Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Kaufland Trnavska

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Sratch
    komentoval k 's odpoveď
    Ani nie..V tomto sme zastarali. A ked uz idete nakupit tak sa len zastavite na infopulte. Ja napisem na vedenie a uvidim ako sa k tomu postavia.. Urobim si aj par foto tych taxikoch a odfotim aj staznosti tu na fore. Hadam sa to poriesi..

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    nie je rovnako pouzitelne, zaznamenane mailova komunikacia s foto? Castokrat ti zamestnanci na informaciach maju toho vyse hlavy, ludia z kazdej strany, riesia ine veci.

  • Sratch
    odpovedal
    Chcel by som vas vsetkych poprosit co tam chodite nabijat.. Velmi to pomoze vyriesit situaciu. Chodte sa stazovat na infopult na filialku na tie TAXIKY. Ze len parazituju a ze nie su vobec zakaznikmi kauflandu a zaberaju miesto vam zakaznikom. A nechajte to zapisat ako podnet.. Zenska co sa o to stara to musi riesit a ma dost velke problemy ked neriesi veci.-Ja som s nou komunikoval a len som sa pohadal kedze sa do toho prd vyzna a je jej jedno ako je KAUFLAND na tom stratovy. Cim Vas bude viacej tym lepsie.. +ja sa porozpravam s jej nadriadenym o tom.

    Pridajte komentár:


  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    Sratch vdaka, ze sa niekto za Kaufland ozval, kto aj tusi, ze co je to nabijacka pre EV. Pisem ti sukromnu spravu s blizsimi info.

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Paralela s tými taxikármi je ako keby ste zamestnali dôchodcov čo majú vlaky zadarmo a v kufroch by Vám do Kauflandov po Slovensku rozvážali vlakmi tovar. Asi take zneužívanie to je.

  • dango
    komentoval k 's odpoveď
    na tych taxikarov ma napadaju len mozne riesenia:
    - rampa, kde parkovanie bude 1h zdarma (na den), kazda dalsia hodina za vysoku uhradu (kazdy normalny clovek by si mal aj vediet nakupit do tej jednej hodiny)
    - zistit, ci vie dany ABB stojan (a naimplementovat) len 1 nabijanie / session na den podla VIN (ineho identifikatora), ktory si stanica precita pri uvodnom handshake-u. Toto je asi lacnejsie a jednoduchsie riesenie, ako odpilit kolenovrtacov. A nastavit aj na bratislavksje pobocke dlzku na 30minut, kedze taxikari maju velkobaterkace a tam limit 80% SOH by znamenalo nacerpat viac ako 25kwh (pri 30min DC limite)

  • Sratch
    odpovedal
    Ahojte. Pracujem v KAUFLANDE tak Vam dam info aka je politika nastavenia Nabijacieho stojanu.

    Nastavenie pre DC nabíjanie je 30minút, pre AC nabíjanie je 90 minút.
    Na lokalite Bratislava je prívodná kapacita obmedzená na 60kW (85Ax3x230)a teda základom pre určenie priority je FIFO, teda kto prvý príde ten berie buffer.
    1. Ak začne nabíjanie na AC ako prvé, stanica zaberie buffer 22kW (32Ax3x230), druhé auto na DC môže dostať zbytok t.j. asi 32kW(50Ax3x230).
    1. Ak začne nabíjanie na DC ako prvé. tak je buffer závislý od stavu batérie často až s maximom 55kW (80Ax3x230) kedy pre AC neostáva voľná rezerva.
    Vozidlo na AC vtedy čaká až sa uvolní buffer o velkosti 11kW (16Ax3x230) čo nastáva pri ukončení DC nabíjania po 30minútach (AC teda preberie prioritu) resp- zníženia výkonu na DC na 38kW.

    Inak skusim sa informovat ci sa da nieco spravit u vedenia s TAXIKARMI .Zakaz a pod.. Fakt sa to zhorsuje
    stale a su to HYJENY..
    Naposledy upravené Sratch; 16-02-2021, 10:59.

