sa moznost dialkoveho startu zrusi. Dialkove ma displej na ktorom si viem pozriet teplotu v aute, da sa nastavit aj pravidelny start ... viacmenej take funkcie, ako cez apku. Dialkove ma dosah 2km. V hustej mestskej zastavbe okolo 500m.
V druhom aute som to mal tiez s A/T, tam klasicky v Pcku.
-
- Likes 1
Komentár
-
-
Catchcash Este by nemuselo byt marne mat v predu nieco ako navijak len namiesto haku mat tam elektromagnet, ktory ked ides za kamionom na dialnici vystrelis nanho, aby ta tahal a ty tym padom rekuperujes, takze namiesto aby si minal ele na dialnici naopak sa nabijes. Sice neekologicke a neeticke, ale casovo a finanacne ekonomicke riesenie.
-
- Likes 1
Komentár
-
Taur ja by som to nazval tiez inac ale hovorim ze som to v jednom z tych X cennikov (neviem ci u nas alebo v CR) videl aj takto a tiez som sa cudoval ze co to ma byt A nevsimol som si ze to tam maju aj tak aj tak...Asi sa s tym moc nebabrali a naklikali co im prislo pod ruku ako hovoris.
-
Ahojte, ja sa chcem spýtať kto už má auto či do miesta na rezervu vojde dojazdové koleso a aké rozmery sú pre škodu/vw, ja lepiacim sadám až tak neverím. Ďakujem.
Komentár
-
Priestor tam bude rovnaky, ako pri spalovacich verziach aut. Len asi treba odstranit polystyrenovu vypn, alebo ju nahradit polystyrenom vytvarovanym na rezervu. Pokial stare verzie ponukali moznost dojazdoveho kolesa, tak pravdepodobne vojde aj do elektrickej verzie. Len sa zmensi miesto pre nabijacie kable. A podlaha v kufri nebude sediet :-)
-
-
Ahojte, tak aj ku nam dorazilo CitiGO, je to prve elektricke, pouzivame ho prioritne na rozvozy jedla - donasky z restauracie a zasobovanie, velmi milo prekvapila spotreba, a rychlost nabijania na VSE stojane v PP a v KE. Ta zelena farba mu neskutocne pristane. Zatial za tri dni najazdene 590 km, a mozem povedat iba samu chvalu. Zatial nabijam denne 2-4h.
Na Move and Fun sa uz tri dni snazim stiahnut mapy, ale ta aplikacia je trochu priblba, a furt mi to vypne, tak skusam dalej. Ani vlastne neviem ci ich budem pouzivat, len to chcem vyskusat zo zvedavosti.
Jediny problem je, ze na tychto stojanoch auto (a ani ja) netusi ako rychlo sa nabija, iba vie kolko casu ostava do nabitia na 100%. AK niekto pride na to ako to zistit, tak sa moze podelit o skusenost. Prikladam par fotiek z aplikacie a auta.
Prva je z rozvozu na obed po meste celkom dynamicky styl jazdy (plyn brzda ) , aj ked priemerna rychlost je mala, lebo sa vela stalo na mieste.
Druha je medzi mesto - SN - PP - KE s lahkou nohou po okreskach
Tretia je optimisticky predpokladany dojazd pri 92 percent baterie, po predchadzajucej kludenej jazde.
Stvrta je kolko casu na 22kW nabijacke by malo trvat dobitie z 80 percent na 100.
Potom uz len foto auta
Za tychto par km, rozhodne ODPORUCAM toto auticko. Neuveritelny pomer cena/vykon, u nas navratnost jasna, kedze za normalnych okolnosti pretankujeme po meste 400€/mesiac.
6 Fotky
Komentár
-
Riešil už niekto poruchy nového Citiga resp. eUP? Auto po 19 dňoch od prevzatia a 1337 km sa z ničoho nič rozhodlo, že z parkoviska neodíde a ostalo zablokované bez akéjkoľvek chybovej hlášky. Nešlo s ním pohnúť dopredu, ani dozadu, pričom bolo naštartované a "pripravené k jazde". Ani so zaradeným neutrálom autom nešlo pohnúť. Musela prísť druhá odťahovka a naložiť ho a zajtra odnesie do servisu. Vyzerá, že nie celkom platí, ze elektrické autá sú spoľahlivé a majú nízke servisné náklady :-( Vie niekto, čo to môže byť?Pripojené súbory
Komentár
-
Komentár
-
Catchcash Ty nosis velky TP sebou a ukazujes policajtom co v nom mas zapisane ??? To je kseft/praca STK a nie policajtov na ceste. Jediny hacik vidim, ak stojan s bikami bude zakryvat SPZ, cize ak budes ziadat dalsiu tabulku na ten stojan , tak na DI by mohli riesit zapis tazneho do TP. Ale ak nebude zakryvat, alebo si vzdy tu z auta prehodis na stojan, tak si myslim ze spoko.
