Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Skoda Citigoe iV

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • romiix
    Member
    • Oct 2015
    • 82

    Zaznamenávali ste niekto teplotu batérie v rôznych teplotách/jazdných režimoch?
    Vcelku by ma zaujímalo, koľko °C musí byť vonku, na prehriatie batérie. Resp. v akom rozmedzí teplôt sa dá rátať s plným výkonom dobíjania na rýchlodobíjačke.

    Komentár


    • stopo
      stopo komentoval
      Upraviť komentár
      tak minuly rok: auto bolo cely den na slnku, teplota v tieni 35st., jazda cca 200km a nasledne nabijanie rychlostou 37kw. Bateria po nabiti na 75% mala cca 42st.

    • denial
      denial komentoval
      Upraviť komentár
      mne to nabijalo velmi pomaly hned pri druhom rychlonabijani (a kazdom nasledujucom)
  • denial
    Member
    • Jun 2014
    • 322

    vcera som len tak pocas nabijania otvoril kapotu, ani neviem naco.
    a hore na tom plechovom kryte nabijacky bolo nalepene perie aj s takymi kostnymi spajlami, ako keby sa tam rozplestil vtak pri vysokej rychlosti.
    nechapem, ako sa to tam mohlo dostat...

    Komentár


    • VladoTA3
      VladoTA3 komentoval
      Upraviť komentár
      Nemohla to zapríčiniť KUNA?
      Už som spod kapoty v motorovom priestore na nie jednom aute vyťahoval, perie, škrupinky od vajíčka a aj celé vajíčko. Niečo dokonca v dutinách zašité, čo pohľadom ani vidieť nebolo.
      Ak sa nabíjačka pri nabíjaní zohrieva, kune tam musí byť príjemne teplo. Preventívne by som na ten celý priestor opakovane použil sprej proti hlodavcom.

    • denial
      denial komentoval
      Upraviť komentár
      moze ... a uz som tam nastriekal nejaky NELEPIVY sprej proti kunam ... pre istotu

      prekvapilo ma, ze auto si same nevie prepnut hodiny na letny cas, ani ho nacitat z radia a uz vobec nie z internetu, na ktory je tiez pripojene ...
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1378
    •      


    Pôvodne zverejnené od denial Pozrieť príspevky
    uz som tam nastriekal nejaky NELEPIVY sprej proti kunam ... pre istotu
    a nezapacha prilis? ktory si kupit? tento?
    https://www.autokelly.sk/Product/ACST024/3400129

    Komentár

  • xxc
    xxc
    Junior Member
    • Apr 2020
    • 2

    Akú máte skúsenosť s druhou zvolávačkou? Mne to nainštalovali v servise, bez toho ma nechceli pustiť a teraz nefunguje Škoda Connect. Skúsil som odobrať vozidlo a pri pridávaní už nie je možné ho aktivovať. Pri zadávaní stavu tachometra vybehne chybová hláška, že Míle nesúhlasia. Máte už absolvovanú druhú zvolávačku a funguje vám to?

    Komentár


    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      A to je co za zvolavacka? Tyka sa to vsetkych? Kde najdem nejake info, dik

    • xxc
      xxc komentoval
      Upraviť komentár
      Aj ja by som rád vedel, lebo auto bolo na prehliadke po 30 000 km a keď malo byť hotové, tak mi oznámili, že akurát nabehla ešte nejaká akcia a auto bude až na druhý deň. Viac neviem, ale odvtedy blbne myŠkoda a auto je odpojené, resp. sa mi ho už nepodarilo spárovať. Nejaká dobrá duša tu radila, že treba odstrániť auto a znova aktivovať. Tak toto nepomohlo, lebo to nefunguje :-)

    • denial
      denial komentoval
      Upraviť komentár
      skus http://recall.skoda-auto.com


      Mne to stale pise

      Vážený zákazníku, pro zadaný VIN kód žádná svolávací ani servisní akce ŠKODA aktuálně neprobíhá.
      Naposledy upravené denial; 19-06-2021, 22:48.

    • xxc
      xxc komentoval
      Upraviť komentár
      Volajú to Akcia 93K1 a Akcia 90R6. Inak nefunguje to aktivovať ani na ios telefóne.

    • jozefSk
      jozefSk komentoval
      Upraviť komentár
      xxc koľko si platil za prehliadku, čaká ma to o mesiac

    • jozefSk
      jozefSk komentoval
      Upraviť komentár
      Zajtra som na tú zvolávačku objednaný, týka sa to preprogramovania združených prístrojov kvôli možnému vysokému odberu.

      Vyriešilo sa to s tým Škoda connect?

    • xxc
      xxc komentoval
      Upraviť komentár
      Nevyriešilo, nemal som ani čas písať na podporu škoda. Operátor nevedel pomôcť a poslal ma do servisu a nech im pošlem mail s popisom problému. Skúste potom rovno v servise po aktualizácii funkčnosť škody connect. V Košiciach som platil nejakých 74 €.

