Troj clenna rodina, plne nabalene auto, 66 000 km na odometri a 5% degradacie baterie 350 km do Klagenfurtu, kde sme prespali a potom 450 km do Lido Di Dante ku moru.
Cesta po Rakusku bola bezproblemova, nabijacky boli vzdy na dialnicnom odpocivadle, preferofal som Smatrics a KELAG.
KELAG je naj, lebo je najlacnejsi a vzdy je viac stojanov pri sebe, rapidgate bol na poslednej nabijacej zastavke, nabijanie slo len na 25 kW kedze sme prekonali slusne prevysenie. Cesta trvala cca 5 hodin
Cesta z Klagenfurtu do IT bola uz horsia, kazda nabijacka bola mimo dialnic, cize zakazdym som musel zist dole z dialnice - zaplatit na mytnej brane (cakanie v rade) potom sa nabit a zas zobrat listok v mytnej brane (cakanie v rade).
Kedze som vyuzival pre istotu hornu polovicu baterie (40-95%) tak som stal pomerne casto a zabil tak dost casu cakanim na mytnych branach.
Nabijacky od Enelu ale fungovali, raz sa stalo ze z dvoch stojanoch pri sebe jeden nesiel, ale druhy ano.
Nikdy som na nabijanie necakal, vzdy som nabijal sam. Ludia sa asi boja jazdit s EV dlhe trasy.
Ani v Taliansku nebol problem s teplotou baterie, boli kolony a prace na ceste, plus som siel z 1000 mnm do 0 mn. Cesta ale trvala 8-9 hodin, slo to pomaly a musel som zchadzat z cesty na nabijacky.
Nabijat v kempe sa da, aj ked zo zaciatku som mal obavy, lebo taliani maju velmi divne zasuvky...na WC som ale na strope nasiiel normalnu kde som mohol zastrcit portable 230V kabel, vsade inde po mobilnom domceku je to max 1.5 kW a moj si berie okolo 2 kW
Pokracovanie bude ked pojdeme v Nedelu naspat, celych 800 km naraz, a tentokrat budeme stupat z 0 mnm na 1000 mnm takze rapidgatu sa nevyhnem, horsie ako 25 kW by to ale byt nemalo, co sa da prezit ked zakazdym nabijam len 12-15 kWh.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
30 kWh LEAF do Talianska
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
Zložiť
a kolko teda trvala ta horsia cast tych 450km ?
drzim ti palce cestou domov, ako ti to zvladalo kinder?
Teq pozri po navrate ci ti nejak pohlo SOH po tych rapidgatoch a tolkych km po sebe.
Bola ale podla google map uzavierka cesty, tak som necakane musel ist na inu nabijacku, 150 km cez 500 metrove prevysenie, ziadna sranda, ale vyuzil som kazdy trik v rukave a prisli sme s 8% na nabijacku.
Male postrehy pre leaf ownerov, uvarena baterka vypina nabijanie na cca 80% (ale fakt uvarena, cez 55 C )
Pocas cesty sa da schladit tak aby to slo 28-32 kW nabijat, co je OK, po 30-35 minutach nabijania to vypne a moze ist clovek dalej. Auto bolo castejsie skor nabite ako my pripraveny dalej ist.
LEAF isto neodmietne ist, obmedzi vykon, mne sa podarilo "stratit" az 4 akceleracne bubliny, to je ale stale dost vykonu na dialnicu.
Netreba to nahanat a da sa prezit 800 km trasa, ale nie je to veru pre amaterov...chce to byt zzity s autom a mat dobry plan.
Neviem ako si nabijal v IT, ale ja som velmi sklamany, ze ani v nasom centre Lido di Jesolo ani v Bibione som nevidel jedinu jednu nabijacku a celkovo som mal stastie len na jeden taliansky stary Leaf !!! Pozrel som aj plugshare a tam mi akurat naslo Tesla destination charger kusok od hotela v kempe. Nic viac
Zato dvakrat som stal v okoli Villachu v AT pri Lidl - mestečka kusok od seba a pri kazdom funkcna nabijacka !!! To je hamba SK zastupeniu, ze sa tvaria ako su perfektni a v Rakusku maju nabijacku skoro v kazdej dedine.
Mam pocit, ze ten narod je daleko za opicami a kazdy spravny talian ma diesel pripadne v kombinacii s SUV.
https://www.plugshare.com/location/189335
A v kempe som nabijal cez univerzalnu 230V zasuvku.
Jedine zle boli lokacie nabijaciek - mimo dialnicu, co je v kombinaci s mytnimi branami celkom otravne na dlhej trase
Rakusko je samozrejme 5 rokov popredu...mame sa co ucit