Mne sa zda ze ofic sa tazne asi neda na citygo, niekde som to cital, koli pripustnnej hmostnosti, koli tomu je asi aj len 4 miestme, ze piaty clovek clovek by uz vahovo nevydal. Aj ID3 s najvacsou/najtazsou bateriou je len 4 miestne, ale tie dve s mensim dojazdom/bateriou su 5 miestne, koli celkovej konstrukcnej pripustnej hmostnosti.
-
Pozor na to, ak budeš účastníkom nejakej nehody, neuhradia ti z havaríínej poistky nič a z PZP môžu od Teba pýtať preplatenie škody, ak budeš mať na aute namontované ťažné zariadenie, keď tam byť nemôže..Nemusí to byť, ale stať sa to môže.
-
Ahojte.
Tak dnes som prihlásil nové e-up a súčasne predal 14 rokov starého Fiata. Nie som si istý z čoho mam väčšiu radosť.
Mám však otázku:
Chcem hneď za nova vymenit letné pneu 165/65 R15 Good Year Effficient Grip Contact , made in Germany vyrobené v októbri 2029 za celoročné.
Nehodili by sa niekomu, dám 50% zlavu tj 120 za všetky 4 ks.
- Likes 1
Komentár
-
Niekde je zrada. Ten rozmer, to je nejaká dojazdovka, či to fakt? Tá guma nemôže stáť viac 30 €/kus, to by som celoročné, ktoré v chlade a mokru nedržia a na suchu zasa žerú, vôbec neriešil. Nechaj origoš letné (keď ich vyrobia) a tie 4 dni, čo za rok napadne sneh, necháš auto stáť alebo počkáš do poobedia kým sa roztopí
-
Omyl presne tento premiový model nekúpiš lacnejšie ako 60 € / kus.
Tú pneu zvolil VW pre e-up kvoli minimalizácii aerodynamického odporu. Aj alu disky sú majú čelo skoro uzavreté tiež kvôli turbulenciam, ktore zvyšujú aerodynamický odpor.
Pre mňa je celoročná najlepšia voľba. Samozrejme nie hocičo. Ja kupujem Michelin CrossClimate v presne rovnakom rozmere.
To je moderná pneu “letna pneu na zimu”. Samozrejme že aj v lete aj v zime nie je špicková ale len veľmi dobrá. Ja som z BB byvam na kopci kde vedie len úzka cesta a odhŕňajú len so spozdením.
Ja jazdim niekoľko desaťročí a používam len premiové pneu a doteraz som menil pneu letné/zimné. Ale prezúvanie v dnešnom klimate je občas veľké riziko. Najmä zimná pneu pri vysšich teplotach, čo je je teraz v marci dosť časté, má výrazne predľženú brzdnú dráhu. Zažil som to na vlastnej koži. Ideálne by si mal “nahadzovať” typ pneu pri každom výjazde (ako v F1)
Ja super vlastnosti pneu pre e-up nepotrebujem, prevažne mesto a okolie takže do 60 km/ ha aj na dialnici s takou škrupinkou je optimum 120 km/h.
Mám silný pocit, že si trochu zaspal dobu.
Pre mňa má zmysel aj keď org letné darujem príbuznému ( ale kupuje tiež nový e-up takže budú dlho stáť) lebo ročne ušetrim nervy a cca 60 € za prezúvanie nehĺadiac na fakt, že časté prehadzovanie na disku ohrozuje pärku pneu.Naposledy upravené palo47; 21-04-2020, 18:27.
-
S tym hodnotenim “velmi dobre” by som bol opatrny. Najcastejsie sa s celorockami sklonuje skor spojenie “relativne dobre” Ale uplne chapem ludi co ich kupuju. Na malom mestskom auticku s malym najazdom je prezuvanie ozaj otravne a sezonne gumy vacsinou zostarnu skor ako sa opotrebuju. Najma tie zimy su poslednu dobu stale zalostnejsie. Tento rok nebol ani sneh ani poriadny mraz.
-
Ale zimne pneu niesu len o snehu, ale aj o chlade. Letne pod 7C prilis stvrdnu a maju na prd jazdne vlastnosti. A pod 7C hoci bez snehu je tych dni dost. Samozrejme zalezi od regionu a najazdu. Pri malo km a juznom SK celorocky ako kompromis mozu davat zmysel. Pri vacsom rocnom najazde to nema zmysel. Tak ci tak treba kupovat casto gumy, tak preco nemat letne aj zimne kazde na diskoch, ktore si clovek prehodi aj sam za 20min. V servise ked tak len vyvazit sem tam.