      Problém je vyriešený. Ešte raz som to skúšal s naštartovaným autom, ako som pozeral km a zrazu sa to podarilo. Funguje aj Škoda Connect. Inak ešte čo sa prehliadky týka, možno kto by chcel ušetriť na krv, vymení si sám peľový filter a povie servisu, nech to nerobia a vtedy by to bolo myslím 39 €.
      Naposledy upravené xxc; 22-06-2021, 20:59.

    • jozefSk
      jozefSk komentoval
      Upraviť komentár
      Tu iba za samotný filter chcú 35€.
      Ktorý servis v Košiciach, nemám to ďaleko.

    • xxc
      xxc komentoval
      Upraviť komentár
      Todos Kosice. Ved to aj tak vychadza, ze prehliadka 39 a filter 35 :-)

    • jozefSk
      jozefSk komentoval
      Upraviť komentár
      Tak pani odhadla filter + hodina cca 105€

    • jozefSk
      jozefSk komentoval
      Upraviť komentár
      Už mám ten soft nahraný, škoda connect funguje

    • xxc
      xxc komentoval
      Upraviť komentár
      Ja som naplanoval odjazd na rano s 90% dobitim baterie a uz skoro rano auto dobite na 100% :-) Uvidime, co zajtra. Ale dotaraz to nerobilo.

    • jozefSk
      jozefSk komentoval
      Upraviť komentár
      toto urobilo aj mne,
      ak sa to nechce nastaviť cez škoda connect, tak to musím urobiť cez aplikáciu v aute
  • denial
    Member
    • Jun 2014
    • 322

    Dobry vecer.

    Tak dnes ma Citigo dost sklamalo a zdrzalo.

    Vyrazil som z domu 100% nabity o 17:20 smer ZV cez LV/BS, po 138 km (uz cestou spat) som dorazil na Budcu nejak so 16% a pripojil som v ten den PRVE ccs RYCHLONABIJANIE.

    Po 10 minutach bola bateria na 32% a nabijaci vykon bol 25kW
    Po 34 minutach 54% a vykon 12.5kW
    Po 46 minutach pri 60% vykon 11kW
    Po 67 minutach pri 70% nabijanie 10kW
    Po 1h 21m pri 76% to islo 8kW, som si povedal, kaslem na to, pojdem pomalsie

    Asi bateriu odrovnovalo to teplo vonku a "rychla" jazda tam.
    Ano, chapem, je to auto do mesta a nie na dialnicu.

    Komentár


    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      ja som po velmi dlhej dobe vyuzil DC a za 39:45 som nabil 19.73 kWh a to bolo priserne teplo. Je pravda ze som nesiel predtym, po dialnici tak jedine ze to by bol rozdiel. Tiez to neni idealne ale teda daleko lepsie ako tie tvoje cisla. By som nepovedal ze to moze mat az taky vplyv.

    • martin7470
      martin7470 komentoval
      Upraviť komentár
      Pokud bylo teplo, tak baterie mohla mít při odjezdu okolo 30 C. Dálniční jízdou (dle dojezdu odhaduje 137 km/h dle tacho...) se mohla dostat někam k 42 C (Nabíjení se omezuje při teplotě nad 40 C, nad 45 C už je to hodně pomalé). Další problém je nabíjení, při nízkém % SOC je ohřev baterie velký (z 10% na 20 % klidně o 4C). Při nabíjení z 0 % na 50 % (při počáteční teplotě baterie 25 C) je ohřev cca 16 C. Pokud se nabíjí z 50 do100 %, je ohřev pouze cca 5 C...
      Pokud je venku teplo a jede se daleko, je třeba dodržovat následující
      - nabíjet již při SOC baterie 40 % (nejlépe od 40 do 80 %),
      - udržovat rychlost okolo 90 km/h (potom je spotřeba cca 10 kWh/100 a tomu odpovídá i dojezd...), baterie se potom jízdou prakticky nezahřívá.
      Takto se dá na 4 nabíjení urazit při teplotě cca 25 C (bez zpomalení nabíjení) cca 600 km.

    • denial
      denial komentoval
      Upraviť komentár
      vdaka za prispevok.
      asi to tak moze fungovat.
      v praxi vhodne asi najma pre dochodcov

    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      denial v praxi to nie je auto na dialnice asi tolko k tomu Ci ty si kupis cestny bicykel a potom s nim ides do hory?
  • jozefSk
    Junior Member
    • Apr 2020
    • 21
    •   

    Koľko platíte v servise za normohodinu? Tu vo Vranove to majú na Citigo iV za 70€. Obyčajné Citigo 35€

    Komentár


    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      by som im otrepal cennik o hlavu a isiel inde...ja som este nebol tak som zvedavy Na niecom asi chcu zarabat kedze tipujem ze to trva ovela kratsie...

