AC mi dnes zahlasilo neznama karta, esteze heslo fungovalo.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Benzinol Novy svet
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Bol som tam 26.12.2021, BMW i3, žiaľ nepodarilo sa. Nabíjanie sa rozbehlo a následne auto vyhodilo poruchu nabíjania a na stojane, že som úspešne nabil, samozrejme 0kw. Keďže sviatok technická podpora offline. To isté aj pri kolibe. Vonku -15, takže som len chytil nádchu z toho neustáleho skúšania, musel som sa vrátiť na GreenWay do BB. Cestou z BB som ešte raz tu vyskúšal, na tretí raz sa to chytilo, ale za týchto podmienok sa ťažko spoľahnem, že nabijem☹️ Neviem či t o bolo veľkou zimou, alebo si nerozumie s i3. Pri ceste naspäť to isté aj v Bešeňovej.
Komentár
-
Ja už na Ejoin presne kvôli tomu nechodím. Ušetrím čas aj nervy sebe a mojej rodine, keď sa ma vždy spýtali načo nám je taká karta keď si ešte ani raz nenabil. A dovolať sa tam je terno. Pracovný deň iba v určitých časových "oknách". A viete čo je najlepšie? Vždy potrebujem nabíjať zrovna cez víkend alebo sviatok. Takže sa nedovoláte nikde.
-
Aspoň máš škrabku na ľad (teda ak aspoň kartu majú poriadnu a nie pajcnutu z tenkého plastu)
-
jux Rozmrazi sa aj namraza na prednych led svetlach, ktore nehrejú lebo su to usporne led ?
-
Myslim, ze sa rychlo rozmrazia aj na led, ved predsa nejaka tepelna energia z lediek ide, aspon som nikdy nevidel omrazene led svetla na Tesle ani na i-MiEV-e. Ledkove ziarovky beru spravidla cca 15% elektriny ako ekvivalentne klasiky, Odhadujem, ze 5% su straty v elektronike a 10% tepla ide dopredu ako svetlo/teplo. Ked vies lepsie cisla daj...
-
Lad sa na LED svetlach neroztopi, ide to pomaly. Raz som skusal pred domom a po nejakych 3 hodin sa to zacalo pomaly topit. Tie LED vyzaruju zanedbatelne teplo, a vsetko co vyziaria stahuje heatsink do zadnej casti mimo reflektoru.
Druha vec je ta, ze za poslednych cca 10 rokov co jazdim “LEDkove auta” som s tym realne nikdy problem nemal. U nas sa pouziva v hojnom mnozstve sol, takze po 2 minutach jazdy v mestskej premavke ked na vas spliechaju ine auta sa to roztopi vdaka bordelu.
V specifickych pripadoch to moze byt problem (jazda v hustej chumelici v odlahlych horskych castiach atd), ale 99% ludi s tym nikdy mat problem nebude
-
Taur Tatry, Oravu aj Kysuce mam odjazdene viac nez by som chcel a na snehove nadielky 50-100cm som zvyknuty. Uz som zazil aj chvilky, ked bolo vonku -26°C, a po nasadnuti do auta sa mi zacala v momente tvorit namraza aj z vnutornej strany okna a na dotykovom displeji z toho, co som si nadychal za prvych 10 sekund. Ale svetla som nikdy riesit nepotreboval. Ako hovorim, je to individualne, a situacie mozu nastat rozne, ale 99% ludi to nikdy riesit nebude. Tvrdi offroadisti s novymi autami si zvyknu do reflektoru davat malu halogenku (ak to konstrukcia umoznuje) nech to kusok zohrieva, a k tomu este svetelnu rampu. Ale to uz je specificka skupina “vodicov”. Zas nerobme z komara somara, a tie zimy su tiez s kazdym rokom biednejsie nielen na juhu
Komentár