-
Je veľký rozdiel pnematika a pneumatika. Nechce sa mi hľadať nemecky veľmi dobrý rozsiahly porovnávaci test zimnych a letných nový ale aj ojazdených pneumatík (to nikto doteraz nerobil). U moderných pneu je hranica 7deg C viacmenej “mýtus”. Ak si dobre spomínam najprekvapujúcejsie zistenia testu boli:
- kvalitná letná pneu na suchom asfalte je ai pri teplotách mierne pod nulou lepšia ako bežná zimná
- pneumatika ojazdená na hranicu zákonnosti je na suchu lepšia ako nová rovnakého druhu. To tvrdí samotný Michelin, ktorý vyzyva aby ľudia zbytocne skoro nemenili pnematiky ( ekológia). Má to ale háčik, v silnom daždi prílis klesá rýchlost kedy nastáva aquaplaning.
- nikto netestuje ako sa menia vlastnosti pneu po ojazdení. Výrobcovia sa sústreďujú len na to akby nova pneu ziskala v rôznych testoch čím vysšie hodnotenie
-
Pôvodne zverejnené od palo47 Pozrieť príspevkyAle autom sa má jazdiť nie čumieť každú chvíľu na displej a ťapkať na dotykovú obrazovku. Už sa ozývajú hlasy, že obsluha infotaimentu za jazdy je výrazne nebezpečnejšia aj ako 0,5 promile alkoholu alebo telefonovanie bez handsfree.
Komentár
-
Veľmi dobrá recenzia. Sám som prekvapený, že som sa nepristihol ako obyčajne pri autách, ktoré dôvernejšie poznám, že toto je inak alebo hento nie je presné. Spotreba, dojazdy, funkcie infotainmentu, výbava, všetko presne sedí.
Ako prvého kandidáta pre plnú elektrifikáciu si Škoda však zvolila Škoda Citigoe iV. My sme ju niekoľko dní testovali - splnila naše očakávania?[priezvisko]@me.com
Komentár
-
Zopar chybajucich udajov, co by v recenzii mali byt:
Nabijacka je dvojfazova, auto si nezapameta posledne nastavenu uroven rekuperacie, tiez si nezapameta nastavenu hodnotu teploty kurenia/klimatizacie a po zapnuti auta je nastavena minimalna rekuperacia a 21stupnov. Tiez sa neda zapnut kurenie/klima pocas AC nabijania, no cez mob. aplikaciu sa da.
-
Ja naviem ja ju mam vypnutu a pamata si to ze ma byt vypnuta, nezapne sa na 22 ked nastartujem. Vam ano? Ci ste mysleli ze ked je raz zapnuta ked vypinam auto tak potom ked znovu zapnem sa resetne na 22? Musim vyskusat ale keby to aj tak bolo mi to absolutne nevadi
-
Ako je to s jazdením na stupni N ?
Nikde v návode to nie je popísané, či sa môže počas jazdy zaradzovať, alebo nie.
Komentár
-
Su na to rozne nazory. Z principu fungovania motorov by som odhadol, ze autam s indukcnym motorom by to nemalo vadit, no u aut s motorom s permanentnymi magnetmi by som skor predpokladal, ze by mohol nastat problem s indukovanym napetim, ktore by mohlo uskodit invertoru.
Vzdy je to otazka ako je navrhnuty invertor - ci zaradenie N pocas jazdy zvlada.
No ak vyrobca na to nijak neupozorni, resp. moznost zaradenia N pocas jazdy softverovo nezablokuje, tak zrejme s moznostou zaradenia N pocas jazdy pocita a elektronika invertora je na to prisposobens a teda zaradenie N je legalne.
-
Ja mám e-up. V SK návode (je to najhorši návod aký som kedy čital ) sa jazda na neutrál pripušta napr pri odťahu.
Musí byť zapnuté zapaľovanie, max rýchlosť 50 km/h a dľžka jazdy 50 km.
V praktickej prevádzke nemá jazda na neutrál zmysel. Monitoroval som výkon do/z baterky cez OBD a pokiaľ je vypnutá rekuperácia, tak do baterky nič netečie a teda rekuperacia je skutočne nulová. Ale ešte raz to preverím, lebo som to pozeral len v logu. Vozidlo sa chová ako keby malo volnobežku hoci všetko je natvrdo spojené.
Komentár