    • jojac84
      jojac84 komentoval
      Upraviť komentár
      Ja som bol v Novom Meste nad Váhom na servisnej prehliadke po 30 000km a tá ma vyšla necelých 122 eur, z toho bol peľový filter 35 eur a za daake mazanie si zaúčtovali 80 centov. Ale neviem koľko tam pýtajú za hodinu roboty, nemám teraz papiere pred sebou
  • Adam GWI
    Junior Member
    • Jun 2019
    • 17

    Ahojte,

    malá zaujímavosť z GreenWay. Ako viete, Škoda Citigo & VW e-up! majú aktuálne problém pri spustení nabíjania na nabíjacích staniciach od výrobcu Efacec, na CCS konektore. Ešte stále čakáme na finálne riešenie, avšak zatiaľ máme aspoň postup ako to "obísť":
    1. konektor je nepripojený
    2. kľúčik sa dá do prvej polohy a počkať min. 10 sekúnd
    3. bežný postup (autorizácia na stanici a pripojiť konektor)

    Vysvetlenie: pri začatí nabíjania vozidlo posiela nesprávne údaje o napätí (pokles z 499V na 0V), čo sa po cca 5-10 sekundách upraví na reálne hodnoty. Keď sa dá kľúčik do prvej polohy pred pripojením vozidla, tak tento proces prebehne ešte pred tým, ako ho nabíjačka začne sledovať.

    Komentár


    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      Klasika sw bug otázka ci na strane výrobcu nabíjačky alebo Škody

    • denial
      denial komentoval
      Upraviť komentár
      EFACEC je napisane na kazdej takej stanici niekde na boku na stitku ?

    • Adam GWI
      Adam GWI komentoval
      Upraviť komentár
      jurajsun na strane Škody (problém je ten nesprávny údaj o náraste a poklese napätia, čo vozidlo posiela)
      denial áno, prípadne tu je zoznam:
      GW Depo Bratislava, Dubrawa, Aupark Košice, Aupark Piešťany, Dalitrans #1Veľké Bierovce (stanica 01), Empark Trnava-Modranka, Motorest Zubor Volkovce, Vivo! Bratislava (stanica 01), Stop Shop Zvolen, Tesco Extra Košice, Todos/OMV Ružomberok (stanica 01), Tesco HM Žilina, Motorest u Janíčkov Kúty, Eperia Prešov, Tesco Púchov, Tesco Malacky, Tesco Čadca, Shell Castkov, Auto Gabriel Košice - Audi Centrum, Auto Gabriel Košice - Volkswagen Barca, Dalioil Tupá, SECO Autotrans Košťany, OC Central Liptovský Mikuláš, GAS Púchov, Araver Nové Mesto nad Váhom, Araver Piešťany

    • denial
      denial komentoval
      Upraviť komentár
      vo zvolene som nabijal 2x asi pred 2t na citigu a nespominam si, ze by som mal nejake velke problemy
      (urcite som nic nerobil s klucom a necakal 10 sekund)
      pri tupej minuly rok raz a tiez ok.

      ale dobre vediet, ked to bude blbnut, hadam si spomeniem na tento tip

    • E-Up!
      E-Up! komentoval
      Upraviť komentár
      Adam GWI

      Vďaka za spomínaný trik, funguje to.

      denial

      U mňa sa spomínaný problém začal prejavovať až po zvolávacej akcii na SW. Pred týmto zásahom nabíjanie na týchto stojanoch fungovalo.

    • denial
      denial komentoval
      Upraviť komentár
      ja som este v servise vobec nebol a niekto tu tvrdil, ze software/firmware na citigu sa updatuje aj nadialku sam

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      denial to si pleties s ID3+4. Citigo urcite nema aktualizacie cez vzduch

    • romiix
      romiix komentoval
      Upraviť komentár
      denial Mne sa to na Citigo vo ZV práve že stalo a bol to dosť problém, keďže na ZSE a dobíjal nejaký dobrák na DC do 100%, mal som prázdnu baterku a pred sebou 130 km.
  • denial
    Member
    • Jun 2014
    • 322

    Nepouzivate nahodou niekto elektricku kolobezku, ktoru skladujete aj v citigaci?
    zmesti sa tam nejaka do toho kufra, ci ani nema zmysel sa tym zapodievat?

    Komentár


    • Sly
      Sly komentoval
      Upraviť komentár
      Máme Sencor (model 2020) a v e-upe keď ju beriem pre dcéru, musím sklopiť zadné sedadlo na jednej strane. Je dosť dlhá, na šírku kufra v žiadnom prípade

    • tommik
      tommik komentoval
      Upraviť komentár
      Toto by mohla byť celkom zaujímavá téma. Ako EVčkári riešia svoju "last mile"

      Trebárs v malom kufri Kony odveziete CityBoss V5. Rozmery zloženej kolobežky: 115 x 24 x 38 cm.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      V Kone bežne vozím popri iných veciach dve Xiaomi Scooter (nie Pro, tie sú väčšie) a v pohode. Do Citigo sa nevojde priamo do kufra ani jedna (uhýbal by sa zadný blatník na kolobežke), resp. jedna vojde ak sa taškou podloží zadné koleso do výšky alebo treba mať sklopené menšie zadné sedadlo a vtedy vojdú dve po dĺžke.

