Práve som dočítal, ako sa väčšine značiek zvyšuje CO2 a to ešte podľa starej NEDC normy a to len bude keď príde WLTP výsledok za rok 2019.
A tam veta : Je preto vysoko pravdepodobné, že bez ďalších reštrikcií a bez „násilného“ prechodu na elektromobily, ktoré si zákazníci vlastne neprajú, sa ďalej nepohneme.
"Novinár" Tomáš Andrejšák píšuci pre denník LOŽ sa ako ďalší vyfarbil. Kde vôbec berú právo na toto podsúvanie ich bludov verejnosti, keď to nie je pravda. Všetky EV vypredané, čakačky, predá sa všetko aj za premrštené ceny a tu nejaký Andrejčák si napíše, že to zákazníci vlastne nechcú.
Nie, nechcú si doma nabiť a nepodporovať predražené palivá. Nie, nechcú jazdiť ticho a plynule. Nie, nechcú mať čistý vzduch.
A tam veta : Je preto vysoko pravdepodobné, že bez ďalších reštrikcií a bez „násilného“ prechodu na elektromobily, ktoré si zákazníci vlastne neprajú, sa ďalej nepohneme.
"Novinár" Tomáš Andrejšák píšuci pre denník LOŽ sa ako ďalší vyfarbil. Kde vôbec berú právo na toto podsúvanie ich bludov verejnosti, keď to nie je pravda. Všetky EV vypredané, čakačky, predá sa všetko aj za premrštené ceny a tu nejaký Andrejčák si napíše, že to zákazníci vlastne nechcú.
Nie, nechcú si doma nabiť a nepodporovať predražené palivá. Nie, nechcú jazdiť ticho a plynule. Nie, nechcú mať čistý vzduch.


Dufam, ze Tesla na battery day ponukne fakt nejaku pecku, ktora ostatnych prefacka. Clanok dik, ale brat s rezervou,, moj druhy v zivote.. Desiatky revizii .. ma to stale vela nedostatkov.
Keď chcete ozvite sa do správy a rád Vám poviem ako som to spravil. Už spaľovák nemienim kupovať, keď ten môj prejde STK, tie 3 roky vydržím.
Komentár