    Pridajte komentár:


  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    pripominam, ze v BA je to nastavenene okrem 30min aj na SOC80 a uz sa nepodari opat spustit. Reakcia na lokálov Bolt TS-mafia.

  • PietroPE
    komentoval k 's odpoveď
    Taur Vďaka za odpoveď, pomohlo.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    PietroPE DC aj AC mozu nabijat sucasne nieje to ze jedno, alebo druhe. Pri obmedzenej kapacite maximalne moze delit vykon, cize po pripojeni AC ti o nieco spomaly DC, alebo naopak, ale nevypne ta.
    Skor to bude tym ze Kauf zacal obmedzovat nabijanie na 30min. cize po 30min sa nabka vypne. Mozes znova zapnut. Cize pri dlhsom nakupe po 30min vybehni si znova zapnut nabku a dokonci si nakup.
    Ale mohlo sa stat aj ze nastala chyba a vyplo ta, stava sa.
    Mohol ta aj omylom/narokom vypnut ten co sa AC pripajal, ale nema dovod kedze dokazu oba sucasne zvycajne plnym vykonom.
    Naposledy upravené Taur; 29-01-2021, 15:19.

  • PietroPE
    odpovedal
    Zdravím
    som tu nový, a preto sa chcem len spýtať pre moje lepšie porozumenie, ako funguje táto nabíjačka.

    Začal som nabíjať na DC, žiadne iné auto nenabíjalo. Išlo to výborne. Pri 78% ma vyplo (nemám problém so samotným odpojením, tak či tak som sa blížil k 80%), ked som vyšiel z ochodu nabíjalo už ďalšie auto na AC.

    Chcem sa spýtať, či je to nastavené kapacitne tak, že AC "má prednosť" a systém DC automaticky odpojí, alebo me len dotyčný "stopol" a nabíjal on?

    Vďaka za odpoveď

    Pridajte komentár:


  • dango
    komentoval k 's odpoveď
    ten bude penit

  • dango
    komentoval k 's odpoveď
    Ivan91 ake auto maju v PP?

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    milan84 Ja vacsinou so ZOE nabijam AC 22kw, takze neobhajujem seba na DC, ale mam pochopenie aj pre inych. A bavime sa o sucasnom stave a myslim ze je viac tych AC pod 11kw. Uz len statisticky ked si vezmes kolko je tych novych City/up a starych Inonicov, Leafov .... vsetko to ma 6-7kw.
    A do buducna ako poznam slovac tak sa skor zacnu vozit EV jazdenky ako hufne kupovat nove EV s priplatkovou AC 11kw , tak aj perspektivne bude tych 6-7kw viac ako 11+kw a pre nich bude vzdy DC rychlejsie v hornych SOC ako AC.
    Casovy limit je univerzalne a spravodlive riesenie. A pritom to neobmedzuje ak nechce nikto dalsi nabijat, tak si das dalsiu pol hodku.

  • milan84
    komentoval k 's odpoveď
    Taur ale coraz viac aut ma 11kW, ktore realne 11 aj tlacia. Zato, ze je stale zostatok minulej ery elektromobilistickej s 3 a 6kW nemozes byt ani ty uzkoprsy a brat to globalne, ze 13kW je viac. Lebo od 11 uz ani prakticky nie je Napr. v BA kaufe su casto TM3, ktore su vsetko 11kW, obcas nejaka i3 (vela z nich 11kW), sem tam ioniq a potom bolt šmejdi co su vacsinou 6-7kW. Mozno niektore tie novsie kony su 11kW. Ja mat 11kW tak pocas nakupu mozno ani DC neriesim, lebo za tu hodinu dobijes viac ako si spotreboval na cestu do obchodu. Ale mam type1 a 3kW, takze inak ako DC sa nenabijem, preto som na to odkazany.
    Nepoznam ale stav a praktiky na vychode, to je fakt.
Pracuje...
X