    • Marcel Pavlík
      Marcel Pavlík komentoval
      Upraviť komentár
      https://www.testmagazin.sk/elektrick...RoCEjMQAvD_BwE

      https://www.mojelektromobil.sk/hyund...-dojazd-20-km/

      kiým som od vlani nevyhradil kufor inv.vozíku, bola tam inmotion P1F. meter*30*70cm, s metrákom 25/hod, 25km,rekuperácia, kotúčové brzdy, pohodlné sedadlo. zrejme ju vrátim späť do kufra, uvažujem o skladacom el. vozíku, ktorý má funkciu "nasleduj ma" napr. https://www.youtube.com/watch?v=Bo7uHMeSwBI

    • Ondrej Hluchý
      Ondrej Hluchý komentoval
      Upraviť komentár
      Ahoj. Mne sa do CITIGOe zmestí kolobežka City-Boss RX5. Pravidelne na nej jazdievam domov, keď nabíjam auto na AC nabíjačke a nechce sa mi tam čakať 3hod. Má 500w motor a 13Ah batériu, takže potiahne aj do kopca a dojazd má cca 35km... Ja som veľmi spokojný a do kufra sa zmestí v pohode... Vidím, že ju predávaju napr. tu:

      https://minisegwaye.sk/elektricka-ko...RoCcmIQAvD_BwE

    • denial
      denial komentoval
      Upraviť komentár
      17 kg to je uz dost tazka.
      a polahky sa tam zmesti na sirku, alebo musis sklapat sedadla ?

    • Ondrej Hluchý
      Ondrej Hluchý komentoval
      Upraviť komentár
      Ahoj. Kolobežka sa zmestí do kufra krížom bez sklápania sedadiel. Tých 17kg to nie je až tak hrozné... Chce to len správne uchopiť a dať pozor, aby si človek nepoškriabal nechránenú nákladovú hranu kufra... Ja som inak vybral z kufra tú penovú výplň, čo bola v priestore rezervy a spravil som si rovnú úložnú plochu kufra, aby mi tam nezasahoval ten výčnelok, v ktorom boli uložené nabíjacie káble. Teraz mám väčšiu plochu kufra+ môžem použiť aj dosť veľký priestor na pôvodnú rezervu, kde bola tá penová výplň. Ocenil som to pri ceste na dovolenku na Oravu, kde som nahádzal ešte celkom dosť vecí...
  • jojac84
    Member
    • Feb 2020
    • 43

    Skúšal tu už niekto zmerať reálnu kapacitu batérie? Lebo reálne mi to nesedí na 32kw, ale skôr na 28 a neverím tomu že mám degradáciu batérie cez 10% po roku keďže sa o batériu vzorovo starám.

    Komentár


    • martin7470
      martin7470 komentoval
      Upraviť komentár
      Ja nam Citigo od 2/2020, najeto cca 24 000 km. Kdyz bylo nove, vychazela kapacita na 27 az 29 kWh, nyni cca 24 az 27 kWh (podle spotreby z ukazatele auta a ujete vzdalenosti). Jako nove, kdyz jsem dal auto s 10 % na nabijecku (1f 16 A) tak ukazovalo do nabiti na 100 % 9 hodin, dnes ukazuje cca 7:30. Degradaci baterie odhaduji na min. 15 %. Auto se take pomaleji nabiji na DC, puvodne jsem videl i 39 kW, nyni max. 35 kW. Auto je nabijeno prevazne z AC, vetsinou je provozovano v rozsahu 60 - 20%, na 100 % bylo nabito 5x. DC nabijeni tvori cca 20%, nabijeno na max. 80%.

    • palo47
      palo47 komentoval
      Upraviť komentár
      Ja mám vážne podozrenie, že palubný displej (MFD) udáva spotrebu o cca 5% (ale niekedy až k 10%) nižšiu ako je skutočná. Vychádzal som z bilancie čitačov kWh dodanej a odobranej z baterie.(cez OBD). Ak sa potom použije spotreba podľa MFD (zhodné s WeConnect), tak vykde o rovnaké percento nižšia kapacita tj 30,7 kWh.(29,1 kWh).
      V poslednej dobe použivam na odhad kapacity baterie OBD PID - “Disponibilná kapacita baterie” Po nabití na 100% by mal udávať kapacitu baterie (SoH). Na mojom e-up po 10 tis km a 19 mesiacoch od výroby vozidla (skladovka) je takto zistená kapacita 32,1 kWh pri cca 25 deg C tj degradáciavoči nominalnej kapacite 0,6%.To sa mi zdá príliš oprimisticke. Určite však niektoré šarže člankov maju aj toleranciu kapacity do plus co by mohlo byť vysvetlemím.
      Zistenia martin7470 su však dosť nepríjemné ak predpokladáme že porovnania na začiatku a teraz boli robené za rovnakých podmienok (hlavne teplota).
      Ak má martin7470 spoľahlivý ELM 372 OBD adapter a ak má záujem, tak mu pošlem postup ako vyčitať PID “Disponibilná kapacita baterie”. Pomohlo by to overiť relevantnosť tohoto PID. Žial všetky PiD pre e-up/ citygo nie su priamo od VW ale experimentálne zistené a ich interpretacia nemusi byť vzdy 100% (+ chyby a nedôslednosti, ktoré VW + ich kontraktori narobili v cca 20 riadiadich jednotkách}.
      Naposledy upravené palo47; 25-07-2021, 10:12.

