Oki, vďaka... Skúsim a dám vedieť... Ondrej
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Skoda Citigoe iV
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Ahojte. Nemáte niekto z Vás skúsenosť s AC nabíjaním? Chodím nabíjať na Ejoin AC nabíjačku, ktorou som vždy nabíjal rýchlosťou 7,6 kW, ale teraz asi posledné 3 razy mám rýchlosť nabíjania max 3,7kW. Kontroloval som cez aplikáciu, či mám nastavené max. zaťaženie 32A. Takže neviem, či je chyba niekde na strane auta, alebo či nabíjačka dáva slabší výkon pri nabíjaní. Bohužiaľ to nemám kde inde vyskúšať, aby som zistil, kde je problém. Máte s tým niekto nejakú skúsenosť? Vďaka!
Komentár
-
toto sa mne stalo ked som nejako omylom prepol Maximum Grid Load na reduced (mam tam reduced a max). Ked som to dal na MAX nabija v pohode. Hovorim teraz o aplikacii MySkoda (ani som si nevsimol kedy sa Skoda Connect premenoval )
-
kábel používaš ten istý ako predtým ?
Citigo nenabíja 32A ale 2 x 16A a teda treba trojfázový kábel, resp. trojfázovú AC Ejoin nabíjačku aby to išlo 7,2 kW
niečo z toho bude len jednofázové
-
-
Tá nabíjacia stanica má svoj originál kábel, ktorým som nabíjal aj pred tým. Káblom to teda nebude. Mne aplikácia Move&Fun ukáže pri maximálnej voľbe nabíjacieho prúdu 32A. A v aplikácií MySkoda mám pri nabíjacom prúde tiež voľbu Max-Obmedzené danú na Max. Mal som to nastavené stále rovnako, takže neviem, jde je chyba. Jedine, že by Ejoin nejako obmedzil ten stojan. Ešte rozmýšľam, či to nemôže mať nejaký súvis s tou zvolávacou akciou, do ktorej spadá aj moje auto...
Komentár
-
K zaslepkam. OEM cislo originsl dielu je N10138801 ale v skodovke mi vedia objednat len 10ks balenie, co sa mi zdalo plytvanie(alebo chce tiez niekto v okoli PO?) Priemer otvoru je 30mm. Nasiel som alternativu pre fabie a octavie na 30mm zaslepky ako pise, ze pouzil Raza N 102 265 01.Skusim pozhanat a dam vediet.
Komentár
-
K zaslepkam, tak je zvlastne, ze vsetky citiga-e iV maju chybajuce zaslepky na prahu vzadu. Cize asi tam fakt vznika nejaky kondenzat. Mne sa vsak nepaci slaba povrchova uprava okolo diery.Cize hranu chcem vystriekat voskom a osadit gumenu zaslepku, do nej urobit dieru s priemerom napr. 8mm a tym eliminovat vnikanie necistot do dutiny a umoznit kondenzatu vytekat z nej.
-
Včera som nastavil v aplikácii MySkoda maximálny nabíjací prúd a potvrdil, aby sa to uložilo. V aplikácií Move&Fun mi to ukazuje nabíjací prúd 16A. Pred tým mi to zobrazivalo 32A. Skúsim to otestovať a dám vedieť. Ešte jedna otázka... Dá sa niekde nastaviť maximálne nabitie batérie do 90% bez aktivácie časovača? Alebo je táto možnosť spojená len s aktívnym časovačom? Škoda, že nie je možnosť nastaviť si tieto parametre aj priamo v menu auta, lebo tie aplikácie tiež vždy nefungujú na 100%. Keď človek nabíja auto v nejakom kopcovitom teréne, kde ja slabší signál, je problém sa spojiť s autom cez mobil. Ale to by asi zasa dvihlo cenu...
Komentár
-
Vďaka. Tiež som si to myslel... Inak dnes som bol vyskúšať dať auto na nabíjačku a znova nabíjalo len tých 3,7kW aj keď som nastavil v MySkoda maximálny nabíjací prúd. Vždy mi to pred tým ťahalo 7,2kW. Naozaj to vyzerá tak, že auto nabíja len cez 1 fázu. Je možné teoreticky, že by v nabíjačke mohla byť vypadnutá jedna z fáz a auto by ťahalo tým pádom elektrinu len z jednej? Či je tam ochranný mechanizmus a v prípade čiastočnej poruchy je odstavená celá nabíjačka? Máte s tým niekto nejakú skúsenosť?
Komentár
-
Este otazka aky mas nastaveny max nabijaci prud v aplikacii move and fun? Ja som tam mal od vyrobenia auta 5A a hned som si to prepol na 16A (je to prud na jednu fazu, takze pri dvoch fazach az 7.2kw). Afsak v apke je chyba spravne ti ulozi iba o jedno posunutie hodnoty. Kedze sa musis preklikat cez 5A 8A 10A 13A a 16A. Tak vzdybtreba odyst z nastaveni a vratit sa tam a znova presunut hodtotu o jednu dalej. Mozna sa stalo toto aj tebe a v aute mas nastavene ze ma ist max 8A na fazu. Co presne vychadza na 3.6kw.
-
-
To je ten pokrok. Mohli spravit v aute jeden manualny 5 polohovy otocny prepinac na 5A 8A 10A 13A 16A a bolo by po ptakach. Ale nemozu lebo to by predrazilo auto o 10e. Radsej zaplatili programatorovi milion evri za nefunkcny soft.
Komentár
-
Urcite by to nestalo len 10e, polohu toho prepinaca by musel zosnimat nejaky kus elektroniky, preniest na CAN zbernicu a nakoniec by info z prepinaca skoncilo ako vstupny udaj toho isteho softveru na ovladanie prudu nabijacky v aute. Cize by to bolo podstatne komplikovanejsie a aj tak by to v pripade nekvalitneho softveru nefungovalo.
-
To bolo myslene obrazne. Ale mozno by sa naslo jednoduche "mechanicke" riesenie. Kamarat co predaval kamiony mi vravel ze jeden vyrobca riesil vsetko sofistikovane aby zvysili efektivnost, a iny jednoducho, tam kde prvy mal nejaku hitech piezoelektricku pitchovinu ten druhy mal osvedcenu pitchovinku na pruzinke. Hadaj ktory mal menej poruch a preto menej prestojov a tym padom vyssiu efektivitu prevadzky.
-
update má zlepšovať, nie zakrývať chyby. ako to robia pri OS - keď je chyba, neopravia ju, ale prelepia ju, čím objem narastá a narastá. ak by opravili a neôponechali tam chybu, skutočne by nik nepotrebobval obrovské kapacity. ELEGANTNÉ riešenia už nebudú. iba záplaty na záplate a švíka žiadneho.
-
Komentár