    • martin7470
      martin7470 komentoval
      Upraviť komentár
      Dekuji palo47 za doplneni dalsich zajimavych informaci. Chybne ukazujici spotreba auta na MFD by vysvetlovala to, ze ani u noveho auto se nebylo mozne dopocitat plne kapacity baterie.
      Ta doba nabijeni se u me skutecne takto zkratila. Bylo to za podobnych teplot (zjistil jsem ale, ze na dobu AC nabijeni nema teplota zasadni vliv). Neda se to vysvetlit jinak, nez ze se zmensila kapacita baterie...
      Take jsem posledni dobou zacal sledovat napeti jednotlivych clanku baterie. Zda se, ze jeden clanek (cislo 19) jiz neni v optimalni kondici. Při DC nabijeni je jeho napeti o 0.03 V vyssi nez clanku ostatnich (napr. clanek 19 ma 3.75V, ostatni 3.71 až 3.72 V). V klidu (bez zateze) neni zatim rozdil velky, pri SOC 20 % je jeho napěti o 0.01 až 0.02 V nizsi. Zda se, ze clanek 19 zatim kapacitu ma, ale ma vyssi vnitrni odpor. Bohuzel nevim, jak to bylo u noveho auta...
      Ja pouzivam Car Scanner, postup jak vycist kapacitu baterie rad vyzkousim :-)

    • palo47
      palo47 komentoval
      Upraviť komentár
      Pre Martin 7470
      Ja tiež použivam Car Scanner a vGate vLinker MC+ a iOS 14.6
      Asi je potrebne aby ELM adapter podporoval prikazy CRA a AR. Ak nepodporuje AR dá sa to obísť inicializáciou.
      Je potrebne vytvoriť zákaznícky PID “Zbytková kapacita”
      Command: 2222E4
      Header: 714
      Formula: (A*2^8+B)/10
      Units: kWh
      Start diagnostic commands: ATCRA774
      Stop diagnostic command: ATAR

      To skrátenie nabíjania je podozrivé. Skúste vyćitat dodané kWh do baterie pri nabíjani napr z 5% na 100% a korigovať na nabíjanie z 0%. Dodaná energia do baterie by mohla byť o cca 3-5 % vysšia ako vyuźitelná kapacita baterie (SoH). Účinnosť nabijania vlastnej baterie (podiel energie ktorú z baterie získame. k energii ktorú do baterie dodáme) nie je 100% ale nie je mi zname aká je.

    • martin7470
      martin7470 komentoval
      Upraviť komentár
      Dekuji palo47, do konce tydne jsem na dovolene (bez auta). Potom to vyzkousim a napisu.

    • jojac84
      jojac84 komentoval
      Upraviť komentár
      Tak to je potom podobné, ukazuje mi cca. 650km. Rapidgate sa mi asi aj pocas jazdy v noci prejavi po 2. ci 3. rychlonabijani aj pri pomalsej jazde
  • jojac84
    Member
    • Feb 2020
    • 43

    A ešte jedna otázka. Išiel už niekto tento rok na Citigu do Chorvátska? Ak áno, zaujímalo by ma kde sa dá v zahraničí bezproblémovo nabíjať, hlavne v Maďarsku a Slovinsku. A či niekto nevie či nabíjačka Lidl v Szombathely funguje aj v noci. Predpokladám že ma počas cesty postihne aj rapidgate

    Komentár


    • martin7470
      martin7470 komentoval
      Upraviť komentár
      Do Chorvatska bych se s autem osobne nepouste, snad mozna v zime. Baterii neni tezke prehrat tak, ze pri druhem DC nabijeni to jede na max. 5 kW. Jedno DC nabijeni (15% - 80%), ohreje baterii o cca 15 C. Baterie omezuje rychlost nabijeni pri teplote nad. 40 C... Kdyz auto stoji cely den na slunci, tak na batetie vecer pres 30 C, moc prostoru na nejake nabijeni tedy neni

    • jeeff
      jeeff komentoval
      Upraviť komentár
      Do HR si nainstaluj aplikaciu Elen pre nabijacky v chorvatsku (zatial su zdarma ale potrebujes aplikaciu pre aktivovanie), madarsko MOL Plugee alebo Mobiliti.

    • denial
      denial komentoval
      Upraviť komentár
      nebol som tak daleko a ani by som to neodporucal na tomto aute. rapidgate bude hrozny a strata casu obrovska.
      v madarsku mas MOL PLUGEE a MOBILITI a v chorvatsku vraj ELEN

      https://elen.hep.hr/en
      https://molplugee.hu/en/chargers
      https://www.mobiliti.hu/emobilitas/n.../subscriptions

    • jojac84
      jojac84 komentoval
      Upraviť komentár
      O Elene v Chorvátsku viem, ten je zdarma. Aj Mol plugee apku mám, ale po ich nabíjačku nedôjdem lebo tie sú v Maďarsku na západe a potom dole na juhu, potrebujem medzizastávku, tá Lidlová je po ceste. O mobiliti viem, ale neviem presne ako sa tam spúšťa nabíjanie, či ide aj bez appky cez QR kód. Kamarát bol minulý rok, vtedy mal po ceste viac nabíjačiek zadarmo kde nemusel riešiť appky ani nič, ale za ten rok sa toho veľa zmenilo a už sú skoro všetky spoplatnené. Údajne u neho rapidgate nenastal, kombinoval 2 rýchle nabíjania a 1 pomalé. Ja som bez neho zatiaľ najviac prešiel okolo 480km za deň, ale táto cestq bude minimálne o 200 km viac, pôjdem v noci aby sa batéria toľko neprehrievala

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Citigom do chorvatska je moderna verzia toho ked sa polskymi maluchmi slo napriec europou?

    • jojac84
      jojac84 komentoval
      Upraviť komentár
      Aj tak sa to dá nazvať Navyše mi to preverí batériu, do budúcna zvažujem niečo ako VW ID3 a ak táto batéria bez termomanažmentu vydrží prehrievanie a rýchlonabíjanie tak potom do budúcna o batériu v ID3 kde je twrmomanažment nemám najmenšie obavy

    • E-Up!
      E-Up! komentoval
      Upraviť komentár
      Cestu do Chorvátska Citigoe iV zvládne, ak sa zvolí odpovedajúci jazdný štýl nemusí to byť až také trápenie. Jazdu odporúčam absolvovať v noci, akumulátor pred jazdou na AC nabiť na 100 % a hlavne to najdôležitejšie max. rýchlosť 90 km/h ideálne v režime ECO prípadne ak sa dá ECO+.
      Pri vyššej rýchlosti sa Rapidgate prejaví oveľa skôr a v konečnom dôsledku bude celkový čas jazdy dlhší ako pri nižšej rýchlosti.

    • palo47
      palo47 komentoval
      Upraviť komentár
      Ja som pred rokmi urobil desiatky ciest do Chorvátska. Ak by som vlastnil len e-up/citygo tak v žiadnom prípade sa na ňom do Chorvátska nevydám. Požičal vy som si nejaký pohodlný diezel buď od známeho alebo z požičovne. Vyjde to drahšie ale ja by som si určite priplatil. Napr. v e-up po dvoch hodinách mám už tak otlačený zadok, že nemiem obsediet.

    • E-Up!
      E-Up! komentoval
      Upraviť komentár
      palo47

      Myslím, že jojac84 to berie ako výzvu absolvovať takúto trasu v elektromobile. A ak plánuje nabíjať bezplatne, nemusí to byť až taká tragédia.
      V mojom prípade si neviem predné sedačky v e-upe vynachváliť. Jazdil som v autách s trojnásobnou cenou, ale toto sú jednoznačne najpohodlnejšie sedadlá. Po 20 hodinách jazdy absolútne bezproblémov.

    • jojac84
      jojac84 komentoval
      Upraviť komentár
      Ono ja nemám prioritu nabíjať bezplatne, ale výhoda bezplatných nabíjačiek je, že ti odpadá povinnosť aktivácie nabíjačiek rôznymi kartami ktoré ani nemusíš mať, prípadne iným spôsobom, nevýhoda zas je, že tieto nabíjačky bývajú častejšie obsadené.

    • palo47
      palo47 komentoval
      Upraviť komentár
      K e-up - sedadĺa e-up.
      Asi máme inú konštitúciu a zrejme aj vek. Ale v 11. ročnom Tiguane som nemal nikdy zadok otlačený ani po 10 hodinách.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      jojac84 ak das na citigo miernym tempom 250 km po cestach 1.triedy v Hu, tak v Madarsku nabijat nemusis. Rovno na chorvatskej hranici je Elen Mursko Stredisce. Alebo v Madarsku prejdi Zalaegersegom: kde su tri DC zdarma. Ja chodievam okolo polnoci z NM, vtedy je volno vsade nadranom.

    • jojac84
      jojac84 komentoval
      Upraviť komentár
      Na tých 250km naraz si netrúfam, to by som niekde v BA musel nabíjať na 100%, tam to plánujem dať na daakych 80-85% a ísť ďalej. Dibíjať budem asi v Szombathely a v Elen Mursko

    • romiix
      romiix komentoval
      Upraviť komentár
      Minulý týždeň som na Citigo absolvoval trasu NZ -> Erfurt (DE) -> NZ.
      Nebolo to zrovna jednoduché
      Rozhodne nedoporučujem rýchle jazdy po diaľnici. 2.-3. dobíjanie na DC je fakt pomalé.

    • jojac84
      jojac84 komentoval
      Upraviť komentár
      To si šiel 1200km naraz alebo si si to rozdelil na 2 dni? Lebo ak naraz tak si potom musel na nabijacke stravit velmi vela casu. Ja na ceste planujem ist 90kou, na dialnici cca. 95 aby som nebrzdil kamiony

    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      Preco sa takto tyrate ludia? Ja si neviem predstavit ze idem po dialnici 90 (alebo tych 95) ved to uplne straca zmysel. Ano viem, obides dedinky a semafory ale aj tak...

      Na citigu som bol parkrat na chate minuly rok po dialnici (150km) a priznam sa, isiel som trosku pomalsie (cca 120) lebo som mal obavy z dojazdu ale uz to bolo minimum co viem akceptovat asi. Ak by som mal ist niekde 95 len aby som dosiel tak radsej nejdem alebo idem spalovakom

    • jojac84
      jojac84 komentoval
      Upraviť komentár
      Ono ja som pôvodne tento rok do zahraničia ani nechcel keďže nie sme s priateľkou zaočkovaní a ani sa nechceme dať očkovať tak aby sme potom nemuseli absolvovať karanténu atď., ale priateľka veľmi chcela a ukecala ma tak nakoniec pôjdeme. Pôvodne chcela ísť na motorke, ale nakoniec sa to zmenilo, bála sa, že by na nej dlhšiu trasu neobsedela, prípadne by na nej zaspala lebo s tým máva problém že dokáže hocikedy zaspať a niekedy sa aj veľmi ťažko budí. Ďalšia možnosť bola ísť na starej Honde Civic 1.6, ročnik 2003, ale tá má vybehaný motor a na 2000km treba dolievať asi liter oleja. Navyše pri rýchlosti nad 100 km/h je tam ten motor pomerne hlučný a pri rýchlosti okolo 90ky to auto žerie 7,3l paliva na 100km. Tak sme sa nakoniec rozhodli, teda ona sa rozhodla , že pôjdeme na Citigu IV, ja naplánujem cestu a všetko ostatné. Ona aj tak prevažnú väčšinu cesty prespí a ja to nejak dám, snáď aj to auto. Inak včera som mal aj testovaciu jazdu na VW ID3 a je to teda riadna pecka, výborne tlmí nerovnosti, hluk v kabíne minimálny, polomer otáčania perfektný a jazda dokonale plynulá, Jazdil som aj na TM model 3 performance dual motor a tá v tomto sa Volkswagenom totálne zaostávala. Jediné čo je na tej Tesle lepšie je ten oveľa väčší výkon a samozrejme batérie, ich termomanažment a softvér. Inak ID3 mi pocitovo pri akcelerácii do 60km/h prišlo na to že malo 204 koní dosť slabé asi ako Citigo, ale nad 60ku v tej akcelerácii Citigo vysoko prevyšovalo lebo ten výkon nevädol. Tá nie až taká oslnivá akcelerácia bola asi aj daň za verziu s najväčšou batériou. Ale inak keby som to mal celkovo zhodnotiť tak v lepšom aute ako je VW ID 3 som sa ešte neviezol a to som zas tých áut nevyskúšal zrovna úplne najmenej, možno okolo 20 ktoré som osobne šoféroval.

    • romiix
      romiix komentoval
      Upraviť komentár
      jojac84 Bolo to len okolo 830 km.
      Cesta bola s prespatím u známych za hranicami. V jeden deň to bolo 640 km - s dlhšou zastávkou v Prahe (dobitie doplna na AC).
  • denial
    Member
    • Jun 2014
    • 322

    pouzivate niekto kameru v citigaci - aku konkretnu?

    po tom, co mi pred par dnami jeden behol z vedlajsej zo stopky do cesty, som vytiahol odlozeny dual channel blacksys cf-100 s buffered parking modom, ale mam problem tam tu kameru s rozmermi 6x10x6 cm umiestnit ...

    Komentár

    • Catchcash
      Member
      • Dec 2019
      • 170
      •   

      Pôvodne zverejnené od jojac84 Pozrieť príspevky
      nie sme s priateľkou zaočkovaní a ani sa nechceme dať očkovať tak aby sme potom nemuseli absolvovať karanténu atď.
      Ved prave ockovanim by si sa karantene vyhol ci som nepochopil co si pisal? Viem ze to sem nepatri ale fakt mi to nedalo sa neopytat

      Komentár


      • jojac84
        jojac84 komentoval
        Upraviť komentár
        Áno, očkovaním by sme sa zrejme vyhli karanténe, takto budeme musieť mať nový test a ísť tam maximálne na týždeň keďže potom budeme musieť byť ešte 5 dní v karanténe a po nej nám už bude končiť dovolenka

      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        ...nemusis byt v ziadnej karantene to len ludia chcu byt
    • Catchcash
      Member
      • Dec 2019
      • 170
      •   

      Pôvodne zverejnené od Ondrej Hluchý Pozrieť príspevky
      Ja som inak vybral z kufra tú penovú výplň, čo bola v priestore rezervy a spravil som si rovnú úložnú plochu kufra, aby mi tam nezasahoval ten výčnelok, v ktorom boli uložené nabíjacie káble. Teraz mám väčšiu plochu kufra+ môžem použiť aj dosť veľký priestor na pôvodnú rezervu, kde bola tá penová výplň.
      Toto som chcel urobit aj ja ale este som sa k tomu nedostal. Chcel som sa ale opytat ci sa dno potom neprepadava ked nie je nicim podoprete - predsa len ta vypln to tam v strede podopierala.
      Dakujem

      Komentár


      • Ondrej Hluchý
        Ondrej Hluchý komentoval
        Upraviť komentár
        Ahoj. Dno sa neprepadáva. Samozrejme záleží, z akého materialu to dno vyrobíte. Ja som to svojpomocne spravil z OSB dosky, čo som mal doma v garáži odpad a ešte som ho spevnil výstužou. Spravil som ho z 2 kusov, ktoré sú spojené pántami, aby som sa v prípade potreby ľahšie dostal do toho spodného priestoru. Na vrch som dal koberec v podobnej farbe a štruktúre, ako je zadná časť sedadiel. Kúpil som jej meter tuším Möbelixe... Doma to nafotím a pošlem zopár foto...
    • jojac84
      Member
      • Feb 2020
      • 43

      Funguje Vám po poslednej aktualizácii appka Škoda k Citogu IV? Po poslednej aktualizácii som nastavil nabíjanie na ráno na 70%, zblblo to a prestalo mi ukazovať kapacitu batérie, dojazd, polohu auta a podobne. Tak som vymazal vyrovnávaciu pamäť v appke a uložene súbory, no nepomohlo to. Odstránil som teda z appku aj vozidlo a keď som ho tam chcel nanovo nahrať podľa VIN čísla tak mi to nezobralo údaj o prejdených kilometroch, píše že zadaný údaj nesedí, čísla sú opísané správne, aj VIN. Nakoniec mi to zablokovalo pokusy o prihlásenie ma 24 hodín. Apka akoby nepreberala žiadne údaje z auta. Z podpory sa mi zatiaľ neozvali. Nestretli ste sa s tym niekto?

      Komentár


      • Catchcash
        Catchcash komentoval
        Upraviť komentár
        Ja som mal strasne problemy spojazdnit tu appku, nechcelo mi pridat auto ale to este pred vyse rokom ked som ho kupil tiez pisalo ze nespravne km a este milion dalsich veci. Poriesil som to napokon cez support ale vymenil som si s nimi minimalne 50 mailov Vela stastia prajem snad su uz skusenejsi

      • palo47
        palo47 komentoval
        Upraviť komentár
        @jocac84
        Ja mám výzvu na zhodný upgrade na e-up na január 2022.

        Ako to nakoniec dopadlo s problémami po upgrade?

        Mne sa sa na upgrade moc nechce lebo s 12 V bateriou som nemal zatial problém. Softvéristi z VW nemajú moju dôveru, ak upgrade poriadne neotestovali, tak mohli skutočne vyrobiť aj nové problémy. Ešte pozriem nemecké forum “ Goingelectric”.
    • jojac84
      Member
      • Feb 2020
      • 43

      Veď to asi každý si tým vtedy prešiel, aj ja. Len už pol roka mi tá appka ide relatívne normálne, teda až na to, že niekedy neuložila nastavené parametrw nabitia na 80% a nabila auto do 100%, stalo sa to asi 5x, inak som auto do 100% nikdy nenabíjal. Ale inak išla dá sa povedať že normálne. A teraz toto...

      Komentár


      • Catchcash
        Catchcash komentoval
        Upraviť komentár
        ja nastastie neriesim nabijania a tieto planovacky cez to tak mam o starost menej

      • jojac84
        jojac84 komentoval
        Upraviť komentár
        A ako potom nabíjaš? Pravidelným nabíjaním do 100% pokiaľ hneď potom nejdeš jazdiť skrátiš životnosť batérie o polovicu. Taktiež som im do Škody písal že čo ak by som sa tými odporúčaniami v manuáli neriadil, týkalo sa to hlqvne pravidelného rýchlonabijania na DC staniciach, odpoveď bola jasná, ak také niečo nájde diagnostika, padá záruka na batériu pre nedodržanie podmienok starostlivosti o batériu

      • denial
        denial komentoval
        Upraviť komentár
        >> nabíjaním do 100% .. skrátiš životnosť batérie o polovicu.

        zdroj, JPP ?
    Pracuje...
    X